Joee Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Hi mindenki! Sajnos úgy néz ki , hogy megfáradt az önindítóm :( Nehéz azt levenni?
J0hnny Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Elég hangos kerregő hangok jönnek a váltómból,de ha lenyomom a kuplungot,akkor megszűnik.Fokozatokat pontosan lehet kapcsolni,kuplung nem csuszik,csak a hangja idegesitő!Úgy tudom,hogy ez a hang a nyelestengely csapágyának haldoklása miatt van.Igaz ez? Váltóolajcserén gondolkozom,hátha egy kicsit csendesebb lesz. A váltót nem akarom bolygatni,azt hallottam amíg nincs vele gond nem szabad piszkálni.
MOMC Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Elég hangos kerregő hangok jönnek a váltómból,de ha lenyomom a kuplungot,akkor megszűnik.Fokozatokat pontosan lehet kapcsolni,kuplung nem csuszik,csak a hangja idegesitő!Úgy tudom,hogy ez a hang a nyelestengely csapágyának haldoklása miatt van.Igaz ez? Igaz
J0hnny Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Igaz Mennyire kell hozzá szétdurni a váltót?
Szabyka Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Hi mindenki! Sajnos úgy néz ki , hogy megfáradt az önindítóm :( Nehéz azt levenni? Te csinálnád ?
knight Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Mennyire kell hozzá szétdurni a váltót? Ahhoz le kell szedni a kuplungot is... egyébként nem lehet, hogy a kinyomócsapágy szarakszik ??? Az inkább hajlamos megdögleni, mint a nyelestegely-csapágy tudtommal...
J0hnny Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Nekem meg az a tippem,hogy elöször olajat cserélek benne,mert hidegen nem csinálja!Gondolom olyankor még sürü a régi olaj és azért,azért 12év alatt a gyári olaj csak vesztett a sürüségéből/vizkozitásából! Szal elöször olajcsere lesz,aztán ha még mindig csinálja majd meglátjuk hogy is lesz tovább! Van itt olyan aki csinált már váltóolajcserét?
fekosz Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Elég hangos kerregő hangok jönnek a váltómból,de ha lenyomom a kuplungot,akkor megszűnik.Fokozatokat pontosan lehet kapcsolni,kuplung nem csuszik,csak a hangja idegesitő!Úgy tudom,hogy ez a hang a nyelestengely csapágyának haldoklása miatt van.Igaz ez? Váltóolajcserén gondolkozom,hátha egy kicsit csendesebb lesz. A váltót nem akarom bolygatni,azt hallottam amíg nincs vele gond nem szabad piszkálni. Azzal,hogy a váltó leeseik, csapágy csere megtörténik, nem bolygatoda váltót! Nem kell atomjaira szedni, csupán lehúznia nyeles tengelyről. Bal oldali futómű (gólyalá:( ki váltócsavarok ki, majd a váltót leengedni az aknába, aztán hagy szóljon. Nekem van egy ismerősöm, aki tutin megcsinálja neked és garantáltan a legolcsóbb. Nekem ő segített a generálban és minden egyébben már 10 éve. Ha kell a tel.száma, privimben átküldöm.
fekosz Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Az önindítót levenni két csavar, típustól függően esetleg három. Nem levenni nehéz, hanem megcsinálni. Műszer kell hozzá meg jártasság a szétszedésben,illetve az összerakásban. 1.7Dr motronál hátúl van a "légkamra" alatt. Kis kézigránát forma csak pár számmal nagyobb. :(
fekosz Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Nekem meg az a tippem,hogy elöször olajat cserélek benne,mert hidegen nem csinálja!Gondolom olyankor még sürü a régi olaj és azért,azért 12év alatt a gyári olaj csak vesztett a sürüségéből/vizkozitásából! Szal elöször olajcsere lesz,aztán ha még mindig csinálja majd meglátjuk hogy is lesz tovább! Van itt olyan aki csinált már váltóolajcserét? Hali! Nekem már volt szerencsém hozzá! Nem nagy ügy. Egyébként a szerelő ismerősöm Szentesen lakik. Aváltó olaj kicserélése kicsit macerás, de megoldható. Egy-két otthon készített "célszerszám" kell hozzá. Egyéb iránt ennek hiányában is megoldható a dolog,de akkor a baloldali féltengelyt meg kell bontani (váltó oldali) Ha azt lebontod, az egész olaj lefolyik. Sajnos viszont a tömítés sérülhet, tehát az csereszavatos! Ha olajcserére adod a fejed, nekem van egy bontatlan gyári GM 1.7 Dr-ba való olajam. Kimaradt! Nekem is dr-em van.
Dini Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Nekem 1 ora altt emg volt a kefe csere az öninditomban levétellel meg felrakással együtt!!!
Joee Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Te csinálnád ? Megpróbáltam leszedni , de aláfekve nem igen ment :( Kimentem haverékhoz és aknán lekaptuk. Jelenleg egy önindítószerelő ismerősnél van, majd ma kiderül mi a gáz.
J0hnny Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Hali! Nekem már volt szerencsém hozzá! Nem nagy ügy. Egyébként a szerelő ismerősöm Szentesen lakik. Aváltó olaj kicserélése kicsit macerás, de megoldható. Egy-két otthon készített "célszerszám" kell hozzá. Egyéb iránt ennek hiányában is megoldható a dolog,de akkor a baloldali féltengelyt meg kell bontani (váltó oldali) Ha azt lebontod, az egész olaj lefolyik. Sajnos viszont a tömítés sérülhet, tehát az csereszavatos! Ha olajcserére adod a fejed, nekem van egy bontatlan gyári GM 1.7 Dr-ba való olajam. Kimaradt! Nekem is dr-em van. Letudnád irni részletesen,hogy hogyan is lehet kicserélni az oljat? Hány liter olajad maradt ki?Aszem 1,7liter kell,ezért kérdem! Nem akarom szerelőhőz vinni ezzel,annyira nem lehet bonyolult! A váltó alján van leeresztőcsavar?
Joee Elküldve Április19, 2005 Elküldve Április19, 2005 Nekem 1 ora altt emg volt a kefe csere az öninditomban levétellel meg felrakással együtt!!! Ha jól tudom az isuzunal elől van az önindító (lehet tévedek) A német dieselnél hátul a turbó latt van és elég genya akna nélkül leszedni :(
fekosz Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Letudnád irni részletesen,hogy hogyan is lehet kicserélni az oljat? Hány liter olajad maradt ki?Aszem 1,7liter kell,ezért kérdem! Nem akarom szerelőhőz vinni ezzel,annyira nem lehet bonyolult! A váltó alján van leeresztőcsavar? Hali! Le tudnám írni, de ha még sosem csináltál ilyet, nem ajánlom, hogy neki fogj! Nem nehéz, de ha valamit elbakkantasz, ugrott a bal oldali féltengelyed (belső=20-25 e ft) Te tudod, én nem kockáztatnék. Pali (Szentes) Pár darab ezresért kicseréli neked olajjal együtt garival! Szerintem nem éri meg ezzel játszani. Egyébként tényleg 1,7 lit. Az olaj mennyiség a váltóban, de az csak akkor, ha 1.7dr motorod van és F13-as a váltód!
fekosz Elküldve Április26, 2005 Elküldve Április26, 2005 :( Hali! Mizu az olaj kontra váltó projektel?
J0hnny Elküldve Április26, 2005 Elküldve Április26, 2005 Hali! Mizu az olaj kontra váltó projektel? Nem nyúltam még hozzá,nincs rá időm,amint lesz fejlemény írok!
fekosz Elküldve Április26, 2005 Elküldve Április26, 2005 Nem nyúltam még hozzá,nincs rá időm,amint lesz fejlemény írok! Sok sikert :D Ha elakadsz, írd meg és segítek! Ha úgy döntesz, hogy a váltó felől bontasz, vigyázz a szimeringre!!!
222 Elküldve Április26, 2005 Elküldve Április26, 2005 Még valamit :?: Nagyon elvagy tünve rendben van már a gép, használt valamit a ledugózás.
fekosz Elküldve Április26, 2005 Elküldve Április26, 2005 Nagyon elvagy tünve rendben van már a gép, használt valamit a ledugózás. Ki vagy :?:
kover Elküldve Május4, 2005 Elküldve Május4, 2005 van egy 1,7D Astra kocsim, es nehezen gyorsul. Nem tudom a turbo lehet a gond vagy masvalami
Recommended Posts