Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Pontosan. :D

De ez nem jelentett semmit, sötétben, alkoholos befolyásoltság alatt megoldották a kedves opeles barátok. :)

Mondjuk az alkatrész is közreműködött. :D

Örvendek, hogy a mostani is 8 szelepes. Sokkal egyszerűbb az egész konstrukció. Haverom 16V autójában pezderjébe törött minden egy generátorszíj miatt.

Link to comment
Megosztás:

.

Na ez az a pont ahol azt hiszem nem tok hozzászólni már a témához...

Tud vki veszprém környékén olyan embert aki ilyen szinten tud foglalkozni a dologgal?

Magyarul: mind eszköze, mind szaktudása, mind információja megvan ahhoz hogy ki tudja deríteni hogy mi a gebasz?

Nem tom hogy egy vidéki "adagolós szaki"-nak megvan pl hogy konkrétan ennek az autónak ez az adagolója milyen fordulaton mennyi előtöltéssel megy?

Meg ha neadjisten meg is van neki a diagram le tudja e ellenőrizni?

Na, hát kérem soha nem indult még így ez az autó mint ma reggel. Konkrétan kb első fordulatra elkapta.

Aztán félmelegen volt szerencsém még párszor indítani, minden alkalommal pöccre, első fordulatra indult.

Tökéletes.

Azaz csak tökéletes lenne ha mindezt nem 0.5mm-es előtöltéssel, de kopogós járással produkálná :).

Felhívtam egy környékbeli autószerelőt, opeles szerelő volt mielőtt maszeknak állt, és sok ilyen gm dízel megfordult már a kezei között...

Kérdeztem tőle tud e egy jó adagolóst a környéken akit tud ajánlani.

negatív...

Azt mondta már annyiszor ráb*ott ő is hogy nem mer mondani semmit. :D

Volt hogy 3-szor fizette ki egy adagoló rendbetételét mire jó lett.

Persze a tulajjal csak egy javítást fizettetett ki, így a difit ő bukta...

Amúgy arra jutottam most nagy fejtörésemben hogy jó eséllyel az adagoló belső nyomása nem megfelelő, ezt kéne ellenőrizni.

Szóval a kérdés nyitott, ki tud profi adagolóst? :D

Link to comment
Megosztás:

Csak +30% és azért fogja bírni mert ugyanez a blokk 150 lóval is piacon van csak a hengerfej más és van még + 8 szelep. Hajtókar, csapágyak, dugatyúk, főtengely, féltengely, váltó stb stb minden ugyanaz.

360nm a 200 helyett az +80%...

vagy rossz vagyok matekból? :)

a főtengelyt nem a teljesítmény terheli hanem a nyomaték...

Link to comment
Megosztás:

Csakhogy 280 Nm volt mostanig :D Elvileg csak a látásod nem bírja a nyomatékom. :)

áááááá mert hogy az áthúzott 0 meg a 8 az tök ugyanúgy néz ki :D

gyanús is volt nekem, nem fértek össze a fejemben az adatok...

mondom 200nm és 120 ló? az elég pörgős gép...

Link to comment
Megosztás:

áááááá mert hogy az áthúzott 0 meg a 8 az tök ugyanúgy néz ki :)

gyanús is volt nekem, nem fértek össze a fejemben az adatok...

mondom 200nm és 120 ló? az elég pörgős gép...

Szia.

Az a csavar amit tegnap mutattál az adagolón, az a bilincses, az a füstcsavar? mi lesz ha kitekerem kicsit?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.