zotya975 Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Hőlégfúvó, elhatározás, és varázsige kérdése :lol: (nah meg némi szerencse sem árt, hogy találj bótot ahol 24-én adnak 4-es csövet) Öngyujtó is jó, én a kismocira a 10-es csonka mindíg azzal rakom fel a 8-as benzincsövet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Cserélt már valaki Isuzu dieselen résolajcsövet? Egyszerűen nem lehet hozzáférni a porlasztó oldalihoz. Szívósort pedig nincs kedvem leszerelni. Ráadásul amit kaptam az üzletben, 3 mm belső átmérőjű, ami rajta van az meg 4 mm körül van. Úgy emlékszem egyébként is tört értékű (talán 3,2 mm átmérőjű, legalább is ez van ráírva) a kimondottan résolaj cső, a használt 4 mm-es már ki van tágulva. Semmi trükk nem kell (!!), mert szépen rámegy a cső, pont annyira szorul, amennyire kell. A lényeg, hogy miután ráment, hagyd is úgy. A cseréje isuzunál kicsit több türelmet igényel, de nem vészes. Használj óvatosan hosszú hajlított csőrös fogót ha szükséges, de alapvetően ez sem kell. Szerk: Melyik szívótorok változat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Öngyujtó is jó, én a kismocira a 10-es csonka mindíg azzal rakom fel a 8-as benzincsövet. :lol: Én forrovizet szoktam használlni , nem ég össze és pillanatok alat leszárad mielött ráhúzom. De a résolajcső nem igényel melegitést . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Én forrovizet szoktam használlni , nem ég össze és pillanatok alat leszárad mielött ráhúzom. De a résolajcső nem igényel melegitést . Az is jó, de abban nincs semmi izgalom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December24, 2010 Megoszt Elküldve December24, 2010 Úgy emlékszem egyébként is tört értékű (talán 3,2 mm átmérőjű, legalább is ez van ráírva) a kimondottan résolaj cső, a használt 4 mm-es már ki van tágulva. Semmi trükk nem kell (!!), mert szépen rámegy a cső, pont annyira szorul, amennyire kell. A lényeg, hogy miután ráment, hagyd is úgy. A cseréje isuzunál kicsit több türelmet igényel, de nem vészes. Használj óvatosan hosszú hajlított csőrös fogót ha szükséges, de alapvetően ez sem kell. Szerk: Melyik szívótorok változat? Az újabb fajta szívósorom van. Úgy néztem, hogyha a porlasztóra menő csövet megbontom, akkor hozzáférek. De most nem volt rá időm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csurka Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 x17 dtlnel az izzitorele csinal utanizzitast nem tudjatok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 x17 dtlnel az izzitorele csinal utanizzitast nem tudjatok :lol: Én úgy tudom, csak az Isuzu csinál ilyet, de lehet tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Én úgy tudom, csak az Isuzu csinál ilyet, de lehet tévedek. Én úgy tom utánizzít az x17dtl is :lol: De kérdezek én is... x17dtl-en az elektronyos hidegindítási gyorsítás alapból fesz alatt van x fordulatszám alatt, vagy pont fordítva x fordulatszám felett van rajta fesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 x17 dtlnel az izzitorele csinal utanizzitast nem tudjatok :lol: Nekem pl. nincs utóizzításom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Nekem pl. nincs utóizzításom. Úgy rémlik mintha Misinek a direktbe kötött visszajelző még virítana indulás után is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 x17 dtlnel az izzitorele csinal utanizzitast nem tudjatok :lol: Csinál hát! Megvariáltam az izzítás kijelzést, és mostmár valósan mutatja az izzítást! Jól látszik, hogy miután beindult a motor, utánna is lesz izzítás! Úgy rémlik mintha Misinek a direktbe kötött visszajelző még virítana indulás után is :lol: Jól rémlik! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Nekem pl. nincs utóizzításom. Miért? kiiktattad? A visszajelző nem a valósat jelzi, ami szálat én direktbe vittem az izzítógyertyáktól, az ellenben jól bemutatja, hogy van utóizzítás! Sőt! Jobbat mondok! Nekem a hidegindítás úgy van (pont a napokban figyeltem!), hogy ráízzítok - beindul - mutatja az utóizzítást és ameddig van utóizzításom (amíg ki nem alszik a visszajelző beindítás után) addig a motor csak kisebb fordulaton pörög, amint megszűnik az utóizzítás, megemelkedik a motor fordulata (hideg alapjárati szintre) - majd miután bemelegszik a motor, lecsökken meleg alapjáratira! Az enyém legalábbis így működik! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Miért? kiiktattad? A visszajelző nem a valósat jelzi, ami szálat én direktbe vittem az izzítógyertyáktól, az ellenben jól bemutatja, hogy van utóizzítás! Sőt! Jobbat mondok! Nekem a hidegindítás úgy van (pont a napokban figyeltem!), hogy ráízzítok - beindul - mutatja az utóizzítást és ameddig van utóizzításom (amíg ki nem alszik a visszajelző beindítás után) addig a motor csak kisebb fordulaton pörög, amint megszűnik az utóizzítás, megemelkedik a motor fordulata (hideg alapjárati szintre) - majd miután bemelegszik a motor, lecsökken meleg alapjáratira! Az enyém legalábbis így működik! :lol: nem véletlen, az alapjárati néhány kw-ból elmegy 1 az izzításra az azért meg fog látszani a fordulaton.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Miért? kiiktattad? A visszajelző nem a valósat jelzi, ami szálat én direktbe vittem az izzítógyertyáktól, az ellenben jól bemutatja, hogy van utóizzítás! Sőt! Jobbat mondok! Nekem a hidegindítás úgy van (pont a napokban figyeltem!), hogy ráízzítok - beindul - mutatja az utóizzítást és ameddig van utóizzításom (amíg ki nem alszik a visszajelző beindítás után) addig a motor csak kisebb fordulaton pörög, amint megszűnik az utóizzítás, megemelkedik a motor fordulata (hideg alapjárati szintre) - majd miután bemelegszik a motor, lecsökken meleg alapjáratira! Az enyém legalábbis így működik! :lol: Nem iktattam ki. Próbalámpával néztem. A lámpa kialvása után van még izzítás. De mikor beindul a motor, utána már nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 nem véletlen, az alapjárati néhány kw-ból elmegy 1 az izzításra az azért meg fog látszani a fordulaton.. Ezek szerint ez a jelenség mindíg is megvolt, csak nem figyeltem fel rá. :lol: Nem iktattam ki. Próbalámpával néztem. A lámpa kialvása után van még izzítás. De mikor beindul a motor, utána már nincs. Hmm... érdekes. :lol: Nekem utánna (miután a motor beindult) is van egy rövid ideig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 úgy néz ki kiderült mitől indul nehezen a verda... már látványos is az adagoló kar tömítés kopása, szép gázolajtócsa marad reggel az autó alatt... remélem tudok hnap venni 10*2-es o gyűrűt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 úgy néz ki kiderült mitől indul nehezen a verda... már látványos is az adagoló kar tömítés kopása, szép gázolajtócsa marad reggel az autó alatt... remélem tudok hnap venni 10*2-es o gyűrűt... Bosch adagoló? Árulnak hozzá rendes javítókészletet is úgy lesz kerek a történet. Nemrég cseréltem a jettámon és a készletben volt minden, ami a megbontás során kell (o gyűrű, rézalátétek, gázkar persely, fedéltömítés, stb...) Tényleg csak jószándékból mondom, hogy aki dízel szerelésben nem jártas, az ezt a műveletet már bízza inkább gyakorlott kezekre. Ha vágod a témát, akkor bocsi, tudod mivel jár a komplett csere (o gyűrű + gázkar persely). Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Bosch adagoló? Árulnak hozzá rendes javítókészletet is úgy lesz kerek a történet. Nemrég cseréltem a jettámon és a készletben volt minden, ami a megbontás során kell (o gyűrű, rézalátétek, gázkar persely, fedéltömítés, stb...) Tényleg csak jószándékból mondom, hogy aki dízel szerelésben nem jártas, az ezt a műveletet már bízza inkább gyakorlott kezekre. Ha vágod a témát, akkor bocsi, tudod mivel jár a komplett csere (o gyűrű + gázkar persely). hja csináltam már a másik autón is, mondjuk ott nem lógott számottevően a gázkar persely. Van itthon egy bónusz adagolóm, azt kaptam szét, rendbe teszem a tetejét és így csak fedél le-fedél fel lesz a móka. Persze a Bosch-os fiúk szabin vannak úgyhogy gyorsan esztergáltattam perselyt hozzá... Most csak annyira kell összerakni hogy ne okádja az anyagot, aztán következő lépésben kap egy teljes generált mert gyanúsan működik úgyis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsiga53 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Sziasztok! Az utólag beszerelt vízmelegítő segit a kopott motor indításánál, - 8 alatt nem röffen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Sziasztok! Az utólag beszerelt vízmelegítő segit a kopott motor indításánál, - 8 alatt nem röffen. Igen segít. De azért nézd át a hidegindításért felelős segédrendszereket, hogy biztosan teszik-e a dolgukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci7609 Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Sziasztok! Vezérléssel van gondom,ha beállítom a lendkeréknél OT-t jelre,adagoló jelen van,az első hengernél hogy kellene állnia a szelepeknek?Főtengely szíjtárcsát nem vettem le,azt nem látom hogy áll,valamint a vezérműtengely kerékben nincs furat csak a tengelyben.Amikor indítom,úgycsinál mintha nem lenne kompresszió.Nem is indul be.Hengerfej volt síkbaköszörülve,v.mint kapott új tömítést. Motor:17D Isuzu. Köszönettel:Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Istenem...sok gázolajszagú... :D Na akkor,ami pepének kell az egy bimetálos vákumszelep,20 fok felett bezár és elveszi a vákumot az adagolón lévő vákumdobról. Kb 7-8EFt,csergőben lehet kapni. Érdemes a vákumcsöveket átfújni,mert lehet benne olaj,akkor viszont a vákumszivattyú cserés. na nálam is beütött a krach, jön a vákuumcsőből az olaj. szétkaptam a szivattyút... levettem a fedelét és kb fél deci olaj jött ki a szivattyúból. Nem teljesen tiszta számomra hogy mi és hogyan kophat el ebben a szerkezetben illetve mi gátolja meg hogy jöjjön nagy mennyiségben az olaj meg úgy egyáltalán nem értem hogy mit keres az olaj az adagoló vezérlő elemeiben :)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Másik kérdés is van... Sikerült beszereznem egy jónak tűnő turbót (az enyém már kezd egyre hangosabban búgni, még azelőtt kicserélem hogy beverne a házba, így fel lehet újítani fájdalommentesen). Na szóval a lényeg hogy nézegettem balról, nézegettem jobbról, de mindenképpen úgy néz ki hogy bontani kell a gépet ha be akarom szerelni a szerzeményemet. Vannak esetleg tapasztalatok merről érdemes támadni? Generátort, gázolajszűrőt, komplett kipuf rendszert lebontani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Nem teljesen tiszta számomra hogy mi és hogyan kophat el ebben a szerkezetben illetve mi gátolja meg hogy jöjjön nagy mennyiségben az olaj meg úgy egyáltalán nem értem hogy mit keres az olaj az adagoló vezérlő elemeiben :D... Simán olyan szros illesztésekkel van összerakva, hogy az olaj ne tudjon átjönni. Ez megkopik és ez lesz a végeredmény. Én sem értem miért nem lett volna jobb gyárilag egy szimmeringet betenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December29, 2010 Megoszt Elküldve December29, 2010 Simán olyan szros illesztésekkel van összerakva, hogy az olaj ne tudjon átjönni. Ez megkopik és ez lesz a végeredmény. Én sem értem miért nem lett volna jobb gyárilag egy szimmeringet betenni. ne b*** fel idegileg ez komoly?????? Az a kis o gyűrű (talán 5*1,5-ös) az mit tömít? (mintha a vezérmű tengelybe nyúlna bele) nem volt teljesen nyilvánvaló hogy ki kivel van és időm se volt vele foglalkozni... megoldás akkor gyakorlatilag nincs is? mert a bontott az jó eséllyel ugyanilyen ramaty az új meg gondolom horror áron van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts