Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ma reggel megint odaba...ott a hideg az autónak. Pedig az akksi ki volt véve és tegnap fel is töltöttem fullra. Nem is azzal volt a probléma, mert tekerte szépen az önindítót, de egyszerűen nem akart beröffenni. Aztán persze végül az akksi is megadta magát. Nagyon idegesít most már ez a dolog. Áprilisban lesz műszakis a kocsi, de lehet, hogy inkább fölgyújtom addig. Qrvára nincs most kedvem 30e-t kiadni adagoló felújításra...

Izzítás biztos ok?Megmérted?

Link to comment
Megosztás:

Izzítás biztos ok?Megmérted?

Nem mértem még, de már nincs is kedvem. Otthon nincs műszerem, a melóhelyen meg nem volt alkalmam mostanában.Komolyan mondom, hogy ilyenkor teljesen elmegy a kedvem az egész szarakodástól. De ma azért hazaviszem a multimétert. A mérést, hogy végezzem? Tudom, ha ennyire nem vagyok képben akkor inkább sehogy, de azért csak megpróbálnám :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel megint odaba...ott a hideg az autónak. Pedig az akksi ki volt véve és tegnap fel is töltöttem fullra. Nem is azzal volt a probléma, mert tekerte szépen az önindítót, de egyszerűen nem akart beröffenni. Aztán persze végül az akksi is megadta magát. Nagyon idegesít most már ez a dolog. Áprilisban lesz műszakis a kocsi, de lehet, hogy inkább fölgyújtom addig. Qrvára nincs most kedvem 30e-t kiadni adagoló felújításra...

Az akku gond nekem is megvolt, szerintem a levegősödést is nézd meg... Nekem az volt a gond.. mire elkapta volna lemerült az akku. B)

Dadogva indult, és nagyon nehezen...

Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek

Nem olyan nagy projekt, mint ha benzinesre váltanál... :lol:

Computer nem kall, az biztos! :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Az akku gond nekem is megvolt, szerintem a levegősödést is nézd meg... Nekem az volt a gond.. mire elkapta volna lemerült az akku. :lol:

Dadogva indult, és nagyon nehezen...

Pont ez van nálam is, de hol az anyjában levegősödhet? A szűrő és az adagoló közé már tettem visszacsapót.

Link to comment
Megosztás:

Pont ez van nálam is, de hol az anyjában levegősödhet? A szűrő és az adagoló közé már tettem visszacsapót.

Tegyél a szűrő és az adagoló közé átlátszó csövet, pár forint barkácsáruházban.

Azon látni fogod fellevegősődik-e.

Izzítás méréséhez:

Gyújtást adsz, majd (mivel az izzítógyertyák párhuzamosan vannak kötve) így ráteszed a piros kábelt az egyik gyertya végére, másikat a testre és elvileg ott 12V-ot kellene mérned 30-40mp-ig.

Link to comment
Megosztás:

Tegyél a szűrő és az adagoló közé átlátszó csövet, pár forint barkácsáruházban.

Azon látni fogod fellevegősődik-e.

Izzítás méréséhez:

Gyújtást adsz, majd (mivel az izzítógyertyák párhuzamosan vannak kötve) így ráteszed a piros kábelt az egyik gyertya végére, másikat a testre és elvileg ott 12V-ot kellene mérned 30-40mp-ig.

Az a baj hogy attól még nem tudja hogy áram is folyik e...

Persze első körös ellenőrzésnek jó!

Le kell venni a sínt ami közösíti a gyertyákat és árammérő állásban az akksiról megtáplálni őket egyesével.

Persze ez sem garantálja hogy a megfelelő módon működnek, de a szakadtakat hamar ki lehet szúrni.

Na meg persze célszerű 20A-es méréshatárú műszerrel mérni!

Link to comment
Megosztás:

Az akku gond nekem is megvolt, szerintem a levegősödést is nézd meg... Nekem az volt a gond.. mire elkapta volna lemerült az akku. :lol:

Dadogva indult, és nagyon nehezen...

Pont ez van nálam is, de hol az anyjában levegősödhet? A szűrő és az adagoló közé már tettem visszacsapót.

Nekem 1 adagolós mondta nemrég,hogy a szűrő gumigyűrűjénél is tud levegőt szívni,mert ezek a szar után gyártottak nem jól vannak összepréselve.Több ilyennel is találkozott már.Most nekem gyári minőségű van rajta.Az átlátszó cső jó ötletnek tűnik.1 próbát megér.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy attól még nem tudja hogy áram is folyik e...

Persze első körös ellenőrzésnek jó!

Le kell venni a sínt ami közösíti a gyertyákat és árammérő állásban az akksiról megtáplálni őket egyesével.

Persze ez sem garantálja hogy a megfelelő módon működnek, de a szakadtakat hamar ki lehet szúrni.

Na meg persze célszerű 20A-es méréshatárú műszerrel mérni!

Ezt én is tudom, de neki ez is küldetés lesz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem 1 adagolós mondta nemrég,hogy a szűrő gumigyűrűjénél is tud levegőt szívni,mert ezek a szar után gyártottak nem jól vannak összepréselve.Több ilyennel is találkozott már.Most nekem gyári minőségű van rajta.Az átlátszó cső jó ötletnek tűnik.1 próbát megér.

Nekem a szűrőfejnél szívott falsot, egy réz tömítésnél...kiszedtem,kompresszorral megnyomtam és vödör vízbe raktam...rögtön látszott hol a baj....

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy attól még nem tudja hogy áram is folyik e...

Persze első körös ellenőrzésnek jó!

Le kell venni a sínt ami közösíti a gyertyákat és árammérő állásban az akksiról megtáplálni őket egyesével.

Persze ez sem garantálja hogy a megfelelő módon működnek, de a szakadtakat hamar ki lehet szúrni.

Na meg persze célszerű 20A-es méréshatárú műszerrel mérni!

Az utóizzítás gyertya függő,vagy relé???

Link to comment
Megosztás:

Az akku gond nekem is megvolt, szerintem a levegősödést is nézd meg... Nekem az volt a gond.. mire elkapta volna lemerült az akku. :lol:

Dadogva indult, és nagyon nehezen...

Pont ez van nálam is, de hol az anyjában levegősödhet? A szűrő és az adagoló közé már tettem visszacsapót.

Én átcserélgettem a bilincseket, amik vannak rajta, és amikhez hozzáfértem. Azóta sokkal jobb lett, de hogy pontosan hol volt a probléma azt nem tudom... B)

Ja és amikor nincs valami téliesítőm a gázoljaban (pl: benzin, vagy mit én használok: Spuri) Akkor is sokkal rosszabbul indul. :D főleg -10 alatt...

Link to comment
Megosztás:

Én átcserélgettem a bilincseket, amik vannak rajta, és amikhez hozzáfértem. Azóta sokkal jobb lett, de hogy pontosan hol volt a probléma azt nem tudom... :D

Ja és amikor nincs valami téliesítőm a gázoljaban (pl: benzin, vagy mit én használok: Spuri) Akkor is sokkal rosszabbul indul. :lol: főleg -10 alatt...

Most én is spuri-val nyomom,2 hete kb.Kíváncsi leszek az eredményre.

Link to comment
Megosztás:

Utána meg gyertya :lol: (ha a nem utóizzításra kitaláltat használják rá, akkor rövid időn belül elő-izzítani sem fog :D )

Csak azért kérdeztem mert,nekem 2 ami benne van tipó-ból való és nem tudom hogy abba milyenek vannak.Ingyé vót B) :D De hétvégén megnézem őket 1essével.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért kérdeztem mert,nekem 2 ami benne van tipó-ból való és nem tudom hogy abba milyenek vannak.Ingyé vót B) :D De hétvégén megnézem őket 1essével.

Monnyuk azé' lehet hogy illene legalább egy "éves-garnitúrát" beletenni :lol: 4 darab egyforma, új, ócó. 1200-ért láttam párban a múltkor. Évente úgyis kuka, de minden ősszel 2400-at rákölteni, és beletekerni, azért nem egy nagy ütés anyagilag szerintem :D (viszont legalább egyformák, belevalók, és ha évente egyszer úgyis csere van, akkor be sem rohadnak :D )

Link to comment
Megosztás:

Monnyuk azé' lehet hogy illene legalább egy "éves-garnitúrát" beletenni :lol: 4 darab egyforma, új, ócó. 1200-ért láttam párban a múltkor. Évente úgyis kuka, de minden ősszel 2400-at rákölteni, és beletekerni, azért nem egy nagy ütés anyagilag szerintem :D (viszont legalább egyformák, belevalók, és ha évente egyszer úgyis csere van, akkor be sem rohadnak B) )

1200-ért amit veszel az olyan is,szerintem.6.éve van nálam a verda,és csak az a 2 lett cserélve benne eddig.Ez egész jó arány szerintem.De a hétvégén szándékomban áll kicserélni egyformára mindet.Mert ugye hidegek vannak mostanság :D :D

Link to comment
Megosztás:

1200-ért amit veszel az olyan is,szerintem.6.éve van nálam a verda,és csak az a 2 lett cserélve benne eddig.Ez egész jó arány szerintem.De a hétvégén szándékomban áll kicserélni egyformára mindet.Mert ugye hidegek vannak mostanság :D B)

Nem is bírnak egy évnél többet, de nem is cél. Leírtam hogy miért nem :lol: (de azt ne mondd hogy a tipo-ból kiesett jobb mint az ócó, mert kinyitom az egr szelepedet :D :D )

Link to comment
Megosztás:

Nem is bírnak egy évnél többet, de nem is cél. Leírtam hogy miért nem :lol: (de azt ne mondd hogy a tipo-ból kiesett jobb mint az ócó, mert kinyitom az egr szelepedet :D :) )

Neeeeem mondom,dehogy is! :D :D Pont azért akarom kicserélni őket mert nem egyformák.EGR kivégezve :D B) :D

Link to comment
Megosztás:

Neeeeem mondom,dehogy is! :D :D Pont azért akarom kicserélni őket mert nem egyformák.EGR kivégezve :lol: :D B)

Megtörtént a csere.Kapott 4 zsír új UNIX-os gyertyát.A honlapjukon azt írták hogy 2 év gari van rá.Be ronygyoltam a boltba és gyorsan közöltem vele ,hogy 4 UNIX-os gyertya kéne nekem,mert arra 2 év gari van.Gyorsan felvilágosított hogy ez csak kamu.Mondom ######a.De ha már itt vagyok,és nagyon-nagyon dicsérte mondom kipróbáljuk.Reggel(5.00) kiderül,hogy hogy sikerült-e javítani rajta.Szerintem csak jobb lehet!Volt benne 1 Bosch,1 Iskra és 2 Beru.Ráadásul még a méretük sem volt egyforma.

Link to comment
Megosztás:

Megtörtént a csere.Kapott 4 zsír új UNIX-os gyertyát.A honlapjukon azt írták hogy 2 év gari van rá.Be ronygyoltam a boltba és gyorsan közöltem vele ,hogy 4 UNIX-os gyertya kéne nekem,mert arra 2 év gari van.Gyorsan felvilágosított hogy ez csak kamu.Mondom ######a.De ha már itt vagyok,és nagyon-nagyon dicsérte mondom kipróbáljuk.Reggel(5.00) kiderül,hogy hogy sikerült-e javítani rajta.Szerintem csak jobb lehet!Volt benne 1 Bosch,1 Iskra és 2 Beru.Ráadásul még a méretük sem volt egyforma.

UNIXos gyerta???? jáááááj. vagyis ez a véleményem, de csak azért mert a saját bőrömön tapasztaltam a "minőségét".

Történt ugyanis, hogy kiment egy gyertyám. Bementem a boltba ideadta ezt a fehér dobozos noname UNIX cuccot.

Mondom veszek kettőt, sose lehet tudni. Tán az egész került 2080ft-ba jórégen. Hazajövök szétbontom a sínt. Jut eszembe az 1es hengerbe kellett, mindenki tudja milyen jó azt kiszedni az adagoló miatt. Betekertem majd mikor a vezetéket kötöttem rá, és húztam volna meg a csavart ha jól emléxem 8as kulccsal elkezdett forogni az egész fűtőbetét.Pedig aki cserélt már ilyet jól tudja hogy ott ám erőt kifejteni elég nehéz. Kiszedtem a hengerfejből. Nah mondom mégjó hogy kettőt vettem. Beteszem a másikat, húzom meg a elektromos kötést, hát az is elkezdett lötyögni. Nahh mondom ez kész......

Ennek nem jött ugyan ki a bele, de lötyögött benne a betét. Visszavittem a boltba és flegmán a pofámba mondta, hogy: hát nem satuba kel meghúzni! Nahh mondom a**ád!!!!! kb negyed menetenként lehetett a kulccsal forgatni azt az anyát, hogy a p*csába szakítottam volna meg. Hát írjak egy reklamációt, meg adjam le a gyertyát és majd elbírálják. Visszamentem egy hét múlva, aztmondja még nincs válasz a reklamációra. Na gondoltam legyél boldog azzal a 2eft-al, abba a boltba se mentem többet... Na utána bementem egy másik boltba vettem egy BOSCH-t, és csak azért is befogtam a SATUBA, érdekes módon nem tudtam megmoccintani a fűtőbetétet. Azóta már mind a 4et kicseréltem BOSCH-ra, pedig azt meg köpködik hogy törökországba meg a balkánon csinálják. Igaz hogy felhígult egy kicsit ez a márka, de még mindig jobb mint az UNIX. Szerintem :lol:

Link to comment
Megosztás:

UNIXos gyerta???? jáááááj. vagyis ez a véleményem, de csak azért mert a saját bőrömön tapasztaltam a "minőségét".

...

Belenyúltál a finomba :lol: Pedig van... khm... volt fórumos aki használt unixos, gyertyákat, és semmi baja nem volt vele. évente cserélgette, és kész.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.