Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Azért lemoshattad volna. :D :wacko: :D Ha tiszta lenne akkor azért szólnánk be, mert hogy biztos csak az olaj-folyásokat mosta le :wacko: :wacko:
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Azért lemoshattad volna. :wacko: :D ;) Valahogy hidegen hagy a motor gyönyörűszép tisztasága! :D Le volt mosva műszakira, márciusba ;) elég azt 2évente lecsapatni! :wacko: :P Ha tiszta lenne akkor azért szólnánk be, mert hogy biztos csak az olaj-folyásokat mosta le :P :D Mellesleg van egy kis olajfolyásfélém a motor hátsó részén! :wacko: Szerelő haver mondta, hogy a kipufogónál látszik, de nem kell foglalkozni vele! Azért majd ha valami miatt meg kell bontani, akkor cserélek ott tömítéseket, az a biztos! ;)
Tiv. Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Na kimentem fotózkodtam kicsit! Parancsolj! :D Te figyelj, tudsz róla hogy ellopták az akksidat? :wacko: :wacko:
Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Te figyelj, tudsz róla hogy ellopták az akksidat? :D :wacko: Ha már beindult, akkor nem zavarja :wacko: :wacko:
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Te figyelj, tudsz róla hogy ellopták az akksidat? :D :wacko: Az Isuzu-t járattam meg, abba meg ugyi nincsen aksi! :wacko: Kitapostam a szemit, nagyon megy!! :wacko: :D Nyugi, aludj nyúgodtam, már visszakerült a DTL-be. :D
ateszeger Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Nincs valakinek ismerőse aki bont Isuzu diesel astrát? Kellene pár apróság. Üdv, Zsolti Csaó!Itt a környékemen 1 Opel bontó van az Cserépfalun található.Van ott minden ami kell.Nekem bevált én oda megyek ha kell valami.
Breki Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Nekem ott kettő kütyü van a hengerfejbe csavarva, mindkettőre megy egy-egy vezeték. Az egyikre direktbe rá van forrasztva a vezeték, a másikra meg egy csatlakozó szerűség megy, ami körül szétporladt a műanyag sapka. A képeken talán látszik. Egy kicsit eltérő szögben állnak egymáshoz képest. Az az izzításvezérlő jeladója (legfelső képen jól látszik) az alsó meg az órában levő hőfokmérő jeladója
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Az az izzításvezérlő jeladója (legfelső képen jól látszik) az alsó meg az órában levő hőfokmérő jeladója kicsit elbeszéltünk adam1-el egymás mellett, én nem a hf elején lévőre gondoltam, amit brekeke te is mondasz, azt tudom, hogy az. Hanem a hf-oldalán lévő, ha szemben állsz a jobb oldalán. szóval itt:
Adam1 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 kicsit elbeszéltünk adam1-el egymás mellett, én nem a hf elején lévőre gondoltam, amit brekeke te is mondasz, azt tudom, hogy az. Hanem a hf-oldalán lévő, ha szemben állsz a jobb oldalán. szóval itt: http://kepfeltoltes.hu/100809/127948390722_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img] Ami a képen pirossal be van jelölve, az a hengerfejnek a bal oldala. Az autóra felszerelt állapotában az autó kormány oldalán van. Nameg termosztát házat említettél :D http://kepfeltoltes.hu/thumb/100809/V_g_lap01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg' alt='V_g_lap01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg'>
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Ami a képen pirossal be van jelölve, az a hengerfejnek a bal oldala. Az autóra felszerelt állapotában az autó kormány oldalán van. igen a kormány oldalán lévőre gondolok. azt ha megnéznéd nekem meg köszönném.
Adam1 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 igen a kormány oldalán lévőre gondolok. azt ha megnéznéd nekem meg köszönném. Most már értem mire gondolsz, a vázlatos rajzon látszik. Megnézem holnap. Bár nemtudom mennyi látszik belőle :D
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Most már értem mire gondolsz, a vázlatos rajzon látszik. Megnézem holnap. Bár nemtudom mennyi látszik belőle :D oké, köszi, mert ott nekem van egy kb. 2 centis talán réz cső szerűség, amire nem megy semmi ,meg cafog egy vezetékem, amit írtam már korábban, amire úgy emlékszem, hogy ott volt az oldalán az előző hf-emen.
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Ami a képen pirossal be van jelölve, az a hengerfejnek a bal oldala. Az autóra felszerelt állapotában az autó kormány oldalán van. Nameg termosztát házat említettél :D http://kepfeltoltes.hu/thumb/100809/V_g_la...ltoltes.hu_.jpg igen az az a vezeték ami a termosztát alatt van, de holnap én is meg lesem már végre fényes nappal, mert ott egy cső van nekem bár az kicsit a tűzfal felé van nem pont a termosztát alatt.
Breki Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Múlt héten a nyaralás előtt lecseréltem a gépben az olajat. Ahogy illik szűrővel együtt. Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Előzőleg autósboltban vettem szűrőt, most a csergőben. Mindkét helyen motorkód alapján adták, mégis a csergősnél eltűnt a sokáig világító olajnyomás lámpa. Most hideg motornál elalszik még indítózás közben, melegnél (kb. fél óra állás után) 2-3 mp. Eddig ennyi volt hidegen. Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? :D
bocee Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Nézz szét itt! Van pár kép a motortérről. MAjd lökj képet, arról ami érdekelne, és én is lefotózom ugyanazt! :wacko: (Csak hogy tudjam mit keressek :D ) Köszönöm a képeket! Elvileg nekem erről a részről kellene kép, a fehér cső mi célt szolgál? és ez van ledugózva Más Egy porlasztócserének érdemes nekiállni házilag, vagy vigyem szerelőhöz? A bal szélső porlasztónál folyik a gázolaj, fémcsőcsere már megvolt. Üdv
Guest Sanci Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? :wacko: A balos lenne az de egy O gyűrű körmös kerettel megoldja a problémát :wacko: a dízelének a belseje kúpszerű és nem homorú :wacko: Isuzué passz, azt még nem láttam belülről.. :D
walker Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Csaó!Itt a környékemen 1 Opel bontó van az Cserépfalun található.Van ott minden ami kell.Nekem bevált én oda megyek ha kell valami. Köszönöm, sajnos az nekem egy kicsit messze van. :S Tatabányai vagyok.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Úgy tudom más a menete a benyásnak és dieselnek, szóbal nem is tudnád felrakni. Nekem egyszer opel szalonban nyomtak a kezembe egy olajszűrőt ami ránézésre jónak tűnt de nagyobb volt a menet így nem tudtam felrakni. utólag megtudtam dieselhez való szűrőt adtak.
Adam1 Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Múlt héten a nyaralás előtt lecseréltem a gépben az olajat. Ahogy illik szűrővel együtt. Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Előzőleg autósboltban vettem szűrőt, most a csergőben. Mindkét helyen motorkód alapján adták, mégis a csergősnél eltűnt a sokáig világító olajnyomás lámpa. Most hideg motornál elalszik még indítózás közben, melegnél (kb. fél óra állás után) 2-3 mp. Eddig ennyi volt hidegen. Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? :D Nocsak, engem érdekelne, hogy pontosan milyen szűrőt vettél. Még 1000 km és jön a csere, és akkor én is olyat szereznék be, amivel neked kedvezőek a tapasztalataid. Véleményem szerint az utángyártott szűrőknél csak annyit néznek meg, hogy a csavarmenet, és a külső O gyűrű mérete megegyezzen. Ha megnézed pl a Filtorn szűrő katalógust, az X17DT Isuzu motorhoz való szűrő kell még az alábbi motorokba: Mitsubishi Colt 1.3i Kat. 12V 6/92->, Galant 1.8i V6 24V 1/93-> Mazda 626 1.8i. 16V, 2.0i. GT, 2.0i. 16V, 929 3.0i. V6 Ezek pedig mind benzinesek. Az Isuzusnak M20-as a csavarmenete. Az X17DTL-nek meg M18. Ez például teljesen véletlenül megegyezik a C14SE-vel, és az X20XEV-vel is :wacko: Szóval az nem teljesen igaz, hogy a csavarmenetben különböznek.
Breki Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 A balos lenne az de egy O gyűrű körmös kerettel megoldja a problémát :wacko: a dízelének a belseje kúpszerű és nem homorú :wacko: Isuzué passz, azt még nem láttam belülről.. :D Pont a balossal szoptam. A jobbost rakta fel a szerelőm, amikor az autót vettem, de pont így néz ki a frissen vett csergős is. Lehet hogy dizel és dizel között is van különbség :wacko: Nocsak, engem érdekelne, hogy pontosan milyen szűrőt vettél....... Besétáltam a csergőhöz és kértem isuzuhoz olajszűrőt. Valami GM-es, gyárinak mondták. Tessék, ő az!
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Köszönöm a képeket! Elvileg nekem erről a részről kellene kép, a fehér cső mi célt szolgál? http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809109-...ltoltes.hu_.jpg Szerintem a fehér csó vákumcső. :wacko: és ez van ledugózva http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809112-...ltoltes.hu_.jpg A másik ledugózott cső meg szerintem az a cső, ami nekem rámegy az adagolóra (a vastag vízcső alatt a fekete-fehér írásos csőre gondolok! :D Ja és nézd meg a gázolyaj-visszavezető csöveket! Nekem azokat kellett cserélni, mert ott szivárgott, én is azt hittem, hogy porlasztócsúcs, de szerencsére nem az lett! :wacko:
bocee Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Szerintem a fehér csó vákumcső. :wacko: A másik ledugózott cső meg szerintem az a cső, ami nekem rámegy az adagolóra (a vastag vízcső alatt a fekete-fehér írásos csőre gondolok! :D Ja és nézd meg a gázolyaj-visszavezető csöveket! Nekem azokat kellett cserélni, mert ott szivárgott, én is azt hittem, hogy porlasztócsúcs, de szerencsére nem az lett! :wacko: Helló Ide nálad mi csatlakozik? A ledugózott cső ehhez a csőhöz csatlakozik ami ide megy be Köszi előre is
Guest Sanci Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Helló Ide nálad mi csatlakozik? http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809110-...ltoltes.hu_.jpg A ledugózott cső ehhez a csőhöz csatlakozik ami ide megy be http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809111-...ltoltes.hu_.jpg Köszi előre is Az előbbi képen a termokapcsoló van ami vákuumot ad az utóbbi képen lévő vákuumdobnak ha a hűtővíz eléri a ~20 C fokot és azt nem nagyon kellene ledugózni mert akkor nem lesz hideg-alapjáratod :wacko: télen főleg meg fog szopatni de elég ha hidegebb van a kelleténél.. :D
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Helló Ide nálad mi csatlakozik? http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809110-...ltoltes.hu_.jpg A ledugózott cső ehhez a csőhöz csatlakozik ami ide megy be http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809111-...ltoltes.hu_.jpg Köszi előre is Az első képre nem tudom a választ! (De holnap ránézek!) A másodikra meg ez a kép passzol! (Nekem oda vákum megy!) Az előbbi képen a termokapcsoló van ami vákuumot ad az utóbbi képen lévő vákuumdobnak ha a hűtővíz eléri a ~20 C fokot és azt nem nagyon kellene ledugózni mert akkor nem lesz hideg-alapjáratod :wacko: télen főleg meg fog szopatni de elég ha hidegebb van a kelleténél.. :wacko: Nah ezt nem is tudtam! :D
J0hnny Elküldve Augusztus10, 2010 Elküldve Augusztus10, 2010 Az előbbi képen a termokapcsoló van ami vákuumot ad az utóbbi képen lévő vákuumdobnak ha a hűtővíz eléri a ~20 C fokot és azt nem nagyon kellene ledugózni mert akkor nem lesz hideg-alapjáratod :wacko: télen főleg meg fog szopatni de elég ha hidegebb van a kelleténél.. :D Én már cseréltem,jó áron van. Érdemes megnézni néha a vákumcsöveket,hogy van-e bennük olaj,a vákumszivattyú nem-e átereszti már az olajat a vezérműház felöl. A dizel és a benzines olajszűrője más,a dizelén nagyobb átmérőjűek a lyukak.Hiába jó a benzinesé rá,én mindig a dizelét teszem a dezsőkére. :wacko:
Recommended Posts