Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Na lehet, hogy a tűzkarika lett volna a kulcsszó, akkor tudta volna, hogy mit is akarok pontosan. Vagy ebből is van több méret?

EPC alapján: TÖMÍTŐGYŰRŰ, BEFECSKENDEZŐ FÚVÓKA, 17.5 X 21 X 0.5 (RÉZ), száma: 8 21 203. Vagy: TÖMÍTŐGYŰRŰ, BEFECSKENDEZŐ FÚVÓKA, 17.5 X 21 X 1.5 (RÉZ), száma: 8 21 208. Hogy melyik vastagságú kell a Tiédhez, azt nem tudom, mérd meg a mostanit.

A hullámos alátét sztem csak a Lucas adagolóshoz kell, legalábbis Boschnál nem találom.

A külső féltengelycsuklóról az EPC-ben annyit találtam, hogy a dieselé 29 fogú, de nem vállalok garanciát rá, hogy tényleg az.

Link to comment
Megosztás:

EPC alapján: TÖMÍTŐGYŰRŰ, BEFECSKENDEZŐ FÚVÓKA, 17.5 X 21 X 0.5 (RÉZ), száma: 8 21 203. Vagy: TÖMÍTŐGYŰRŰ, BEFECSKENDEZŐ FÚVÓKA, 17.5 X 21 X 1.5 (RÉZ), száma: 8 21 208. Hogy melyik vastagságú kell a Tiédhez, azt nem tudom, mérd meg a mostanit.

A hullámos alátét sztem csak a Lucas adagolóshoz kell, legalábbis Boschnál nem találom.

A külső féltengelycsuklóról az EPC-ben annyit találtam, hogy a dieselé 29 fogú, de nem vállalok garanciát rá, hogy tényleg az.

Köszi Pepe! Olyat estleg találsz még, hogy hővédőhüvely?

Köszi nagyon!!!

Link to comment
Megosztás:

X17DTL önindító fölösben valakinek? :D

Ma sikerült elpusztulnia az enyemnek .(

Vannak önindítós-generátoros bótok, akik foglalkoznak felújítással. Odaviszed a régit, és valamennyivel olcsóbban adnak egy felújítottat. Ha Pesti környékén tennéd ezt akkor a Kertészutcában van egy ilyen üzlet. (nah azt kerüld el nagyon messziről... ^_^ ) Én mostkörül fogom szétszedni az enyémet, mert reggel már az első forgatás után megállt :D 2x kellett indítózni hogy az önindító valami forgást imitáljon :D

Link to comment
Megosztás:

Vannak önindítós-generátoros bótok, akik foglalkoznak felújítással. Odaviszed a régit, és valamennyivel olcsóbban adnak egy felújítottat. Ha Pesti környékén tennéd ezt akkor a Kertészutcában van egy ilyen üzlet. (nah azt kerüld el nagyon messziről... ^_^ ) Én mostkörül fogom szétszedni az enyémet, mert reggel már az első forgatás után megállt :D 2x kellett indítózni hogy az önindító valami forgást imitáljon :D

Pécs :D

De köszi az 5letet!

Utána nézek van e pécs környékén ilyen!

Link to comment
Megosztás:

X17DTL önindító fölösben valakinek? :D

Ma sikerült elpusztulnia az enyemnek .(

De attól függően, hogy Bosch vagy Remy önindító, egészen jól lehet kapni hozzá alkatrészeket is. Én az enyémet ősszel újítottam föl (Bosch), és boltban is tudtak volna adni hozzá alkatrészt. Viszont nekem szerencsém volt, mert egy helyi autóvillamossági szerelőnél hegyekben álltak a polcon a régi alkatrésznek való önindítók, összeszedtem belőle amire szükségem volt és kért érte egy ezrest, a perselyezést egy szintén helyi esztergályos (réz persely, ragasztva) szombaton délután teljesen ingyen!!! megcsinálta. Annyira meglepődtem a tarifán, hogy még egy ötszázast is elfelejtettem neki adni sörre ^_^ Azóta is kifogástalanul működik.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Most már kifogytam az öteletekből a kocsimmal kapcsolatban. A történet: Astra f 1,7d Opel motoros. Most myáron városi használatban fort a víz, a venti nem kapcsolt. Venti kapcsológomba csere. 3-ik van benne, de még most sem kapcsol, rövidrezárva műkszik a venti. Közben hengerfej, győrő, hajtókarcsapágy csere, hengerfej gátrepedéses. Még minidg melegszik, de a venti még minidg nem kapcsol. Áramot kap minden.

Előre is köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Most már kifogytam az öteletekből a kocsimmal kapcsolatban. A történet: Astra f 1,7d Opel motoros. Most myáron városi használatban fort a víz, a venti nem kapcsolt. Venti kapcsológomba csere. 3-ik van benne, de még most sem kapcsol, rövidrezárva műkszik a venti. Közben hengerfej, győrő, hajtókarcsapágy csere, hengerfej gátrepedéses. Még minidg melegszik, de a venti még minidg nem kapcsol. Áramot kap minden.

Előre is köszi a segítséget.

Három alakalommal 3 új gomba került bele ?

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Most már kifogytam az öteletekből a kocsimmal kapcsolatban. A történet: Astra f 1,7d Opel motoros. Most myáron városi használatban fort a víz, a venti nem kapcsolt. Venti kapcsológomba csere. 3-ik van benne, de még most sem kapcsol, rövidrezárva műkszik a venti. Közben hengerfej, győrő, hajtókarcsapágy csere, hengerfej gátrepedéses. Még minidg melegszik, de a venti még minidg nem kapcsol. Áramot kap minden.

Előre is köszi a segítséget.

Ha a "nem kapcsol" azt jelenti hogy már 98 fok környékét mutat a mutató, de még nem kapcsolt, akkor várjál még ^_^

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Most már kifogytam az öteletekből a kocsimmal kapcsolatban. A történet: Astra f 1,7d Opel motoros. Most myáron városi használatban fort a víz, a venti nem kapcsolt. Venti kapcsológomba csere. 3-ik van benne, de még most sem kapcsol, rövidrezárva műkszik a venti. Közben hengerfej, győrő, hajtókarcsapágy csere, hengerfej gátrepedéses. Még minidg melegszik, de a venti még minidg nem kapcsol. Áramot kap minden.

Előre is köszi a segítséget.

Mennyire melegszik? Zárt rendszerben 120fok alatt nem forr fel a víz, ha meg nem zárt, akkor meg kell keresni, hol levegősödik, pl. kiegyenlítőtartály-kupaknál.

Link to comment
Megosztás:

Mennyire melegszik? Zárt rendszerben 120fok alatt nem forr fel a víz, ha meg nem zárt, akkor meg kell keresni, hol levegősödik, pl. kiegyenlítőtartály-kupaknál.

Nagyon melegszik. Bár mot olvasgattam a régebbi hozzászólásokat és azthiszem kimosom a hűtőrendszert hátha segít.

Link to comment
Megosztás:

Igen, mind a 3 alkalommal.

1. meg kellene nézni, hogy a biztosítéka nincs-e eldurranva

2. szintén meg kellene nézni, hogy nem-e kontakthibás a hőgombára menő csatlakozó (amivel én is megszívtam, saru+vezeték összeforrasztás megoldotta a problémát) esetleg nincs-e a vezetéke elszakadva

3. műxik-e a reléje -persze ez az előbbi függvénye is.. ^_^

Link to comment
Megosztás:

1. meg kellene nézni, hogy a biztosítéka nincs-e eldurranva

2. szintén meg kellene nézni, hogy nem-e kontakthibás a hőgombára menő csatlakozó (amivel én is megszívtam -saru+vezeték összeforrasztás megoldotta a problémát) esetleg nincs-e a vezetéke elszakadva

3. műxik-e a reléje -persze ez az előbbi függvénye is.. :D

Az áram az van mindnehol, összezártam a pólusokat egy vezetékkel és szépen műkszik a venti, mind a két fokozata. Úgyhogy elfogytak az ötleteim. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Az áram az van mindnehol, összezártam a pólusokat egy vezetékkel és szépen műkszik a venti, mind a két fokozata. Úgyhogy elfogytak az ötleteim. :D

Azért mondtam, hogy meg kellene nézni a hőgombára menő csatlakozót nem-e kontaktos :D nálam az a jelenség volt, hogy ha lehúztam a helyéről akkor tökéletesen működött, kivett hőgombával szintén de a helyén nem kapcsolt. Aztán szétszedtem a csatlakozót, a sarukat kiszedegettem belőle egyenként (nehogy rossz helyre tegyem vissza) és szépen egy kis forrasztóónnal odapöttyentettem a vezetéket a saruhoz. Ugyanis a helyén lévő átadó állapotú hőgombán nem ment át áram de ha megmozgattam picit a csatlakozót akkor azonnal fújt a venti mint a veszedelem. Na ezt kellene megnézned nem-e ugyanez a hiba áll fent a tiédnél is mert ezt ahogy leírod nagyon arra utal... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Azért mondtam, hogy meg kellene nézni a hőgombára menő csatlakozót nem-e kontaktos :D nálam az a jelenség volt, hogy ha lehúztam a helyéről akkor tökéletesen működött, kivett hőgombával szintén de a helyén nem kapcsolt. Aztán szétszedtem a csatlakozót, a sarukat kiszedegettem belőle egyenként (nehogy rossz helyre tegyem vissza) és szépen egy kis forrasztóónnal odapöttyentettem a vezetéket a saruhoz. Ugyanis a helyén lévő átadó állapotú hőgombán nem ment át áram de ha megmozgattam picit a csatlakozót akkor azonnal fújt a venti mint a veszedelem. Na ezt kellene megnézned nem-e ugyanez a hiba áll fent a tiédnél is mert ezt ahogy leírod nagyon arra utal... ^_^

Nekem is az volt. (illetve az is :D )

Link to comment
Megosztás:

Azért mondtam, hogy meg kellene nézni a hőgombára menő csatlakozót nem-e kontaktos :D nálam az a jelenség volt, hogy ha lehúztam a helyéről akkor tökéletesen működött, kivett hőgombával szintén de a helyén nem kapcsolt. Aztán szétszedtem a csatlakozót, a sarukat kiszedegettem belőle egyenként (nehogy rossz helyre tegyem vissza) és szépen egy kis forrasztóónnal odapöttyentettem a vezetéket a saruhoz. Ugyanis a helyén lévő átadó állapotú hőgombán nem ment át áram de ha megmozgattam picit a csatlakozót akkor azonnal fújt a venti mint a veszedelem. Na ezt kellene megnézned nem-e ugyanez a hiba áll fent a tiédnél is mert ezt ahogy leírod nagyon arra utal... ^_^

Remélem "csak" ez lesz a gond. Holnapra megvan a programom. :D

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek!

Most már kifogytam az öteletekből a kocsimmal kapcsolatban. A történet: Astra f 1,7d Opel motoros. Most myáron városi használatban fort a víz, a venti nem kapcsolt. Venti kapcsológomba csere. 3-ik van benne, de még most sem kapcsol, rövidrezárva műkszik a venti. Közben hengerfej, győrő, hajtókarcsapágy csere, hengerfej gátrepedéses. Még minidg melegszik, de a venti még minidg nem kapcsol. Áramot kap minden.

Előre is köszi a segítséget.

Ha megnézted az érintkezéseket, akkor próbáld meg kimosni a hűtőt, vagy ami még jobb lenne próbából rárakni egy másikat! :D

(Ismerősöm OFF Mitsubishi-ánál is hasonló jelenség volt, hengerfejtől kezdve néztek mindent, végül egy új hűtő orvosolta a dolgot! ^_^ ON )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.