ambruzsg Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Az nem lenne haszontalan :D Mit szólnál, ha februárban (fizu után) rábeszélném asszonyt, hogy kirándulni akar, mondjuk Veszprémbe? :D :D Egy kis türelmedet kérném, épp most veszünk házat ami kicsit leterhel idő ügyileg :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Egy kis türelmedet kérném, épp most veszünk házat ami kicsit leterhel idő ügyileg :) Tudok egy jó festőt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Tudok egy jó festőt. :D opelos kedvezmény van nálad? :) figy, megcsinálsz egy falat, én meg ellenőrzöm az előtöltésed :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Egy kis türelmedet kérném, épp most veszünk házat ami kicsit leterhel idő ügyileg :) Persze, nem akarok alkalmatlankodni. Csak tényleg jó lenne olyan valakivel megnézetnem, akiben megbízok. A helyi szakihoz nem akarom már visszavinni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Persze, nem akarok alkalmatlankodni. Csak tényleg jó lenne olyan valakivel megnézetnem, akiben megbízok. A helyi szakihoz nem akarom már visszavinni. Már készül az adapter amivel tudok majd háznyomást is mérni mert közben kiderült hogy marhaságot csinált az előző szaki is akihez elvittem az autót. Tényleg nincs senki aki normálisan ért hozzá :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Már készül az adapter amivel tudok majd háznyomást is mérni mert közben kiderült hogy marhaságot csinált az előző szaki is akihez elvittem az autót. Tényleg nincs senki aki normálisan ért hozzá :D Közben letöltöttem és 1x elolvastam az anyagot amit a Bosch adagolóról belinkeltél. Lehet, hogy ha még 3x elolvasom akkor a tizedét megértem :) Nem tudom hivatalos Bosch szervízben mennyit mernek elkérni egy alapos átnézés/karbantartás/beállítás műveletért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Közben letöltöttem és 1x elolvastam az anyagot amit a Bosch adagolóról belinkeltél. Lehet, hogy ha még 3x elolvasom akkor a tizedét megértem :) Nem tudom hivatalos Bosch szervízben mennyit mernek elkérni egy alapos átnézés/karbantartás/beállítás műveletért? ha jól emlékszem 30-ért szedik szét és állítják be ha csak az adagolót viszed oda. ez a munkadíj, ha alkatrész kell bele az értelemszerűen erre jön rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 opelos kedvezmény van nálad? :D figy, megcsinálsz egy falat, én meg ellenőrzöm az előtöltésed :D Persze hogy van. Jó rendben. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trnoki koma Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 helló cartársak. az lenne a kérdésem, hogy x17dtl motornál a bosch adagolóház tetején van egy kimenet rajta egy gumicsóvel ami nekem le van szakadva és nem tudom, hogy hova kellene csatalkoznia ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 helló cartársak. az lenne a kérdésem, hogy x17dtl motornál a bosch adagolóház tetején van egy kimenet rajta egy gumicsóvel ami nekem le van szakadva és nem tudom, hogy hova kellene csatalkoznia ötlet? Hátha segít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 helló cartársak. az lenne a kérdésem, hogy x17dtl motornál a bosch adagolóház tetején van egy kimenet rajta egy gumicsóvel ami nekem le van szakadva és nem tudom, hogy hova kellene csatalkoznia ötlet? turbónyomás kompenzálás? az ha nincs bekötve attól még megy az autó... de hol van a másik vége? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabre Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 helló cartársak. az lenne a kérdésem, hogy x17dtl motornál a bosch adagolóház tetején van egy kimenet rajta egy gumicsóvel ami nekem le van szakadva és nem tudom, hogy hova kellene csatalkoznia ötlet? A szívósor végére megy a másik vége. A turbónyomás egy membránt mozgat, az ad neki több gázolajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trnoki koma Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 A szívósor végére megy a másik vége. A turbónyomás egy membránt mozgat, az ad neki több gázolajat. köszi meglesz akkor, a szívósor végéről is leszakadt a cső ezért nem találtam a cső másik felét nem tud vki eladó szervópumpát pest környékén vagy egy jó bontót, mert az én szervómnak szó szerint leszakadt a helyéről a felfogatócsavarnál szétrepedt a ház és a feszító csavarnál is beletörtek a tartócsavarok. ma sikerült szereznem egy fordulatszámmérős kmórát 6500 pénzér, már alig várom hogy berakajam Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Srácok,volna 1 kérdésem.Mennyinek kellene lenni a kompressziónak a motorban(Opel szívó) hogy könnyen induljon ezekben a hidegekben?Valamint mennyi az a határ ami már kimeríti a "kevés" fogalmát?És 1 motorfelújítás mennyibe van mostanság.Kicsit köhögve indul reggelente,ezért kompressziót akarok mérni rajta,hogy tisztába legyek a dolgok állásával :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Srácok,volna 1 kérdésem.Mennyinek kellene lenni a kompressziónak a motorban(Opel szívó) hogy könnyen induljon ezekben a hidegekben?Valamint mennyi az a határ ami már kimeríti a "kevés" fogalmát?És 1 motorfelújítás mennyibe van mostanság.Kicsit köhögve indul reggelente,ezért kompressziót akarok mérni rajta,hogy tisztába legyek a dolgok állásával :lol: :D Először is amit így mérsz, az a sűrítési végnyomás, másrészt dieselnél - ha jól tudom - kb. 20 felett lehet jónak minősíteni, és persze az egyes hengerek között ne legyen 1.0-nál nagyobb eltérés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Srácok,volna 1 kérdésem.Mennyinek kellene lenni a kompressziónak a motorban(Opel szívó) hogy könnyen induljon ezekben a hidegekben?Valamint mennyi az a határ ami már kimeríti a "kevés" fogalmát?És 1 motorfelújítás mennyibe van mostanság.Kicsit köhögve indul reggelente,ezért kompressziót akarok mérni rajta,hogy tisztába legyek a dolgok állásával :D B) 30 bar és akkor tuti könnyen indul :lol: Amúgy 28 körül van az új motor, 17-18 a kopási határ. ebből nagyjából ki tod számolni hogy hol jársz az élettartamban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 30 bar és akkor tuti könnyen indul :D Amúgy 28 körül van az új motor, 17-18 a kopási határ. ebből nagyjából ki tod számolni hogy hol jársz az élettartamban... :D B) :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 :D B) :D :lol: Mennyi volt neked? 15? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Mennyi volt neked? 15? :lol: Jó kis moci az. 16 :D :D (de a két jobbik hengerben 18-20 is volt) B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 30 bar és akkor tuti könnyen indul B) Amúgy 28 körül van az új motor, 17-18 a kopási határ. ebből nagyjából ki tod számolni hogy hol jársz az élettartamban... Na akkor,hétvégén kiderül,hogy hol is járunk. :lol: :D Kíváncsi vagyok rá.Reggelente dadog 1 kicsit indulás után :D :D 200000 Huf kiforr 1 komplett motorfelújítást?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
richy09 Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Na akkor,hétvégén kiderül,hogy hol is járunk. :D B) Kíváncsi vagyok rá.Reggelente dadog 1 kicsit indulás után :D :D 200000 Huf kiforr 1 komplett motorfelújítást?? Pár hete beszéltünk róla, hogy ha nincs rászánható 3 kilód, akkor el se kezd. :lol: (már ha tényleg rendesen meg akarod csinálni) Ha csak egy "kisebbségi-generált" akarsz akkor kihozod jóval olcsóbban is, csak ugye a felújítás lényege az, hogy rendesen meg legyen csinálva. Sziasztok tudom sokszor volt téma de konkrétan leirva nem találtam dolgokat, azt szeretném kérdezni hogy cserélt e már valaki Dtl motort isuzusra, mit kel megvegyek a motorhoz hogy beépithesem, mire kell különösen vigyáznom hogy belehesen épiteni, kérem olyan segítsen aki tényleg csinált ilyesmit, előre is köszönök bármilyen választ-Tiszta utat mindenkinek Miért kell neked a baj? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Na akkor,hétvégén kiderül,hogy hol is járunk. :lol: :D Kíváncsi vagyok rá.Reggelente dadog 1 kicsit indulás után B) :D 200000 Huf kiforr 1 komplett motorfelújítást?? Indulás utáni dadogás az lehet levegősödés meg izzítási probléma is ám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ma reggel megint odaba...ott a hideg az autónak. Pedig az akksi ki volt véve és tegnap fel is töltöttem fullra. Nem is azzal volt a probléma, mert tekerte szépen az önindítót, de egyszerűen nem akart beröffenni. Aztán persze végül az akksi is megadta magát. Nagyon idegesít most már ez a dolog. Áprilisban lesz műszakis a kocsi, de lehet, hogy inkább fölgyújtom addig. Qrvára nincs most kedvem 30e-t kiadni adagoló felújításra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Ma reggel megint odaba...ott a hideg az autónak. Pedig az akksi ki volt véve és tegnap fel is töltöttem fullra. Nem is azzal volt a probléma, mert tekerte szépen az önindítót, de egyszerűen nem akart beröffenni. Aztán persze végül az akksi is megadta magát. Nagyon idegesít most már ez a dolog. Áprilisban lesz műszakis a kocsi, de lehet, hogy inkább fölgyújtom addig. Qrvára nincs most kedvem 30e-t kiadni adagoló felújításra... És akkor még keveset is mondtál :lol: :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts