pebe Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Ne sajnáld, hogy nem lopod a pénzt, legalább amiatt nem kell aggódnod. :D Persze, nem is úgy értettem. Inkább arra céloztam, hogy nyugodtabb lennék, ha mondjuk lenne mondjuk 200e félretéve "vészhelyzetre" és a mostani esetet gyorsan vészhelyzetnek tudnám minősíteni. De sajna leghamarabb szeptemberben esik be talán egy kis plusz és az sem lesz sokkal több 100e-nél, és persze akkor lesz biztos, ha már a boríték a zsebben, addig csak mint a kutya vacsorája. No de nem akarom egyéni szoc probokkal szétoffolni a topicot. Ezért is bocsi. Szakmai: Azt azért nem értem, hogy egy elvileg fix alkatrész hogyan kophat ki a helyéről úgy, hogy mellette szivárgás keletkezhessen, ill. Hubba-Bubba rágóval kelljen tömíteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Persze, nem is úgy értettem. Inkább arra céloztam, hogy nyugodtabb lennék, ha mondjuk lenne mondjuk 200e félretéve "vészhelyzetre" és a mostani esetet gyorsan vészhelyzetnek tudnám minősíteni. De sajna leghamarabb szeptemberben esik be talán egy kis plusz és az sem lesz sokkal több 100e-nél, és persze akkor lesz biztos, ha már a boríték a zsebben, addig csak mint a kutya vacsorája. No de nem akarom egyéni szoc probokkal szétoffolni a topicot. Ezért is bocsi. Szakmai: Azt azért nem értem, hogy egy elvileg fix alkatrész hogyan kophat ki a helyéről úgy, hogy mellette szivárgás keletkezhessen, ill. Hubba-Bubba rágóval kelljen tömíteni Nagy a valószínüségel hogy volt már kiszerelve néhányszor. Megvigasztallak. Nekem sem azért van asztrám, mert unatkozó milliomos vagyok. Arról nem is beszélve hogy százezret bármikor bele lehet borítani egy ilyen idős dízelbe, úgy hogy észre sem veszed. Szerény meglátásom szerint ennek a műtétnek illenék beleférni az általad emlitatt százasba. Sőtt. De ezt a helyi viszonyok uismerete nélkül csak saccolom. Amúgy a rágós tömítés még mindíg működhet csak kérdés ha cserélni kell a csúcsokat akkor mi lesz a motorral. Mert valószínű akkor kell majd az egészet végigcsinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Nagy a valószínüségel hogy volt már kiszerelve néhányszor. Megvigasztallak. Nekem sem azért van asztrám, mert unatkozó milliomos vagyok. Arról nem is beszélve hogy százezret bármikor bele lehet borítani egy ilyen idős dízelbe, úgy hogy észre sem veszed. Szerény meglátásom szerint ennek a műtétnek illenék beleférni az általad emlitatt százasba. Sőtt. De ezt a helyi viszonyok uismerete nélkül csak saccolom. Amúgy a rágós tömítés még mindíg működhet csak kérdés ha cserélni kell a csúcsokat akkor mi lesz a motorral. Mert valószínű akkor kell majd az egészet végigcsinálni. Persze, 100e ügyesen elköltve sok mindenre elég. De én sajna most egy fék+futómű vs. motorfelújítás szitut látok fölállni. Melyik ujjamat harapjam meg? A fék + futóművet sem merem már elodázni, mert egyszer megint eljő a tél. Mivel munkábajárásra használom a kocsit napi rendszerességgel, ráadásul utasokkal, akikért felelőséggel tartozom, így a biztonság is fontos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Persze, 100e ügyesen elköltve sok mindenre elég. De én sajna most egy fék+futómű vs. motorfelújítás szitut látok fölállni. Melyik ujjamat harapjam meg? A fék + futóművet sem merem már elodázni, mert egyszer megint eljő a tél. Mivel munkábajárásra használom a kocsit napi rendszerességgel, ráadásul utasokkal, akikért felelőséggel tartozom, így a biztonság is fontos... Azt csak Te tudod hol fáj jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Találtam most a neten hőálló szilikon tömítő pasztát 300 fokig hőálló, és többek között autóipari felhasználásra is javallják. Színe vörös, tehát lehet, hogy a 2. porlasztónál most is ilyen van nekem. Mi lenne, ha vennék ilyet, kicsit kitekerném a prolasztót, körbenyomnám ilyen genyával és visszatekerném??? Erről beszélek: http://www.euplaza.eu/index.php?categoryID=18046 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Persze, 100e ügyesen elköltve sok mindenre elég. De én sajna most egy fék+futómű vs. motorfelújítás szitut látok fölállni. Melyik ujjamat harapjam meg? A fék + futóművet sem merem már elodázni, mert egyszer megint eljő a tél. Mivel munkábajárásra használom a kocsit napi rendszerességgel, ráadásul utasokkal, akikért felelőséggel tartozom, így a biztonság is fontos... Nekem a futómű felújítás volt csak magában majdnem egy 100-as! :D A motorhoz szerencsére nem kell még nyúlni! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Találtam most a neten hőálló szilikon tömítő pasztát 300 fokig hőálló, és többek között autóipari felhasználásra is javallják. Színe vörös, tehát lehet, hogy a 2. porlasztónál most is ilyen van nekem. Mi lenne, ha vennék ilyet, kicsit kitekerném a prolasztót, körbenyomnám ilyen genyával és visszatekerném??? Erről beszélek: http://www.euplaza.eu/index.php?categoryID=18046 Ezzel is ki lehet tolni a költekezés időpontját, egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 A visszacsapó szelepre van valakinek ötlete? Autósbolt vagy hidraulika szaküzlet? Aztán jöhet a hétvége :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Persze, 100e ügyesen elköltve sok mindenre elég... Például 100-ért vettem egy komplett, 114e-t futott motort németlandből :D A visszacsapó szelepre van valakinek ötlete? Autósbolt vagy hidraulika szaküzlet? Aztán jöhet a hétvége :wacko: Én bementem a bárdiba, és annyit kérdeztek hogy mekkora átmérőben szeretném :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Például 100-ért vettem egy komplett, 114e-t futott motort németlandből :wacko: Csak még mire azt lepapírozza... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Csak még mire azt lepapírozza... :D Azthittem az autót kell rendbe tenni, :wacko: :wacko: Papírozással 106 ezer (6-ért adnak egy új forgalmit, mert sajnos ilyen öreg autónak már előfordul hogy korrodált a motorszáma...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Azthittem az autót kell rendbe tenni, :wacko: :D Na ez nem is olyan nagy hülyeség. Német használtautó portálon már 100 ojróért is láttam olyan típust mint az enyém. Donor autónak kiváló lenne... Beszélek is hétvégén németajkú spanommal Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Azthittem az autót kell rendbe tenni, :wacko: :wacko: Papírozással 106 ezer (6-ért adnak egy új forgalmit, mert sajnos ilyen öreg autónak már előfordul hogy korrodált a motorszáma...) AF? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 AF? :D Jep. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 A szívósor műnyag, illetve fém, nem a légszűrőház. mit nem a légszűrő ház, nekem ahol van a légszűrő ott középen annak a fedele műanyag, alatta van a szívósor ami alu. de van olyan verzió ami nem műanyag fedelű, hanem fém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 A szívósor műnyag, illetve fém, nem a légszűrőház. mit nem a légszűrő ház, nekem ahol van a légszűrő ott középen annak a fedele műanyag, alatta van a szívósor ami alu. de van olyan verzió ami nem műanyag fedelű, hanem fém. Nah mi a vita téma? :D Igazad van isi! :wacko: 2 fajta van:NEM műanyagos fedelű _ műanyagos fedelű Szerintem elbeszéltek egymás mellett! Amelyiknek középen is műanyag, annak abban van a levegőszűrő, nem pedig a "rendes levegőszűrőház" helyén, az egyszerűen üresen van ott (ja és az másabb alakú is, ha jól megnézitek! :wacko:) ! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Én kérdeznék egy olyat, hogy az enyém (a donor ISUZU) milyen motorkódú? :D Láttam, hogy valami ilyesmi kódok vannak (unixéknál): 17 DT (TC4EE1) ,X 17 DT (TC4EE1). Illetve mi a különbség ezek közt? (lehet, hogy ez a légszűrő elhelyezkedés is??) :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Nah mi a vita téma? :D Igazad van isi! :wacko: 2 fajta van:NEM műanyagos fedelű _ műanyagos fedelű Szerintem elbeszéltek egymás mellett! Amelyiknek középen is műanyag, annak abban van a levegőszűrő, nem pedig a "rendes levegőszűrőház" helyén, az egyszerűen üresen van ott (ja és az másabb alakú is, ha jól megnézitek! :wacko:) ! :wacko: igen ezt én is így tudom, arra lennék kíváncsi, hogy mind a két fajtának ugyan olyan e a szívósor csatlakozása a hf-hez, azaz, ha én (műanyag fedelű van középen) vennék egy NEM műanyag fedelű hf-et, azt rá tudnám e rakni úgy, hogy stimmelne az én műanyagosommal? vagy vennem kéne hozzá szívósort is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 igen ezt én is így tudom, arra lennék kíváncsi, hogy mind a két fajtának ugyan olyan e a szívósor csatlakozása a hf-hez, azaz, ha én (műanyag fedelű van középen) vennék egy NEM műanyag fedelű hf-et, azt rá tudnám e rakni úgy, hogy stimmelne az én műanyagosommal? vagy vennem kéne hozzá szívósort is? Sajna ezt én sem tudom. :D De ha bontóba veszed, akkor ott rá lehet próbálni (az a biztos!), vagy az is lehet, hogy azok ott meg tudják mondani pontosan! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Én kérdeznék egy olyat, hogy az enyém (a donor ISUZU) milyen motorkódú? :D Láttam, hogy valami ilyesmi kódok vannak (unixéknál): 17 DT (TC4EE1) ,X 17 DT (TC4EE1). Illetve mi a különbség ezek közt? (lehet, hogy ez a légszűrő elhelyezkedés is??) :wacko: a motoron nekem csak tc4ee1 van, én úgy tudtam, hogy csak x17dt kódú van ebből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 a motoron nekem csak tc4ee1 van, én úgy tudtam, hogy csak x17dt kódú van ebből. Én meg nem is láttam rajta jól a kódot, azért kérdeztem. (a motorszámnál van ennek is mint nekem a DTL-en? (olyan h.lye helyen van, alig lehet leolvasni, -eldugott szoros helyen van lent elöl) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Én meg nem is láttam rajta jól a kódot, azért kérdeztem. (a motorszámnál van ennek is mint nekem a DTL-en? (olyan h.lye helyen van, alig lehet leolvasni, -eldugott szoros helyen van lent elöl) :D nekem fent bal oldalt van. ha jól tudom a vez szíj ház környékén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 a motorszám meg elvileg lent jobb oldalt a váltó ahol csatlakozik, de ez nem 100. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 nekem fent bal oldalt van. ha jól tudom a vez szíj ház környékén. Értem, nah ezt nem tudtam! :D a motorszám meg elvileg lent jobb oldalt a váltó ahol csatlakozik, de ez nem 100. Ja ja, ott van lent, azt megtaláltam. :wacko: Köszi! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Nah mi a vita téma? :D Igazad van isi! :wacko: 2 fajta van:NEM műanyagos fedelű _ műanyagos fedelű Szerintem elbeszéltek egymás mellett! Amelyiknek középen is műanyag, annak abban van a levegőszűrő, nem pedig a "rendes levegőszűrőház" helyén, az egyszerűen üresen van ott (ja és az másabb alakú is, ha jól megnézitek! :wacko:) ! :wacko: Tudnál képet csinálni esetleg arról, hogy néz ki leszerelt burkolattal a műanyag légszűrőházas cucc? Illetve mi van a jobb oldalon lévő másik légszűrőházban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts