Trnoki koma Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 igen erre gondoltam, de akkor valszeg a 92 fokos lesz a nyerő 82 fokos asszem, erre gondoltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 igen erre gondoltam, de akkor valszeg a 92 fokos lesz a nyerő DTL-ben nekem is az volt. Jó az oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trnoki koma Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 köszi szépen DTL-ben nekem is az volt. Jó az oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 köszi szépen Sziivesen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trnoki koma Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 még 2 kérdésem lenne. az egyik: a motor elég nehezen melegszik be, kell kb 15km mire eléri az üzemi hőfokot, és ha akár 25fokban lépésbne halad a forgalom elég hamar eléri a 95 fokot a víz! nekem ez nem teszik.már lett cserélve termosztát, ki lett mosva az egész hűtőrendszer, de nem változott semmi, bár lehet hogy isuzuba való termót adtak, nem tudom. második kérdésem: amikor 95 fokot eléri a vízhőfok akkor a venti bekapcsol gyorsan le is hűti, de amikor bekapcsol akkor rohadtul zúg, sztem a második fokozat kapcsol, vagy ez csak 1 fokozatú? 1995 x17dtl Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 még 2 kérdésem lenne. Gyanús az a termo, iylen nyári időben nekem a 92 fokos 5 percen belül (de inkább csak 3) üzemire vágja a mocit. A venti meg csak 1 fokozaton megy -legalábbis az enyémében, hiába 2 pólusú a csatija.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Gyanús az a termo, iylen nyári időben nekem a 92 fokos 5 percen belül (de inkább csak 3) üzemire vágja a mocit. A venti meg csak 1 fokozaton megy -legalábbis az enyémében, hiába 2 pólusú a csatija.. ^_^ Ha keresed a 2. fokozatot, akkor csapj egy kört a rakparton napközben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 van vkinek otlete hogy a kovetkezo kompresszio ertek sor hogy a banatba allhat elo?: 1: 20, 2: 20, 3: 20, 4: 25 X17 DTL-nek mennyit kene produkalni? nem vhol 30 korul? ha gyuruk kopottak nem illene mondjuk max 1-2 bar digfinek lenni a hengerek kozott? illetve nem kene ennie az olajat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gábor16 Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Hi All ! XT17DTL-be létezik-e 92fokos termosztátnál kisebb vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Hi All ! XT17DTL-be létezik-e 92fokos termosztátnál kisebb vagy nem? Nem olyan régen volt szó róla és ha jól rémlik, akkor van 82 fokos is a déli országok éghajlata miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 van vkinek otlete hogy a kovetkezo kompresszio ertek sor hogy a banatba allhat elo?: 1: 20, 2: 20, 3: 20, 4: 25 X17DTL-nek mennyit kene produkalni? nem vhol 30 korul? ha gyuruk kopottak nem illene mondjuk max 1-2 bar digfinek lenni a hengerek kozott? illetve nem kene ennie az olajat? Gyárilag 27 bar lenne és az olajat eszi de csak módjával -sajnos a turbó nem olyan illesztett, hogy kilehetne küszöbölni valamint a turbó vákuumja miatt elszív a szelepházból a hidrotőkék által kreált párából valamint ugye akármilyen jó olaj némi víztartalma is van. Nekem 6 ezer km után kb fél litert eszik meg Fina First 300 10w-40 olajból.. :D Hi All ! X17DTL-be létezik-e 92fokos termosztátnál kisebb vagy nem? Van, legkissebb 82 fokos ami olasz és egyéb déli piacra ment. Enyémben 84 fokos volt nyárinak, jelenleg 92 fokos van, azzal járok már vagy 5 éve, gond és nyári vízfőzés nélkül.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gábor16 Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Köszi a választ ! Már csak azt szeretném megkérdezni,hogy hol tudok beszerezni egyet?Voltam autósboltban és közölte az eladó:csak 92fokos van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Gyárilag 27 bar lenne és az olajat eszi de csak módjával -sajnos a turbó nem olyan illesztett, hogy kilehetne küszöbölni valamint a turbó vákuumja miatt elszív a szelepházból a hidrotőkék által kreált párából valamint ugye akármilyen jó olaj némi víztartalma is van. Nekem 6 ezer km után kb fél litert eszik meg Fina First 300 10w-40 olajból.. :D köszi! 27... a 25 akkor az meg nem is lenne tul rossz, a 20 mar annal inkabb... állt egy darabig az autó, kaptam olyan tippet hogy lehet hogy a gyűrűk vannak megragadva és ott megy el a nyomás. cserélek olajat ugyis, asszem boritok bele egy flakon motorpucolót.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Köszi a választ ! Már csak azt szeretném megkérdezni,hogy hol tudok beszerezni egyet?Voltam autósboltban és közölte az eladó:csak 92fokos van :P Másik autósboltban ;) mivel nem tudni merre lax még tippet se tudok/tudunk adni hol találsz így próbáld meg a Csergőben vagy más Opel alkatrészekkel foglalkozó cégeknél -Unix, Láng, Bárdi, stb :D de mint mondtam az enyémben 92 fokos Wahler van és évek óta semmi gond vele. ;) 27... a 25 akkor az meg nem is lenne tul rossz, a 20 mar annal inkabb... állt egy darabig az autó, kaptam olyan tippet hogy lehet hogy a gyűrűk vannak megragadva és ott megy el a nyomás. cserélek olajat ugyis, asszem boritok bele egy flakon motorpucolót.... Mivel eléggé közeli értékek vannak így le lehetnek ragadva a gyűrűk vagy esetleg elkopva (mert a korom kifele nyomja mindet) de azt egy belső mosással ki nem takarítod, legutóbbi példa x16xel moci 200 ezer km és kompresszió sehol viszont olajfogyás bőven. Mivel sűrű volt az olaj amit kapott bekormolt a gyűrűk alá, szét lett húzva a blokk, ki lettek pucolva a gyűrűfészkek -mivel henger és dugattyú kopás minimális volt így kapott egy gyűrűsort és csók, szuper minden.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Isuzu diesel Astra hogy kell induljon 2 (még működő) izzítógyertyával? mert ez sehogysem akar... Gázolaj is kevés van benne, de szerintem ennyivel még be kellene indulnia... A reggel mikor mentem melóba, próbaképp beröffentettem: pöcc-röff. D.u mikor hazajöttem nem akart indulni :D nah mondom mi van? ;) Rámértem az izzítókra, és 2 teljesen kuka ^_^ Lehet, hogy emiatt nem indul? ;) vagy azért még be kéne berregtesse? :D (Így néznek ki benne a gyartyák - a két középső nem produkál semmit :P ). Mondjuk eleve nem akart valami szépen indulni hidegen, de melegen pöcc-röff, jobban indul melegen, mint a DTL-em, nem kell csak épp 1x megforgatni, és indul is. (én arra tippelek, hogy eddig ment 3 izzítógyertya, de ma megadta magát még egy, és már 2 nemigazán elég neki. vagy nem jó a logikám? :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Isuzu diesel Astra hogy kell induljon 2 (még működő) izzítógyertyával? mert ez sehogysem akar... Gázolaj is kevés van benne, de szerintem ennyivel még be kellene indulnia... A reggel mikor mentem melóba, próbaképp beröffentettem: pöcc-röff. D.u mikor hazajöttem nem akart indulni ^_^ nah mondom mi van? ;) Rámértem az izzítókra, és 2 teljesen kuka :P Lehet, hogy emiatt nem indul? :D vagy azért még be kéne berregtesse? :P (Így néznek ki benne a gyartyák - a két középső nem produkál semmit ;) ). Mondjuk eleve nem akart valami szépen indulni hidegen, de melegen pöcc-röff, jobban indul melegen, mint a DTL-em, nem kell csak épp 1x megforgatni, és indul is. (én arra tippelek, hogy eddig ment 3 izzítógyertya, de ma megadta magát még egy, és már 2 nemigazán elég neki. vagy nem jó a logikám? :P ) Szerintem öntsél bele egy kis naftát, és utána gondolkozz másban. Amúgy izzítás nélkül is beindul az, csak nem olyan könnyen. De 30 fokban, 2 izzítógyertyával be kéne annak röffeni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Szerintem öntsél bele egy kis naftát, és utána gondolkozz másban. Amúgy izzítás nélkül is beindul az, csak nem olyan könnyen. De 30 fokban, 2 izzítógyertyával be kéne annak röffeni :D Azt mondod? ;) A pirosban volt a mutató, és még hazajöttem vele 30 km-t mikor vettem... Aztán öntöttem bele 4 L-t, tegnap járatgattam is, a fékeket állítgattam/próbálgattam. Gyönyörűen ment... Még a reggel is... De most d.u. ^_^ :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Isuzu diesel Astra hogy kell induljon 2 (még működő) izzítógyertyával? mert ez sehogysem akar... Gázolaj is kevés van benne, de szerintem ennyivel még be kellene indulnia... A reggel mikor mentem melóba, próbaképp beröffentettem: pöcc-röff. D.u mikor hazajöttem nem akart indulni :D nah mondom mi van? ;) Rámértem az izzítókra, és 2 teljesen kuka ^_^ Lehet, hogy emiatt nem indul? ;) vagy azért még be kéne berregtesse? :D (Így néznek ki benne a gyartyák - a két középső nem produkál semmit :P ). Mondjuk eleve nem akart valami szépen indulni hidegen, de melegen pöcc-röff, jobban indul melegen, mint a DTL-em, nem kell csak épp 1x megforgatni, és indul is. (én arra tippelek, hogy eddig ment 3 izzítógyertya, de ma megadta magát még egy, és már 2 nemigazán elég neki. vagy nem jó a logikám? :P ) Mivel a gyertyáknak láthatóan hiányzik a vége, a porlasztással sincs rendben vmi, a csúcsokat meg kéne nézetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 köszi! 27... a 25 akkor az meg nem is lenne tul rossz, a 20 mar annal inkabb... állt egy darabig az autó, kaptam olyan tippet hogy lehet hogy a gyűrűk vannak megragadva és ott megy el a nyomás. cserélek olajat ugyis, asszem boritok bele egy flakon motorpucolót.... Na ez is megvolt megsincs este.... Wynn's motor cleanert ontottem bele, negyed ora alapjaraton majd olaj szuro ki, uj be. vmit csinal ez a lotty, mert 25km utan meg nem fekete az olaj mint a legutobbi olajcserekor. szoval eselyes hogy tenyleg ki/le/fel/szet-old mindenfele retket. most futok majd meg egy kort egy kompreszsiomeressel, kivancsi leszek valtozik e vmi.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trnoki koma Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 hellóka sorstársak kellene egy kis segítség. a vízhőfok jelzőm szokott olyat csinálni hogy felmegy kb 92 fokog utánna vissza le kb 88.ig néha így ingadozik. terhelésnél 90 fokos a víz, de ha csak lépésben haladok akkor elkezd lassan felkúszni 95 fokig majd kapcsol a venti. ezt miért csinálhatja? tavaly lett cserélve a vízpumpa, át lett mosva a hűtő is, új a termo (bár quinton hazel minőséget adtak) :D ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 hellóka sorstársak kellene egy kis segítség. a vízhőfok jelzőm szokott olyat csinálni hogy felmegy kb 92 fokog utánna vissza le kb 88.ig néha így ingadozik. terhelésnél 90 fokos a víz, de ha csak lépésben haladok akkor elkezd lassan felkúszni 95 fokig majd kapcsol a venti. ezt miért csinálhatja? tavaly lett cserélve a vízpumpa, át lett mosva a hűtő is, új a termo (bár quinton hazel minőséget adtak) :P ;) Mert így működik :D Ha mész, akkor a menetszél hűti, és nagyjából állandó hőmérsékleten marad. Ha szívsz a dugóban, és lépésben mászol, akkor menetszél nyista, és elkezd melegedni. 92-95 fok körül kapcsol a hőgomba, és elindítja a ventilátort ami visszahűti 88-90 körülre. Ha így megy a hűtésed akkor azt jelenti hogy a termosztátod, a hőgombád a ventilátorod, é a hőmérőd is működik ;) (igen újabb autók ezt a mozgást nem mutatják, pedig ott is van, csak le"cenzúrázták" a mutatót hogy ezt ne mutassa. Így aki beül egy F-be újabb valami után azthiszi hogy valami nem jó ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Trnoki koma Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Mert így működik :D Ha mész, akkor a menetszél hűti, és nagyjából állandó hőmérsékleten marad. Ha szívsz a dugóban, és lépésben mászol, akkor menetszél nyista, és elkezd melegedni. 92-95 fok körül kapcsol a hőgomba, és elindítja a ventilátort ami visszahűti 88-90 körülre. Ha így megy a hűtésed akkor azt jelenti hogy a termosztátod, a hőgombád a ventilátorod, é a hőmérőd is működik :P (igen újabb autók ezt a mozgást nem mutatják, pedig ott is van, csak le"cenzúrázták" a mutatót hogy ezt ne mutassa. Így aki beül egy F-be újabb valami után azthiszi hogy valami nem jó ^_^ erre én is gondoltam, de lehet hogy csak a meóriám lett zárlatos úgy emlékszem, hogy régebben nem ment fel totyogás közben Link to comment Megosztás: More sharing options...
sanyo001 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! 95-ös 1.7DTL-nél szerintetek mennyire normális az, hogy a termosztát csak 99 foknál indítja a ventit? A szerelő szerint nincs ezzel semmi baj, én viszont nagyon sokallom, hogy a mutató szerint az átlagos üzemi hőfok 94-95 fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! 95-ös 1.7DTL-nél szerintetek mennyire normális az, hogy a termosztát csak 99 foknál indítja a ventit? A szerelő szerint nincs ezzel semmi baj, én viszont nagyon sokallom, hogy a mutató szerint az átlagos üzemi hőfok 94-95 fok. Nem a termosztát indítja a ventit, hanem a hőgomba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sanyo001 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Bocs, láma vagyok a témában. :D A lényeg hőfok lenne, hogy az mennyire normális. Nem a termosztát indítja a ventit, hanem a hőgomba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts