Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hallottam már én is nagyon jó hírű emberről :D aztán úgy elbu erálta az adagolót, hogy a ténylegesen hozzáértő majd 1 óra hosszáig küzdött vele szentségelések közepette mire belőtte.. :)

Viszont annyiért sztem nem sok, nekem csak az adagoló felújítás meg beállítás 23-ba fájt.. :D

Én sem sokalltam a 25e HUF-ot érte, főleg, hogy a vezérléscserére először mondott 12e-t majd megemlítettem neki az adagolót is. Arra mondta ő, hogy akkor tömítéscsere + beállítás 12e. Így össz. 24e. Az pedig tuti, hogy a legjobb hírű dizeles a környéken.

Link to comment
Megosztás:

Én sem sokalltam a 25e HUF-ot érte, főleg, hogy a vezérléscserére először mondott 12e-t majd megemlítettem neki az adagolót is. Arra mondta ő, hogy akkor tömítéscsere + beállítás 12e. Így össz. 24e. Az pedig tuti, hogy a legjobb hírű dizeles a környéken.

Ez minek kellett, folyik az adagolód?

Link to comment
Megosztás:

Ez minek kellett, folyik az adagolód?

Elég dzsuvás volt már, tegnap lemostam, most nézem majd, hogy folyik-e. A szaki mondta, hogy ha már úgyis nála van az autó, akkor érdemes az adagolót is felújítani, nehogy fél év múlva megint nála kössön ki. Egyébként is tervben volt egy átnézetés ilyen téren, mert mióta nálam van az autó a motoral nem sokat foglalkoztam. Most rendbeteszi, és remélhetőleg, amíg én használom a kocsit (terveim szerint még min. 5 év) addig talán ezzel a részével nem lesz baj. A pénz meg most rá lesz szánva

Link to comment
Megosztás:

Elég dzsuvás volt már, tegnap lemostam, most nézem majd, hogy folyik-e. A szaki mondta, hogy ha már úgyis nála van az autó, akkor érdemes az adagolót is felújítani, nehogy fél év múlva megint nála kössön ki. Egyébként is tervben volt egy átnézetés ilyen téren, mert mióta nálam van az autó a motoral nem sokat foglalkoztam. Most rendbeteszi, és remélhetőleg, amíg én használom a kocsit (terveim szerint még min. 5 év) addig talán ezzel a részével nem lesz baj. A pénz meg most rá lesz szánva

Hát igen, így van értelme, ha már lent a vezérlés, akkor az adagolót is érdemes megnézetni. Én úgyanígy voltam, ha már lent a vezérlés, kicseréltem a szimmeringeket (Vezérműtengely-itt folyott az olaj, főtengely, olajpumpa) nehogy 20-30e után ismét szét kelljen bombázni.

Link to comment
Megosztás:

Erről volt már szó itt a fórumon?:

http://www.dieselelomelegito.hu/dieselelomelegito-2.html

Vélemények? Tapasztalat?

Nekem van egy ilyenem kiszedve, jól működött, nem volt gond vele, csak valaki belerakatta, én meg kiszedtem a Kadettból. Csak egy konnektor kell hozzá. :)

Baráti áron odaadom. :D

Volt egy Ford dízelem, hidegben már nagyon trágyán indult(a Ford hibája, hogy olyan önindítókkal szerelték, hogy nagyon lassan tekerte a főtengelyt, nyáron ez elég volt neki, de ahogy jöttek a hidegek, nagyon sokáig kellett pörgetni az önindítót, hogy beröffenjen a motor. Na meg télen ugye, hogy nagyon hamar le is merül az akksi indítgatásnál...

Szóval jó kitaláció, szerintem kihúzza a motor élettartamát annyival, hogy jóval később kelljen meggenerálozni, csak a téli hidegindítás miatt. Ha meg indul -20 fokban a verda, akkor nem érdekes. Bár annál a verdánál úgy oldottam meg, hogy egy másik önindítót tettem rá, ami gyorsan pörgette a motort. Be is röffent egyből. Az öreg 1.6-os dízel kadettja, ami 26 éves, télen még mindig pöc-röff. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem van egy ilyenem kiszedve, jól működött, nem volt gond vele, csak valaki belerakatta, én meg kiszedtem a Kadettból. Csak egy konnektor kell hozzá. :)

Baráti áron odaadom. :D

Volt egy Ford dízelem, hidegben már nagyon trágyán indult(a Ford hibája, hogy olyan önindítókkal szerelték, hogy nagyon lassan tekerte a főtengelyt, nyáron ez elég volt neki, de ahogy jöttek a hidegek, nagyon sokáig kellett pörgetni az önindítót, hogy beröffenjen a motor. Na meg télen ugye, hogy nagyon hamar le is merül az akksi indítgatásnál...

Szóval jó kitaláció, szerintem kihúzza a motor élettartamát annyival, hogy jóval később kelljen meggenerálozni, csak a téli hidegindítás miatt. Ha meg indul -20 fokban a verda, akkor nem érdekes. Bár annál a verdánál úgy oldottam meg, hogy egy másik önindítót tettem rá, ami gyorsan pörgette a motort. Be is röffent egyből. Az öreg 1.6-os dízel kadettja, ami 26 éves, télen még mindig pöc-röff. :D

Na nem voltam rest, fölhívtam izibe az illetőt. 27e HUF beszereléssel a 600w-os kütyü. Szerintem ez nem is olyan borzasztó... Lehet, hogy még a kemény tél beállta előtt beinvesztálok egy ilyenbe.

Link to comment
Megosztás:

Nekem van egy ilyenem kiszedve, jól működött, nem volt gond vele, csak valaki belerakatta, én meg kiszedtem a Kadettból. Csak egy konnektor kell hozzá. :)

Baráti áron odaadom. :DVolt egy Ford dízelem, hidegben már nagyon trágyán indult(a Ford hibája, hogy olyan önindítókkal szerelték, hogy nagyon lassan tekerte a főtengelyt, nyáron ez elég volt neki, de ahogy jöttek a hidegek, nagyon sokáig kellett pörgetni az önindítót, hogy beröffenjen a motor. Na meg télen ugye, hogy nagyon hamar le is merül az akksi indítgatásnál...

Szóval jó kitaláció, szerintem kihúzza a motor élettartamát annyival, hogy jóval később kelljen meggenerálozni, csak a téli hidegindítás miatt. Ha meg indul -20 fokban a verda, akkor nem érdekes. Bár annál a verdánál úgy oldottam meg, hogy egy másik önindítót tettem rá, ami gyorsan pörgette a motort. Be is röffent egyből. Az öreg 1.6-os dízel kadettja, ami 26 éves, télen még mindig pöc-röff. :D

Mennyi lenne a baráti? Házilag nehéz beletenni?

Link to comment
Megosztás:

Kicsit gondolkodtam... (jó tudom, nem nagyon kéne erőltessem magam! :D :) )

De most komolyan: :D

gondoljatok bele:

van az 1700 ccm-es 57 LE-s dízel (D),

van a szintén 1700 ccm-es 60 LE-s dízel (DR),

van az 1699 ccm-es 68 LE-s dízel (X17DTL) német turbós,

és van az 1686 ccm-es 82 LE-s (X17DT) Isuzu - turbós.

Na már most ha megnézitek, minnél kisebb, annál erősebb! :D

Jó jó, tudom nem ezen múlik, csak azért érdekes, hogy minnél kevesebb az űrtartalom, annál erősebb a moci. :D

Tudom, ez sokmindenkit nem érdekel, csak úgy megjegyeztem... :D

Link to comment
Megosztás:

Vidd fel éjszakára a kecóba.....akkor hosszabbító sem kell :D :D

Legszívesebben felhoznám, hidd el :) Csak nem fér be a liftbe, aztán az ajtón, aztán meg a szobámban sem. (akkor meg még nem is számoltam bele anyámat, aki már akkor ki akart zárni a lakásból, amikor felhoztam az első üléseket :D )

Link to comment
Megosztás:

Legszívesebben felhoznám, hidd el :) Csak nem fér be a liftbe, aztán az ajtón, aztán meg a szobámban sem. (akkor meg még nem is számoltam bele anyámat, aki már akkor ki akart zárni a lakásból, amikor felhoztam az első üléseket :D )

Elég, ha csak a blokkot szeded ki, be a sütőbe, reggel meg fél órát pirítod. :D

Na előguberáltam ezt a bigyót, ki is próbáltam, ahogy bedugtam a konektorba, egyből jött belőle a vasalószag, ki is húztam egyből. Tehát műxik, csak gondolom ez is olyan mint a bojler, víz nélkül nem tanácsos játszani vele.

Ez csak bele lett rakva egy Kadettba, de szerintem a büdös életbe nem volt használva, mert az öreg megvette az autót. ÉN kiszedtem belőle, mert útban volt nagyon valamiért, már nem emlékszem miért(azt hiszem az önindítót szedtem ki)

5000 Ft szerintem nem sok érte, itt egy link, feltettem egy fotót a képfeltöltésre.

Rém bonyolult felrakni, van két csőcsatlakozás rajta, el kell vágni a radiátor bemenő gumicsövét, és belegyömöszölni az előmelegítő csatlakozásaira, az előmelegítőt meg valahova fel kell csavarozni. Ennyi. Ja, célszerű leengedni a hűtővizet, mert úgy könnyebb. :D

Előmelegítő kép

Link to comment
Megosztás:

Elég, ha csak a blokkot szeded ki, be a sütőbe, reggel meg fél órát pirítod. :D

Na előguberáltam ezt a bigyót, ki is próbáltam, ahogy bedugtam a konektorba, egyből jött belőle a vasalószag, ki is húztam egyből. Tehát műxik, csak gondolom ez is olyan mint a bojler, víz nélkül nem tanácsos játszani vele.

Ez csak bele lett rakva egy Kadettba, de szerintem a büdös életbe nem volt használva, mert az öreg megvette az autót. ÉN kiszedtem belőle, mert útban volt nagyon valamiért, már nem emlékszem miért(azt hiszem az önindítót szedtem ki)

5000 Ft szerintem nem sok érte, itt egy link, feltettem egy fotót a képfeltöltésre.

Rém bonyolult felrakni, van két csőcsatlakozás rajta, el kell vágni a radiátor bemenő gumicsövét, és belegyömöszölni az előmelegítő csatlakozásaira, az előmelegítőt meg valahova fel kell csavarozni. Ennyi. Ja, célszerű leengedni a hűtővizet, mert úgy könnyebb. :D

Előmelegítő kép

Azt hiszem úgy fair, ha meghagyom pebe cartársnak a lehetőséget,Ő kérdezte először, de ha neki nem kell, én megvenném :)

Link to comment
Megosztás:

Van ahol jóval olcsóbb, csak onnan nem tudtam konkrétan belinkelni. :)

Hátha valakinek van otthon ilyen kiszerelve, alig használtan 50-ért :D :D

EBBŐL a hozzászólásból merítettem az ihletet...

Egyik címen beszélgettem egy fickóval....neki öreg dízel sierrája van és állítólag 90-ből ki lehet hozni. Valami forgalmazóval bótolt, de, hogy kivel????

Amúgy annyival jobb, hogy nem kell hozzá konnektor, viszont még így is nagyon drága.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.