Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Elég hangos kerregő hangok jönnek a váltómból,de ha lenyomom a kuplungot,akkor megszűnik.Fokozatokat pontosan lehet kapcsolni,kuplung nem csuszik,csak a hangja idegesitő!Úgy tudom,hogy ez a hang a nyelestengely csapágyának haldoklása miatt van.Igaz ez?

Váltóolajcserén gondolkozom,hátha egy kicsit csendesebb lesz.

A váltót nem akarom bolygatni,azt hallottam amíg nincs vele gond nem szabad piszkálni.

Elküldve
Elég hangos kerregő hangok jönnek a váltómból,de ha lenyomom a kuplungot,akkor megszűnik.Fokozatokat pontosan lehet kapcsolni,kuplung nem csuszik,csak a hangja idegesitő!Úgy tudom,hogy ez a hang a nyelestengely csapágyának haldoklása miatt van.Igaz ez?

Igaz

Elküldve

Mennyire kell hozzá szétdurni a váltót?

Ahhoz le kell szedni a kuplungot is... egyébként nem lehet, hogy a kinyomócsapágy szarakszik ??? Az inkább hajlamos megdögleni, mint a nyelestegely-csapágy tudtommal...

Elküldve

Nekem meg az a tippem,hogy elöször olajat cserélek benne,mert hidegen nem csinálja!Gondolom olyankor még sürü a régi olaj és azért,azért 12év alatt a gyári olaj csak vesztett a sürüségéből/vizkozitásából!

Szal elöször olajcsere lesz,aztán ha még mindig csinálja majd meglátjuk hogy is lesz tovább!

Van itt olyan aki csinált már váltóolajcserét?

Elküldve
Elég hangos kerregő hangok jönnek a váltómból,de ha lenyomom a kuplungot,akkor megszűnik.Fokozatokat pontosan lehet kapcsolni,kuplung nem csuszik,csak a hangja idegesitő!Úgy tudom,hogy ez a hang a nyelestengely csapágyának haldoklása miatt van.Igaz ez?

Váltóolajcserén gondolkozom,hátha egy kicsit csendesebb lesz.

A váltót nem akarom bolygatni,azt hallottam amíg nincs vele gond nem szabad piszkálni.

Azzal,hogy a váltó leeseik, csapágy csere megtörténik, nem bolygatoda váltót!

Nem kell atomjaira szedni, csupán lehúznia nyeles tengelyről.

Bal oldali futómű (gólyalá:( ki váltócsavarok ki, majd a váltót leengedni az aknába, aztán hagy szóljon.

Nekem van egy ismerősöm, aki tutin megcsinálja neked és garantáltan a legolcsóbb.

Nekem ő segített a generálban és minden egyébben már 10 éve.

Ha kell a tel.száma, privimben átküldöm.

Elküldve

Az önindítót levenni két csavar, típustól függően esetleg három.

Nem levenni nehéz, hanem megcsinálni.

Műszer kell hozzá meg jártasság a szétszedésben,illetve az összerakásban.

1.7Dr motronál hátúl van a "légkamra" alatt.

Kis kézigránát forma csak pár számmal nagyobb. :(

Elküldve
Nekem meg az a tippem,hogy elöször olajat cserélek benne,mert hidegen nem csinálja!Gondolom olyankor még sürü a régi olaj és azért,azért 12év alatt a gyári olaj csak vesztett a sürüségéből/vizkozitásából!

Szal elöször olajcsere lesz,aztán ha még mindig csinálja majd meglátjuk hogy is lesz tovább!

Van itt olyan aki csinált már váltóolajcserét?

Hali!

Nekem már volt szerencsém hozzá!

Nem nagy ügy. Egyébként a szerelő ismerősöm Szentesen lakik.

Aváltó olaj kicserélése kicsit macerás, de megoldható. Egy-két otthon készített "célszerszám" kell hozzá.

Egyéb iránt ennek hiányában is megoldható a dolog,de akkor a baloldali féltengelyt meg kell bontani (váltó oldali)

Ha azt lebontod, az egész olaj lefolyik.

Sajnos viszont a tömítés sérülhet, tehát az csereszavatos!

Ha olajcserére adod a fejed, nekem van egy bontatlan gyári GM 1.7 Dr-ba való olajam. Kimaradt! Nekem is dr-em van.

Elküldve

Te csinálnád ?

Megpróbáltam leszedni , de aláfekve nem igen ment :(

Kimentem haverékhoz és aknán lekaptuk.

Jelenleg egy önindítószerelő ismerősnél van, majd ma kiderül mi a gáz.

Elküldve

Hali!

Nekem már volt szerencsém hozzá!

Nem nagy ügy. Egyébként a szerelő ismerősöm Szentesen lakik.

Aváltó olaj kicserélése kicsit macerás, de megoldható. Egy-két otthon készített "célszerszám" kell hozzá.

Egyéb iránt ennek hiányában is megoldható a dolog,de akkor a baloldali féltengelyt meg kell bontani (váltó oldali)

Ha azt lebontod, az egész olaj lefolyik.

Sajnos viszont a tömítés sérülhet, tehát az csereszavatos!

Ha olajcserére adod a fejed, nekem van egy bontatlan gyári GM 1.7 Dr-ba való olajam. Kimaradt! Nekem is dr-em van.

Letudnád irni részletesen,hogy hogyan is lehet kicserélni az oljat?

Hány liter olajad maradt ki?Aszem 1,7liter kell,ezért kérdem!

Nem akarom szerelőhőz vinni ezzel,annyira nem lehet bonyolult!

A váltó alján van leeresztőcsavar?

Elküldve
Nekem 1 ora altt emg volt a kefe csere az öninditomban levétellel meg felrakással együtt!!!

Ha jól tudom az isuzunal elől van az önindító (lehet tévedek)

A német dieselnél hátul a turbó latt van és elég genya akna nélkül leszedni :(

Elküldve

Letudnád irni részletesen,hogy hogyan is lehet kicserélni az oljat?

Hány liter olajad maradt ki?Aszem 1,7liter kell,ezért kérdem!

Nem akarom szerelőhőz vinni ezzel,annyira nem lehet bonyolult!

A váltó alján van leeresztőcsavar?

Hali!

Le tudnám írni, de ha még sosem csináltál ilyet, nem ajánlom, hogy neki fogj!

Nem nehéz, de ha valamit elbakkantasz, ugrott a bal oldali féltengelyed (belső=20-25 e ft)

Te tudod, én nem kockáztatnék.

Pali (Szentes)

Pár darab ezresért kicseréli neked olajjal együtt garival!

Szerintem nem éri meg ezzel játszani.

Egyébként tényleg 1,7 lit. Az olaj mennyiség a váltóban, de az csak akkor, ha 1.7dr motorod van és F13-as a váltód!

Elküldve

Nem nyúltam még hozzá,nincs rá időm,amint lesz fejlemény írok!

Sok sikert :D

Ha elakadsz, írd meg és segítek!

Ha úgy döntesz, hogy a váltó felől bontasz, vigyázz a szimeringre!!!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.