ambruzsg Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Ma reggel rám hozta a verda a frászt, nem akart elindulni hiába indítóztam. na mondom 3 fok már nem indul mi lesz itt a minuszokban? :o vagy 2 perc tekerés után elkértem az asszonytól a másik kulcsot, kiderült hogy az immo transponder feladta, a masik kulccsal siman indult mi tud azon elromlani? tiszta hihetetlen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Ma reggel rám hozta a verda a frászt, nem akart elindulni hiába indítóztam. na mondom 3 fok már nem indul mi lesz itt a minuszokban? :D vagy 2 perc tekerés után elkértem az asszonytól a másik kulcsot, kiderült hogy az immo transponder feladta, a masik kulccsal siman indult mi tud azon elromlani? tiszta hihetetlen... Hűha, neked aztán jönnek elő a hibalehetőségek! :o Az immó szokott ilyet csinálni... (nekem Fábiánál felejtette el az egyiket... újra kellett programoztatni. :) ) Tehetséges vagy, még a dízellel is előszedsz érdekes hibákat. :D Nekem még immó sincsen benne. :( Nekem meg új akkut kellett vennem a tegnap. :( :D Feladta a régi amivel vettem, 1 izzítás, kis tekergetés, és vége... Az újjal pöcc rőff, sokat számít, hogy erősebb, mert eddig azt hittem az önindító rosszalkodik, de az újj akkuval pörög mint állat! :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Hűha, neked aztán jönnek elő a hibalehetőségek! :o Az immó szokott ilyet csinálni... (nekem Fábiánál felejtette el az egyiket... újra kellett programoztatni. :) ) Tehetséges vagy, még a dízellel is előszedsz érdekes hibákat. :D Nekem még immó sincsen benne. :( Nekem meg új akkut kellett vennem a tegnap. :( :D Feladta a régi amivel vettem, 1 izzítás, kis tekergetés, és vége... Az újjal pöcc rőff, sokat számít, hogy erősebb, mert eddig azt hittem az önindító rosszalkodik, de az újj akkuval pörög mint állat! :) :P hmmmm az immo lenne? nem nagyon latom abban mi tud elromlani.... az mondjuk gyanus hogy a 3 kulcsbol 2-t mar elfelejtett.... nehogy a 3. is feladja :D mondjuk nem akkora was ist das kiiktatni gondolom az adagolo magnesszelepet szakitja meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Hűha, neked aztán jönnek elő a hibalehetőségek! :o Az immó szokott ilyet csinálni... (nekem Fábiánál felejtette el az egyiket... újra kellett programoztatni. :) ) Tehetséges vagy, még a dízellel is előszedsz érdekes hibákat. :D Nekem még immó sincsen benne. :( Nekem meg új akkut kellett vennem a tegnap. :( :D Feladta a régi amivel vettem, 1 izzítás, kis tekergetés, és vége... Az újjal pöcc rőff, sokat számít, hogy erősebb, mert eddig azt hittem az önindító rosszalkodik, de az újj akkuval pörög mint állat! :) :P nekem is volt ilyen probelmam a noname 55Ah-as helyett kapott egy 74Ah-as Exide-ot, majd felszallt uatana inditozaskor :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Helló!Szükségem lenne egy-két dízeles tapasztalatra. A lényeg,nekem van egy 94-es F Astrám.Motorkód:X17dtl.Már 100 ezret költöttem arra,hogy ne füstöljön,de valami még mindig nem jó.Cseréltek porlasztócsúcsokat,cseréltettem adagolót.Mondjuk,szerintem aki az adagolómat cserélte nem volt egy nagy lángelme,mivel tőlem kérdezte meg,hogy állítson alapjáratot. Szóval aki tud segíteni akár szóban,akár képekkel azzal kapcsolatban,hogy kell beállítani az adagolón a füstcsavart,az alapjárati csavarok pontos helyét és minden olyan csavart az adagolón ami megszünteti a füstölést,de a teljesítmény se nagyon essen, azt nagyon megkérem,hogy segítsen. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Helló!Szükségem lenne egy-két dízeles tapasztalatra. A lényeg,nekem van egy 94-es F Astrám.Motorkód:X17dtl.Már 100 ezret költöttem arra,hogy ne füstöljön,de valami még mindig nem jó.Cseréltek porlasztócsúcsokat,cseréltettem adagolót.Mondjuk,szerintem aki az adagolómat cserélte nem volt egy nagy lángelme,mivel tőlem kérdezte meg,hogy állítson alapjáratot. Szóval aki tud segíteni akár szóban,akár képekkel azzal kapcsolatban,hogy kell beállítani az adagolón a füstcsavart,az alapjárati csavarok pontos helyét és minden olyan csavart az adagolón ami megszünteti a füstölést,de a teljesítmény se nagyon essen, azt nagyon megkérem,hogy segítsen. Köszi. huh kék fehér vagy szürke a füst? merre lax? előtöltés ha nincs rendben akkor füstölhet ha turbó tömítő gyűrű kopott füstölhet ha olajlehúzók kopottak füstölhet minden gázállásnál füstöl vagy csak nagy gáznál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 huh kék fehér vagy szürke a füst? merre lax? előtöltés ha nincs rendben akkor füstölhet ha turbó tömítő gyűrű kopott füstölhet ha olajlehúzók kopottak füstölhet minden gázállásnál füstöl vagy csak nagy gáznál? Hát ez érdekes kérdés. Mikor elhoztam az adagolóstól,azt mondta"ha nagyon füstöl tekergessem a füstcsavart"Ekkor majdnem leültem. Elvittem porlasztócsúcs cserére,ott mikor kihoztam először semmit nem füstölt,aztán elkezdett iszonyú fehér füstöt produkálni.Ekkor tele lett a tudatom,és elkezdtem állítgatni a füstcsavaron. A lényeg:van,hogy tök fekete füst jön ki belőle,állítok rajta akkor kékesfehér és eszi az olajat.Van,hogy alig megy,de van,hogy repül,ez mind attól függ,hogy éppen hova állítottam a csavarokat.A füst pedig van,hogy alapjáraton is füstöl,de van,hogy csak nagy gáznál.Viszont olyan is van,hogy kopog az egész,szerintem ilyenkor elmegy az előtöltés. Szóval nem tudom már mi tévő legyek,mert a gatyámat ráköltöttem a füstölésre,többet nem akarok. Ez nem tudom mennyire fontos,de egy éve mikor megvettem azt mondták, teljesen új turbó van rajta. Egyébként budán lakom albérletben a MOM környékén. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 X17DTL-es kollégák megírnátok, hogy a ti autótokban milyen váltó van? :o Az enyémben: F15-ös, és a száma: A30041 W3 55 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 a noname 55Ah-as helyett kapott egy 74Ah-as Exide-ot, majd felszallt uatana inditozaskor :( :) :( ha egy autó öregszik akkor érdemes a gyárinál 1 számmal nagyobb akkut tenni bele :D persze ha bele is fér.. :o Helló!Szükségem lenne egy-két dízeles tapasztalatra... :) Neked szerintem konkrétan az egr-rel is lesz némi gondod így első hallásra :P a másik meg, hogy vidd el egy hozzáértő adagolóshoz aki beállítja normálisan -magad úgysem fogod tudni beállítani mert a csoda se tudja, hogy jól vannak-e beállítva a nyomásértékek és a visszanyag is -azt meg csak úgy hasra csapásból te nem fogod tudni és több kárt csinálhatsz mint hasznot. További tipp a katalizátor kitakarítása- nagyjából így :D lesznek meglepetések :D füstölni meg valamiféleképp fog, főleg ha ki van a motor egy kissé -csodát ne várj és ebbe nyugodj bele.. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Az lett volna az igazán cumi, hogyha beleszakad valamelyik. Nem jó ezzel játszani. Játszik a franc. Annyi eszem azért van, hogy ne eröltessem ami szorul. Kifelé nehézkesen jött az 1-3, de annyira nem nehezen. Befelé nem akartak menni az újak. Vártam még 1 órát, és lehült a motor amennyire kellett. :o Amikor bárdinál keresek alkatrészt, nekem kidobja az 1.7DR-hez, a DTL-hez és az Isuzuhoz valót is.. :) Egy kalap alá veszi az összes cuccot. Érdekes is lenne beletenni. Más a hossza, menete, kulcsnyílása...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 :) :( ha egy autó öregszik akkor érdemes a gyárinál 1 számmal nagyobb akkut tenni bele :D persze ha bele is fér.. :o :) Neked szerintem konkrétan az egr-rel is lesz némi gondod így első hallásra :D a másik meg, hogy vidd el egy hozzáértő adagolóshoz aki beállítja normálisan -magad úgysem fogod tudni beállítani mert a csoda se tudja, hogy jól vannak-e beállítva a nyomásértékek és a visszanyag is -azt meg csak úgy hasra csapásból te nem fogod tudni és több kárt csinálhatsz mint hasznot. További tipp a katalizátor kitakarítása- nagyjából így :( lesznek meglepetések :D füstölni meg valamiféleképp fog, főleg ha ki van a motor egy kissé -csodát ne várj és ebbe nyugodj bele.. :P Hát ez elszomorít,mivel egyszer már kifizette 50 ezret pont erre.Egyébként mi az az egr?Ja és köszi a katalizátor takarításos tippet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Hát ez elszomorít,mivel egyszer már kifizette 50 ezret pont erre. Egyébként mi az az egr? Ja és köszi a katalizátor takarításos tippet. Ne aggódj, én meg sok 100 ezertől váltam meg, hogy olyan legyen mint amilyen :D EGR/AGR leírás -ezt adagolós tudja, kérésre meg is csinálja ha nem magától :o és nincs mit.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 További tipp a katalizátor kitakarítása, lesznek meglepetések :o füstölni meg valamiféleképp fog, főleg ha ki van a motor egy kissé -csodát ne várj és ebbe nyugodj bele.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 X17DTL-es kollégák megírnátok, hogy a ti autótokban milyen váltó van? :o Az enyémben: F15-ös, és a száma: A30041 W3 55 Elvileg ilyennek kell lennie... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Ne aggódj, én meg sok 100 ezertől váltam meg, hogy olyan legyen mint amilyen :D EGR/AGR leírás -ezt adagolós tudja, kérésre meg is csinálja ha nem magától :o és nincs mit.. :) Köszi a tippet,az egr-t természetesen kipucolom,és a katalizátort is kifújom hátha segít valamit.De mivel egyenlőre továbbra sincs pénzem adagolósra,csak annyi kérdésem lenne,hogy merre tekerjem a füstcsavart,hogy kevésbé füstöljek,mikor kap többet,ha ki vagy be tekerem? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Ha nincs kompresszorom mivel érdemes? brigéciol? jót tesz ennek a kerámiás izének ha ütlegelik?:) Azaz :) aztán veheted is elő a spájszervasat kiütni belőle :( eddig még nem hullott szét.. :o Köszi a tippet,az egr-t természetesen kipucolom,és a katalizátort is kifújom hátha segít valamit.De mivel egyenlőre továbbra sincs pénzem adagolósra,csak annyi kérdésem lenne,hogy merre tekerjem a füstcsavart,hogy kevésbé füstöljek,mikor kap többet,ha ki vagy be tekerem? Ha befelé (jobbra) tekered többet kap ha kifelé (balra) akkor kevesebbet :( viszont a jó beállításhoz után kell állítani a hideg/meleg alapjáratot is és egyúttal a vákuumdob bowdenjén a csavaros kis vackot, na az a legnagyobb szívás.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 nekem is volt ilyen probelmam a noname 55Ah-as helyett kapott egy 74Ah-as Exide-ot, majd felszallt uatana inditozaskor :( 55-ösöd volt benne? :) Az tényleg elég gyengécske lehetett. :o Dízelnél szerintem jobb a min.: 72-74 Ah-s. :( Elvileg ilyennek kell lennie... Köszi! De akkor tényleg nem tudom, hogy mi lehet a baj... :D A generátornál van valamilyen érzékelő, ami küldi a jelet a fordulatszámmérőnek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Azaz :) aztán veheted is elő a spájszervasat kiütni belőle :) eddig még nem hullott szét.. :o Ha befelé (jobbra) tekered többet kap ha kifelé (balra) akkor kevesebbet :( viszont a jó beállításhoz után kell állítani a hideg/meleg alapjáratot is és egyúttal a vákuumdob bowdenjén a csavaros kis vackot, na az a legnagyobb szívás.. :D Én is erre tippeltem,viszont nem nagyon értem,azt a bowdenes dolgot.Nem azt kell állítani ami az adagoló tetején van(ha szemben állsz az autóval bal oldalon) és gázadáskor mozgatja ki-be azt a kis pöcköt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Nem is emléxek pontosan, 2 vagy 3 éve vettem Unixéktól saját márkásat 1 ezres/darab áron, azóta is tökéletes mind.. :o :D Ma az enyémbe is 4 db UNIX-os került (882 HUF/db), kíváncsi leszek meddig bírják, és hogy viselik a telet. Champion volt benne, abból 2 még jó volt, egy a tövénél izzított, egy pedig középen és jó lassan. Íg most van még 2 Championom tartalékban. Még jó, hogy nem valami xxxezer forintos készletet vettem. Így nem sajnálom, hogy van 2 db Championom tartaléknak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Én is erre tippeltem,viszont nem nagyon értem,azt a bowdenes dolgot.Nem azt kell állítani ami az adagoló tetején van(ha szemben állsz az autóval bal oldalon) és gázadáskor mozgatja ki-be azt a kis pöcköt? Ha hideg a moci, akkor kicsit magasabb fordulatszámon tartja az alapjáratot, aztán amikor elérte a (nem emlékszem hány :D ) fokot akkor visszaengedi normál alapjáratra. Azzal a bowdennel állítgatja. Ha kézzel cseszteted akkor hallani fogod hogy mit is csinál :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Ha hideg a moci, akkor kicsit magasabb fordulatszámon tartja az alapjáratot, aztán amikor elérte a (nem emlékszem hány :D ) fokot akkor visszaengedi normál alapjáratra. Azzal a bowdennel állítgatja. Ha kézzel cseszteted akkor hallani fogod hogy mit is csinál :o Ja értem!!!! :) .És azt nem kell állítani amire én gondoltam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Hy Nálam egyforma a hideg és a meleg alapjárat.(1000 körüli) Min kell állítani, hogy a hideg magasabb legyen? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Hy Nálam egyforma a hideg és a meleg alapjárat.(1000 körüli) Min kell állítani, hogy a hideg magasabb legyen? Üdv Ilyen az az 1000 körüli? :o vagy feljebb rajta az ezresen, vagy 1 picit fölötte? Nem lehet hogy az a baj, ami nekem volt? A dúsítást nem vette el, és ott volt mindíg ezernél, akkoris ha bemelegedett.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntandras Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Hy Nálam egyforma a hideg és a meleg alapjárat.(1000 körüli) Min kell állítani, hogy a hideg magasabb legyen? Üdv Ha szemben állsz az adagolóval, akkor fentről nézve látsz két csavart 10-es kulcsal állítható.Neked a bal oldalin kell kifele tekerned,akkor fog emelkedni a hideg alapjáratod,ami melegen ugye visszaesik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Ilyenaz az 1000 körüli? :o vagy feljebb rajta az ezresen, vagy 1 picit fölötte? Nem lehet hogy az a baj, ami nekem volt? A dúsítást nem vette el, és ott volt mindíg ezernél, akkoris ha bemelegedett.. Picivel 1000 felett A dúsítást mivel lehet ellenőrizni, vagy hol látom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts