Dáwid Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Kicsit besült a cucc belseje? ;) Nincs mit ;) Először ugye nem ment a rohadékja. Becéloztam a Csergőt, vettem gyárit aranyért, beleraktam, nem megy. Anyád... elkezdtem alkudozni Csergőékkel, de csak "beszerelő műhely" által adott számlával cserlik ki. Beszéltem ótószerelős ismivel, nem szeretne -e nekem számlázni egy kis semennyit, mondta hogy majd megoldjuk, de most szabin van, majd ha jün, megdumáljuk. Aztán én is mentem szabira, kaptam tőled a gombát. Hazajöttem beleraktam, azzal se ment. :D kontaktspray, fogkefe, összerak, hol jó hol nem. :D Már haladás, mert eddig sose volt :D kis csőrös fogóval megdolgoztam a csatlakozó saruit, és aztóa heppiség van ^_^ Az még jobb ha leesik menet közben és az alsó rakparton dugó közben rakod helyre aláfekve! :D Kicsit se néztek furán rám! :D Az alsó rakparti nagy dugók, és a "menet közben" nem egyeztethető össze :D Megnéztem volna azokat a fejeket ;) Én még csak ablakmosót töltöttem dugóban, meg egyszer lemostam az ablakokat, mert nagyon ráértem :D Gondolom ;) Csak alulról lehet hozzáférni? Ha nem félted a kezed hogy kicsit megsül a felső csőtől, akkor föntről is elérni, de alulról lényegesen kényelmesebb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 milyen hofokon kell amugy mennie a DTL-nek? nekem vandorol 83-84 es 93-95 kozott terhelestol fuggoen... az alja az a 3km lejton gurulas alapjaraton a teteje meg utanfutoval autopalyan hegyen felfele padlogaz. nem kene ennek vmi max 2-3 fokos tartomanyon belul lenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 milyen hofokon kell amugy mennie a DTL-nek? nekem vandorol 83-84 es 93-95 kozott terhelestol fuggoen... az alja az a 3km lejton gurulas alapjaraton a teteje meg utanfutoval autopalyan hegyen felfele padlogaz. nem kene ennek vmi max 2-3 fokos tartomanyon belul lenni? A hőmérséklete így ingadozik. A többi, újabb autókban is ingadozik, csak le-cenzúrázzák a hőmérőt, hogy ne mozogjon annyit, és így a júzer nem fél állandóan hogy "júúújmegmozdult" ^_^ mondjuk nekem 90 alá nem szokott menni, de az is igaz hogy nem tudok a környéken 3km-es lejtőt ahol kipróbáltam volna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 milyen hofokon kell amugy mennie a DTL-nek? nekem vandorol 83-84 es 93-95 kozott terhelestol fuggoen... az alja az a 3km lejton gurulas alapjaraton a teteje meg utanfutoval autopalyan hegyen felfele padlogaz. nem kene ennek vmi max 2-3 fokos tartomanyon belul lenni? Isuzunál is ingadozik a terheléstől függően. Lejtőn lefelé üresben gurulva simán visszahűl 80 fokig. Emelkedőn padlógáznál meg felmegy akár 90-ig is. A termosztát kinyitását követően már semmi sem szabályozza a hőfokot, a menetszél hűti, a motor meg padlógázon fűti. Amelyik hatás erősebb, arrafelé mozdul el a hőfok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 Kicsereltem az eldurrant vizcsovet meg szetszedtem-kitakaritottam-bezsiroztam az oninditot amit szereztem, vagy 20%-al nagyobb fordulaton teker az onindito.... Mondjuk eleg szokatlan hangja van a regi utan. szokatlanul jo ^_^ Hja, a regiben morzsava valt a bolygomu muanyag fogaskoszoruja... Illetve elrepult egy biztositogyuru de az az en faxsagom :D. aztan.... hogy konnyebben hozzaferjek a vizcsohoz lehuztam az interccoler kimeno csovet a coolerrol meg a szivocsonkrol is. Na most a szivocsonkba mikor benyultam kb 5mm vastag fekete nyulos olajos korom-trutyi fogadott :D Az EGR eddig nyitva volt. Az intercooler belsejeben is latszik hogy nyomja az olajat a turbo. Az ok hogy nyomja valamennyire ezzel tisztaban vagyok de mennyire? Van vmi okos modszer (turbo nyomocsove ele tett textil vagy vmi hasonlo?) amivel lehet becsulni a kopottsagot? A srac akitol vettem az alkatreszeket (Hála néked! :-) ) mutatta az o F-X17DTL-jet. 10x000km volt a blokkban, nagyon szep hangja volt. Es nem volt benne az a huhogas szeru hang amit az enyem produkal 1500-2000 korul. Ehun e ni: Na most ez mennyire beteg? Gondolom az olajnak az intercooler TETEJEN meg a hangnak hatarozott koze van egymashoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 Kicsereltem az eldurrant vizcsovet meg szetszedtem-kitakaritottam-bezsiroztam az oninditot amit szereztem, vagy 20%-al nagyobb fordulaton teker az onindito.... Mondjuk eleg szokatlan hangja van a regi utan. szokatlanul jo ^_^ Hja, a regiben morzsava valt a bolygomu muanyag fogaskoszoruja... Illetve elrepult egy biztositogyuru de az az en faxsagom :D. Én úgy vagyok vele, hogy nem tudnám megmondani, gyorsan, vagy lassan, betegen vagy egészségesen teker az önindító, mert mindig olyan könnyen indul a motor. Ami még érdekes hogy hidegen könnyebben indul, mint melegen. Hidegen nem kell neki fél másodperc indítózás, és már ketyeg. Meleg motornál ennél kicsit több kell neki... aztan.... hogy konnyebben hozzaferjek a vizcsohoz lehuztam az interccoler kimeno csovet a coolerrol meg a szivocsonkrol is. Na most a szivocsonkba mikor benyultam kb 5mm vastag fekete nyulos olajos korom-trutyi fogadott :D Az EGR eddig nyitva volt. Az intercooler belsejeben is latszik hogy nyomja az olajat a turbo. Az ok hogy nyomja valamennyire ezzel tisztaban vagyok de mennyire? Van vmi okos modszer (turbo nyomocsove ele tett textil vagy vmi hasonlo?) amivel lehet becsulni a kopottsagot? Gondolom az olajnak az intercooler TETEJEN meg a hangnak hatarozott koze van egymashoz... Erre mondjuk remek mérőszám lehet az olajfogyasztás... A turbó amúgy még kapja a nyakába a visszavezetett kartelgázzal együtt az olajgőzt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 Én úgy vagyok vele, hogy nem tudnám megmondani, gyorsan, vagy lassan, betegen vagy egészségesen teker az önindító, mert mindig olyan könnyen indul a motor. Ami még érdekes hogy hidegen könnyebben indul, mint melegen. Hidegen nem kell neki fél másodperc indítózás, és már ketyeg. Meleg motornál ennél kicsit több kell neki... Erre mondjuk remek mérőszám lehet az olajfogyasztás... A turbó amúgy még kapja a nyakába a visszavezetett kartelgázzal együtt az olajgőzt is. Melegen nem izzit nekem, az isuzu izzit melegen is? Miota csinaltam kompressziot a hengerekbe hidegen mar majdnem ugy indul mint az R5 ^_^. Melegen kicsit tobb tekeres kell, de igy javitott oninditoval jobbnak tunik. Az olajfogyasztas meg ugye egy rakas tenyezobol all ossze :D. Mondjuk ha minimalis akkor minden ok :D Egyelore amugy nem tunik iszakosnak a draga.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Nu rakaptam a youtube-re ^_^ Hidegen: Melegen: Olyan orult nagy kulonbseg nincs... Csak azt nem ertem tovabbra sem hogy a 23 eves R5 miert indul egy fordulat utan.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 na hogy a szofosasom ne erjen veget ^_^ G astraban levo x17DTL turbojat ra lehet tenni az F astra X17DTL-re? part number es az oem part number mas. de van egy olyan halovany sejtesem hogy a szamokat leszamitva ugyanaz a ketto... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Melegen nem izzit nekem, az isuzu izzit melegen is? Miota csinaltam kompressziot a hengerekbe hidegen mar majdnem ugy indul mint az R5 :D. Melegen kicsit tobb tekeres kell, de igy javitott oninditoval jobbnak tunik. Az olajfogyasztas meg ugye egy rakas tenyezobol all ossze :D. Mondjuk ha minimalis akkor minden ok ;) Egyelore amugy nem tunik iszakosnak a draga.... Vagy csak nem látod! ^_^ :D Amikor hidegen indítasz sem a valós izzítást mutatja a visszajelző! (az a pár másodperc amit a lámpácska mutat, az nem a valós izzítási idő! A kattanó hang után old ki a relé, nekem már addig mutatja a visszajelző is az időt! A kattanással egyidőben alszik ki a fénye!) Sőt indítás után van utóizzítás is! :D (hidegindítás volt ez télen! még akkor csúszott az ékszíjam is. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Melegen nem izzit nekem, az isuzu izzit melegen is? Az előizzítás visszajelző lámpa bekapcsol ha ráadom a gyújtást, majd azonnal el is alszik. A gyertyákon még nem mértem, hogy izzítanak-e vagy sem. Az utóizzítás bekapcsol, majd miután a motor elindult, azonnal ki is kapcsol. Ezt látni a fordulatszámmérőn, és a motor hangján is hallani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Az előizzítás visszajelző lámpa bekapcsol ha ráadom a gyújtást, majd azonnal el is alszik. A gyertyákon még nem mértem, hogy izzítanak-e vagy sem. Az utóizzítás bekapcsol, majd miután a motor elindult, azonnal ki is kapcsol. Ezt látni a fordulatszámmérőn, és a motor hangján is hallani. Nem izzítanak. Ezért van betekerve a termosztátházba az az 55 fokos érzékelő. Ha nem kapcsol izzít, majd utóizzít, ha kapcsol akkor se ez, se az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Nem izzítanak. Ezért van betekerve a termosztátházba az az 55 fokos érzékelő. Ha nem kapcsol izzít, majd utóizzít, ha kapcsol akkor se ez, se az. nekem le van szakadva ugye ez az 55 fokos érzékelőről a vezeték, így hidegen melegen ugyan addig izzít, de rámértem, mikor elindul már nem izzít semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 nekem le van szakadva ugye ez az 55 fokos érzékelőről a vezeték, így hidegen melegen ugyan addig izzít, de rámértem, mikor elindul már nem izzít semmit. Astránál nincs bekötve az izzítóelektronikába se a sebességjel, se a generátor. (legalább is nálam csak a helye van meg) Vekinél gondolom bekötötték a generátor jelet.... Miért nem cseréled ki azt a jeladót? Nem egy nagy tétel ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Astránál nincs bekötve az izzítóelektronikába se a sebességjel, se a generátor. (legalább is nálam csak a helye van meg) Vekinél gondolom bekötötték a generátor jelet.... Miért nem cseréled ki azt a jeladót? Nem egy nagy tétel ^_^ 8000 huf-ot mondtak rá. aztán gondoltam, ha indítás után nem izzít akkor meg teljesen felesleges, úgyis tudom mikor meleg meg hideg a motor:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
murx Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Sziasztok! Vectrám van (X17DT), és olyan problémám van vele, hogy kicseréltem az 1-es és a 4-es hengerben az izzítógyertyákat, mert nem müködtek. Na ezek birtak egy napot, és ugyanúgy elromlottak, az egyik FAE tipusú, a másik DENSO volt. Kb 5 indítás után mind a kettő megadta magát. Kérdésem lenne, hogy mi lehet a probléma, hogy megint ugyanez a kettő halt meg? Illetve mondták, hogy egyszerre mind a 4-et ki kellene cserélni ugyanolyanra, és akkor nem lesz velük ilyen gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Sziasztok! Vectrám van (X17DT), és olyan problémám van vele, hogy kicseréltem az 1-es és a 4-es hengerben az izzítógyertyákat, mert nem müködtek. Na ezek birtak egy napot, és ugyanúgy elromlottak, az egyik FAE tipusú, a másik DENSO volt. Kb 5 indítás után mind a kettő megadta magát. Kérdésem lenne, hogy mi lehet a probléma, hogy megint ugyanez a kettő halt meg? Illetve mondták, hogy egyszerre mind a 4-et ki kellene cserélni ugyanolyanra, és akkor nem lesz velük ilyen gond. Sajnos az olcsóbb fajták nem mindegyike alkalmas utóizzításra, ezért hamar el is pusztulnak. Rá kéne mérni az izzítógyertyákra járó, meleg motornál, hogy mikor van rajtuk fesz. Nem kell mind a 4-et cserélni, inkább ajánlott. Ha csak 2-őt cseréltél az nem indokolja, hogy gyorsan megpunnyadtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Szeptember5, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2010 Sajnos az olcsóbb fajták nem mindegyike alkalmas utóizzításra, ezért hamar el is pusztulnak. Rá kéne mérni az izzítógyertyákra járó, meleg motornál, hogy mikor van rajtuk fesz. Nem kell mind a 4-et cserélni, inkább ajánlott. Ha csak 2-őt cseréltél az nem indokolja, hogy gyorsan megpunnyadtak. Annyival egészíteném ki hogy nem is annyira ár mint kialakítás kérdése hogy alkalmas e utóizzításra. Egy biztos: ha utóizzítás nélküli gyertyát beteszed az jó eséllyel hamar feladja a harcot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
janisuzu Elküldve Szeptember6, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2010 Hali! 17dt-nél hogyan tudok turbónyomást emelni?Hogy férek hozzá ahhoz a bizonyos membránhoz anélkül, hogy kivenném a blokkot??Durván el van dugva! Ha valaki állítgatta már, akkor megköszönném a hasznos tanácsokat!Jelenleg az enyém 0,6 bart enged tölteni, kicsit húzni akarok rajta (0,8-ig kb.) előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Hétvégén öntöttem az üzemanyaghoz ilyen Wynns Diesel Injektor akármit. Azóta mentem kb. 250 km-t, és hallhatóan szebb lett a hangja. Teljesítményben nem sok változást érzek, talán egy ici-picit fürgébb, de ez nem annyira jelentős ezért lehet csak beleképzelem. De a hangja határozottan csendesebb, kultúráltabb lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 Hétvégén öntöttem az üzemanyaghoz ilyen Wynns Diesel Injektor akármit. Azóta mentem kb. 250 km-t, és hallhatóan szebb lett a hangja. Teljesítményben nem sok változást érzek, talán egy ici-picit fürgébb, de ez nem annyira jelentős ezért lehet csak beleképzelem. De a hangja határozottan csendesebb, kultúráltabb lett. :( <_< :wacko: Pszichológia. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 :( <_< :wacko: Pszichológia. ;) Nem szabad leszólni, amit nem ismersz! :o Parasztvakítás. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2010 :( <_< :wacko: Pszichológia. ;) Egy kis kormot leoldott a szelepekről,az már hallható,ha valakinek olyan jó a hallása. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Szeptember9, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2010 Üdv Mindenkinek! Új emberke vagyok itt, most regisztráltam, vettem egy sima szívó 1,7-es gm motoros astrát, ezért...<_< Lényegében azért vettem meg az autót, mert akkor indításnál nem volt semmi kartergőz. Most sincs semmi, és az olajat sem zabája(olajcsere óta kb 3000km-t mentem vele) Viszont eléggé szarul indul, egy-két henger hallhatóan nem indul el, csak kb 1 perc múlva jár már az összes. Addig a puffogásoknál, dadogásoknál fehér füst jelenik meg egy pillanatra. Van itt valaki dízel szaki, aki tudja, mi lehet a gond? Ez előtt egy dízel Fiat Tipo-m volt, abban motort cseréltem úgy, hogy csak egy motortömböt vettem hozzá, a hengerfejet külön raktam rá. Annál a henger fala szép volt, semmi válla nem volt, a gyűrűk is rendben voltak. És ott is ugyanígy indult a szerkezet, hengerenként elég nehezen, ott előtöltést adtam rá, és meggyógyult. De ezen az Opelon látszik, hogy szerintem még senki nem állított rajta előtöltést, kérdés, hogy mitől mászott el? Lehet, kompressziót kellene méretni, bár már evvel is megszívtam egyszer...(rossz volt a mérője a szerelőnek) Ha a porlasztóval van baj, akkor rángat melegen, nincs benne erő, stb... Ja, az izzítókat cseréltem, próbáltam, a relét is, ezek kizárva. És ahogy jön a hűvösebb, egyre nehezebben indul. Mi lesz -20 fokban??? Nem gázolajos sehol semmi, a csövek teljesen épek, nem levegősödhet. Az adagoló tengelyénél sem engedi a gázolajat. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember9, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2010 Üdv Mindenkinek! Új emberke vagyok itt, most regisztráltam, vettem egy sima szívó 1,7-es gm motoros astrát, ezért...:( Lényegében azért vettem meg az autót, mert akkor indításnál nem volt semmi kartergőz. Most sincs semmi, és az olajat sem zabája(olajcsere óta kb 3000km-t mentem vele) Viszont eléggé szarul indul, egy-két henger hallhatóan nem indul el, csak kb 1 perc múlva jár már az összes. Addig a puffogásoknál, dadogásoknál fehér füst jelenik meg egy pillanatra. Van itt valaki dízel szaki, aki tudja, mi lehet a gond? Ez előtt egy dízel Fiat Tipo-m volt, abban motort cseréltem úgy, hogy csak egy motortömböt vettem hozzá, a hengerfejet külön raktam rá. Annál a henger fala szép volt, semmi válla nem volt, a gyűrűk is rendben voltak. És ott is ugyanígy indult a szerkezet, hengerenként elég nehezen, ott előtöltést adtam rá, és meggyógyult. De ezen az Opelon látszik, hogy szerintem még senki nem állított rajta előtöltést, kérdés, hogy mitől mászott el? Lehet, kompressziót kellene méretni, bár már evvel is megszívtam egyszer...(rossz volt a mérője a szerelőnek) Ha a porlasztóval van baj, akkor rángat melegen, nincs benne erő, stb... Ja, az izzítókat cseréltem, próbáltam, a relét is, ezek kizárva. És ahogy jön a hűvösebb, egyre nehezebben indul. Mi lesz -20 fokban??? Nem gázolajos sehol semmi, a csövek teljesen épek, nem levegősödhet. Az adagoló tengelyénél sem engedi a gázolajat. Köszi a válaszokat! Üdv felénk! A porlasztócsúcsok még megérnének egy ránézést, mert ha nagyon brunyálnak akkor tud keményen sz.rul indulni. Nekem amikor hugyoztak akkor nagyon kotványul indult, de utána már nem volt gáz vele, ment (magához képest) rendesen <_< Aláírásba dobd be a motorkódodat, akkor könnyebben tudnak majd okosat mondani, ha valami motorfüggű kérdés lenne ;) Jah, És ha van EGR szelepe (nem tudom hogy ez pontosan melyik motor) akkor zárd le, hátha kormot nyel a szerencsétlen levegő helyett :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts