mélykék76 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Az én szerelőm, "nem haver, csak régóta hozzá hordom az autóimat" 3 ezerért cserélt komplett vezérlést. Én vittem mindent hozzá. Ja, és megvolt egy óra alatt. Akkor vagy k. nincs melója, vagy egy nap ebből megcsinál tízet :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Akkor vagy k. nincs melója, vagy egy nap ebből megcsinál tízet :) :D Ketten dolgoznak, két autón, akkor ez óránként 6000. 8-17 ig pedig van 9 órájuk. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Hallottam már én is nagyon jó hírű emberről :D aztán úgy elbu erálta az adagolót, hogy a ténylegesen hozzáértő majd 1 óra hosszáig küzdött vele szentségelések közepette mire belőtte.. :) Viszont annyiért sztem nem sok, nekem csak az adagoló felújítás meg beállítás 23-ba fájt.. :D Én sem sokalltam a 25e HUF-ot érte, főleg, hogy a vezérléscserére először mondott 12e-t majd megemlítettem neki az adagolót is. Arra mondta ő, hogy akkor tömítéscsere + beállítás 12e. Így össz. 24e. Az pedig tuti, hogy a legjobb hírű dizeles a környéken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Én sem sokalltam a 25e HUF-ot érte, főleg, hogy a vezérléscserére először mondott 12e-t majd megemlítettem neki az adagolót is. Arra mondta ő, hogy akkor tömítéscsere + beállítás 12e. Így össz. 24e. Az pedig tuti, hogy a legjobb hírű dizeles a környéken. Ez minek kellett, folyik az adagolód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Ez minek kellett, folyik az adagolód? Elég dzsuvás volt már, tegnap lemostam, most nézem majd, hogy folyik-e. A szaki mondta, hogy ha már úgyis nála van az autó, akkor érdemes az adagolót is felújítani, nehogy fél év múlva megint nála kössön ki. Egyébként is tervben volt egy átnézetés ilyen téren, mert mióta nálam van az autó a motoral nem sokat foglalkoztam. Most rendbeteszi, és remélhetőleg, amíg én használom a kocsit (terveim szerint még min. 5 év) addig talán ezzel a részével nem lesz baj. A pénz meg most rá lesz szánva Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Elég dzsuvás volt már, tegnap lemostam, most nézem majd, hogy folyik-e. A szaki mondta, hogy ha már úgyis nála van az autó, akkor érdemes az adagolót is felújítani, nehogy fél év múlva megint nála kössön ki. Egyébként is tervben volt egy átnézetés ilyen téren, mert mióta nálam van az autó a motoral nem sokat foglalkoztam. Most rendbeteszi, és remélhetőleg, amíg én használom a kocsit (terveim szerint még min. 5 év) addig talán ezzel a részével nem lesz baj. A pénz meg most rá lesz szánva Hát igen, így van értelme, ha már lent a vezérlés, akkor az adagolót is érdemes megnézetni. Én úgyanígy voltam, ha már lent a vezérlés, kicseréltem a szimmeringeket (Vezérműtengely-itt folyott az olaj, főtengely, olajpumpa) nehogy 20-30e után ismét szét kelljen bombázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Erről volt már szó itt a fórumon?: http://www.dieselelomelegito.hu/dieselelomelegito-2.html Vélemények? Tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Erről volt már szó itt a fórumon?: http://www.dieselelomelegito.hu/dieselelomelegito-2.html Vélemények? Tapasztalat? Nekem van egy ilyenem kiszedve, jól működött, nem volt gond vele, csak valaki belerakatta, én meg kiszedtem a Kadettból. Csak egy konnektor kell hozzá. :) Baráti áron odaadom. :D Volt egy Ford dízelem, hidegben már nagyon trágyán indult(a Ford hibája, hogy olyan önindítókkal szerelték, hogy nagyon lassan tekerte a főtengelyt, nyáron ez elég volt neki, de ahogy jöttek a hidegek, nagyon sokáig kellett pörgetni az önindítót, hogy beröffenjen a motor. Na meg télen ugye, hogy nagyon hamar le is merül az akksi indítgatásnál... Szóval jó kitaláció, szerintem kihúzza a motor élettartamát annyival, hogy jóval később kelljen meggenerálozni, csak a téli hidegindítás miatt. Ha meg indul -20 fokban a verda, akkor nem érdekes. Bár annál a verdánál úgy oldottam meg, hogy egy másik önindítót tettem rá, ami gyorsan pörgette a motort. Be is röffent egyből. Az öreg 1.6-os dízel kadettja, ami 26 éves, télen még mindig pöc-röff. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Nekem van egy ilyenem kiszedve, jól működött, nem volt gond vele, csak valaki belerakatta, én meg kiszedtem a Kadettból. Csak egy konnektor kell hozzá. :) Baráti áron odaadom. :D Volt egy Ford dízelem, hidegben már nagyon trágyán indult(a Ford hibája, hogy olyan önindítókkal szerelték, hogy nagyon lassan tekerte a főtengelyt, nyáron ez elég volt neki, de ahogy jöttek a hidegek, nagyon sokáig kellett pörgetni az önindítót, hogy beröffenjen a motor. Na meg télen ugye, hogy nagyon hamar le is merül az akksi indítgatásnál... Szóval jó kitaláció, szerintem kihúzza a motor élettartamát annyival, hogy jóval később kelljen meggenerálozni, csak a téli hidegindítás miatt. Ha meg indul -20 fokban a verda, akkor nem érdekes. Bár annál a verdánál úgy oldottam meg, hogy egy másik önindítót tettem rá, ami gyorsan pörgette a motort. Be is röffent egyből. Az öreg 1.6-os dízel kadettja, ami 26 éves, télen még mindig pöc-röff. :D Na nem voltam rest, fölhívtam izibe az illetőt. 27e HUF beszereléssel a 600w-os kütyü. Szerintem ez nem is olyan borzasztó... Lehet, hogy még a kemény tél beállta előtt beinvesztálok egy ilyenbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Nekem van egy ilyenem kiszedve, jól működött, nem volt gond vele, csak valaki belerakatta, én meg kiszedtem a Kadettból. Csak egy konnektor kell hozzá. :) Baráti áron odaadom. :DVolt egy Ford dízelem, hidegben már nagyon trágyán indult(a Ford hibája, hogy olyan önindítókkal szerelték, hogy nagyon lassan tekerte a főtengelyt, nyáron ez elég volt neki, de ahogy jöttek a hidegek, nagyon sokáig kellett pörgetni az önindítót, hogy beröffenjen a motor. Na meg télen ugye, hogy nagyon hamar le is merül az akksi indítgatásnál... Szóval jó kitaláció, szerintem kihúzza a motor élettartamát annyival, hogy jóval később kelljen meggenerálozni, csak a téli hidegindítás miatt. Ha meg indul -20 fokban a verda, akkor nem érdekes. Bár annál a verdánál úgy oldottam meg, hogy egy másik önindítót tettem rá, ami gyorsan pörgette a motort. Be is röffent egyből. Az öreg 1.6-os dízel kadettja, ami 26 éves, télen még mindig pöc-röff. :D Mennyi lenne a baráti? Házilag nehéz beletenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Kicsit gondolkodtam... (jó tudom, nem nagyon kéne erőltessem magam! :D :) ) De most komolyan: :D gondoljatok bele: van az 1700 ccm-es 57 LE-s dízel (D), van a szintén 1700 ccm-es 60 LE-s dízel (DR), van az 1699 ccm-es 68 LE-s dízel (X17DTL) német turbós, és van az 1686 ccm-es 82 LE-s (X17DT) Isuzu - turbós. Na már most ha megnézitek, minnél kisebb, annál erősebb! :D Jó jó, tudom nem ezen múlik, csak azért érdekes, hogy minnél kevesebb az űrtartalom, annál erősebb a moci. :D Tudom, ez sokmindenkit nem érdekel, csak úgy megjegyeztem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Mennyi lenne a baráti? Házilag nehéz beletenni? :) Ez engem is érdekelne...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Mennyi lenne a baráti? Házilag nehéz beletenni? :D Ez engem is érdekelne...... Könnyű annak akinek nem a 3.-ról kéne lelógatnia a hosszabbítót, az utca fölött keresztbe kifeszítve, át a parkolóba :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Könnyű annak akinek nem a 3.-ról kéne lelógatnia a hosszabbítót, az utca fölött keresztbe kifeszítve, át a parkolóba :) Vidd fel éjszakára a kecóba.....akkor hosszabbító sem kell :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Vidd fel éjszakára a kecóba.....akkor hosszabbító sem kell :D :D Legszívesebben felhoznám, hidd el :) Csak nem fér be a liftbe, aztán az ajtón, aztán meg a szobámban sem. (akkor meg még nem is számoltam bele anyámat, aki már akkor ki akart zárni a lakásból, amikor felhoztam az első üléseket :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Legszívesebben felhoznám, hidd el :) Csak nem fér be a liftbe, aztán az ajtón, aztán meg a szobámban sem. (akkor meg még nem is számoltam bele anyámat, aki már akkor ki akart zárni a lakásból, amikor felhoztam az első üléseket :D ) Elég, ha csak a blokkot szeded ki, be a sütőbe, reggel meg fél órát pirítod. :D Na előguberáltam ezt a bigyót, ki is próbáltam, ahogy bedugtam a konektorba, egyből jött belőle a vasalószag, ki is húztam egyből. Tehát műxik, csak gondolom ez is olyan mint a bojler, víz nélkül nem tanácsos játszani vele. Ez csak bele lett rakva egy Kadettba, de szerintem a büdös életbe nem volt használva, mert az öreg megvette az autót. ÉN kiszedtem belőle, mert útban volt nagyon valamiért, már nem emlékszem miért(azt hiszem az önindítót szedtem ki) 5000 Ft szerintem nem sok érte, itt egy link, feltettem egy fotót a képfeltöltésre. Rém bonyolult felrakni, van két csőcsatlakozás rajta, el kell vágni a radiátor bemenő gumicsövét, és belegyömöszölni az előmelegítő csatlakozásaira, az előmelegítőt meg valahova fel kell csavarozni. Ennyi. Ja, célszerű leengedni a hűtővizet, mert úgy könnyebb. :D Előmelegítő kép Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Elég, ha csak a blokkot szeded ki, be a sütőbe, reggel meg fél órát pirítod. :D Na előguberáltam ezt a bigyót, ki is próbáltam, ahogy bedugtam a konektorba, egyből jött belőle a vasalószag, ki is húztam egyből. Tehát műxik, csak gondolom ez is olyan mint a bojler, víz nélkül nem tanácsos játszani vele. Ez csak bele lett rakva egy Kadettba, de szerintem a büdös életbe nem volt használva, mert az öreg megvette az autót. ÉN kiszedtem belőle, mert útban volt nagyon valamiért, már nem emlékszem miért(azt hiszem az önindítót szedtem ki) 5000 Ft szerintem nem sok érte, itt egy link, feltettem egy fotót a képfeltöltésre. Rém bonyolult felrakni, van két csőcsatlakozás rajta, el kell vágni a radiátor bemenő gumicsövét, és belegyömöszölni az előmelegítő csatlakozásaira, az előmelegítőt meg valahova fel kell csavarozni. Ennyi. Ja, célszerű leengedni a hűtővizet, mert úgy könnyebb. :D Előmelegítő kép Azt hiszem úgy fair, ha meghagyom pebe cartársnak a lehetőséget,Ő kérdezte először, de ha neki nem kell, én megvenném :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Azt hiszem úgy fair, ha meghagyom pebe cartársnak a lehetőséget,Ő kérdezte először, de ha neki nem kell, én megvenném :) Holnap megyek be Budapestre Dunaújvárosból, onnan meg Jászberény, majd Eger, ha útközben kellene valakinek, megoldható. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Azt hiszem úgy fair, ha meghagyom pebe cartársnak a lehetőséget,Ő kérdezte először, de ha neki nem kell, én megvenném :) És ha én beszerkesztem egy hozzászólásomat pebe hozzászólása elé az fair? :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 És ha én beszerkesztem egy hozzászólásomat pebe hozzászólása elé az fair? :) :D :D :D Ejnye-ejnye......nem szép dolog ilyet csinálni..... :D inkább tedd elé az enyémet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Erről volt már szó itt a fórumon?: http://www.4x4parts.hu/?280,webasto-kieges...%C5%B1tes-vizes Vélemények? Tapasztalat? Ui: Egy próbát megér :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Erről volt már szó itt a fórumon?: http://www.4x4parts.hu/?280,webasto-kieges...%C5%B1tes-vizes Vélemények? Tapasztalat? Ui: Egy próbát megér :D Jó ólcsó! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Erről volt már szó itt a fórumon?: http://www.4x4parts.hu/?280,webasto-kieges...%C5%B1tes-vizes Vélemények? Tapasztalat? Ui: Egy próbát megér :D :D Ez többe kerül, mint itt a legtöbbünk autója :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Jó ólcsó! :D Van ahol jóval olcsóbb, csak onnan nem tudtam konkrétan belinkelni. :) Hátha valakinek van otthon ilyen kiszerelve, alig használtan 50-ért :D :D EBBŐL a hozzászólásból merítettem az ihletet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Van ahol jóval olcsóbb, csak onnan nem tudtam konkrétan belinkelni. :) Hátha valakinek van otthon ilyen kiszerelve, alig használtan 50-ért :D :D EBBŐL a hozzászólásból merítettem az ihletet... Egyik címen beszélgettem egy fickóval....neki öreg dízel sierrája van és állítólag 90-ből ki lehet hozni. Valami forgalmazóval bótolt, de, hogy kivel???? Amúgy annyival jobb, hogy nem kell hozzá konnektor, viszont még így is nagyon drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts