Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Dáwid, részedről ötlet erre a kütyüre?

(Opeles90 köszi a segítő szándékot!!!)

Szerintem nem azt a kütyüt kéne backurálni, hanem lehúzni a vákumcsövet, kifújni belőle a retket, aztán azt a kis állító herkentyűt, amit én bekarikáztam (bowden ott lóg ki a végén, csavarral lehet állítani a helyzetét is) azt eltakarítani, kézzel megmozgatni. Nekem segített. :) Kicsit később kimegyek és lefényképezem közelebbről, hogy konkrétan mire gondoltam.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem azt a kütyüt kéne backurálni, hanem lehúzni a vákumcsövet, kifújni belőle a retket, aztán azt a kis állító herkentyűt, amit én bekarikáztam (bowden ott lóg ki a végén, csavarral lehet állítani a helyzetét is) azt eltakarítani, kézzel megmozgatni. Nekem segített. :) Kicsit később kimegyek és lefényképezem közelebbről, hogy konkrétan mire gondoltam.

Szakikám a szemem előtt fújkálta végig az összes csövet, és a motorteret komplett lemosta (olyan most, mintha új lenne), és azt a b***szást is mozgatta. Össze vissza dugdosta a csöveket, és miután mindent leellenőrzött, akkor jelentette ki, hogy az a bizgentyű a kaki.

Link to comment
Megosztás:

Istenem...sok gázolajszagú... :)

Na akkor,ami pepének kell az egy bimetálos vákumszelep,20 fok felett bezár és elveszi a vákumot az adagolón lévő vákumdobról.

Kb 7-8EFt,csergőben lehet kapni.

Érdemes a vákumcsöveket átfújni,mert lehet benne olaj,akkor viszont a vákumszivattyú cserés.

Link to comment
Megosztás:

Istenem...sok gázolajszagú... :)

Na akkor,ami pebének kell az egy bimetálos vákumszelep,20 fok felett bezár és elveszi a vákumot az adagolón lévő vákumdobról.

Kb 7-8EFt,csergőben lehet kapni.

Érdemes a vákumcsöveket átfújni,mert lehet benne olaj,akkor viszont a vákumszivattyú cserés.

Köszi mester. :D

( :D )

Link to comment
Megosztás:

Istenem...sok gázolajszagú... :D

Na akkor,ami pepének kell az egy bimetálos vákumszelep,20 fok felett bezár és elveszi a vákumot az adagolón lévő vákumdobról.

Kb 7-8EFt,csergőben lehet kapni.

Érdemes a vákumcsöveket átfújni,mert lehet benne olaj,akkor viszont a vákumszivattyú cserés.

Köszi Johnny, ez nagyon korrekt volt :)

Egyébként a gázolajat egy zárt rendszerben használjuk, így nem vesszük át a szagát :D

Link to comment
Megosztás:

110 000 ??????? :D :D :D

Ez most komoly? Azt hittem max 20-30 ezer. :D

Nah akkor jó, lényeg, hogy elég jól jöttem ki akkor a buliból, komplett autó 48-ba. :P

Köszi, bazáron nem is nézegettem... :D

110-ért hirdeti, 100-at szeretne kapni érte az illető, de lehet, hogy majd 80-ért viszik el tőle...

Minden esetre a 48 ezer egy komplett autóért nem hangzik rosszul... :D

Részletek? Képek? :) Mondjuk inkább az egyéb csevegésbe...

Link to comment
Megosztás:

110-ért hirdeti, 100-at szeretne kapni érte az illető, de lehet, hogy majd 80-ért viszik el tőle...

Minden esetre a 48 ezer egy komplett autóért nem hangzik rosszul... :D

Részletek? Képek? :) Mondjuk inkább az egyéb csevegésbe...

Erről volt szó.

-elektromos ablakokkal

-könyöklős hátsó ülés

-kalaptartó nem volt ebben sem sajna :D :D

-Isuzu mocival.

- novemberig műszakis (külföldi papírokkal, mindene megvan, majd jövőre lehet beíratom, ha eladom a Fábiát :D )

Link to comment
Megosztás:

Hy

Ma cseréltem termoszelepet, mert elvileg pont fordítva működött, mint ahogy kellett volna(melegen nyitott). A kérdés, hogy lehet vhogy állítani a hideg alapjáratot külön, vagy ez együtt van a normál alapjárattal? Amikor megvettem az autót le volt dugózva a cső és a szerelő nem, hogy megcsinálta volna, inkább lejjebb állította a kicsit magas alapjáratot.

Köszi a válaszolkat előre is

Link to comment
Megosztás:

Hy

Ma cseréltem termoszelepet, mert elvileg pont fordítva működött, mint ahogy kellett volna(melegen nyitott). A kérdés, hogy lehet vhogy állítani a hideg alapjáratot külön, vagy ez együtt van a normál alapjárattal? Amikor megvettem az autót le volt dugózva a cső és a szerelő nem, hogy megcsinálta volna, inkább lejjebb állította a kicsit magas alapjáratot.

Köszi a válaszokat előre is

Annak melegen is kell nyitnia :D másképp ha megvan a hőfok nem húzza be a vákuumdob a hideg/meleg alapjárat állítót, az alapjáratot meg a vákuumdob drótja ahova megy azon a karon felülről tudod állítani :D egy 5-ös csavart kell tekerni de csak akkor tudod ha a gázkart elfordítod mert nem férsz hozzá másként.. :)

www.tvn.hu_266f7ab29c5b648770846bea5525dab4.jpg

Link to comment
Megosztás:

Annak melegen is kell nyitnia :D másképp ha megvan a hőfok nem húzza be a vákuumdob a hideg/meleg alapjárat állítót, az alapjáratot meg a vákuumdob drótja ahova megy azon a karon felülről tudod állítani <_< egy 5-ös csavart kell tekerni de csak akkor tudod ha a gázkart elfordítod mert nem férsz hozzá másként.. :)

http://s6.images.www.tvn.hu/2010/10/09/20/...bea5525dab4.jpg

Köszi a képet ez alapján megvannak az állító csavarok

x17dtl-nél mi az elfogadott hideg/meleg alapjárati érték?

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.