Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok!

Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ;) Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz?

Üdv.:

Gábor

Üdv a klubban! ^_^

Lomhanak lomha, de majd a benzinkuton jol fogod magad erezni :D.

A gazpedalt meg jol latod a lengescsillapito miatt nehezebb nyomni, ez ilyen.

En tavaly december ota lassan kezdem megszokni :D

Mikor megvettem en is azt hittem ez vmi hiba de aztan felhomalyositottak hogy a motor kimelese okan kerul beepitesre, van aki kiszedi es akkor konnyebb nyomni.

A masik dieselemben nincs, ha hirtelen nyomom a gazt akkor lehet is erezni hogy nagyot (100nm-hez kepest) rant magan a motor...

Szinten X17DTL, szinten Gabor :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv a klubban! ^_^

Lomhanak lomha, de majd a benzinkuton jol fogod magad erezni :D.

A gazpedalt meg jol latod a lengescsillapito miatt nehezebb nyomni, ez ilyen.

En tavaly december ota lassan kezdem megszokni :D

Mikor megvettem en is azt hittem ez vmi hiba de aztan felhomalyositottak hogy a motor kimelese okan kerul beepitesre, van aki kiszedi es akkor konnyebb nyomni.

A masik dieselemben nincs, ha hirtelen nyomom a gazt akkor lehet is erezni hogy nagyot (100nm-hez kepest) rant magan a motor...

Nálam B vekiben a gázpedálhoz van beépítve egy ilyen rugós csillapító cucc. A gázbowden egy rugón keresztül csatlakozik a gázpedálhoz. Ez nem okoz semmiféle nehézséget.

Link to comment
Megosztás:

Nálam B vekiben a gázpedálhoz van beépítve egy ilyen rugós csillapító cucc. A gázbowden egy rugón keresztül csatlakozik a gázpedálhoz. Ez nem okoz semmiféle nehézséget.

Nekem sem valami könnyű. És semmi baja nincsen. ^_^ :D 2002 óta ilyen az autó, generálozás előtt is ilyen volt, és utánna is. Így kell megszokni.

Link to comment
Megosztás:

Nálam B vekiben a gázpedálhoz van beépítve egy ilyen rugós csillapító cucc. A gázbowden egy rugón keresztül csatlakozik a gázpedálhoz. Ez nem okoz semmiféle nehézséget.

az van ebben is...

ami plusz az gyakorlatilag egy lengescsillapito az adagolo karjan.

aminek eleg durva nyomoiranyu csillapitasa van...

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem valami könnyű. És semmi baja nincsen. ^_^ :D 2002 óta ilyen az autó, generálozás előtt is ilyen volt, és utánna is. Így kell megszokni.

Egy kis híg (pl műszer-) olajjal megkenve és jól átjáratva egészen megváltozik ez a nehézség.. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek az üdvözlést!

A tanácsokat is köszönöm! Majd beolajozom a bovdent akkor hátha jobb lesz :D Lassan kezdem megszokni a dízelt :D A fogyasztása kárpótol mindenért most 6L volt mégse 8. A szigetelést a hangja miatt gondoltam ne legyen olyan hangos.Eddig elégedett vagyok vele amúgy jó kis kocsi, volt nekem már ilyen csak az 1.4 8 szelepes volt az kicsit jobban ment ^_^ de többet is evett :D

Üdv.:

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek az üdvözlést!

A tanácsokat is köszönöm! Majd beolajozom a bovdent akkor hátha jobb lesz :D Lassan kezdem megszokni a dízelt ;) A fogyasztása kárpótol mindenért most 6L volt mégse 8. A szigetelést a hangja miatt gondoltam ne legyen olyan hangos.Eddig elégedett vagyok vele amúgy jó kis kocsi, volt nekem már ilyen csak az 1.4 8 szelepes volt az kicsit jobban ment :D de többet is evett :D

Üdv.:

Gábor

Kamuuu ;) Akik jöttek mögöttem, mindnek kapaszkodni kellett :D :D Nah jóóó... azokat lehet pörgetni ^_^ Nem kell annak a pedálnak nehéznek lennie, csak addig kell dolgozni vele amíg könnyű lesz. Enyémen is ott van a gázbowden másik végén az a vacak, mégsem nehéz a pedálom. Sőt... szerintem a Zafira elektromos játéka is keményebb :D

Link to comment
Megosztás:

Van bajom! http://pics.coldline.hu/pics/79175-20100822-vL0VnC.jpg Indulni indul, alapjárat van menni megy,

a vizet nem főzi, de akkor hogy kerül oda olaj? Ja tudom van benne. Ötletek javaslatok?

úúúúh... öregem... :D :D ;) Ha már a hengerfejnél ennyi olaj átment, akkor... Lesz vele munka rendesen :D :D

Ott az a tömítés már nem tömítés, és akkor még nagy szerencséd van ha csak tömítés. ^_^ Ha megcsináltátok, és készen van, nah akkor el ne felejts venni egy kiegyenlítő tartály sapkát, mert onnantól kezdve meg a hűtőcsöveket cserélgetheted majd megállás nélkül :D

Link to comment
Megosztás:

Van bajom!http://pics.coldline.hu/pics/79175-20100822-vL0VnC.jpg Indulni indul, alapjárat van menni megy,

a vizet nem főzi, de akkor hogy kerül oda olaj? Ja tudom van benne. Ötletek javaslatok?

Ez durva! ^_^ Valszeg a hengerfejtömítés szakadt/égett átt, rosszabbik esetben valahol repedés van az olaj, és a vízjáratok között. Az olajnyomás nagyobb lehet mint a hűtővízé, ezért olajos a víz, és nem a víz fogy el.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Astra F 17DR motoros caravan-om. Kérdezném hogy a gázolajszúrő befolyási oldalán annak a kis elektromos csatlakozós átereszcsavarnak mi a szerepe? néztem a rajzot megtaláltam az akksi melletti relédobozban a reléjének a helyét de egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet ez. Válaszotok előreis köszönöm! A másik kérdésem hogy a szűrőházon nekem nincs fűtésem érdemes azt beszerezni télen segít? vagy csak fogyasztja az áramot!? Köszönöm mégegyszer a választ!

Hali! Szabcsi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Astra F 17DR motoros caravan-om. Kérdezném hogy a gázolajszúrő befolyási oldalán annak a kis elektromos csatlakozós átereszcsavarnak mi a szerepe? néztem a rajzot megtaláltam az akksi melletti relédobozban a reléjének a helyét de egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet ez. Válaszotok előreis köszönöm! A másik kérdésem hogy a szűrőházon nekem nincs fűtésem érdemes azt beszerezni télen segít? vagy csak fogyasztja az áramot!? Köszönöm mégegyszer a választ!

Hali! Szabcsi

Ez a csatalkozós cucc, ez pont az. A szűrőben belül van fűtés, hogy télen mínuszokban, ne egy zselét kelljen átszívnia a motornak indításkor, hanem valami felhasználhatóbb halmazállapotú anyagot ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ez a csatalkozós cucc, ez pont az. A szűrőben belül van fűtés, hogy télen mínuszokban, ne egy zselét kelljen átszívnia a motornak indításkor, hanem valami felhasználhatóbb halmazállapotú anyagot ^_^

Nálam az üzemanyagszűrőre (ISUZU) két elektromos csatlakozó megy. Az egyik a szűrő fűtése, ez ok. De mi a másik? Az nyitja zárja a gázolaj útját, ha ráadom, illetve leveszem a gyújtást?

Link to comment
Megosztás:

Nálam az üzemanyagszűrőre (ISUZU) két elektromos csatlakozó megy. Az egyik a szűrő fűtése, ez ok. De mi a másik? Az nyitja zárja a gázolaj útját, ha ráadom, illetve leveszem a gyújtást?

Lehet ^_^ De nem mondom hogy igen, mert biztosan nem tudom. Mondjuk azt sem hogy a DR szűrőjén is úgy van -e mint japóéknál. Holnap belenézek, de én csak egyre emlékszem :D

Link to comment
Megosztás:

Ez a csatalkozós cucc, ez pont az. A szűrőben belül van fűtés, hogy télen mínuszokban, ne egy zselét kelljen átszívnia a motornak indításkor, hanem valami felhasználhatóbb halmazállapotú anyagot ^_^

Ahhammm és akkor mi a szűrő és a szűrőház (amire a szűrőt feltekerem) között? mert én szerény opel tudásommal (3 évig voltam tanuló az egerszegiben :D) azt hittem fűtésnek az áterszcsavarban egy szelepet sejtek... a rajzon legalábbis van egy szelep ami nem tudom merre lehet benne valami fordulatszámmal kapcsolatos, ja és a feltételezett reléje benn sincs... Csak nem tudom, hogy mi célból. A válaszod köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Ahhammm és akkor mi a szűrő és a szűrőház (amire a szűrőt feltekerem) között? mert én szerény opel tudásommal (3 évig voltam tanuló az egerszegiben :D) azt hittem fűtésnek az áterszcsavarban egy szelepet sejtek... a rajzon legalábbis van egy szelep ami nem tudom merre lehet benne valami fordulatszámmal kapcsolatos, ja és a feltételezett reléje benn sincs... Csak nem tudom, hogy mi célból. A válaszod köszönöm!

Közben kutyultam egy képet a motorteremről, amiben látszik a szűrő. DR-ben is két csati van, alul egy (igen, tényleg ez az, ami a fűtés lesz) és fölül egy, amiről eddig túl komolyan nem vettem észre hogy létezik ^_^

:D :D Lehet hogy az lesz, az egyetlen ok ami miatt nem lehet akksi nélkül menni vele?

Link to comment
Megosztás:

Közben kutyultam egy képet a motorteremről, amiben látszik a szűrő. DR-ben is két csati van, alul egy (igen, tényleg ez az, ami a fűtés lesz) és fölül egy, amiről eddig túl komolyan nem vettem észre hogy létezik ^_^

:D :D Lehet hogy az lesz, az egyetlen ok ami miatt nem lehet akksi nélkül menni vele?

Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én nem tudom hogy miis lehet az... :D

Link to comment
Megosztás:

Közben kutyultam egy képet a motorteremről, amiben látszik a szűrő. DR-ben is két csati van, alul egy (igen, tényleg ez az, ami a fűtés lesz) és fölül egy, amiről eddig túl komolyan nem vettem észre hogy létezik ^_^

:D :D Lehet hogy az lesz, az egyetlen ok ami miatt nem lehet akksi nélkül menni vele?

Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én nem tudom hogy miis lehet az... :D

Mi lenne. A testpont. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.