J0hnny Elküldve Május9, 2010 Megoszt Elküldve Május9, 2010 Van hogy lent marad hosszabb időre 400-on, van hogy az aktuális fordulatszámon. Szíjcsúszásnál nem ezt produkálná. Csiszold fel a generátor és a főtengely végén lévő szíjkereket is,nekem segített. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 17D szívódieselben (opel motoros) lehet diffi olajszintet nézni ha igen akkor hol? Azért kérdezem mert olyan jelenség van alacsony fodulatszámon bármelyik fokozatban ha gázt adok akkor ilyen morgó hang jön elő, arra gondoltam nem-e okozhatja a diffi vagy a váltómű olaj hiánya esetleg cserélni kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május11, 2010 Megoszt Elküldve Május11, 2010 17D szívódieselben (opel motoros) lehet diffi olajszintet nézni ha igen akkor hol? Azért kérdezem mert olyan jelenség van alacsony fodulatszámon bármelyik fokozatban ha gázt adok akkor ilyen morgó hang jön elő, arra gondoltam nem-e okozhatja a diffi vagy a váltómű olaj hiánya esetleg cserélni kellene. Szerintem ha nem lenne rendes kenés ott, akkor menet közben olyan búgó hangja lenne mint valami BKV-féle Ikarusnak lenne 140-nél :lol: váltóolaj hiánynál meg nagyon sz.rul venné a sebességeket, kidobálná, stb. Minden dízel (még a benyás is) morog ha nagyon alacsony fordulaton van, azt nem szereti. Egr lezárás után nekem lejjebb ment ez a pont, és szinte el is tűnt a morgása, de ha nagyon alacsony fordulaton van akkor így is lázad. Annyira lent tartani nem jó :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Szerintem ha nem lenne rendes kenés ott, akkor menet közben olyan búgó hangja lenne mint valami BKV-féle Ikarusnak lenne 140-nél :lol: váltóolaj hiánynál meg nagyon sz.rul venné a sebességeket, kidobálná, stb. Minden dízel (még a benyás is) morog ha nagyon alacsony fordulaton van, azt nem szereti. Egr lezárás után nekem lejjebb ment ez a pont, és szinte el is tűnt a morgása, de ha nagyon alacsony fordulaton van akkor így is lázad. Annyira lent tartani nem jó :devlish: Lenne lenne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Szerintem ha nem lenne rendes kenés ott, akkor menet közben olyan búgó hangja lenne mint valami BKV-féle Ikarusnak lenne 140-nél :lol: váltóolaj hiánynál meg nagyon sz.rul venné a sebességeket, kidobálná, stb. Minden dízel (még a benyás is) morog ha nagyon alacsony fordulaton van, azt nem szereti. Egr lezárás után nekem lejjebb ment ez a pont, és szinte el is tűnt a morgása, de ha nagyon alacsony fordulaton van akkor így is lázad. Annyira lent tartani nem jó :devlish: A sebességeket jól veszi, csak eddig nem volt ez a hang az biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 A sebességeket jól veszi, csak eddig nem volt ez a hang az biztos. Lehet hogy hülye kérdés, de ha morgás van akkor az nem kerékcsapágy? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Lehet hogy hülye kérdés, de ha morgás van akkor az nem kerékcsapágy? :devlish: Nem ,mert mintha a váltótól jönne, de csak mikor alacsony fordulaton gázt adok, biztos h a motortérből valami, esetleg kuplung? mert az már oda van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Nem ,mert mintha a váltótól jönne, de csak mikor alacsony fordulaton gázt adok, biztos h a motortérből valami, esetleg kuplung? mert az már oda van. Az nem morogna. A kinyomócsapágynak lehet hangja, de az meg csak terhelt állapotban. Álló helyben is csinálja üresben vagy csak menet közben gyorsítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Az nem morogna. A kinyomócsapágynak lehet hangja, de az meg csak terhelt állapotban. Álló helyben is csinálja üresben vagy csak menet közben gyorsítva? Csak menet közben, de a kuplung eléggé rossz állapotban van, mintha szét lenne hullva, álló helyben kinyomott kuplungal eléggé csörömpöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Csak menet közben, de a kuplung eléggé rossz állapotban van, mintha szét lenne hullva, álló helyben kinyomott kuplungal eléggé csörömpöl. Az már inkább akkor kinyomócsapágy. Viszont menet közben meg nem szabadna a csapágynak hangot adni. Nem tudom, hogy milyen váltód van a kocsi alatt, de van olyan amin, ha aknára állsz, alámászol akkor a blokk és a váltó találkozásánál, a harangon van egy kis dekli amit ha leszedsz akkor láthatod hogy milyen állapotban van a tárcsád. illetve a szerkezetre is rálátni. Lehet hogy akkor megérett a cucc egy cserére. Abból viszont Sachs-ot kéne venni, beletenni, aztán ha nem javul akkor kutakodni tovább. Ha kuplungozol akkor cserélj mindent. Kinyomócsapágy, szerkezet, tárcsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május12, 2010 Megoszt Elküldve Május12, 2010 Az már inkább akkor kinyomócsapágy. Viszont menet közben meg nem szabadna a csapágynak hangot adni. Nem tudom, hogy milyen váltód van a kocsi alatt, de van olyan amin, ha aknára állsz, alámászol akkor a blokk és a váltó találkozásánál, a harangon van egy kis dekli amit ha leszedsz akkor láthatod hogy milyen állapotban van a tárcsád. illetve a szerkezetre is rálátni. Lehet hogy akkor megérett a cucc egy cserére. Abból viszont Sachs-ot kéne venni, beletenni, aztán ha nem javul akkor kutakodni tovább. Ha kuplungozol akkor cserélj mindent. Kinyomócsapágy, szerkezet, tárcsa. F13as váltó van benne, mintha lenne olyan dekli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Május13, 2010 Megoszt Elküldve Május13, 2010 1.7DR motorba milyen porlasztócsúcsot érdemes venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 1.7DR motorba milyen porlasztócsúcsot érdemes venni? Újat :devlish: Amilyen az adagolód: Bosch adagolóhoz Bosch-t, CAV-hez Lucast. Oda kell figyelni a vásárlásnál, nem mindegy az adagoló tipusa. De beépítés előtt vidd el dieseles szakihoz, aki be is állítja őket, úgy az igazi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Újat :lol: Amilyen az adagolód: Bosch adagolóhoz Bosch-t, CAV-hez Lucast. Oda kell figyelni a vásárlásnál, nem mindegy az adagoló tipusa. De beépítés előtt vidd el dieseles szakihoz, aki be is állítja őket, úgy az igazi :lol: Köszönöm a választ! Nekem Lucas adagolóm van! Mindenféleképpen szerelő fogja kicserélni őket. Csak azt nem tudom, milyen márkájú legyen! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Köszönöm a választ! Nekem Lucas adagolóm van! Mindenféleképpen szerelő fogja kicserélni őket. Csak azt nem tudom, milyen márkájú legyen! :devlish: Szerintem csak szigorúan magyart válassz. A hosszúszemű nem jó, túl nyeszlett. Az erősen hiperpigmentált (nem ezen a nyáron barnult) pedig csere közben kilopná belőle a motrot. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Szerintem csak szigorúan magyart válassz. A hosszúszemű nem jó, túl nyeszlett. Az erősen hiperpigmentált (nem ezen a nyáron barnult) pedig csere közben kilopná belőle a motrot. :lol: Én márkára gondoltam! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 F13as váltó van benne, mintha lenne olyan dekli. Nem létezik, hogy az 5-ik fokozat csapágyai kezdenek széthalni? :devlish: Vagy nyelestengely-csapágy? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Köszönöm a választ! Nekem Lucas adagolóm van! Mindenféleképpen szerelő fogja kicserélni őket. Csak azt nem tudom, milyen márkájú legyen! :devlish: Írtam, ha Lucas (CAV) adagoló, akkor Lucas, esetleg Delphi. Sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Írtam, ha Lucas (CAV) adagoló, akkor Lucas, esetleg Delphi. Sztem. Köszi! Meglesem! :devlish: szerk.: Bárdinál találtam olyant, hogy Bosch ill. Nippon-Denso! Ezek felejtősek? Majd megkérdezem, hogy van e nekik Lucas vagy Delphi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Bárdinál találtam olyant, hogy Nippon-Denso! Ezek felejtősek? Isuzuhoz pont jó :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Május15, 2010 Megoszt Elküldve Május15, 2010 Isuzuhoz pont jó :lol: Akkor felejtős! Majd benézek jövőhéten a bárdihoz és megkérdezem, hogy mennyi lenne a Lucas, vagy a Delphi porlasztócsúcs! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Mennyire tesz jót a motornak, ha nem megy az utóizzítás? Lesz valami baja, ha a nélkül használom? Elvileg 55-60 foknál kapcsolódna ki magától, de ez most nem megy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Mennyire tesz jót a motornak, ha nem megy az utóizzítás? Lesz valami baja, ha a nélkül használom? Elvileg 55-60 foknál kapcsolódna ki magától, de ez most nem megy... Sztem, ha már beindult, nem annyira hiányzik neki. Max. kicsit jobban füstöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Mennyire tesz jót a motornak, ha nem megy az utóizzítás? Lesz valami baja, ha a nélkül használom? Elvileg 55-60 foknál kapcsolódna ki magától, de ez most nem megy... Nem lesz! Ha az utóizzítás hiánya miatt keményebben jár a motor addig, akkor egy kicsit jobban terhelődnek az alkatrészek, de ha nem igazán veszel észre különbséget a motor járásában akkor nem kell vele foglalkozni, ráér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Sztem, ha már beindult, nem annyira hiányzik neki. Max. kicsit jobban füstöl. Nem lesz! Ha az utóizzítás hiánya miatt keményebben jár a motor addig, akkor egy kicsit jobban terhelődnek az alkatrészek, de ha nem igazán veszel észre különbséget a motor járásában akkor nem kell vele foglalkozni, ráér. Köszi! Max. annyit vettem észre, hogy jobban megy :lol: Amúgy sem hajtom hidegen, de érezhetően jobban húz, füstölni meg nem nagyon akar :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts