Adam1 Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Köszi! Max. annyit vettem észre, hogy jobban megy :lol: Amúgy sem hajtom hidegen, de érezhetően jobban húz, füstölni meg nem nagyon akar :devlish: Igaz, hogy érezhetően megfogja a motort alapjáraton, mert elég sok áramot vesz fel, nade jobban is megy tőle az autó?
astrásgyerek Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Igaz, hogy érezhetően megfogja a motort alapjáraton, mert elég sok áramot vesz fel, nade jobban is megy tőle az autó? Most lehet, de télen... :devlish: Addigra nem árt majd megcsinálni. :lol:
Breki Elküldve Május16, 2010 Elküldve Május16, 2010 Igaz, hogy érezhetően megfogja a motort alapjáraton, mert elég sok áramot vesz fel, nade jobban is megy tőle az autó? Estefelé bevittem anyámat pestre rögtön kipróbáltam. Direkt rajtahagytam az utóizzítást és menet közben vettem le. Érezhetően meglódult. Lehet eddig is vacakolt csak nem vettem észre. Elég nehéz ügynek tűnik ez az érzékelő, hiába keresem mindenféle on-line listában egyszerűen nem találok sehol. Ha nem sikerül szerezni elfogadható áron, betekerek helyette egy érzékelőt és faragok neki egy elektronikát. Elfér a burkolat alatt...aztán a mandulaszemű nénikéje kapja be :devlish:
FPepe Elküldve Május17, 2010 Elküldve Május17, 2010 Estefelé bevittem anyámat pestre rögtön kipróbáltam. Direkt rajtahagytam az utóizzítást és menet közben vettem le. Érezhetően meglódult. Lehet eddig is vacakolt csak nem vettem észre. Elég nehéz ügynek tűnik ez az érzékelő, hiába keresem mindenféle on-line listában egyszerűen nem találok sehol. Ha nem sikerül szerezni elfogadható áron, betekerek helyette egy érzékelőt és faragok neki egy elektronikát. Elfér a burkolat alatt...aztán a mandulaszemű nénikéje kapja be :devlish: Breki, ez az?
Adam1 Elküldve Május17, 2010 Elküldve Május17, 2010 Egy kis fejtágítás a motor kíméletes bemelegítésről :devlish: Az eleje az újabb autóknál a kihagyott hőfokmérőről szól, inkább a vége az érdekes. "a motor elindítása után kb. 2-3 másodperc várakozás. Ezt az időt remekül ki lehet használni akár a biztonsági öv bekapcsolására, akár a tükrök gyors ellenőrzésére. Ezt követően azonnali elindulás. Cél a maximális fordulatszám fele, vagy annál valamivel kevesebb: dízeleknél 2000, benzineseknél mondjuk 2500. Óvatos gázpedálkezelés. Cél itt is a maximális terhelés (nyomaték) legföljebb fele. Vigyázat! Elektronikus gázadagolásnál a félig nyomott pedál nem fél terhelést jelent, hanem sokkal többet."
Breki Elküldve Május17, 2010 Elküldve Május17, 2010 Breki, ez az? Nem! Sajnos ezt én is láttam. A mérete stimmel, de ami nekem kell csak egy vezetékes. 55 c fokon primitív módon testet kapcsol a kimenő madzagra. Gyakorlatilag egy záró érintkező ami a megfelelő hőmérsékleten kapcsol. Megoldódni látszik a probléma....besétáltam a Csergőbe elregéltem mi kéne, és a robbantott rajzon ott volt ami kell. Na most figyelj! A gyári ára 52.000 Ft :devlish: :lol: :lol: Kövezzetek meg, de találtunk utángyártottat 6400-ért, kaptam 15%-ot a MOTE kártyára, így benne van 5200 Ft-ba. Gyári ide, gyári oda itt már a stex számít.... Most már csak vennem kell egy 16-os villáskulcsot, amit nem sajnálok félbe vágni, mert mással nem lehet betekerni....
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Elküldve Május17, 2010 Nem! Sajnos ezt én is láttam. A mérete stimmel, de ami nekem kell csak egy vezetékes. 55 c fokon primitív módon testet kapcsol a kimenő madzagra. Gyakorlatilag egy záró érintkező ami a megfelelő hőmérsékleten kapcsol. Megoldódni látszik a probléma....besétáltam a Csergőbe elregéltem mi kéne, és a robbantott rajzon ott volt ami kell. Na most figyelj! A gyári ára 52.000 Ft :devlish: :lol: :lol: Kövezzetek meg, de találtunk utángyártottat 6400-ért, kaptam 15%-ot a MOTE kártyára, így benne van 5200 Ft-ba. Gyári ide, gyári oda itt már a stex számít.... Most már csak vennem kell egy 16-os villáskulcsot, amit nem sajnálok félbe vágni, mert mással nem lehet betekerni.... Ez hasonló,mint nekem a gyári gyujtáskábelkészlet és az utángyári esete. 64.000Ft a gyári készlet,6.000Ft volt az utángyári... Mégha szar is az ugy,számoljunk csak hány készlet jön ki belőle... :lol:
isi Elküldve Május18, 2010 Elküldve Május18, 2010 Nem! Sajnos ezt én is láttam. A mérete stimmel, de ami nekem kell csak egy vezetékes. 55 c fokon primitív módon testet kapcsol a kimenő madzagra. Gyakorlatilag egy záró érintkező ami a megfelelő hőmérsékleten kapcsol. Megoldódni látszik a probléma....besétáltam a Csergőbe elregéltem mi kéne, és a robbantott rajzon ott volt ami kell. Na most figyelj! A gyári ára 52.000 Ft :devlish: :lol: :lol: Kövezzetek meg, de találtunk utángyártottat 6400-ért, kaptam 15%-ot a MOTE kártyára, így benne van 5200 Ft-ba. Gyári ide, gyári oda itt már a stex számít.... Most már csak vennem kell egy 16-os villáskulcsot, amit nem sajnálok félbe vágni, mert mással nem lehet betekerni.... Akkor nekem is ilyen kellene oda? mert most ami bent van és le van szakadva róla a vezeték azt nem tudom, h az előző tulaj mit csinált vele v. mi is az?
isi Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 megnéztem, nekem is van egy gomba a hűtőben, de nekem az a jeladó, akkor is két vezetékes és nekem is egyből elalszik az izzítás visszajelző hideg motornál is most vettem észre.
Adam1 Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 megnéztem, nekem is van egy gomba a hűtőben, de nekem az a jeladó, akkor is két vezetékes és nekem is egyből elalszik az izzítás visszajelző hideg motornál is most vettem észre. Klímás a te autód? Ha igen, tudnál csinálni és feltenni 1-2 képet, hogy van megoldva a klímakompresszor hajtása? Előre is köszi.
Breki Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 megnéztem, nekem is van egy gomba a hűtőben, de nekem az a jeladó, akkor is két vezetékes és nekem is egyből elalszik az izzítás visszajelző hideg motornál is most vettem észre. Valami nem stimmel. Ha le van szakadva a vezeték, az szakadt áramkört jelent és állandóan megy az utóizzítás, hacsak a leszakadt vezeték nincs bekötve fix test pontra. Megnéztem a rajzot és aszerint ugyanolyan jeladó való bele, mint az enyémbe. Nézd meg a madzagot ami leszakadt róla, ha piros-sárga színűben folytatódik akkor egy madzagos 55 c fokos hőkapcsoló :rolleyes: Árat már írtam korábban...
isi Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 Klímás a te autód? Ha igen, tudnál csinálni és feltenni 1-2 képet, hogy van megoldva a klímakompresszor hajtása? Előre is köszi. nem klímás, de ha szemben állsz az autóval, akkor bal oldalt a generátor és a szervó fölé van szerelve a kompresszor és asszem a vízpumpa szíjtárcsáról van meghajtva, de ez nem 100 hogy onnan. de lehet teljesen hülyeséget mondok, de mintha erre emlékeznék.
isi Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 javítom, nem a vízpumpa szíjtárcsáról, hanem inkább a főtengelyéről, mert ott üres nekem. A leszakadt vezeték az kb. egy 20 cm-s darab utána van egy csatlakozó, ami egy barna és egy piros-sárga vezetékkel folytatódik.
Breki Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 A leszakadt vezeték az kb. egy 20 cm-s darab utána van egy csatlakozó, ami egy barna és egy piros-sárga vezetékkel folytatódik. Akkor olyan kell neked, amit Pepe feljebb mutatott. :rolleyes:
isi Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 Akkor olyan kell neked, amit Pepe feljebb mutatott. :rolleyes: jaja valami olyasmi, lehet rajt valami cikkszám szerinted amiből be lehetne azonosítani?
Breki Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 jaja valami olyasmi, lehet rajt valami cikkszám szerinted amiből be lehetne azonosítani? Amit kitekertem azon ennyi volt M01 55M. Az 55 a hőfok ahol kapcsol, a többi...... ;) Csergőbe láttam a robbantott ábrát hozzá, ez a kettő volt a rajzon a 2 madzagos, ami a tiedbe kell, meg az 1 vezetékes az enyémhez. Azt viszont tudni kéne, hogy biztos az izzításvezérlőhöz van-e köze :rolleyes:
Adam1 Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 javítom, nem a vízpumpa szíjtárcsáról, hanem inkább a főtengelyéről, mert ott üres nekem. A leszakadt vezeték az kb. egy 20 cm-s darab utána van egy csatlakozó, ami egy barna és egy piros-sárga vezetékkel folytatódik. Szerintem meg elsőre írtad jól, a vízpumpáról van hajtva.
isi Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 Amit kitekertem azon ennyi volt M01 55M. Az 55 a hőfok ahol kapcsol, a többi...... ;) Csergőbe láttam a robbantott ábrát hozzá, ez a kettő volt a rajzon a 2 madzagos, ami a tiedbe kell, meg az 1 vezetékes az enyémhez. Azt viszont tudni kéne, hogy biztos az izzításvezérlőhöz van-e köze :rolleyes: na én most befordultam, ugye nekem sem világított hosszan a vissza jelző és nehezen is indult hidegen az autó, tegnap átbogarásztam minden vezetéket, ahol nem volt szigetelés betekertem, kifordítottam a biztáblát is, de semmit nem találtam, de este mikor jártam be a garázsba meg ma reggel is egy kellemes meglepetés fogadott, világított a visszajelző vagy 6-7 másodpercig és pöcc röff még egyet sem fordított a főtengelyen de indult.:D na ez akkor mitől volt kérdem én?!!!
J0hnny Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 na én most befordultam, ugye nekem sem világított hosszan a vissza jelző és nehezen is indult hidegen az autó, tegnap átbogarásztam minden vezetéket, ahol nem volt szigetelés betekertem, kifordítottam a biztáblát is, de semmit nem találtam, de este mikor jártam be a garázsba meg ma reggel is egy kellemes meglepetés fogadott, világított a visszajelző vagy 6-7 másodpercig és pöcc röff még egyet sem fordított a főtengelyen de indult.:rolleyes: na ez akkor mitől volt kérdem én?!!! Kontakthiba! ;)
isi Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 Kontakthiba! :rolleyes: vagy az lehetett, hogy ugye nekem két vezetékes és összeért a két vezeték és valami zárlatot csinált v. valami ilyesmit? mert most nem ér össze. de ha ennyi a baja, akkor le is húzom azt a 20 centis vezetéket, aztán ki van iktatva a gomba, melegen úgyis egyből indítózok. szóval valami köze biztos van az izzításhoz.
Breki Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 vagy az lehetett, hogy ugye nekem két vezetékes és összeért a két vezeték és valami zárlatot csinált v. valami ilyesmit? mert most nem ér össze. de ha ennyi a baja, akkor le is húzom azt a 20 centis vezetéket, aztán ki van iktatva a gomba, melegen úgyis egyből indítózok. szóval valami köze biztos van az izzításhoz. Nem javaslom, hogy lehúzzad, mert nem fog kikapcsolni az utóizzítás! Kell neki a jel a kikapcsoláshoz... Cseréld ki a jeladót és meg van oldva. :rolleyes:
isi Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 Nem javaslom, hogy lehúzzad, mert nem fog kikapcsolni az utóizzítás! Kell neki a jel a kikapcsoláshoz... Cseréld ki a jeladót és meg van oldva. :rolleyes: de figyu, ha eddig is le volt szakadva a jeladóról, akkor ha leveszem azt a toldást mi változna? meg miért nem kapcsolna ki? van egy relé amit hallasz is kattanni miután elalszik a vissza jelző lámpa kb. 2-3 másodperc múlva azután már nem fog izzítani az biztos!
Breki Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 de figyu, ha eddig is le volt szakadva a jeladóról, akkor ha leveszem azt a toldást mi változna? meg miért nem kapcsolna ki? van egy relé amit hallasz is kattanni miután elalszik a vissza jelző lámpa kb. 2-3 másodperc múlva azután már nem fog izzítani az biztos! De fog. Indítás után egészen addig, míg az 55 c fokos jeladó nem ad neki egy jelet. Meleg motornál nem utóizzít, mert kapja a jelet. Nemrég azt mondtad, hogy most müxik. Mi változott?
isi Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 De fog. Indítás után egészen addig, míg az 55 c fokos jeladó nem ad neki egy jelet. Meleg motornál nem utóizzít, mert kapja a jelet. Nemrég azt mondtad, hogy most müxik. Mi változott? hát én ezt nem akarom elhinni akkor pár nap alatt szétmennének az izzítógyertyák nem?!, annyi történt, hogy most nem ér össze a két vezeték mert ugye nekem két vezetékes, mivel leszedtem, és azóta rendesen 6-7 secig világít a visszajelző majd elalszik és rá 2-3 secre kattan a relé ami kioldja az izzítást és pöcc röff. nem cseréltem a gombát.
isi Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 ja és ha meleg a motorom, akkor csak 1-2 másodpercig villanik fel a lámpa!
Recommended Posts