Guest Sanci Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Nah ezt nem is tudtam! :D Én kérek elnézést :wacko: pont fordítva van, hidegalapjárat lesz, meleg nem, pontosabban melegen fent lesz az alapjárat 1300 rp/m körül.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Lehet , hogy béna kérdés lesz :D Nektek nem áll egy kicsit ferdén a tágulási tartály isuzu dieselben. Ahogy a közepén van a forrasztás vízszintesen, ameddig hidegen kell lenni a szintnek, nekem legalább 1 cm eltérés van a hűtővíz szintjében jobb és bal oldalon. Hiába csavarom ki, próbálok rajta igazítani, amint lehúzom a csavarokat megint ferde. Vagy ez ilyen? Amúgy a tartály fülei szemmel láthatóan nem sérültek meg ilyenek. vagy hiányzik vmi alátét a tartály fülei alá? Nincs vkinek képe a sajátjáról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Lehet , hogy béna kérdés lesz :wacko: Nektek nem áll egy kicsit ferdén a tágulási tartály isuzu dieselben. Ahogy a közepén van a forrasztás vízszintesen, ameddig hidegen kell lenni a szintnek, nekem legalább 1 cm eltérés van a hűtővíz szintjében jobb és bal oldalon. Hiába csavarom ki, próbálok rajta igazítani, amint lehúzom a csavarokat megint ferde. Vagy ez ilyen? Amúgy a tartály fülei szemmel láthatóan nem sérültek meg ilyenek. vagy hiányzik vmi alátét a tartály fülei alá? Nincs vkinek képe a sajátjáról? Az előző nekem is ferdén állt. Aztán kb. 2 hete cseréltem, és az új meg nem áll ferdén. Szerintem csak a "műanyagból van-forróvíz van benne, amúgy se hűvös helyen, ami még mozog is" okok tesznek be neki idővel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Az előző nekem is ferdén állt. Aztán kb. 2 hete cseréltem, és az új meg nem áll ferdén. Szerintem csak a "műanyagból van-forróvíz van benne, amúgy se hűvös helyen, ami még mozog is" okok tesznek be neki idővel :D Ohh de jó, akkor nekem is ki kell cserélnem, annyira zavar.... :wacko: Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Ohh de jó, akkor nekem is ki kell cserélnem, annyira zavar.... :wacko: Köszi a segítséget! Ha neked megér 4-5 ropit az, hogy ne álljon ferdén... :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Ha neked megér 4-5 ropit az, hogy ne álljon ferdén... :D :wacko: :wacko: Annyira már nem is zavar... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Ohh de jó, akkor nekem is ki kell cserélnem, annyira zavar.... :D Köszi a segítséget! Kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb problémád az autóval. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb problémád az autóval. :wacko: Köszi, viszont! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Múlt héten a nyaralás előtt lecseréltem a gépben az olajat. Ahogy illik szűrővel együtt. Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Előzőleg autósboltban vettem szűrőt, most a csergőben. Mindkét helyen motorkód alapján adták, mégis a csergősnél eltűnt a sokáig világító olajnyomás lámpa. Most hideg motornál elalszik még indítózás közben, melegnél (kb. fél óra állás után) 2-3 mp. Eddig ennyi volt hidegen. Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? ^_^ Nekem meg Filtron gyártmányú szűrőt adtak, rajta GM felirattal. Made in Poland... Az autóalkatrész üzletben azt mondták, ez a GM gyári... A franc se érti... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Nekem meg Filtron gyártmányú szűrőt adtak, rajta GM felirattal. Made in Poland... Az autóalkatrész üzletben azt mondták, ez a GM gyári... A franc se érti... http://www.autoalkatreszwebaruhaz.hu/terme...mp;ktypnr=19768 http://www.germanfilters.com/mann-71222-oi...er-p-54427.html Nekem meg ilyen van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Hy Köszönöm szépen a segítségeteket és a fotókat amiket küldtetek, azok alapján össze tudtam rakni a gépet. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gáborbp Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Sziasztok! Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ^_^ Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz? Üdv.: Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Sziasztok! Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ^_^ Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz? Üdv.: Gábor Nekem se valami könnyű. :D Akár lábtartónak is használhatom... Enyém 60 lovas dízel. Lomhának lomhább a benzinestől...de kevesebbet fogyaszt ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Sziasztok! Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest :D Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz? Üdv.: Gábor Én meg motormosásnál kitakarítottam a gázbowden elérhető részét, meg megküldtem wd40-el, és azóta jóval könnyebb. (az új mocim, amikor belekerült, az első pár centin (2500 körülig) egész könnyen benyomható volt, onnantól meg alig lehetett tovább nyomni ;) Viszont nincs is szétpörgetve :D A puceva jót tett neki :D Nem egy elektromos gázpedál, de teljesen jó ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gáborbp Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Köszönöm a segítséget! Megpróbálom a WD40-t majd ^_^ hátha segít :D még egy kérdésem lenne a motorháztetőre hol tudok szigetelést venni? mennyibe fáj egy ilyen ? milyet érdemes venni újjat vagy bontottat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Köszönöm a segítséget! Megpróbálom a WD40-t majd :D hátha segít :D még egy kérdésem lenne a motorháztetőre hol tudok szigetelést venni? mennyibe fáj egy ilyen ? milyet érdemes venni újjat vagy bontottat? Újnak az árából motorháztetőt is kapsz (ólcsóbból kettőt is :D ) Bontottan lehet keresni értelmes áron, csak dízeleken volt úgy rémlik. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gáborbp Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Újnak az árából motorháztetőt is kapsz (ólcsóbból kettőt is :D ) Bontottan lehet keresni értelmes áron, csak dízeleken volt úgy rémlik. ^_^ Ok, köszi majd megnézem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 Sziasztok! Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ;) Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz? Üdv.: Gábor Üdv a klubban! ;) Nekem teljesen könnyen megy a pedás, én spec a zsír-olaj kombóra esküszök! Kiszedtük a bowdent, csepegtettünk bele az előbb említett elegyből, és jó könnyű lett! ^_^ Majd megtanulod mennyitől kezd el húzni, és meddig! Ha ezt tudni fogod, utánna már nem fog olyan lomhának tűnni! :D A lényeg, hogyha haladni akarsz, akkor legyen 2000 felett a fordulat, ez alá ne engedd, mert alatta tényleg lomhácska. :D Sok-sok balesetmentes km-t kívánok hozzás, és sok örömet! :D Amúgy minek az a motorháztető borítás? :D Nekem nincs, és nincs is semmi baja, az Isuzunak megvan, és annak mégis le van pattogzodva a fényezés (lakkréteg) :D Megy az anélkül is, hidd el! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus18, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2010 ... Amúgy minek az a motorháztető borítás? :D Nekem nincs, és nincs is semmi baja, az Isuzunak megvan, és annak mégis le van pattogzodva a fényezés (lakkréteg) ^_^ Megy az anélkül is, hidd el! :D Sztem Ő a belső hangszigetelő borításra gondolt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus19, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2010 Sztem Ő a belső hangszigetelő borításra gondolt ^_^ Szerintem a gépháztető szigetelésére. Jó hangszigetelő az. Amugy nem csak dizelben van. Dita X16XEL jében is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus19, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2010 Szerintem a gépháztető szigetelésére. Jó hangszigetelő az. Amugy nem csak dizelben van. Dita X16XEL jében is van. Akkor egyről beszélünk, a motorháztető belső hangszigetelő borításáról. Csak nem volt világos a számomra, mi köze a külső fényezés állapotához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus19, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2010 Akkor egyről beszélünk, a motorháztető belső hangszigetelő borításáról. Csak nem volt világos a számomra, mi köze a külső fényezés állapotához. Hőterhelés biztos kisebb ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus19, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2010 Hőterhelés biztos kisebb ezzel. Én még nem láttam olyan autót, aminek a motor hője miatt ment volna tönkre a motorháztető fényezése. Esetleg, ha kigyullad ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus19, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2010 Köszönöm a segítséget! Megpróbálom a WD40-t majd :D hátha segít ;) még egy kérdésem lenne a motorháztetőre hol tudok szigetelést venni? mennyibe fáj egy ilyen ? milyet érdemes venni újjat vagy bontottat? Sztem Ő a belső hangszigetelő borításra gondolt ^_^ Én is arra gondolok, külső szigetelés nincs is, ha jól tudom! De igaz, én voltam félreérthető! :D Bocsesz! :D Akkor egyről beszélünk, a motorháztető belső hangszigetelő borításáról. Csak nem volt világos a számomra, mi köze a külső fényezés állapotához. Egyről hát! :D Lehet hogy semmi köze a külső fényezés állapotához, csak érdekesnek tartottam, hogy amelyikben van szigetelés, arról lejött a lakkréteg, amelyiken meg nincs, azon meg ép. ;) De mindegy, már nem dízel téma... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus19, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2010 Én is arra gondolok, külső szigetelés nincs is, ha jól tudom! De igaz, én voltam félreérthető! :D Bocsesz! :D Egyről hát! :D Lehet hogy semmi köze a külső fényezés állapotához, csak érdekesnek tartottam, hogy amelyikben van szigetelés, arról lejött a lakkréteg, amelyiken meg nincs, azon meg ép. ;) De mindegy, már nem dízel téma... :D De! Hood protectornak hívják ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts