Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ;) Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz?

Üdv.:

Gábor

Üdv a klubban! ^_^

Lomhanak lomha, de majd a benzinkuton jol fogod magad erezni :D.

A gazpedalt meg jol latod a lengescsillapito miatt nehezebb nyomni, ez ilyen.

En tavaly december ota lassan kezdem megszokni :D

Mikor megvettem en is azt hittem ez vmi hiba de aztan felhomalyositottak hogy a motor kimelese okan kerul beepitesre, van aki kiszedi es akkor konnyebb nyomni.

A masik dieselemben nincs, ha hirtelen nyomom a gazt akkor lehet is erezni hogy nagyot (100nm-hez kepest) rant magan a motor...

Szinten X17DTL, szinten Gabor :D

Elküldve
Üdv a klubban! ^_^

Lomhanak lomha, de majd a benzinkuton jol fogod magad erezni :D.

A gazpedalt meg jol latod a lengescsillapito miatt nehezebb nyomni, ez ilyen.

En tavaly december ota lassan kezdem megszokni :D

Mikor megvettem en is azt hittem ez vmi hiba de aztan felhomalyositottak hogy a motor kimelese okan kerul beepitesre, van aki kiszedi es akkor konnyebb nyomni.

A masik dieselemben nincs, ha hirtelen nyomom a gazt akkor lehet is erezni hogy nagyot (100nm-hez kepest) rant magan a motor...

Nálam B vekiben a gázpedálhoz van beépítve egy ilyen rugós csillapító cucc. A gázbowden egy rugón keresztül csatlakozik a gázpedálhoz. Ez nem okoz semmiféle nehézséget.

Elküldve
Nálam B vekiben a gázpedálhoz van beépítve egy ilyen rugós csillapító cucc. A gázbowden egy rugón keresztül csatlakozik a gázpedálhoz. Ez nem okoz semmiféle nehézséget.

Nekem sem valami könnyű. És semmi baja nincsen. ^_^ :D 2002 óta ilyen az autó, generálozás előtt is ilyen volt, és utánna is. Így kell megszokni.

Elküldve
Nálam B vekiben a gázpedálhoz van beépítve egy ilyen rugós csillapító cucc. A gázbowden egy rugón keresztül csatlakozik a gázpedálhoz. Ez nem okoz semmiféle nehézséget.

az van ebben is...

ami plusz az gyakorlatilag egy lengescsillapito az adagolo karjan.

aminek eleg durva nyomoiranyu csillapitasa van...

Elküldve
Nekem sem valami könnyű. És semmi baja nincsen. ^_^ :D 2002 óta ilyen az autó, generálozás előtt is ilyen volt, és utánna is. Így kell megszokni.

Egy kis híg (pl műszer-) olajjal megkenve és jól átjáratva egészen megváltozik ez a nehézség.. :D

Elküldve

Köszönöm mindenkinek az üdvözlést!

A tanácsokat is köszönöm! Majd beolajozom a bovdent akkor hátha jobb lesz :D Lassan kezdem megszokni a dízelt :D A fogyasztása kárpótol mindenért most 6L volt mégse 8. A szigetelést a hangja miatt gondoltam ne legyen olyan hangos.Eddig elégedett vagyok vele amúgy jó kis kocsi, volt nekem már ilyen csak az 1.4 8 szelepes volt az kicsit jobban ment ^_^ de többet is evett :D

Üdv.:

Gábor

Elküldve
az van ebben is...

ami plusz az gyakorlatilag egy lengescsillapito az adagolo karjan.

aminek eleg durva nyomoiranyu csillapitasa van...

Nekem annak a helyén egy rugó van, valószínű megfáradhatott, és így oldották meg. ^_^ Lehet ezért könnyebb az enyémet nyomkodni? :D

Elküldve
Köszönöm mindenkinek az üdvözlést!

A tanácsokat is köszönöm! Majd beolajozom a bovdent akkor hátha jobb lesz :D Lassan kezdem megszokni a dízelt ;) A fogyasztása kárpótol mindenért most 6L volt mégse 8. A szigetelést a hangja miatt gondoltam ne legyen olyan hangos.Eddig elégedett vagyok vele amúgy jó kis kocsi, volt nekem már ilyen csak az 1.4 8 szelepes volt az kicsit jobban ment :D de többet is evett :D

Üdv.:

Gábor

Kamuuu ;) Akik jöttek mögöttem, mindnek kapaszkodni kellett :D :D Nah jóóó... azokat lehet pörgetni ^_^ Nem kell annak a pedálnak nehéznek lennie, csak addig kell dolgozni vele amíg könnyű lesz. Enyémen is ott van a gázbowden másik végén az a vacak, mégsem nehéz a pedálom. Sőt... szerintem a Zafira elektromos játéka is keményebb :D

Elküldve
Van bajom! http://pics.coldline.hu/pics/79175-20100822-vL0VnC.jpg Indulni indul, alapjárat van menni megy,

a vizet nem főzi, de akkor hogy kerül oda olaj? Ja tudom van benne. Ötletek javaslatok?

úúúúh... öregem... :D :D ;) Ha már a hengerfejnél ennyi olaj átment, akkor... Lesz vele munka rendesen :D :D

Ott az a tömítés már nem tömítés, és akkor még nagy szerencséd van ha csak tömítés. ^_^ Ha megcsináltátok, és készen van, nah akkor el ne felejts venni egy kiegyenlítő tartály sapkát, mert onnantól kezdve meg a hűtőcsöveket cserélgetheted majd megállás nélkül :D

Elküldve
Van bajom!http://pics.coldline.hu/pics/79175-20100822-vL0VnC.jpg Indulni indul, alapjárat van menni megy,

a vizet nem főzi, de akkor hogy kerül oda olaj? Ja tudom van benne. Ötletek javaslatok?

Ez durva! ^_^ Valszeg a hengerfejtömítés szakadt/égett átt, rosszabbik esetben valahol repedés van az olaj, és a vízjáratok között. Az olajnyomás nagyobb lehet mint a hűtővízé, ezért olajos a víz, és nem a víz fogy el.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy Astra F 17DR motoros caravan-om. Kérdezném hogy a gázolajszúrő befolyási oldalán annak a kis elektromos csatlakozós átereszcsavarnak mi a szerepe? néztem a rajzot megtaláltam az akksi melletti relédobozban a reléjének a helyét de egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet ez. Válaszotok előreis köszönöm! A másik kérdésem hogy a szűrőházon nekem nincs fűtésem érdemes azt beszerezni télen segít? vagy csak fogyasztja az áramot!? Köszönöm mégegyszer a választ!

Hali! Szabcsi

Elküldve
Sziasztok!

Van egy Astra F 17DR motoros caravan-om. Kérdezném hogy a gázolajszúrő befolyási oldalán annak a kis elektromos csatlakozós átereszcsavarnak mi a szerepe? néztem a rajzot megtaláltam az akksi melletti relédobozban a reléjének a helyét de egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet ez. Válaszotok előreis köszönöm! A másik kérdésem hogy a szűrőházon nekem nincs fűtésem érdemes azt beszerezni télen segít? vagy csak fogyasztja az áramot!? Köszönöm mégegyszer a választ!

Hali! Szabcsi

Ez a csatalkozós cucc, ez pont az. A szűrőben belül van fűtés, hogy télen mínuszokban, ne egy zselét kelljen átszívnia a motornak indításkor, hanem valami felhasználhatóbb halmazállapotú anyagot ^_^

Elküldve
Ez a csatalkozós cucc, ez pont az. A szűrőben belül van fűtés, hogy télen mínuszokban, ne egy zselét kelljen átszívnia a motornak indításkor, hanem valami felhasználhatóbb halmazállapotú anyagot ^_^

Nálam az üzemanyagszűrőre (ISUZU) két elektromos csatlakozó megy. Az egyik a szűrő fűtése, ez ok. De mi a másik? Az nyitja zárja a gázolaj útját, ha ráadom, illetve leveszem a gyújtást?

Elküldve
Nálam az üzemanyagszűrőre (ISUZU) két elektromos csatlakozó megy. Az egyik a szűrő fűtése, ez ok. De mi a másik? Az nyitja zárja a gázolaj útját, ha ráadom, illetve leveszem a gyújtást?

Lehet ^_^ De nem mondom hogy igen, mert biztosan nem tudom. Mondjuk azt sem hogy a DR szűrőjén is úgy van -e mint japóéknál. Holnap belenézek, de én csak egyre emlékszem :D

Elküldve
Ez a csatalkozós cucc, ez pont az. A szűrőben belül van fűtés, hogy télen mínuszokban, ne egy zselét kelljen átszívnia a motornak indításkor, hanem valami felhasználhatóbb halmazállapotú anyagot ^_^

Ahhammm és akkor mi a szűrő és a szűrőház (amire a szűrőt feltekerem) között? mert én szerény opel tudásommal (3 évig voltam tanuló az egerszegiben :D) azt hittem fűtésnek az áterszcsavarban egy szelepet sejtek... a rajzon legalábbis van egy szelep ami nem tudom merre lehet benne valami fordulatszámmal kapcsolatos, ja és a feltételezett reléje benn sincs... Csak nem tudom, hogy mi célból. A válaszod köszönöm!

Elküldve
Ahhammm és akkor mi a szűrő és a szűrőház (amire a szűrőt feltekerem) között? mert én szerény opel tudásommal (3 évig voltam tanuló az egerszegiben :D) azt hittem fűtésnek az áterszcsavarban egy szelepet sejtek... a rajzon legalábbis van egy szelep ami nem tudom merre lehet benne valami fordulatszámmal kapcsolatos, ja és a feltételezett reléje benn sincs... Csak nem tudom, hogy mi célból. A válaszod köszönöm!

Közben kutyultam egy képet a motorteremről, amiben látszik a szűrő. DR-ben is két csati van, alul egy (igen, tényleg ez az, ami a fűtés lesz) és fölül egy, amiről eddig túl komolyan nem vettem észre hogy létezik ^_^

:D :D Lehet hogy az lesz, az egyetlen ok ami miatt nem lehet akksi nélkül menni vele?

Elküldve
Közben kutyultam egy képet a motorteremről, amiben látszik a szűrő. DR-ben is két csati van, alul egy (igen, tényleg ez az, ami a fűtés lesz) és fölül egy, amiről eddig túl komolyan nem vettem észre hogy létezik ^_^

:D :D Lehet hogy az lesz, az egyetlen ok ami miatt nem lehet akksi nélkül menni vele?

Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én nem tudom hogy miis lehet az... :D

Elküldve
Közben kutyultam egy képet a motorteremről, amiben látszik a szűrő. DR-ben is két csati van, alul egy (igen, tényleg ez az, ami a fűtés lesz) és fölül egy, amiről eddig túl komolyan nem vettem észre hogy létezik ^_^

:D :D Lehet hogy az lesz, az egyetlen ok ami miatt nem lehet akksi nélkül menni vele?

Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én nem tudom hogy miis lehet az... :D

Mi lenne. A testpont. :D ;)

Elküldve
Huh, nem irigyellek!

De neked nem mondták még, hogy az olajat nem onnan kell utántölteni? :D ^_^ (csak hülyülök nyugi! :D )

Biztos jól megnyugtattad. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.