Guest Sanci Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 A lényeg hőfok lenne, hogy az mennyire normális. Eléggé az :D
mörfi Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! 95-ös 1.7DTL-nél szerintetek mennyire normális az, hogy a termosztát csak 99 foknál indítja a ventit? A szerelő szerint nincs ezzel semmi baj, én viszont nagyon sokallom, hogy a mutató szerint az átlagos üzemi hőfok 94-95 fok.teljesen normális a dtl magasabb hőfokon üzemel, de olvass vissza.
astrásgyerek Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! 95-ös 1.7DTL-nél szerintetek mennyire normális az, hogy a termosztát csak 99 foknál indítja a ventit? A szerelő szerint nincs ezzel semmi baj, én viszont nagyon sokallom, hogy a mutató szerint az átlagos üzemi hőfok 94-95 fok. Nekem is ottkörül kapcsol! :D
kknl Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Nekem is ottkörül kapcsol! :D Nyomás alatt magasabb a forráspont ezért nem gáz
astrásgyerek Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Meglett a gond a donor dízelnél amiért nem indult... Kopottak a gyűrűk, nincs elég kompresszió. Ezért ha indítóspray-el befújva indítok, indul, s ha melegedett kicsit, akkor már pöccös, de ha megint lehül, ugyanaz a játék! 1 szett gyűrű kellene bele, más baja nincs, töltés, elektromos cucc, hengerfej, vízhőfok minden rendben vele. Ha valami oknál fogva végleg bedöglik a DTL motorom, akkor lehet felújítva beletenném az Isuzut :D Mennyire nehéz átépíteni? kell valami átalakítás, vagy csak egyszerűen váltóstól, motortartó bakostól átraknánk, és kész? ^_^
FPepe Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Meglett a gond a donor dízelnél amiért nem indult... Kopottak a gyűrűk, nincs elég kompresszió. Ezért ha indítóspray-el befújva indítok, indul, s ha melegedett kicsit, akkor már pöccös, de ha megint lehül, ugyanaz a játék! 1 szett gyűrű kellene bele, más baja nincs, töltés, elektromos cucc, hengerfej, vízhőfok minden rendben vele. Ha valami oknál fogva végleg bedöglik a DTL motorom, akkor lehet felújítva beletenném az Isuzut :D Mennyire nehéz átépíteni? kell valami átalakítás, vagy csak egyszerűen váltóstól, motortartó bakostól átraknánk, és kész? ^_^ Gólyalábakkal, motor kábelkötegekkel együtt :P
astrásgyerek Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Gólyalábakkal, motor kábelkötegekkel együtt :P Szóval akkor megoldható lenne! ^_^ (megvan minden kompletten a donorban. Köszi! :D
Adam1 Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Szóval akkor megoldható lenne! :D (megvan minden kompletten a donorban. Köszi! -_- Mi lenne, ha inkább az alvázszámot + rendszámokat raknád át? :rolleyes: Nem lenne egyszerűbb? <_<
Dáwid Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Meglett a gond a donor dízelnél amiért nem indult... Kopottak a gyűrűk, nincs elég kompresszió. Ezért ha indítóspray-el befújva indítok, indul, s ha melegedett kicsit, akkor már pöccös, de ha megint lehül, ugyanaz a játék! 1 szett gyűrű kellene bele, más baja nincs, töltés, elektromos cucc, hengerfej, vízhőfok minden rendben vele. Ha valami oknál fogva végleg bedöglik a DTL motorom, akkor lehet felújítva beletenném az Isuzut :rolleyes: Mennyire nehéz átépíteni? kell valami átalakítás, vagy csak egyszerűen váltóstól, motortartó bakostól átraknánk, és kész? -_- Isuzun nem elöl van a kipuf. leömlő? <_<
Dáwid Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Mi lenne, ha inkább az alvázszámot + rendszámokat raknád át? <_< Nem lenne egyszerűbb? -_- Csúnya a bódé fényezésileg eléggé :rolleyes:
astrásgyerek Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Mi lenne, ha inkább az alvázszámot + rendszámokat raknád át? <_< Nem lenne egyszerűbb? -_- Áh, jó az én mocim, sőőt! :D De tartaléknak megtartanám ennyi pénzért, és ha nem is tudom megreped a blokk, vagy nem lesz javítható, akkor hivatalosan átépíteni még mindíg lehetne az Isuzu motrot. :) Isuzun nem elöl van a kipuf. leömlő? :rolleyes: Megvan a komplett kipufogó rendszer is!
Dáwid Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Áh, jó az én mocim, sőőt! <_< De tartaléknak megtartanám ennyi pénzért, és ha nem is tudom megreped a blokk, vagy nem lesz javítható, akkor hivatalosan átépíteni még mindíg lehetne az Isuzu motrot. -_- Megvan a komplett kipufogó rendszer is! Mondjuk jah :rolleyes:
astrásgyerek Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Főképp azért kérdeztem, hogy elektromosilag nem-e kell átkötözgetni mindent? (mondjuk ahhoz is minden meglenne a donorban) De akkor elvileg a kábelezések ugyanolyanok, az Isuzunak sincs elektronikája ugye? Ahogy észrevettem a kis dobozkákban ahol a relék vannak, ott teljesen másabb, nekem az akku mellett tele van relékkel, biztikkel, az isuzuba meg alig van 1-2... Na de ez a jövő titka még... :rolleyes:
Adam1 Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 Főképp azért kérdeztem, hogy elektromosilag nem-e kell átkötözgetni mindent? (mondjuk ahhoz is minden meglenne a donorban) De akkor elvileg a kábelezések ugyanolyanok, az Isuzunak sincs elektronikája ugye? Elő és utóizzítás vezérlésén kívül sztem más nincs. Vízhőfok és olajnyomás mérő gomba, nagyjából ennyi :rolleyes: A komplett hűtőt is sztem át kell raknod a cooler miatt.
richy09 Elküldve Július6, 2010 Elküldve Július6, 2010 Sziasztok, lenne egy kérdésem ha lehet. Nem rég volt rendbetéve a hengerfej. szinte minden a hidrotőkéken kivűl. Összerakás óta van egy motorzaj olyan csatogás, a hengerfejből, mondjuk ez még nem is anyira zavaró de egy pár napja nehezen alszik el az olaj-égőm, vajon ez mittől lehet? És amig elalszik az égő nagyon csunyán ver a motor, mostmár nem tudom mi baja lehet...Help please
astrásgyerek Elküldve Július6, 2010 Elküldve Július6, 2010 Sziasztok, lenne egy kérdésem ha lehet. Nem rég volt rendbetéve a hengerfej. szinte minden a hidrotőkéken kivűl. Összerakás óta van egy motorzaj olyan csatogás, a hengerfejből, mondjuk ez még nem is anyira zavaró de egy pár napja nehezen alszik el az olaj-égőm, vajon ez mittől lehet? És amig elalszik az égő nagyon csunyán ver a motor, mostmár nem tudom mi baja lehet...Help please Milyen motor? DTL? ISUZU? (az isuzunak nehezebben alszik ki a lámpa tapasztalataim szerint) De ha eddig nem csinálta, csak a felújítás óta, akkor ott kell keresned a hibát! :rolleyes:
richy09 Elküldve Július6, 2010 Elküldve Július6, 2010 Milyen motor? DTL? ISUZU? (az isuzunak nehezebben alszik ki a lámpa tapasztalataim szerint) De ha eddig nem csinálta, csak a felújítás óta, akkor ott kell keresned a hibát! <_< X17DTL de az a baj hogy ma már el sem aludt, és ép ezért nem tudom mi van vele, megpróbálom kitisztitani a szelepet hátha csak az nem engedi megnyitni az olajnyomást... :rolleyes:
Guest Sanci Elküldve Július6, 2010 Elküldve Július6, 2010 X17DTL de az a baj hogy ma már el sem aludt, és ép ezért nem tudom mi van vele, megpróbálom kitisztitani a szelepet hátha csak az nem engedi megnyitni az olajnyomást... -_- Na akkor lesz egy olajcseréd meg egyúttal kikapod a zuhanyrózsát és szépen kicseréled az "O" gyűrűket rajta :) legalábbis az enyémén tavaly ez segített :rolleyes: és így meg ne járasd a motort mert bxhatod az egészet a kukába :D Látom debreceni vagy, ha nincs ismeretséged megbízható szakinál akkor keress meg P.Ü.-ben és adok egy nevet tel.számmal, hozzá nyugodt szívvel viheted mert nem fog átbxni.. <_<
Reeckatee Elküldve Július7, 2010 Elküldve Július7, 2010 Na akkor lesz egy olajcseréd meg egyúttal kikapod a zuhanyrózsát és szépen kicseréled az "O" gyűrűket rajta :) legalábbis az enyémén tavaly ez segített :rolleyes: és így meg ne járasd a motort mert bxhatod az egészet a kukába :D Látom debreceni vagy, ha nincs ismeretséged megbízható szakinál akkor keress meg P.Ü.-ben és adok egy nevet tel.számmal, hozzá nyugodt szívvel viheted mert nem fog átbxni.. <_< De csunyán beszélsz b+ -_-
ambruzsg Elküldve Július7, 2010 Elküldve Július7, 2010 Na ez is megvolt megsincs este.... Wynn's motor cleanert ontottem bele, negyed ora alapjaraton majd olaj szuro ki, uj be. vmit csinal ez a lotty, mert 25km utan meg nem fekete az olaj mint a legutobbi olajcserekor. szoval eselyes hogy tenyleg ki/le/fel/szet-old mindenfele retket. most futok majd meg egy kort egy kompreszsiomeressel, kivancsi leszek valtozik e vmi.... jelentem tisztelettel ujabb hengerben jelent meg a 25 bar amiben a motoroblito elott csak 20 volt merheto... igy 2-re emelkedett a hasznalhato hengereim szama :rolleyes: arra gondoltam veszek egy kanna tescos olajat, a mostanit szepen kiengedem es elteszem es kap meg egy kor motorobito adalekot. van vmi tapasztalat melyik a legagresszivabb adalek? be kene durvulni kicsit <_< dugattyu kiszedesre/visszarakasra mondtak nekem egy kb 30000-as munkadijat, olcsobb lenne ha a motormoso megoldana a dolgot.... ha mas nem persze szet birom szedni csak ahhoz kene egy szabad hetvege.
Guest Sanci Elküldve Július7, 2010 Elküldve Július7, 2010 van vmi tapasztalat melyik a legagresszivabb adalek? Petróleum :rolleyes:
hening Elküldve Július7, 2010 Elküldve Július7, 2010 Petróleum :rolleyes: Motoröblítőben is az van, csak jóval drágábban. <_<
isi Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 szerintetek mitől lehet az, hogy előfordult olyan, hogy kivettem üresbe és mintha nem ment volna minden henger.
daykiller Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 szerintetek mitől lehet az, hogy előfordult olyan, hogy kivettem üresbe és mintha nem ment volna minden henger. Most írtad le, hogy miért. :rolleyes:
Recommended Posts