Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Picivel 1000 felett

A dúsítást mivel lehet ellenőrizni, vagy hol látom?

az adagolo elejen van egy kar ami kepes forogni

a kart egy vakuum membranos actuator mozgatja bowdennel.

melegen a termosztatrol jovo vakuum huzza be a kart meleg uzem pozicioba.

lehet hogy nem nyit pl a vakuum kapcsolo ami termosztat haz oldalaban helyezkedik el es altalaban egy feher cso megy ra a szivattyurol es egy fekete viszi tovabb a vakuumot.

ha kezzel elforgatod a kart es normalizalodik az alapjarat akkor a membranos cucc nem muxik.

ha lehuzod a membranhazrol a vakuumcsovet es nincs vakuum akkor jo esellyel megadta magat a vakuum kapcsolo.

ha van vakuum es megse mozditja a membrant akkor meg a membran szart be

ha mozog a kar es megse valtozik a fordulat akkor meg az adagolot kell jobban szemugyre venni

Link to comment
Megosztás:

Én is erre tippeltem,viszont nem nagyon értem,azt a bowdenes dolgot.Nem azt kell állítani ami az adagoló tetején van(ha szemben állsz az autóval bal oldalon) és gázadáskor mozgatja ki-be azt a kis pöcköt?

Az a bütykös excenter lófitty az EGR szelepet nyitja olyan 2 ezres körüli fordulaton de szerintem már rommá van kopva és átereszt mint Lacikának úgyhogy azt le is dugózhatod :D sőt, ha visszakeresel pár oldalt van egy robbantott ábra is mi micsoda.. :o

Link to comment
Megosztás:

Az a bütykös excenter lófitty az EGR szelepet nyitja olyan 2 ezres körüli fordulaton de szerintem már rommá van kopva és átereszt mint Lacikának úgyhogy azt le is dugózhatod :) sőt, ha visszakeresel pár oldalt van egy robbantott ábra is mi micsoda.. :o

A 425-ös oldalon találtam is egy rajzot,de nekem abból nem derül ki,az az excenteres bigyó.

Azt mondod,hogy kössem ki és jobb lesz?Ettől úgyanúgy fog a hideg-meleg alapjáratom fel-le mocorogni? :D

Link to comment
Megosztás:

A 425-ös oldalon találtam is egy rajzot,de nekem abból nem derül ki,az az excenteres bigyó.

Azt mondod,hogy kössem ki és jobb lesz?Ettől úgyanúgy fog a hideg-meleg alapjáratom fel-le mocorogni? :)

Az egérnek az alapjárat ingadozáshoz nincs sok köze :o Ha kiiktatod, jobb lesz, de nem az alapjárat. :D

Link to comment
Megosztás:

Az egérnek az alapjárat ingadozáshoz nincs sok köze :o Ha kiiktatod, jobb lesz, de nem az alapjárat. :D

Szerencsére nekem az alapjáratom az jó,legalább is van hideg és meleg alapjáratom is,csak arra gondoltam,hogy ettől ezek a tulajdonságok nem változnak meg.Viszont szerintetek az normális,hogy nekem kb.10-15 perc alatt esik vissza az alapjáratom?

Link to comment
Megosztás:

Szerencsére nekem az alapjáratom az jó,legalább is van hideg és meleg alapjáratom is,csak arra gondoltam,hogy ettől ezek a tulajdonságok nem változnak meg.Viszont szerintetek az normális,hogy nekem kb.10-15 perc alatt esik vissza az alapjáratom?

Már hidegindítva, állóhelyzetben, alapjáraton járatva gondolom. Még nem mértem le, de szerintem 3-4-5 perc körül vissza szokta ejteni nekem. Nah majd most megmérem :o (ha bent vagyok addig, hogy legyen ideje lehűlni)

Link to comment
Megosztás:

Már hidegindítva, állóhelyzetben, alapjáraton járatva gondolom. Még nem mértem le, de szerintem 3-4-5 perc körül vissza szokta ejteni nekem. Nah majd most megmérem :o (ha bent vagyok addig, hogy legyen ideje lehűlni)

Én is ezt furcsállom.Az előző astrám 2 perc után visszaesett a legnagyobb hidegben is,ez a mostani turbós,még nyáron sem tud 10 perc alatt beállni.Tudja valaki mi lehet az oka?

Link to comment
Megosztás:

Én is ezt furcsállom.Az előző astrám 2 perc után visszaesett a legnagyobb hidegben is,ez a mostani turbós,még nyáron sem tud 10 perc alatt beállni.Tudja valaki mi lehet az oka?

Lehet hogy a vákumcsöve el van dugulva, és így lassabban mozdul mint kéne. Próbáld meg hogy lehúzod, átfújkálod, akkor is csinálja -e. Nekem pl. egy darabig egyáltalán nem volt "melegalapjárat" tehát egyáltalán nem ejtette vissza, mert az egész kar meg volt ragadva, amit mozgatnia kellett volna. Aztán egy motormosás (sok brigi, meg pár perc nagynyomású) után kézzel megmozgattam, és azóta is működik :o

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy a vákumcsöve el van dugulva, és így lassabban mozdul mint kéne. Próbáld meg hogy lehúzod, átfújkálod, akkor is csinálja -e. Nekem pl. egy darabig egyáltalán nem volt "melegalapjárat" tehát egyáltalán nem ejtette vissza, mert az egész kar meg volt ragadva, amit mozgatnia kellett volna. Aztán egy motormosás (sok brigi, meg pár perc nagynyomású) után kézzel megmozgattam, és azóta is működik :o

Köszi a tippet.Megpróbálom,de szerintem nem ez lesz a hiba,mivel ha már bemelegedett a motor,leállítom majd pár perc után újra elindítom,rögtön visszaesik.De kipucolom,veszteni nem fogok semmit.

Nem lehet attól, hogy nem, jó a dúsítás vagy valami?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.A segítségeteket kérem 96-os td diesel f astrával kapcsolatban.A probléma hirtelen jött,rendben ment az auto egyszer csak elkezdett rángatni mintha nem menne egy henger és iszonyatosan füstől,de annyira hogy az auto körül nem lehet láttni semmit,szó szerint!!!Úgy vettem észre ha leállítottam akkor a hütővíz kiegyenlítő tartályban lebugyogna a víz,de biztos nem vagyok benne,a vízbe olaj nincs.Aki tudd segítsen támpontot adni mert az autot tőlem 130km lekellet tennem mert nem tudtam haza menni éjszaka.Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.A segítségeteket kérem 96-os td diesel f astrával kapcsolatban.A probléma hirtelen jött,rendben ment az auto egyszer csak elkezdett rángatni mintha nem menne egy henger és iszonyatosan füstől,de annyira hogy az auto körül nem lehet látni semmit,szó szerint!!!Úgy vettem észre ha leállítottam akkor a hütővíz kiegyenlítő tartályban lebugyogna a víz,de biztos nem vagyok benne,a vízbe olaj nincs.Aki tudd segítsen támpontot adni mert az autot tőlem 130km lekellet tennem mert nem tudtam haza menni éjszaka.Előre is köszi.

Ez most milyen blokk? Isuzu vagy német turbós? :D Dtl-nél lehet porlasztócsúcs, himbatörés, a hf tömítést kifújhatta és hirtelen nem jut eszembe több, kortyogni meg szokott nekem is néha de az a visszafolyó miatt van.. :o

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam még arra hogy elment a vezérlés,ugorhatott a szíj egy kicsit és így nagy az előtöltés ezért is indulhat nehezebben.Szerintem.

az a szíj az nem ugrik csak úgy magától át attól tartok....

meg egy fog nem okoz irdatlan nagy füstölést (tapasztalat, balfax voltam és egy foggal arrébb járt az adagoló az off járművön....)

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam még arra hogy elment a vezérlés,ugorhatott a szíj egy kicsit és így nagy az előtöltés ezért is indulhat nehezebben.Szerintem.

Az akkora galibát hirtelen nem okoz, sajnos tapasztalat- 5 éven keresztül elment vezérléssel jártam vele ami csak akkor derült ki mikor elszállt az olajnyomás, kezdte köpködni kifele a szelepvezetőket meg hajtogatni a szelepszárakat :) komplett hf felújítás lett belőle :o ezért említettem a himbatörést vagy a porlasztócsúcsot.. :D

Link to comment
Megosztás:

Én is ezt furcsállom.Az előző astrám 2 perc után visszaesett a legnagyobb hidegben is,ez a mostani turbós,még nyáron sem tud 10 perc alatt beállni.Tudja valaki mi lehet az oka?

2 perc, 35 másodperc, 6 fokban, egész éjszaka kint állás után. :o (igen, képes voltam stopperrel odaállni az autó mellé, és lemérni. Senki nem nézett hülyének :D )

Link to comment
Megosztás:

Jelentem a jóóccsó UNIX-os izzító gyertyák eddig szépen teszik a dolgukat. Reggeli hidegben is sokkal szebben indul, mint a lecserélt Championokkal (amiből kettő ugye már teljesen kuka volt). Kíváncsi leszek az élettartamukra, meg hogy az igazi farkasordító hidegben hogyan viselkednek majd, de egyelőre JÓK!!! :o

Link to comment
Megosztás:

Jelentem a jóóccsó UNIX-os izzító gyertyák eddig szépen teszik a dolgukat. Reggeli hidegben is sokkal szebben indul, mint a lecserélt Championokkal (amiből kettő ugye már teljesen kuka volt). Kíváncsi leszek az élettartamukra, meg hogy az igazi farkasordító hidegben hogyan viselkednek majd, de egyelőre JÓK!!! :)

Nekem ezeket kellett cserélni szinte azonnal ahogy megvettem, mert elég darabosan indult :o

Ilyeneket kapott, azóta is jól bírják! :D :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.