Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Jut eszembe!

A generátor mivel van közös szíjon az Isuzu-nál?

Nem tudnám egy napra nélkülözni a generátort? <_<

Szíjhajtás szempontjából lehet nélkülözni a generátort.

Egyik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Generátor

Másik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Szervoszivatyú

Mivel mindkét szíj hajtja a vízpumpát, így bármelyik szíj nélkülözhető, persze akkor vagy szervokormányod, vagy töltésed nem lesz.

Link to comment
Megosztás:

Szia Norbi:-)

Nekem azt mondta még Pécsen egy villamosságis, hogy az utóizzítás többtényezős.

Ha hidegen elindulsz, akkor asszem 40 km elérésekor lekapcsol.

Ha meg csak úgy alapjáraton járatod, vízhőmérsékletre.

Tehát az a 6 perc relatív.

Egész pontosan az utóizzítás lekapcsol:

18 km/h elérésekor

55 °C vízhőmérséklet elérésekor

vagy maximum 6 perc után

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem rég vettem egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőt, mert rakoncátlankodott a töltésem, és kíváncsi voltam, hogy mikor mennyit tölt a generátor.

Az Isuzu-n van utóizzítás, az biztos (ezt eddig is tudtam). Most beszéltem egy autóvillamossági szerelővel, aki azt mondta, hogy 6 percig megy az utóizzítás. Hát, ha 6-ig nem is, de jó néhány percig biztosan.

Jó le is fikázta a szerelő az Isuzu-s Astra-k generátorát... Nem is csodálom, kb. 2 évente járok felújításra... <_<

Most vasárnap is megszűnt a fordulatszámjelem, azóta sincs. Sőt, töltés is hol van, hol nincs... :wacko:

húzz be egy szálat az utastérbe, tegyél egy visszajelző égőt rá, és testeld le!

Látni fogod mikor izzít (és valóban meddig), valamint, hogy meddig van utóizzításod!

Én az izzítógyertyáktól húztam be egy szálat, kép2(a zöld drótocska, ami a nívópálca környékén van jobb oldalról) és kicseréltem a műszerfalban az izzítás visszajelzőt, így már a valós értékeket mutatja nekem! :(

Link to comment
Megosztás:

Szíjhajtás szempontjából lehet nélkülözni a generátort.

Egyik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Generátor

Másik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Szervoszivatyú

Mivel mindkét szíj hajtja a vízpumpát, így bármelyik szíj nélkülözhető, persze akkor vagy szervokormányod, vagy töltésed nem lesz.

Egy napig meglennék mindkettő nélkül... Kérdés, hogy a Fastra is így van-e kivitelezve.

Reggel és délután is csak 5-10 km-eket mennék.

Link to comment
Megosztás:

Az még sajnos nincs. Hátsó dobbetéttel egyetemben... <_<

Pedig már próbáltam beszerezni, de a nyavalyás beszállító elfelejtette elhozni nekem...

Pedig az megoldhatja az ilyen jellegű problémákat! Mostanában mentem én is bele néhány nagyobb tócsába. Nem volt semmi gond utána, pedig nem egyszer előfordult..... ;)

S ez megkapja a zöld sebességjelet? :wacko:

Micsoda hülyeség! ;) Hülye japók! :o

Megkapja....sőt, elvileg saját hibajelzője is lenne az órában, de nem vezet a vezetéke sehova. Megáll a műszerfal alatt egy csatiban.

Nem igazán értem minek kell ezt túlbonyolítani...... :(

Link to comment
Megosztás:

Pedig az megoldhatja az ilyen jellegű problémákat! Mostanában mentem én is bele néhány nagyobb tócsába. Nem volt semmi gond utána, pedig nem egyszer előfordult..... :wacko:

Hát épp ezért akartam beszerezni. Meg hogy ne menjen annyi ganyé a motortérbe...

Csakhát nem olyan fontos, így elfelejtődött. <_<

húzz be egy szálat az utastérbe, tegyél egy visszajelző égőt rá, és testeld le!

Látni fogod mikor izzít (és valóban meddig), valamint, hogy meddig van utóizzításod!

Nem áll szándékomban buherálni... A feszültségmérő század-pontossággal jelzi a változást, így elég egyértelmű, hogy meddig izzít, és meddig utóizzít.

Link to comment
Megosztás:

Megkapja....sőt, elvileg saját hibajelzője is lenne az órában, de nem vezet a vezetéke sehova. Megáll a műszerfal alatt egy csatiban.

Nem igazán értem minek kell ezt túlbonyolítani...... <_<

Szerintem meg egyáltalán nem hülyeség, kíméli az izzítógyertyákat, hogyha elindulsz, akkor kikapcsolja az utizzítást.

Link to comment
Megosztás:

Egy napig meglennék mindkettő nélkül... Kérdés, hogy a Fastra is így van-e kivitelezve.

Reggel és délután is csak 5-10 km-eket mennék.

Mi lenne, ha esetleg megnéznéd nálad hogy van, és akkor nem kell találgatni. A generátort, meg a szervoszivattyút csak felismered <_<

Link to comment
Megosztás:

A kollegának vekije van <_<

Azt viszont megnézhetnéd, nálad hány szíj van! Nálam csak 1, a vekiben ezek szerint 2......

A szakál metal webkatalóguson rákerestem Astra F Isuzu ékszíjakra.

Ugyanazt a két ékszíjat írja, mint nálam B Vekinél.

13x935-es generétor ékszíj, és 10x950-es szervoszivattyú ékszíj.

A B vekinél még ír egy harmadikat is, a klímás verziókban a kompresszort egy 13x1250-es ékszíj hajtja a főtengelyről.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg egyáltalán nem hülyeség, kíméli az izzítógyertyákat, hogyha elindulsz, akkor kikapcsolja az utizzítást.

Ebből nálam a 18km/h biztos nem igaz.

Most már ketten mondjuk: F-nél ez nem müxik!

A szakál metal webkatalóguson rákerestem Astra F Isuzu ékszíjakra.

Ugyanazt a két ékszíjat írja, mint nálam B Vekinél.

13x935-es generétor ékszíj, és 10x950-es szervoszivattyú ékszíj.

A B vekinél még ír egy harmadikat is, a klímás verziókban a kompresszort egy 13x1250-es ékszíj hajtja a főtengelyről.

Én meg bekukkantottam du a mocitető alá :wacko:

De holnap ismét megnézem, hátha csak elbújt a második szíj valami alá <_<

Link to comment
Megosztás:

Én meg bekukkantottam du a mocitető alá :wacko:

De holnap ismét megnézem, hátha csak elbújt a második szíj valami alá <_<

Rohadtul meg lennék lepve, hogyha a tiédben nem így lenne:

321254-_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Erősen kétlem, hogy kétféle megoldást csináltak volna az Isuzunál.

A piros a 10x950-es, a zöld pedig a 13x925-ös.

Ékszíjaknál nem szoktak 3 tárcsásnál nagyobb számú hajtást megvalósítani, mert a szíj minél nagyobb mértékben kell átfogja a tárcsát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.