Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Nah ezt nem is tudtam! :D

Én kérek elnézést :wacko: pont fordítva van, hidegalapjárat lesz, meleg nem, pontosabban melegen fent lesz az alapjárat 1300 rp/m körül.. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Lehet , hogy béna kérdés lesz :D

Nektek nem áll egy kicsit ferdén a tágulási tartály isuzu dieselben. Ahogy a közepén van a forrasztás vízszintesen, ameddig hidegen kell lenni a szintnek, nekem legalább 1 cm eltérés van a hűtővíz szintjében jobb és bal oldalon. Hiába csavarom ki, próbálok rajta igazítani, amint lehúzom a csavarokat megint ferde. Vagy ez ilyen? Amúgy a tartály fülei szemmel láthatóan nem sérültek meg ilyenek. vagy hiányzik vmi alátét a tartály fülei alá?

Nincs vkinek képe a sajátjáról?

Link to comment
Megosztás:

Lehet , hogy béna kérdés lesz :wacko:

Nektek nem áll egy kicsit ferdén a tágulási tartály isuzu dieselben. Ahogy a közepén van a forrasztás vízszintesen, ameddig hidegen kell lenni a szintnek, nekem legalább 1 cm eltérés van a hűtővíz szintjében jobb és bal oldalon. Hiába csavarom ki, próbálok rajta igazítani, amint lehúzom a csavarokat megint ferde. Vagy ez ilyen? Amúgy a tartály fülei szemmel láthatóan nem sérültek meg ilyenek. vagy hiányzik vmi alátét a tartály fülei alá?

Nincs vkinek képe a sajátjáról?

Az előző nekem is ferdén állt. Aztán kb. 2 hete cseréltem, és az új meg nem áll ferdén. Szerintem csak a "műanyagból van-forróvíz van benne, amúgy se hűvös helyen, ami még mozog is" okok tesznek be neki idővel :D

Link to comment
Megosztás:

Az előző nekem is ferdén állt. Aztán kb. 2 hete cseréltem, és az új meg nem áll ferdén. Szerintem csak a "műanyagból van-forróvíz van benne, amúgy se hűvös helyen, ami még mozog is" okok tesznek be neki idővel :D

Ohh de jó, akkor nekem is ki kell cserélnem, annyira zavar.... :wacko:

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Múlt héten a nyaralás előtt lecseréltem a gépben az olajat. Ahogy illik szűrővel együtt.

Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs?

Előzőleg autósboltban vettem szűrőt, most a csergőben. Mindkét helyen motorkód alapján adták, mégis a csergősnél eltűnt a sokáig világító olajnyomás lámpa. Most hideg motornál elalszik még indítózás közben, melegnél (kb. fél óra állás után) 2-3 mp. Eddig ennyi volt hidegen.

Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? ^_^

Nekem meg Filtron gyártmányú szűrőt adtak, rajta GM felirattal. Made in Poland...

Az autóalkatrész üzletben azt mondták, ez a GM gyári... A franc se érti...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ^_^ Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz?

Üdv.:

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ^_^ Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz?

Üdv.:

Gábor

Nekem se valami könnyű. :D Akár lábtartónak is használhatom... Enyém 60 lovas dízel.

Lomhának lomhább a benzinestől...de kevesebbet fogyaszt ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest :D Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz?

Üdv.:

Gábor

Én meg motormosásnál kitakarítottam a gázbowden elérhető részét, meg megküldtem wd40-el, és azóta jóval könnyebb. (az új mocim, amikor belekerült, az első pár centin (2500 körülig) egész könnyen benyomható volt, onnantól meg alig lehetett tovább nyomni ;) Viszont nincs is szétpörgetve :D A puceva jót tett neki :D Nem egy elektromos gázpedál, de teljesen jó ^_^

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget!

Megpróbálom a WD40-t majd :D hátha segít :D még egy kérdésem lenne a motorháztetőre hol tudok szigetelést venni? mennyibe fáj egy ilyen ? milyet érdemes venni újjat vagy bontottat?

Újnak az árából motorháztetőt is kapsz (ólcsóbból kettőt is :D ) Bontottan lehet keresni értelmes áron, csak dízeleken volt úgy rémlik. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikerült autót vennem és egy 68Le-s dieselt vettem. Még nagyon szoknom kell az autót mível eddig csak benzines autóm volt és ez elég lomha ahhoz képest ;) Ami a kérdésem lenne mindenkinek olyan nehezen lehet nyomni a gázpedált? ha nem akkor lehet ezt valahogy orvosolni? ha nem akkor megtanulok vele együttélni :D Azt néztem a motortérben a gázbovden végén van valami teleszkópos micsoda azt ki lehet cserélni? attól lehet jobb lesz?

Üdv.:

Gábor

Üdv a klubban! ;)

Nekem teljesen könnyen megy a pedás, én spec a zsír-olaj kombóra esküszök! Kiszedtük a bowdent, csepegtettünk bele az előbb említett elegyből, és jó könnyű lett! ^_^

Majd megtanulod mennyitől kezd el húzni, és meddig! Ha ezt tudni fogod, utánna már nem fog olyan lomhának tűnni! :D

A lényeg, hogyha haladni akarsz, akkor legyen 2000 felett a fordulat, ez alá ne engedd, mert alatta tényleg lomhácska. :D

Sok-sok balesetmentes km-t kívánok hozzás, és sok örömet! :D

Amúgy minek az a motorháztető borítás? :D Nekem nincs, és nincs is semmi baja, az Isuzunak megvan, és annak mégis le van pattogzodva a fényezés (lakkréteg) :D

Megy az anélkül is, hidd el! :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a gépháztető szigetelésére. Jó hangszigetelő az. Amugy nem csak dizelben van. Dita X16XEL jében is van.

Akkor egyről beszélünk, a motorháztető belső hangszigetelő borításáról. Csak nem volt világos a számomra, mi köze a külső fényezés állapotához.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget!

Megpróbálom a WD40-t majd :D hátha segít ;) még egy kérdésem lenne a motorháztetőre hol tudok szigetelést venni? mennyibe fáj egy ilyen ? milyet érdemes venni újjat vagy bontottat?

Sztem Ő a belső hangszigetelő borításra gondolt ^_^

Én is arra gondolok, külső szigetelés nincs is, ha jól tudom!

De igaz, én voltam félreérthető! :D Bocsesz! :D

Akkor egyről beszélünk, a motorháztető belső hangszigetelő borításáról. Csak nem volt világos a számomra, mi köze a külső fényezés állapotához.

Egyről hát! :D

Lehet hogy semmi köze a külső fényezés állapotához, csak érdekesnek tartottam, hogy amelyikben van szigetelés, arról lejött a lakkréteg, amelyiken meg nincs, azon meg ép. ;) De mindegy, már nem dízel téma... :D

Link to comment
Megosztás:

Én is arra gondolok, külső szigetelés nincs is, ha jól tudom!

De igaz, én voltam félreérthető! :D Bocsesz! :D

Egyről hát! :D

Lehet hogy semmi köze a külső fényezés állapotához, csak érdekesnek tartottam, hogy amelyikben van szigetelés, arról lejött a lakkréteg, amelyiken meg nincs, azon meg ép. ;) De mindegy, már nem dízel téma... :D

De! Hood protectornak hívják ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.