Adam1 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Jut eszembe! A generátor mivel van közös szíjon az Isuzu-nál? Nem tudnám egy napra nélkülözni a generátort? <_< Szíjhajtás szempontjából lehet nélkülözni a generátort. Egyik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Generátor Másik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Szervoszivatyú Mivel mindkét szíj hajtja a vízpumpát, így bármelyik szíj nélkülözhető, persze akkor vagy szervokormányod, vagy töltésed nem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Szia Norbi:-) Nekem azt mondta még Pécsen egy villamosságis, hogy az utóizzítás többtényezős. Ha hidegen elindulsz, akkor asszem 40 km elérésekor lekapcsol. Ha meg csak úgy alapjáraton járatod, vízhőmérsékletre. Tehát az a 6 perc relatív. Egész pontosan az utóizzítás lekapcsol: 18 km/h elérésekor 55 °C vízhőmérséklet elérésekor vagy maximum 6 perc után Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nem rég vettem egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőt, mert rakoncátlankodott a töltésem, és kíváncsi voltam, hogy mikor mennyit tölt a generátor. Az Isuzu-n van utóizzítás, az biztos (ezt eddig is tudtam). Most beszéltem egy autóvillamossági szerelővel, aki azt mondta, hogy 6 percig megy az utóizzítás. Hát, ha 6-ig nem is, de jó néhány percig biztosan. Jó le is fikázta a szerelő az Isuzu-s Astra-k generátorát... Nem is csodálom, kb. 2 évente járok felújításra... <_< Most vasárnap is megszűnt a fordulatszámjelem, azóta sincs. Sőt, töltés is hol van, hol nincs... :wacko: húzz be egy szálat az utastérbe, tegyél egy visszajelző égőt rá, és testeld le! Látni fogod mikor izzít (és valóban meddig), valamint, hogy meddig van utóizzításod! Én az izzítógyertyáktól húztam be egy szálat, kép2(a zöld drótocska, ami a nívópálca környékén van jobb oldalról) és kicseréltem a műszerfalban az izzítás visszajelzőt, így már a valós értékeket mutatja nekem! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Egész pontosan az utóizzítás lekapcsol: 18 km/h elérésekor 55 °C vízhőmérséklet elérésekor vagy maximum 6 perc után Ebből nálam a 18km/h biztos nem igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Szerinted ha két tegely le van fixálva és jelre rakod vissza az összes cuccot,akkor minek újra lőni az előtöltést? <_< Na úgye, én is ezen a véleményen voltam. :wacko: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Ebből nálam a 18km/h biztos nem igaz. A kollegának vekije van <_< Azt viszont megnézhetnéd, nálad hány szíj van! Nálam csak 1, a vekiben ezek szerint 2...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Ebből nálam a 18km/h biztos nem igaz. Kiváncsi lennék mi az az elektronika,ami figyeli az izzítást és a sebességet egyszerre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Van müanyag takaró lemezke feltéve a dobbetétnél? Az sokat számít a generátor szempontjából..... Az még sajnos nincs. Hátsó dobbetéttel egyetemben... <_< Pedig már próbáltam beszerezni, de a nyavalyás beszállító elfelejtette elhozni nekem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Kiváncsi lennék mi az az elektronika,ami figyeli az izzítást és a sebességet egyszerre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Szíjhajtás szempontjából lehet nélkülözni a generátort. Egyik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Generátor Másik szíj: Főtengely-Vízpumpa-Szervoszivatyú Mivel mindkét szíj hajtja a vízpumpát, így bármelyik szíj nélkülözhető, persze akkor vagy szervokormányod, vagy töltésed nem lesz. Egy napig meglennék mindkettő nélkül... Kérdés, hogy a Fastra is így van-e kivitelezve. Reggel és délután is csak 5-10 km-eket mennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 http://liftesek.hu/auto/izzelektronika.jpg S ez megkapja a zöld sebességjelet? <_< Micsoda hülyeség! :wacko: Hülye japók! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Az még sajnos nincs. Hátsó dobbetéttel egyetemben... <_< Pedig már próbáltam beszerezni, de a nyavalyás beszállító elfelejtette elhozni nekem... Pedig az megoldhatja az ilyen jellegű problémákat! Mostanában mentem én is bele néhány nagyobb tócsába. Nem volt semmi gond utána, pedig nem egyszer előfordult..... ;) S ez megkapja a zöld sebességjelet? :wacko: Micsoda hülyeség! ;) Hülye japók! :o Megkapja....sőt, elvileg saját hibajelzője is lenne az órában, de nem vezet a vezetéke sehova. Megáll a műszerfal alatt egy csatiban. Nem igazán értem minek kell ezt túlbonyolítani...... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Pedig az megoldhatja az ilyen jellegű problémákat! Mostanában mentem én is bele néhány nagyobb tócsába. Nem volt semmi gond utána, pedig nem egyszer előfordult..... :wacko: Hát épp ezért akartam beszerezni. Meg hogy ne menjen annyi ganyé a motortérbe... Csakhát nem olyan fontos, így elfelejtődött. <_< húzz be egy szálat az utastérbe, tegyél egy visszajelző égőt rá, és testeld le! Látni fogod mikor izzít (és valóban meddig), valamint, hogy meddig van utóizzításod! Nem áll szándékomban buherálni... A feszültségmérő század-pontossággal jelzi a változást, így elég egyértelmű, hogy meddig izzít, és meddig utóizzít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Hát épp ezért akartam beszerezni. Meg hogy ne menjen annyi ganyé a motortérbe... Csakhát nem olyan fontos, így elfelejtődött. <_< Vagy mégis..... :wacko: Faragjál bele valami vastagabb PVC darabot ideiglenesen. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Vagy mégis..... :( Faragjál bele valami vastagabb PVC darabot ideiglenesen. ;) Hát ja... :wacko: Hogy miért spórolták ki a gyárban ezt a drága alkatrészt ?! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Megkapja....sőt, elvileg saját hibajelzője is lenne az órában, de nem vezet a vezetéke sehova. Megáll a műszerfal alatt egy csatiban. Nem igazán értem minek kell ezt túlbonyolítani...... <_< Szerintem meg egyáltalán nem hülyeség, kíméli az izzítógyertyákat, hogyha elindulsz, akkor kikapcsolja az utizzítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Egy napig meglennék mindkettő nélkül... Kérdés, hogy a Fastra is így van-e kivitelezve. Reggel és délután is csak 5-10 km-eket mennék. Mi lenne, ha esetleg megnéznéd nálad hogy van, és akkor nem kell találgatni. A generátort, meg a szervoszivattyút csak felismered <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 A kollegának vekije van <_< Azt viszont megnézhetnéd, nálad hány szíj van! Nálam csak 1, a vekiben ezek szerint 2...... A szakál metal webkatalóguson rákerestem Astra F Isuzu ékszíjakra. Ugyanazt a két ékszíjat írja, mint nálam B Vekinél. 13x935-es generétor ékszíj, és 10x950-es szervoszivattyú ékszíj. A B vekinél még ír egy harmadikat is, a klímás verziókban a kompresszort egy 13x1250-es ékszíj hajtja a főtengelyről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Szerintem meg egyáltalán nem hülyeség, kíméli az izzítógyertyákat, hogyha elindulsz, akkor kikapcsolja az utizzítást. Ebből nálam a 18km/h biztos nem igaz. Most már ketten mondjuk: F-nél ez nem müxik! A szakál metal webkatalóguson rákerestem Astra F Isuzu ékszíjakra. Ugyanazt a két ékszíjat írja, mint nálam B Vekinél. 13x935-es generétor ékszíj, és 10x950-es szervoszivattyú ékszíj. A B vekinél még ír egy harmadikat is, a klímás verziókban a kompresszort egy 13x1250-es ékszíj hajtja a főtengelyről. Én meg bekukkantottam du a mocitető alá :wacko: De holnap ismét megnézem, hátha csak elbújt a második szíj valami alá <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Most már ketten mondjuk: F-nél ez nem müxik! De holnap ismét megnézem, hátha csak elbújt a második szíj valami alá :wacko: Én má nem is szólok... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Mi lenne, ha esetleg megnéznéd nálad hogy van, és akkor nem kell találgatni. A generátort, meg a szervoszivattyút csak felismered <_< Már sötét van, nem megyek ki. Holnap délután viszem a szerelőhöz, ott majd minden kiderül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 ... asszem 40 km elérésekor ... ...18 km/h elérésekor... Most frankón ezek a dízelek ilyenek lesnek? <_< szerk.: F-nél nem, jóvanna, most értem el addig :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Én meg bekukkantottam du a mocitető alá :wacko: De holnap ismét megnézem, hátha csak elbújt a második szíj valami alá <_< Rohadtul meg lennék lepve, hogyha a tiédben nem így lenne: Erősen kétlem, hogy kétféle megoldást csináltak volna az Isuzunál. A piros a 10x950-es, a zöld pedig a 13x925-ös. Ékszíjaknál nem szoktak 3 tárcsásnál nagyobb számú hajtást megvalósítani, mert a szíj minél nagyobb mértékben kell átfogja a tárcsát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Most, hogy jobban belegondolok, valóban két szíj van a vezérműszíjon kívül. Az egyik "sima" volt, a másik pedig "fogas". A cserekor mindkét helyre fogas került. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Most, hogy jobban belegondolok, valóban két szíj van a vezérműszíjon kívül. Még szerencse... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts