Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Tudnál képet csinálni esetleg arról, hogy néz ki leszerelt burkolattal a műanyag légszűrőházas cucc? Illetve mi van a jobb oldalon lévő másik légszűrőházban?

A légszűrőházban konkrétan semmi sincs. :D Üres! Nem is szétszedhető (ha jól láttam). :wacko:

A motoron lévő műanyag alatt pedig nemes egyszerűséggel a légszűrő van! :wacko:

(most valahogy nincs kedvem a másikudvaron szerelni, de talán valamelyik nap lekapom, és publikálom a dolgot! :wacko: )

Link to comment
Megosztás:

Tudnál képet csinálni esetleg arról, hogy néz ki leszerelt burkolattal a műanyag légszűrőházas cucc? Illetve mi van a jobb oldalon lévő másik légszűrőházban?

alatta van a légszűrő aztán az alatt már az alu szívócsonk, a másik műanyag dobozka meg üres, mintha valami ülepítő lenne.

Link to comment
Megosztás:

Ennek semmi, hanem egy két oldallal előrébb volt szó az egyik Cartársnak a kocsijáról, hogy a porlasztók környékén van valami kifújás. Oda írtam, csak elfelejtettem beidézni. :D

Üdv!

Igen az én autómról volt szó. Miért van az, hogy minél több komment jön a témával kapcsolatban én egyre szomorúbb leszek, és egyre jobban azt érzem, hogy nem szabad nekem egyedül hozzányúlni az autó ezen részéhez? :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Miért van az, hogy egyre jobban azt érzem, hogy nem szabad nekem egyedül hozzányúlni az autó ezen részéhez? :D

Inkább egy gyakorlott dízel szakihoz kellene elvinned mert több kárt csinálhatsz vele mint hasznot :wacko: Hajdúszoboszlón tudtam is volna ajánlani egy hozzáértőt.. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Igen az én autómról volt szó. Miért van az, hogy minél több komment jön a témával kapcsolatban én egyre szomorúbb leszek, és egyre jobban azt érzem, hogy nem szabad nekem egyedül hozzányúlni az autó ezen részéhez? :wacko:

Én se merek belepiszkálni a motorba. Jó...termosztát csere rendben van 5 perces művelet, vagy az EGR szelep lezárása, dettó 5 perces művelet volt,izzítógyertya csere szintén semmiség(bár azt faterom csinálta még nagyonrég). De ettől többet én nem csinálok vele. Ha fura hangokat ad, ha nem megy, ha füstöl nagyon, vagy báááármiféle baja van..megy a szerelőhöz. Igaz, hogy több pénzbe kerül.. De lehet ha én kezdek el búvárkodni a motorban akkor úgy "megjavítom", hogy többet nem indul be, elrontok valamit, plusz tréleren,vagy vontatva kell vinni a szerelőhöz :D

Link to comment
Megosztás:

Én se merek belepiszkálni a motorba. Jó...termosztát csere rendben van 5 perces művelet, vagy az EGR szelep lezárása, dettó 5 perces művelet volt,izzítógyertya csere szintén semmiség(bár azt faterom csinálta még nagyonrég). De ettől többet én nem csinálok vele. Ha fura hangokat ad, ha nem megy, ha füstöl nagyon, vagy báááármiféle baja van..megy a szerelőhöz. Igaz, hogy több pénzbe kerül.. De lehet ha én kezdek el búvárkodni a motorban akkor úgy "megjavítom", hogy többet nem indul be, elrontok valamit, plusz tréleren,vagy vontatva kell vinni a szerelőhöz :D

Csak valaki szedje ki a berohadtakat, utána már egyszerű :wacko: :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Csak valaki szedje ki a berohadtakat, utána már egyszerű :D :D

Fel se emlegesd, azóta is rosszakat álmodok!! :wacko:

1200 Km-es út előtt este gondoltam kicserélem, ha már megvannak az újak, de az adagoló melletti olyan xar helyen van, és persze nekem sem volt jó oda egy kulcsom sem.... nah azzal szívtam 1 órát, és ezt képzeld el éjjel 12kor, hajnali 4kor meg indultunk... :wacko:

Úgyhogy ez egy mélyen beivódott rossz emlék maradt. :wacko: (még hogy 5 perces meló, meg kis semmiség :P :D )

Link to comment
Megosztás:

Fel se emlegesd, azóta is rosszakat álmodok!! :wacko:

1200 Km-es út előtt este gondoltam kicserélem, ha már megvannak az újak, de az adagoló melletti olyan xar helyen van, és persze nekem sem volt jó oda egy kulcsom sem.... nah azzal szívtam 1 órát, és ezt képzeld el éjjel 12kor, hajnali 4kor meg indultunk... :wacko:

Úgyhogy ez egy mélyen beivódott rossz emlék maradt. :wacko: (még hogy 5 perces meló, meg kis semmiség ;) :D )

Tudom, ezért mondtam. Én is sz.ptam vele egy fél órát, aztán feladtam ;) Utána még egy felet, pár nappal később, akkor már lenyaltam a "lapot" ahol meg lehetne fogni, aztán pár héttel később ment dízeleshez, porlasztó csúcsokat cserélni, meg diag.-ra, úgyhogy meghagytam neki, nehogymá' unatkozzon ;) A röhej az hogy ő rátolt valami olyan kulcsot amit még életemben nem láttam, és koppintás után kihúzta belőle :D :P Még csak meg se küzdött vele :D (lehet hogy látott már ilyet? :P ;) )

Link to comment
Megosztás:

Tudom, ezért mondtam. Én is sz.ptam vele egy fél órát, aztán feladtam ;) Utána még egy felet, pár nappal később, akkor már lenyaltam a "lapot" ahol meg lehetne fogni, aztán pár héttel később ment dízeleshez, porlasztó csúcsokat cserélni, meg diag.-ra, úgyhogy meghagytam neki, nehogymá' unatkozzon :P A röhej az hogy ő rátolt valami olyan kulcsot amit még életemben nem láttam, és koppintás után kihúzta belőle :wacko: :D Még csak meg se küzdött vele :D (lehet hogy látott már ilyet? ;) :P )

Egyett-kettőt! :D

Én azért megmondtam volna a helyedben neki: "Ugye milyen könnyen kijött? Mert én már két napja fárasztom b*meg! " :wacko: :wacko: ;)

Link to comment
Megosztás:

Egyett-kettőt! :D

Én azért megmondtam volna a helyedben neki: "Ugye milyen könnyen kijött? Mert én már két napja fárasztom b*meg! " :wacko: :wacko: ;)

Rákérdezett magától, amikor meglátta a lecseszett lapolást rajta :wacko: "sokat szenvedtél vele?"

Áhh mondom, csak egyszer megpróbáltam, de túl erős vagyok :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

jelentem tisztelettel ujabb hengerben jelent meg a 25 bar amiben a motoroblito elott csak 20 volt merheto...

igy 2-re emelkedett a hasznalhato hengereim szama :D

arra gondoltam veszek egy kanna tescos olajat, a mostanit szepen kiengedem es elteszem es kap meg egy kor motorobito adalekot.

van vmi tapasztalat melyik a legagresszivabb adalek?

be kene durvulni kicsit :wacko:

dugattyu kiszedesre/visszarakasra mondtak nekem egy kb 30000-as munkadijat, olcsobb lenne ha a motormoso megoldana a dolgot....

ha mas nem persze szet birom szedni csak ahhoz kene egy szabad hetvege.

Nu, megtettem amit megkovetelt a haza.....

Vettem egy kanna tesco olajat meg valvoline engine flush-t....

alaposan atjarattam, leengedtem, most mar 3 henger rendben van, egyenletesen 25bar mindegyikben.

a negyedik viszont tovabbra is 20 bar....

ahhoz kepest hogy 4-bol 1 vol a jo hengerek aranya egesz jol allok :wacko:

de nagyon nincs kedvem amiatt az egy henger miatt szetszedni a motort....

arra gondoltam hogy petroleumbol, toluolbol, meg diklor metanbol csinalnek egy koktelt es a henger also holtpontjanal toltenek 2-300 ml-t a hengerbe.

aztan par ora utan ha nem szivarog lefele akkor esetleg 1-2 tized barral megnyomnam lefele a gyuruk fele a lottyot.

aztan johetne egy ujabb kor motormoso....

talan igy felszabadulnanak az utolso beteg hengerben is a gyuruk es megusznam a szetszedest...

velemeny?

Link to comment
Megosztás:

arra gondoltam hogy petroleumbol, toluolbol, meg diklor metanbol csinalnek egy koktelt es a henger also holtpontjanal toltenek 2-300 ml-t a hengerbe.

aztan par ora utan ha nem szivarog lefele akkor esetleg 1-2 tized barral megnyomnam lefele a gyuruk fele a lottyot.

aztan johetne egy ujabb kor motormoso....

talan igy felszabadulnanak az utolso beteg hengerben is a gyuruk es megusznam a szetszedest...

velemeny?

Esetleg addig gyújts rá ott a kocsi mellett. :wacko: :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdeznék valamit, főként isuzus cartársaktól várok választ, de bárki hozzászólhat ha tud. :D

Röviden: Egy szerelő elállította az adagolót és a porlasztócsúcsokat. Majd 3 hét múlva egy másik rendbe hozta.

Ekkor nagyon jól lehetett hallani a turbo-t amikor tültött. De ugye a télen nemigen használtam magas fordulaton.

Ahogy jött a jó idő kicsit odaléptem neki,de nem hallom úgy mint akkor.

Megy a kocsi, úgyhogy szerintem jó a turbo.

De akkor mégis, miért nem olyan mint Októberben??

Más isuzusoknak ez hogy van??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdeznék valamit, főként isuzus cartársaktól várok választ, de bárki hozzászólhat ha tud. :D

Röviden: Egy szerelő elállította az adagolót és a porlasztócsúcsokat. Majd 3 hét múlva egy másik rendbe hozta.

Ekkor nagyon jól lehetett hallani a turbo-t amikor tültött. De ugye a télen nemigen használtam magas fordulaton.

Ahogy jött a jó idő kicsit odaléptem neki,de nem hallom úgy mint akkor.

Megy a kocsi, úgyhogy szerintem jó a turbo.

De akkor mégis, miért nem olyan mint Októberben??

Más isuzusoknak ez hogy van??

Nálam csak felnyitott motorháztetőnél lehet hallani valamelyest. Akkor is elég jól elnyomja a motorhang.

A lényeg szerintem, hogy érzel-e különbséget, jobban ment-e az autó akkor, mint most.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.