Tiv. Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Mennyit csal a km óra? Tizet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nem volt esetleg jobban terhelve a kocsi,értem itt nem utánfutóztál sokat? nekem a multkor így csipkedte meg egy kissé, azóta megint oké a szint. Mind a két észrevétel előtt alig volt használva, hetente max 30km-t mentem vele. Amikor napi szinten van használva, akkor általában 1-2 hetente ellenőrzöm a szintet. Kb 3/4-éig szokott lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Tizet. Akkor kb ugyanaz a váltó áttételezés, mint az Isuzus B Vekiben. Nálam teljesen pontos a km óra. 100-nál pörög 2500-at, 130-nál 3250-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január8, 2011 Megoszt Elküldve Január8, 2011 Sziasztok!Astra 1.7D van.120-as temponál mi a normális,vagy az átlagos fordulatszám.Nekem pl. 120-nál 3500-3700.Ez reális??? Nekem is csal a km óra 10-et (kb) a fordulatszámmérő meg ezek szerint annyit, amennyit nem szégyell! :D KÉP: De fogalmam sem lehet, hogy mitől... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január8, 2011 Megoszt Elküldve Január8, 2011 Nekem is csal a km óra 10-et (kb) a fordulatszámmérő meg ezek szerint annyit, amennyit nem szégyell! :D KÉP: De fogalmam sem lehet, hogy mitől... :) Ez a vége, óra szerint? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Ez a vége, óra szerint? Csak nem :) A DR nekem a dumagép (dzsípíesz) szerint is több ennél, nem hogy óra szerint :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Csak nem :) A DR nekem a dumagép (dzsípíesz) szerint is több ennél, nem hogy óra szerint :D Hát a DTL-nek 164 a gyári vége... Azé a több mint 10%-al gyengébb DR-nek normál körülmények között nem kell többet mennie... Vagy tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Ellenőriztem az izzítógyertyákat és a következőre jutottam: A beru és az ngk gyertya tök máshogy működik... A beru több mint 20A-el indít és a gyertya első 10-12mm-es része kezd el izzani, majd beáll kb 10A-es áramfelvételre. az ngk 12-13A-el indít és csak a legvége kezd el izzani, majd onnan terjed a "pirosság" a töve felé, nagyjából itt is 10mm-ig, majd kb 6A-re áll be az áram. Nekem az NGK viselkedése tetszik jobban, végülis kevésbé terheli az akksit. Az meg nem egy mellékes szempont ugye... Tegnap rámértem a kapocsfeszre reggel, 12.03V volt... Nem tesz neki jót az izzít-indít, megy 2km-t majd megáll jellegű használat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 3 hét állás után, hosszú izzítás és pöcc röff az öreglány! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 3 hét állás után, hosszú izzítás és pöcc röff az öreglány! :D :D bárcsak nekem is úgy lenne... Tegnap csekkoltam az izzítókat, meg néztem egy kompressziót, a vezérlés felőli henger kompressziója stabilan csökkenő tendenciát mutat, a többi az 25bar. Ma reggel már volt 3 fok, láss csodát el is indult a gép, némi fehér füst kíséretében bár, de 1-2 fordulat után elkapta. Kezdem elvetni a levegősödést, figyelmem a hidegindítási előtöltés szabályozó felé fordult :). Ha levegősödne akkor 3 fokban ugyanolyan gyatrán kéne indulnia mint -3-ban nemde? Na most... 3 dolog tud ugye leb*ódni az előtöltés emelő rendszerben: - nem kap áramot a mágnesszelep ami zárja a belső nyomás szabályozó szelepének kifolyó ágát. - nem működik rendesen a fent említett szelep (nem zár le). - a lezárt mágnesszelep mellett működő nyomásszabályozó túl alacsony nyomást tart fennt. Az elsőt lemértem, megkapja a feszt hidegben. A másik kettőt hogy lehetne ellenőrizni? Az is gyanús, hogy az első gázfröccsig iszonyúan kopogósan jár a motor ami szintén annak a jele lehet hogy az előtöltés szabályozással nincs vmi rendben. (Akkor se viszem egyelőre adagolóshoz :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 3 hét állás után, hosszú izzítás és pöcc röff az öreglány! :D Hogy van egyébként? Régen hallottunk róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Hát a DTL-nek 164 a gyári vége... Azé a több mint 10%-al gyengébb DR-nek normál körülmények között nem kell többet mennie... Vagy tévedek? A lezárt EGR-en kívül pedig semmi "tuning" nincs rajta :D Illetve de. Van egy szőrös, kék-fehér plüssdelfin a kézifék mellett. Ennyit dobna rajta? :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 A lezárt EGR-en kívül pedig semmi "tuning" nincs rajta :D Illetve de. Van egy szőrös, kék-fehér plüssdelfin a kézifék mellett. Ennyit dobna rajta? :) :D lehet hogy az kivonja a térből a nullponti energiát nem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 lehet hogy az kivonja a térből a nullponti energiát nem? :D "A vizbül veszi ki a zoxigént, teccikérteni?" :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 lehet hogy az kivonja a térből a nullponti energiát nem? :) Na a csillagkapus megszólalt. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Hogy van egyébként? Régen hallottunk róla. Apróbb hibáktól eltekintve semmi gond. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Ez a vége, óra szerint? Áhhh, dehogy! Pont a múltkor néztem meg, és a fordulatszám mutatóm majdnem a 40 Km/h jelzést érte (mintha 7000-ig lenne skálázva a ford mérő), amikor vége volt az "eszeveszett" gyorsulásnak! :D :P 155-ig még vagányul megy (GPS-el már próbáltam többször is), de utánna már csak kullog felfelé a mutató! :) Amikor 7000-et mutatott volna a fordulatszám mérő, akkor nem volt nállam GPS így nem tudom mennyi a vége pontosan! De szerintem is 165 lehet a max! Sokat nem akarom "bántani", mert más kellett volna cserélni vez. szíjat! :) Csak hogy lássátok a fordulatmérőm csalását, ezen a képen tudtok hozzá viszonyítani! Fogalmam sincs, hogy mitől lehet ez a sok csalás... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Áhhh, dehogy! Pont a múltkor néztem meg, és a fordulatszám mutatóm majdnem a 40 Km/h jelzést érte (mintha 7000-ig lenne skálázva a ford mérő), amikor vége volt az "eszeveszett" gyorsulásnak! :D :P 155-ig még vagányul megy (GPS-el már próbáltam többször is), de utánna már csak kullog felfelé a mutató! :) Amikor 7000-et mutatott volna a fordulatszám mérő, akkor nem volt nállam GPS így nem tudom mennyi a vége pontosan! De szerintem is 165 lehet a max! Sokat nem akarom "bántani", mert más kellett volna cserélni vez. szíjat! :) Csak hogy lássátok a fordulatmérőm csalását, ezen a képen tudtok hozzá viszonyítani! Fogalmam sincs, hogy mitől lehet ez a sok csalás... :D A turbós kormányvédőtől. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 A turbós kormányvédőtől. :D :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Áhhh, dehogy! Pont a múltkor néztem meg, és a fordulatszám mutatóm majdnem a 40 Km/h jelzést érte (mintha 7000-ig lenne skálázva a ford mérő), amikor vége volt az "eszeveszett" gyorsulásnak! :D :P 155-ig még vagányul megy (GPS-el már próbáltam többször is), de utánna már csak kullog felfelé a mutató! :) Amikor 7000-et mutatott volna a fordulatszám mérő, akkor nem volt nállam GPS így nem tudom mennyi a vége pontosan! De szerintem is 165 lehet a max! Sokat nem akarom "bántani", mert más kellett volna cserélni vez. szíjat! :) Csak hogy lássátok a fordulatmérőm csalását, ezen a képen tudtok hozzá viszonyítani! Fogalmam sincs, hogy mitől lehet ez a sok csalás... :D Akkor elmondom. Az UFÓ-k beavatkoztak, mivel nem értik hogy ezzel minimalizált elektronikával hogyan működhet az autó. Ha jobban megnézed a képet, ott figyelnek a kép jobb felső részében, abban a háromszög alakú járgányban. Megpróbálták felhőnek álcázni. Örülj hogy nem raboltak el, és nem vetettek alá mindenféle huncut vizsgálatnak. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2011 Megoszt Elküldve Január9, 2011 Akkor elmondom. Az UFÓ-k beavatkoztak, mivel nem értik hogy ezzel minimalizált elektronikával hogyan működhet az autó. Ha jobban megnézed a képet, ott figyelnek a kép jobb felső részében, abban a háromszög alakú járgányban. Megpróbálták felhőnek álcázni. Örülj hogy nem raboltak el, és nem vetettek alá mindenféle huncut vizsgálatnak. :D :) Holland a cucc Tiv? Adj már egy slukkot! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Estét Cartársak! Nemrégiben szóvolt róla, hogy egyik ismerősnek nehezen indul az isuzu-ja amikor nagyon hideg van. Az izzítással van a probléma, mert alig izzít jéghidegen is. Viszont utóizzítás meg már van rendesen. Breki Cartárs mondta, hogy mérjük meg a termosztátházban lévő jeladót, hátha az a ludas. Szerinte hideg motornál a jeladón testnek kéne lennie. Nos én megmértem. Ha a mérési módszerem nem hibás akkor a jeladóval van a blöki... Szóval fogtam a multitesztert, szakadás vizsgálatra állítottam, széthúztam a jeladó zsinórját és a multiteszter egyik végét a jeladó kábelébe a másik végét pedig az akksi negatív pontjára tettem. Eredmény: Szakadást jelzett. Mondom hátha nem jól mértem ezért a zsinórba dugtam az egyik végét a másikkal meg megérintettem a termosztát házat. Eredmény: Most sem zárt az áramkör. Ebből arra merek következtetni, hogy szerintem rossz a jeladó. Próbáltam rajta ellenállást is mérni, de az sem hozott semmi értéket. szóval kérnék valamiféle útbaigazítást, hogy mi lehet a probléma. ui: A zsinór másik végét letesteltem, és úgy kb egy másodpercig izzított a szekér. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Estét Cartársak! Nemrégiben szóvolt róla, hogy egyik ismerősnek nehezen indul az isuzu-ja amikor nagyon hideg van. Az izzítással van a probléma, mert alig izzít jéghidegen is. Viszont utóizzítás meg már van rendesen. Breki Cartárs mondta, hogy mérjük meg a termosztátházban lévő jeladót, hátha az a ludas. Szerinte hideg motornál a jeladón testnek kéne lennie. Nos én megmértem. Ha a mérési módszerem nem hibás akkor a jeladóval van a blöki... Szóval fogtam a multitesztert, szakadás vizsgálatra állítottam, széthúztam a jeladó zsinórját és a multiteszter egyik végét a jeladó kábelébe a másik végét pedig az akksi negatív pontjára tettem. Eredmény: Szakadást jelzett. Mondom hátha nem jól mértem ezért a zsinórba dugtam az egyik végét a másikkal meg megérintettem a termosztát házat. Eredmény: Most sem zárt az áramkör. Ebből arra merek következtetni, hogy szerintem rossz a jeladó. Próbáltam rajta ellenállást is mérni, de az sem hozott semmi értéket. szóval kérnék valamiféle útbaigazítást, hogy mi lehet a probléma. ui: A zsinór másik végét letesteltem, és úgy kb egy másodpercig izzított a szekér. :S Hideg motornál mértél? Egyébként teljesen korrekt a módszer. A jeladó hideg motornál testet kapcsol arra a vezetékre. Ezt találtad meg?----KLIKK--- Kb. 15 centis beforrasztott vezeték van rajta és egy toldó hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Hideg motornál mértél? Egyébként teljesen korrekt a módszer. A jeladó hideg motornál testet kapcsol arra a vezetékre. Ezt találtad meg?http://liftesek.hu/auto/hokapcs.jpg Kb. 15 centis beforrasztott vezeték van rajta és egy toldó hozzá. Igen ez az. A hőfokjeladó mellett alatt srégen valahogy. Csont hideg motornál mértük. Ami zsinórt meg letesteltem az a jeladótól a kábelkötegben továbbfutó szal. Rátettem a testre, haver izzított és egy sec alatt megszünt az izzítás. Elvettem újra izzított és akkor olyan 3-4 másodpercig izzított a kocsi. De indítás után meg utúizzítás az sokáig van, szóval azzal a résszel nincs gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Igen ez az. A hőfokjeladó mellett alatt srégen valahogy. Csont hideg motornál mértük. Ami zsinórt meg letesteltem az a jeladótól a kábelkötegben továbbfutó szal. Rátettem a testre, haver izzított és egy sec alatt megszünt az izzítás. Elvettem újra izzított és akkor olyan 3-4 másodpercig izzított a kocsi. De indítás után meg utúizzítás az sokáig van, szóval azzal a résszel nincs gond. Nincs mese, meg kell nézni az izzítóelektronikát. Jobb lábtér.....ahol a benyásoknak van az ECU. Megkeresed a vezeték végét és ott próbáld testelni. Elképzelhető, hogy ez is az egyik gyenge pontja? Az enyémben is cserés volt már....a hátuljára fehér lakkfilccel rámázolt "astra 1.7" feliratból ítélve..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts