Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egyik címen beszélgettem egy fickóval....neki öreg dízel sierrája van és állítólag 90-ből ki lehet hozni. Valami forgalmazóval bótolt, de, hogy kivel????

Amúgy annyival jobb, hogy nem kell hozzá konnektor, viszont még így is nagyon drága.

Annál azért egy picivel többről van szó...

No meg azt a konnektort sem találod meg az erdő szélén, sőt, még a panelházak parkolójában sem...

Elküldve
Tudom, ismerem. :)

Az én autóm 1m-re alszik a konnektortól :D

Neked olcsóbb a nafta, mint az áram... :D :D

Mondjuk a 85k különbözetből egy darabig melegítheted a rezsóval a kocsit...

Elküldve
Neked olcsóbb a nafta, mint az áram... :) :D

Mondjuk a 85k különbözetből egy darabig melegítheted a rezsóval a kocsit...

Mostanában a szállítómat is utolérte a válság :D vége a jó világnak....

Elküldve
Holnap megyek be Budapestre Dunaújvárosból, onnan meg Jászberény, majd Eger, ha útközben kellene valakinek, megoldható. :)

5.000-ért lecsapok rá, és a Jászberény ideális is lenne (itt melózok), csak ma nagyon fizetés előtti nap van, nem béleltem ki rendesen a buxám reggel papírral, a kártya meg már üres. Jövő héten nem tudnánk valamikor/valahol összefutni? Gyakran jársz jászberénybe?

Elküldve
5.000-ért lecsapok rá, és a Jászberény ideális is lenne (itt melózok), csak ma nagyon fizetés előtti nap van, nem béleltem ki rendesen a buxám reggel papírral, a kártya meg már üres. Jövő héten nem tudnánk valamikor/valahol összefutni? Gyakran jársz jászberénybe?

Helo, van még egy valahol, az egyiket már elpasszoltam, csak elő kell guberálni. Bár lehet, az már elég fura állapotban van(a sufniba tettem be, ami rendszeresen beázott...:) )

Minden héten járok egyszer Eger fele, némi kerülővel el tudok menni Jászberénybe is.

Elküldve

Jó reggelt!

Elkészült az auóm, zsír új a vezérlés. Az adagolót csak állítgatni kellett, mivel nem könnyezett sehol, így tömítéscsere nem volt szükséges. Picit viszont most hangosabb lett a motor, de azt mondta a szaki, hogy majd ez halkulni fog.

Viszont: megy a termoszházba (17DR) egy vákuumcső, meg abból ki. Magyarázta az ember (meg be is mutatta működés közben), hogy az állítja az emelt fordulatszámot hidegindításkor. Viszont ami a termoszházba van bigyó, az az enyémben nem jó, így állandóan magas alapjáraton ment, nem állt vissza normálra. Azt mondta szerezzek olyan bigyót, de jó a bontott is, mert az új drága (kb. 10e) és azok sem mindíg jók :) . Szóval keresek ilyen baszomfittyet, de nem tom mi a pontos neve, így nem tudom hogy keressem Unix webshopban.

Elküldve
Jó reggelt!

Elkészült az auóm, zsír új a vezérlés. Az adagolót csak állítgatni kellett, mivel nem könnyezett sehol, így tömítéscsere nem volt szükséges. Picit viszont most hangosabb lett a motor, de azt mondta a szaki, hogy majd ez halkulni fog.

Viszont: megy a termoszházba (17DR) egy vákuumcső, meg abból ki. Magyarázta az ember (meg be is mutatta működés közben), hogy az állítja az emelt fordulatszámot hidegindításkor. Viszont ami a termoszházba van bigyó, az az enyémben nem jó, így állandóan magas alapjáraton ment, nem állt vissza normálra. Azt mondta szerezzek olyan bigyót, de jó a bontott is, mert az új drága (kb. 10e) és azok sem mindíg jók :D . Szóval keresek ilyen baszomfittyet, de nem tom mi a pontos neve, így nem tudom hogy keressem Unix webshopban.

Hm? Link Mutass rá, mire gondolsz. :) Nekem az EGR-nél volt, ha lehúztam a vákuumcsövet emelte az alapjárati fordulatszámot.

Elküldve
Jó reggelt!

Elkészült az auóm, zsír új a vezérlés. Az adagolót csak állítgatni kellett, mivel nem könnyezett sehol, így tömítéscsere nem volt szükséges.

Nekem már itt megakadt a szemem. Ha már dolgoztatok vele szvsz ki kellett volna a tömítéseket is cserélni...utólag okozhat még meglepetést.

Elküldve
Jó reggelt!

Elkészült az auóm, zsír új a vezérlés. Az adagolót csak állítgatni kellett, mivel nem könnyezett sehol, így tömítéscsere nem volt szükséges. Picit viszont most hangosabb lett a motor, de azt mondta a szaki, hogy majd ez halkulni fog.

Viszont: megy a termoszházba (17DR) egy vákuumcső, meg abból ki. Magyarázta az ember (meg be is mutatta működés közben), hogy az állítja az emelt fordulatszámot hidegindításkor. Viszont ami a termoszházba van bigyó, az az enyémben nem jó, így állandóan magas alapjáraton ment, nem állt vissza normálra. Azt mondta szerezzek olyan bigyót, de jó a bontott is, mert az új drága (kb. 10e) és azok sem mindíg jók :D . Szóval keresek ilyen baszomfittyet, de nem tom mi a pontos neve, így nem tudom hogy keressem Unix webshopban.

Nekem is be volt állva, de nem para. Első körben mozgasd meg kézzel, a kart, amit neki is mozgatnia kéne, aztán moss motort (azt az alapjárat állító sz.rt is) nagynyomásúval :) Nekem az első mosás után már faca lett :D

Elküldve
Hm? Link Mutass rá, mire gondolsz. :) Nekem az EGR-nél volt, ha lehúztam a vákuumcsövet emelte az alapjárati fordulatszámot.

Bekarikáztam pirossal. A résolajcső pont takarja a képen, de ha megnézed az autóban akkor látod miről beszélek.

Köszi!!! :D

BREAKING NEWS:

Hogy tudom a képet beszúrni? :D Valami URL-t kér, de az nincs nálam :D :D :D

Elküldve
Bekarikáztam pirossal. A résolajcső pont takarja a képen, de ha megnézed az autóban akkor látod miről beszélek.

Köszi!!! :)

BREAKING NEWS:

Hogy tudom a képet beszúrni? :D Valami URL-t kér, de az nincs nálam :D :D :D

Töltsd fel valami képfeltöltő oldalra :D az 1 URL-t ad Neked és azt teszed be :P

Elküldve
Nekem is be volt állva, de nem para. Első körben mozgasd meg kézzel, a kart, amit neki is mozgatnia kéne, aztán moss motort (azt az alapjárat állító sz.rt is) nagynyomásúval :) Nekem az első mosás után már faca lett :D

Manus megoldotta, mert most "dirketre kötötte" és a vákumot nem a termosz házból kapja, amikor kinyit az a vacak szelep, hanem közvetlenül kapja a vákumot, így ugye nincs az emelt alapjárat, mert egyből vákumot kap. Gondolom, ami a termoszházban van kapőcsoló, az egy hőkapcsoló, ami akkor engedi csak át a vákumot, ha bemelegszik és nyit.

Elküldve
Manus megoldotta, mert most "dirketre kötötte" és a vákumot nem a termosz házból kapja, amikor kinyit az a vacak szelep, hanem közvetlenül kapja a vákumot, így ugye nincs az emelt alapjárat, mert egyből vákumot kap. Gondolom, ami a termoszházban van kapőcsoló, az egy hőkapcsoló, ami akkor engedi csak át a vákumot, ha bemelegszik és nyit.

Hát figyi. Én inkább járnék stabilan magasabb alapjárattal, mint alacsonnyal. Nem véletlenül van hidegen emelve az alapjárat.

Elküldve
Hát figyi. Én inkább járnék stabilan magasabb alapjárattal, mint alacsonnyal. Nem véletlenül van hidegen emelve az alapjárat.

De várj...amit én karikáztam be az akkor minek van? :)

Elküldve
Húzz le egy olyat, és keressél benne vákumot :) :D (csak vegyél fel búvárszemüveget :D :D )

Ezért néztem kifele a fejemből....más nem latszott és ez a fék-vákuum tartály irányába haladt...

Elküldve
Hát figyi. Én inkább járnék stabilan magasabb alapjárattal, mint alacsonnyal. Nem véletlenül van hidegen emelve az alapjárat.

Már amelyik motornál emelve van :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.