J0hnny Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Nekem mégis úgy tűnik valamit még kifelejtettél :) Arról bölcsen hallgat,de még a kifogást is tudom előre! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Nekem mégis úgy tűnik valamit még kifelejtettél :) Arról bölcsen hallgat,de még a kifogást is tudom előre! :D Az már régen volt. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Arról bölcsen hallgat,de még a kifogást is tudom előre! :) Gyárihibás volt az alkatrész? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Gyárihibás volt az alkatrész? :D Pontosan. :D De ez nem jelentett semmit, sötétben, alkoholos befolyásoltság alatt megoldották a kedves opeles barátok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Pontosan. :D De ez nem jelentett semmit, sötétben, alkoholos befolyásoltság alatt megoldották a kedves opeles barátok. :) Mondjuk az alkatrész is közreműködött. :D Örvendek, hogy a mostani is 8 szelepes. Sokkal egyszerűbb az egész konstrukció. Haverom 16V autójában pezderjébe törött minden egy generátorszíj miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ugyanaz a hangja, mint egy MTZ-nek. :D Húú hogy én ezért mit kapok. :) aljas... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 . Na ez az a pont ahol azt hiszem nem tok hozzászólni már a témához... Tud vki veszprém környékén olyan embert aki ilyen szinten tud foglalkozni a dologgal? Magyarul: mind eszköze, mind szaktudása, mind információja megvan ahhoz hogy ki tudja deríteni hogy mi a gebasz? Nem tom hogy egy vidéki "adagolós szaki"-nak megvan pl hogy konkrétan ennek az autónak ez az adagolója milyen fordulaton mennyi előtöltéssel megy? Meg ha neadjisten meg is van neki a diagram le tudja e ellenőrizni? Na, hát kérem soha nem indult még így ez az autó mint ma reggel. Konkrétan kb első fordulatra elkapta. Aztán félmelegen volt szerencsém még párszor indítani, minden alkalommal pöccre, első fordulatra indult. Tökéletes. Azaz csak tökéletes lenne ha mindezt nem 0.5mm-es előtöltéssel, de kopogós járással produkálná :). Felhívtam egy környékbeli autószerelőt, opeles szerelő volt mielőtt maszeknak állt, és sok ilyen gm dízel megfordult már a kezei között... Kérdeztem tőle tud e egy jó adagolóst a környéken akit tud ajánlani. negatív... Azt mondta már annyiszor ráb*ott ő is hogy nem mer mondani semmit. :D Volt hogy 3-szor fizette ki egy adagoló rendbetételét mire jó lett. Persze a tulajjal csak egy javítást fizettetett ki, így a difit ő bukta... Amúgy arra jutottam most nagy fejtörésemben hogy jó eséllyel az adagoló belső nyomása nem megfelelő, ezt kéne ellenőrizni. Szóval a kérdés nyitott, ki tud profi adagolóst? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Kisebb teljesítmény változás történt házunk táján :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Kisebb teljesítmény változás történt házunk táján :D Raccsing dízelt tankoltál? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Kisebb teljesítmény változás történt házunk táján :D Le is méretted? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Raccsing dízelt tankoltál? :D :) Lefogyott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Lefogyott :) Egy -még magához képest is- csökkent befogadóképességű Tico-ban is elfért, úgyhogy túl nagy helyet eddig sem foglalhatott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Raccsing dízelt tankoltál? :D :D Nem. Most fogok csak tankolni :D Le is méretted? :) Nem kell, gyárilag optimalizálva jön és garantált. :D (Dojcse termék) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Nem. Most fogok csak tankolni :) Nem kell, gyárilag optimalizálva jön és garantált. :D (Dojcse termék) mennyire fogja bírni a +80% nyomatékot a mechanika? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 mennyire fogja bírni a +80% nyomatékot a mechanika? Csak +30% és azért fogja bírni mert ugyanez a blokk 150 lóval is piacon van csak a hengerfej más és van még + 8 szelep. Hajtókar, csapágyak, dugatyúk, főtengely, féltengely, váltó stb stb minden ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Csak +30% és azért fogja bírni mert ugyanez a blokk 150 lóval is piacon van csak a hengerfej más és van még + 8 szelep. Hajtókar, csapágyak, dugatyúk, főtengely, féltengely, váltó stb stb minden ugyanaz. 360nm a 200 helyett az +80%... vagy rossz vagyok matekból? :) a főtengelyt nem a teljesítmény terheli hanem a nyomaték... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 360nm a 200 helyett az +80%... vagy rossz vagyok matekból? :D a főtengelyt nem a teljesítmény terheli hanem a nyomaték... Matekból nem, csak látásból :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 360nm a 200 helyett az +80%... vagy rossz vagyok matekból? :D a főtengelyt nem a teljesítmény terheli hanem a nyomaték... Csakhogy 280 Nm volt mostanig :D Elvileg csak a látásod nem bírja a nyomatékom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Csakhogy 280 Nm volt mostanig :D Elvileg csak a látásod nem bírja a nyomatékom. :) áááááá mert hogy az áthúzott 0 meg a 8 az tök ugyanúgy néz ki :D gyanús is volt nekem, nem fértek össze a fejemben az adatok... mondom 200nm és 120 ló? az elég pörgős gép... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 áááááá mert hogy az áthúzott 0 meg a 8 az tök ugyanúgy néz ki :) gyanús is volt nekem, nem fértek össze a fejemben az adatok... mondom 200nm és 120 ló? az elég pörgős gép... Szia. Az a csavar amit tegnap mutattál az adagolón, az a bilincses, az a füstcsavar? mi lesz ha kitekerem kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Szia. Az a csavar amit tegnap mutattál az adagolón, az a bilincses, az a füstcsavar? mi lesz ha kitekerem kicsit? Kijön belőle a füst és nem fog többet múúúkogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Kijön belőle a füst és nem fog többet múúúkogy. Igyál meg még egy sört. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Szia. Az a csavar amit tegnap mutattál az adagolón, az a bilincses, az a füstcsavar? mi lesz ha kitekerem kicsit? A füstcsavarral fix mennyiségű levegőhöz több mennyiségű naftát tudsz adni. Isten hozott a faék dízelek tuning portálján. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 A füstcsavarral fix mennyiségű levegőhöz több mennyiségű naftát tudsz adni. Isten hozott a faék dízelek tuning portálján. :) Na jó, de mi van ha kifelé tekerem? És mi ha befelé? És melyik a füstcsavar? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Kijön belőle a füst és nem fog többet múúúkogy. Ez az elektromos készülékekre vonatkozik. Az összes füsttel működik. Ha kijön a füst, elromlik az eszköz :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts