ambruzsg Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Picivel 1000 felett A dúsítást mivel lehet ellenőrizni, vagy hol látom? az adagolo elejen van egy kar ami kepes forogni a kart egy vakuum membranos actuator mozgatja bowdennel. melegen a termosztatrol jovo vakuum huzza be a kart meleg uzem pozicioba. lehet hogy nem nyit pl a vakuum kapcsolo ami termosztat haz oldalaban helyezkedik el es altalaban egy feher cso megy ra a szivattyurol es egy fekete viszi tovabb a vakuumot. ha kezzel elforgatod a kart es normalizalodik az alapjarat akkor a membranos cucc nem muxik. ha lehuzod a membranhazrol a vakuumcsovet es nincs vakuum akkor jo esellyel megadta magat a vakuum kapcsolo. ha van vakuum es megse mozditja a membrant akkor meg a membran szart be ha mozog a kar es megse valtozik a fordulat akkor meg az adagolot kell jobban szemugyre venni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Én is erre tippeltem,viszont nem nagyon értem,azt a bowdenes dolgot.Nem azt kell állítani ami az adagoló tetején van(ha szemben állsz az autóval bal oldalon) és gázadáskor mozgatja ki-be azt a kis pöcköt? Az a bütykös excenter lófitty az EGR szelepet nyitja olyan 2 ezres körüli fordulaton de szerintem már rommá van kopva és átereszt mint Lacikának úgyhogy azt le is dugózhatod :D sőt, ha visszakeresel pár oldalt van egy robbantott ábra is mi micsoda.. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Az a bütykös excenter lófitty az EGR szelepet nyitja olyan 2 ezres körüli fordulaton de szerintem már rommá van kopva és átereszt mint Lacikának úgyhogy azt le is dugózhatod :) sőt, ha visszakeresel pár oldalt van egy robbantott ábra is mi micsoda.. :o A 425-ös oldalon találtam is egy rajzot,de nekem abból nem derül ki,az az excenteres bigyó. Azt mondod,hogy kössem ki és jobb lesz?Ettől úgyanúgy fog a hideg-meleg alapjáratom fel-le mocorogni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 A 425-ös oldalon találtam is egy rajzot,de nekem abból nem derül ki,az az excenteres bigyó. Azt mondod,hogy kössem ki és jobb lesz?Ettől úgyanúgy fog a hideg-meleg alapjáratom fel-le mocorogni? :) Az egérnek az alapjárat ingadozáshoz nincs sok köze :o Ha kiiktatod, jobb lesz, de nem az alapjárat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Az egérnek az alapjárat ingadozáshoz nincs sok köze :o Ha kiiktatod, jobb lesz, de nem az alapjárat. :D Szerencsére nekem az alapjáratom az jó,legalább is van hideg és meleg alapjáratom is,csak arra gondoltam,hogy ettől ezek a tulajdonságok nem változnak meg.Viszont szerintetek az normális,hogy nekem kb.10-15 perc alatt esik vissza az alapjáratom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Szerencsére nekem az alapjáratom az jó,legalább is van hideg és meleg alapjáratom is,csak arra gondoltam,hogy ettől ezek a tulajdonságok nem változnak meg.Viszont szerintetek az normális,hogy nekem kb.10-15 perc alatt esik vissza az alapjáratom? Már hidegindítva, állóhelyzetben, alapjáraton járatva gondolom. Még nem mértem le, de szerintem 3-4-5 perc körül vissza szokta ejteni nekem. Nah majd most megmérem :o (ha bent vagyok addig, hogy legyen ideje lehűlni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Már hidegindítva, állóhelyzetben, alapjáraton járatva gondolom. Még nem mértem le, de szerintem 3-4-5 perc körül vissza szokta ejteni nekem. Nah majd most megmérem :o (ha bent vagyok addig, hogy legyen ideje lehűlni) Én is ezt furcsállom.Az előző astrám 2 perc után visszaesett a legnagyobb hidegben is,ez a mostani turbós,még nyáron sem tud 10 perc alatt beállni.Tudja valaki mi lehet az oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Én is ezt furcsállom.Az előző astrám 2 perc után visszaesett a legnagyobb hidegben is,ez a mostani turbós,még nyáron sem tud 10 perc alatt beállni.Tudja valaki mi lehet az oka? Lehet hogy a vákumcsöve el van dugulva, és így lassabban mozdul mint kéne. Próbáld meg hogy lehúzod, átfújkálod, akkor is csinálja -e. Nekem pl. egy darabig egyáltalán nem volt "melegalapjárat" tehát egyáltalán nem ejtette vissza, mert az egész kar meg volt ragadva, amit mozgatnia kellett volna. Aztán egy motormosás (sok brigi, meg pár perc nagynyomású) után kézzel megmozgattam, és azóta is működik :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Lehet hogy a vákumcsöve el van dugulva, és így lassabban mozdul mint kéne. Próbáld meg hogy lehúzod, átfújkálod, akkor is csinálja -e. Nekem pl. egy darabig egyáltalán nem volt "melegalapjárat" tehát egyáltalán nem ejtette vissza, mert az egész kar meg volt ragadva, amit mozgatnia kellett volna. Aztán egy motormosás (sok brigi, meg pár perc nagynyomású) után kézzel megmozgattam, és azóta is működik :o Köszi a tippet.Megpróbálom,de szerintem nem ez lesz a hiba,mivel ha már bemelegedett a motor,leállítom majd pár perc után újra elindítom,rögtön visszaesik.De kipucolom,veszteni nem fogok semmit. Nem lehet attól, hogy nem, jó a dúsítás vagy valami? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pista0612 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Sziasztok.A segítségeteket kérem 96-os td diesel f astrával kapcsolatban.A probléma hirtelen jött,rendben ment az auto egyszer csak elkezdett rángatni mintha nem menne egy henger és iszonyatosan füstől,de annyira hogy az auto körül nem lehet láttni semmit,szó szerint!!!Úgy vettem észre ha leállítottam akkor a hütővíz kiegyenlítő tartályban lebugyogna a víz,de biztos nem vagyok benne,a vízbe olaj nincs.Aki tudd segítsen támpontot adni mert az autot tőlem 130km lekellet tennem mert nem tudtam haza menni éjszaka.Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Sziasztok.A segítségeteket kérem 96-os td diesel f astrával kapcsolatban.A probléma hirtelen jött,rendben ment az auto egyszer csak elkezdett rángatni mintha nem menne egy henger és iszonyatosan füstől,de annyira hogy az auto körül nem lehet látni semmit,szó szerint!!!Úgy vettem észre ha leállítottam akkor a hütővíz kiegyenlítő tartályban lebugyogna a víz,de biztos nem vagyok benne,a vízbe olaj nincs.Aki tudd segítsen támpontot adni mert az autot tőlem 130km lekellet tennem mert nem tudtam haza menni éjszaka.Előre is köszi. Ez most milyen blokk? Isuzu vagy német turbós? :D Dtl-nél lehet porlasztócsúcs, himbatörés, a hf tömítést kifújhatta és hirtelen nem jut eszembe több, kortyogni meg szokott nekem is néha de az a visszafolyó miatt van.. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pista0612 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Ez most milyen blokk? Isuzu vagy német turbós? :D Dtl-nél lehet porlasztócsúcs, himbatörés, a hf tömítést kifújhatta és hirtelen nem jut eszembe több, kortyogni meg szokott nekem is néha de az a visszafolyó miatt van.. :o Ez még német. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Ez még német. Nekem akkor is az első kettő a nagyon gyanús :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pista0612 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Nekem akkor is az első kettő a nagyon gyanús :o Gondoltam még arra hogy elment a vezérlés,ugorhatott a szíj egy kicsit és így nagy az előtöltés ezért is indulhat nehezebben.Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Gondoltam még arra hogy elment a vezérlés,ugorhatott a szíj egy kicsit és így nagy az előtöltés ezért is indulhat nehezebben.Szerintem. az a szíj az nem ugrik csak úgy magától át attól tartok.... meg egy fog nem okoz irdatlan nagy füstölést (tapasztalat, balfax voltam és egy foggal arrébb járt az adagoló az off járművön....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Gondoltam még arra hogy elment a vezérlés,ugorhatott a szíj egy kicsit és így nagy az előtöltés ezért is indulhat nehezebben.Szerintem. Az akkora galibát hirtelen nem okoz, sajnos tapasztalat- 5 éven keresztül elment vezérléssel jártam vele ami csak akkor derült ki mikor elszállt az olajnyomás, kezdte köpködni kifele a szelepvezetőket meg hajtogatni a szelepszárakat :) komplett hf felújítás lett belőle :o ezért említettem a himbatörést vagy a porlasztócsúcsot.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Én is ezt furcsállom.Az előző astrám 2 perc után visszaesett a legnagyobb hidegben is,ez a mostani turbós,még nyáron sem tud 10 perc alatt beállni.Tudja valaki mi lehet az oka? 2 perc, 35 másodperc, 6 fokban, egész éjszaka kint állás után. :o (igen, képes voltam stopperrel odaállni az autó mellé, és lemérni. Senki nem nézett hülyének :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Nekem akkor is az első kettő a nagyon gyanús :) Himbatörés ilyen dolgokat produkál. :o :D Viszont csak ugy nem nagyon törik az. Bár sosem lehet tudni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Himbatörés ilyen dolgokat produkál. :o :D Viszont csak ugy nem nagyon törik az. Bár sosem lehet tudni. Nem szokott törni valóban. Csak ha agyonpörgetik. :( Mondták.. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Nem szokott törni valóban. Csak ha agyonpörgetik. :( Mondták.. :) :o Aztán ki mondta ezt neked, Okostojás? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Aztán ki mondta ezt neked, Okostojás? :o :D Jútúb súgja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November1, 2010 Megoszt Elküldve November1, 2010 Jútúb súgja :D Mert áruló. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Jelentem a jóóccsó UNIX-os izzító gyertyák eddig szépen teszik a dolgukat. Reggeli hidegben is sokkal szebben indul, mint a lecserélt Championokkal (amiből kettő ugye már teljesen kuka volt). Kíváncsi leszek az élettartamukra, meg hogy az igazi farkasordító hidegben hogyan viselkednek majd, de egyelőre JÓK!!! :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Jelentem a jóóccsó UNIX-os izzító gyertyák eddig szépen teszik a dolgukat. Reggeli hidegben is sokkal szebben indul, mint a lecserélt Championokkal (amiből kettő ugye már teljesen kuka volt). Kíváncsi leszek az élettartamukra, meg hogy az igazi farkasordító hidegben hogyan viselkednek majd, de egyelőre JÓK!!! :) Nekem ezeket kellett cserélni szinte azonnal ahogy megvettem, mert elég darabosan indult :o Ilyeneket kapott, azóta is jól bírják! :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Nekem ezeket kellett cserélni szinte azonnal ahogy megvettem, mert elég darabosan indult :o Ilyeneket kapott, azóta is jól bírják! :D :) az NGK amit lefotoztal konkretan nem is X17DTL-be valo.... vagy tevednek? nekem most NGK-k vannak benne es teljesen mas formajuk van, olyan mint a GM amirol a masodik kep szol.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts