Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Azért lemoshattad volna. :D :wacko: :D Ha tiszta lenne akkor azért szólnánk be, mert hogy biztos csak az olaj-folyásokat mosta le :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Azért lemoshattad volna. :wacko: :D ;) Valahogy hidegen hagy a motor gyönyörűszép tisztasága! :D Le volt mosva műszakira, márciusba ;) elég azt 2évente lecsapatni! :wacko: :P Ha tiszta lenne akkor azért szólnánk be, mert hogy biztos csak az olaj-folyásokat mosta le :P :D Mellesleg van egy kis olajfolyásfélém a motor hátsó részén! :wacko: Szerelő haver mondta, hogy a kipufogónál látszik, de nem kell foglalkozni vele! Azért majd ha valami miatt meg kell bontani, akkor cserélek ott tömítéseket, az a biztos! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Na kimentem fotózkodtam kicsit! Parancsolj! :D Te figyelj, tudsz róla hogy ellopták az akksidat? :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Te figyelj, tudsz róla hogy ellopták az akksidat? :D :wacko: Ha már beindult, akkor nem zavarja :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Te figyelj, tudsz róla hogy ellopták az akksidat? :D :wacko: Az Isuzu-t járattam meg, abba meg ugyi nincsen aksi! :wacko: Kitapostam a szemit, nagyon megy!! :wacko: :D Nyugi, aludj nyúgodtam, már visszakerült a DTL-be. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Nincs valakinek ismerőse aki bont Isuzu diesel astrát? Kellene pár apróság. Üdv, Zsolti Csaó!Itt a környékemen 1 Opel bontó van az Cserépfalun található.Van ott minden ami kell.Nekem bevált én oda megyek ha kell valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Nekem ott kettő kütyü van a hengerfejbe csavarva, mindkettőre megy egy-egy vezeték. Az egyikre direktbe rá van forrasztva a vezeték, a másikra meg egy csatlakozó szerűség megy, ami körül szétporladt a műanyag sapka. A képeken talán látszik. Egy kicsit eltérő szögben állnak egymáshoz képest. Az az izzításvezérlő jeladója (legfelső képen jól látszik) az alsó meg az órában levő hőfokmérő jeladója Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Az az izzításvezérlő jeladója (legfelső képen jól látszik) az alsó meg az órában levő hőfokmérő jeladója kicsit elbeszéltünk adam1-el egymás mellett, én nem a hf elején lévőre gondoltam, amit brekeke te is mondasz, azt tudom, hogy az. Hanem a hf-oldalán lévő, ha szemben állsz a jobb oldalán. szóval itt: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 kicsit elbeszéltünk adam1-el egymás mellett, én nem a hf elején lévőre gondoltam, amit brekeke te is mondasz, azt tudom, hogy az. Hanem a hf-oldalán lévő, ha szemben állsz a jobb oldalán. szóval itt: http://kepfeltoltes.hu/100809/127948390722_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img] Ami a képen pirossal be van jelölve, az a hengerfejnek a bal oldala. Az autóra felszerelt állapotában az autó kormány oldalán van. Nameg termosztát házat említettél :D http://kepfeltoltes.hu/thumb/100809/V_g_lap01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg' alt='V_g_lap01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg'> Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Ami a képen pirossal be van jelölve, az a hengerfejnek a bal oldala. Az autóra felszerelt állapotában az autó kormány oldalán van. igen a kormány oldalán lévőre gondolok. azt ha megnéznéd nekem meg köszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 igen a kormány oldalán lévőre gondolok. azt ha megnéznéd nekem meg köszönném. Most már értem mire gondolsz, a vázlatos rajzon látszik. Megnézem holnap. Bár nemtudom mennyi látszik belőle :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Most már értem mire gondolsz, a vázlatos rajzon látszik. Megnézem holnap. Bár nemtudom mennyi látszik belőle :D oké, köszi, mert ott nekem van egy kb. 2 centis talán réz cső szerűség, amire nem megy semmi ,meg cafog egy vezetékem, amit írtam már korábban, amire úgy emlékszem, hogy ott volt az oldalán az előző hf-emen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Ami a képen pirossal be van jelölve, az a hengerfejnek a bal oldala. Az autóra felszerelt állapotában az autó kormány oldalán van. Nameg termosztát házat említettél :D http://kepfeltoltes.hu/thumb/100809/V_g_la...ltoltes.hu_.jpg igen az az a vezeték ami a termosztát alatt van, de holnap én is meg lesem már végre fényes nappal, mert ott egy cső van nekem bár az kicsit a tűzfal felé van nem pont a termosztát alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Múlt héten a nyaralás előtt lecseréltem a gépben az olajat. Ahogy illik szűrővel együtt. Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Előzőleg autósboltban vettem szűrőt, most a csergőben. Mindkét helyen motorkód alapján adták, mégis a csergősnél eltűnt a sokáig világító olajnyomás lámpa. Most hideg motornál elalszik még indítózás közben, melegnél (kb. fél óra állás után) 2-3 mp. Eddig ennyi volt hidegen. Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Nézz szét itt! Van pár kép a motortérről. MAjd lökj képet, arról ami érdekelne, és én is lefotózom ugyanazt! :wacko: (Csak hogy tudjam mit keressek :D ) Köszönöm a képeket! Elvileg nekem erről a részről kellene kép, a fehér cső mi célt szolgál? és ez van ledugózva Más Egy porlasztócserének érdemes nekiállni házilag, vagy vigyem szerelőhöz? A bal szélső porlasztónál folyik a gázolaj, fémcsőcsere már megvolt. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? :wacko: A balos lenne az de egy O gyűrű körmös kerettel megoldja a problémát :wacko: a dízelének a belseje kúpszerű és nem homorú :wacko: Isuzué passz, azt még nem láttam belülről.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Csaó!Itt a környékemen 1 Opel bontó van az Cserépfalun található.Van ott minden ami kell.Nekem bevált én oda megyek ha kell valami. Köszönöm, sajnos az nekem egy kicsit messze van. :S Tatabányai vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Úgy tudom más a menete a benyásnak és dieselnek, szóbal nem is tudnád felrakni. Nekem egyszer opel szalonban nyomtak a kezembe egy olajszűrőt ami ránézésre jónak tűnt de nagyobb volt a menet így nem tudtam felrakni. utólag megtudtam dieselhez való szűrőt adtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Múlt héten a nyaralás előtt lecseréltem a gépben az olajat. Ahogy illik szűrővel együtt. Most akkor van eltérés szemre a benzines és a traktor olajszűrője között vagy nincs? Előzőleg autósboltban vettem szűrőt, most a csergőben. Mindkét helyen motorkód alapján adták, mégis a csergősnél eltűnt a sokáig világító olajnyomás lámpa. Most hideg motornál elalszik még indítózás közben, melegnél (kb. fél óra állás után) 2-3 mp. Eddig ennyi volt hidegen. Itt egy kép! Melyik a benyás és melyik a dizel? :D Nocsak, engem érdekelne, hogy pontosan milyen szűrőt vettél. Még 1000 km és jön a csere, és akkor én is olyat szereznék be, amivel neked kedvezőek a tapasztalataid. Véleményem szerint az utángyártott szűrőknél csak annyit néznek meg, hogy a csavarmenet, és a külső O gyűrű mérete megegyezzen. Ha megnézed pl a Filtorn szűrő katalógust, az X17DT Isuzu motorhoz való szűrő kell még az alábbi motorokba: Mitsubishi Colt 1.3i Kat. 12V 6/92->, Galant 1.8i V6 24V 1/93-> Mazda 626 1.8i. 16V, 2.0i. GT, 2.0i. 16V, 929 3.0i. V6 Ezek pedig mind benzinesek. Az Isuzusnak M20-as a csavarmenete. Az X17DTL-nek meg M18. Ez például teljesen véletlenül megegyezik a C14SE-vel, és az X20XEV-vel is :wacko: Szóval az nem teljesen igaz, hogy a csavarmenetben különböznek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 A balos lenne az de egy O gyűrű körmös kerettel megoldja a problémát :wacko: a dízelének a belseje kúpszerű és nem homorú :wacko: Isuzué passz, azt még nem láttam belülről.. :D Pont a balossal szoptam. A jobbost rakta fel a szerelőm, amikor az autót vettem, de pont így néz ki a frissen vett csergős is. Lehet hogy dizel és dizel között is van különbség :wacko: Nocsak, engem érdekelne, hogy pontosan milyen szűrőt vettél....... Besétáltam a csergőhöz és kértem isuzuhoz olajszűrőt. Valami GM-es, gyárinak mondták. Tessék, ő az! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Köszönöm a képeket! Elvileg nekem erről a részről kellene kép, a fehér cső mi célt szolgál? http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809109-...ltoltes.hu_.jpg Szerintem a fehér csó vákumcső. :wacko: és ez van ledugózva http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809112-...ltoltes.hu_.jpg A másik ledugózott cső meg szerintem az a cső, ami nekem rámegy az adagolóra (a vastag vízcső alatt a fekete-fehér írásos csőre gondolok! :D Ja és nézd meg a gázolyaj-visszavezető csöveket! Nekem azokat kellett cserélni, mert ott szivárgott, én is azt hittem, hogy porlasztócsúcs, de szerencsére nem az lett! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocee Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Szerintem a fehér csó vákumcső. :wacko: A másik ledugózott cső meg szerintem az a cső, ami nekem rámegy az adagolóra (a vastag vízcső alatt a fekete-fehér írásos csőre gondolok! :D Ja és nézd meg a gázolyaj-visszavezető csöveket! Nekem azokat kellett cserélni, mert ott szivárgott, én is azt hittem, hogy porlasztócsúcs, de szerencsére nem az lett! :wacko: Helló Ide nálad mi csatlakozik? A ledugózott cső ehhez a csőhöz csatlakozik ami ide megy be Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Helló Ide nálad mi csatlakozik? http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809110-...ltoltes.hu_.jpg A ledugózott cső ehhez a csőhöz csatlakozik ami ide megy be http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809111-...ltoltes.hu_.jpg Köszi előre is Az előbbi képen a termokapcsoló van ami vákuumot ad az utóbbi képen lévő vákuumdobnak ha a hűtővíz eléri a ~20 C fokot és azt nem nagyon kellene ledugózni mert akkor nem lesz hideg-alapjáratod :wacko: télen főleg meg fog szopatni de elég ha hidegebb van a kelleténél.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Helló Ide nálad mi csatlakozik? http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809110-...ltoltes.hu_.jpg A ledugózott cső ehhez a csőhöz csatlakozik ami ide megy be http://kepfeltoltes.hu/100810/20100809111-...ltoltes.hu_.jpg Köszi előre is Az első képre nem tudom a választ! (De holnap ránézek!) A másodikra meg ez a kép passzol! (Nekem oda vákum megy!) Az előbbi képen a termokapcsoló van ami vákuumot ad az utóbbi képen lévő vákuumdobnak ha a hűtővíz eléri a ~20 C fokot és azt nem nagyon kellene ledugózni mert akkor nem lesz hideg-alapjáratod :wacko: télen főleg meg fog szopatni de elég ha hidegebb van a kelleténél.. :wacko: Nah ezt nem is tudtam! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Az előbbi képen a termokapcsoló van ami vákuumot ad az utóbbi képen lévő vákuumdobnak ha a hűtővíz eléri a ~20 C fokot és azt nem nagyon kellene ledugózni mert akkor nem lesz hideg-alapjáratod :wacko: télen főleg meg fog szopatni de elég ha hidegebb van a kelleténél.. :D Én már cseréltem,jó áron van. Érdemes megnézni néha a vákumcsöveket,hogy van-e bennük olaj,a vákumszivattyú nem-e átereszti már az olajat a vezérműház felöl. A dizel és a benzines olajszűrője más,a dizelén nagyobb átmérőjűek a lyukak.Hiába jó a benzinesé rá,én mindig a dizelét teszem a dezsőkére. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts