J0hnny Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 nor-el írta: Köszi Fpepe azért a biztatást. :devlish: De nagy az elszántságom. :lol: Íme a hengerfej: http://kepfeltoltes.hu/100503/HPIM2653_www...ltoltes.hu_.jpg Ott a 4-es hengernél valami nem kóser szerintem... Egy jó hengerfejgenerál után faca kis masina lesz ebből. :lol:
nor-el Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 J0hnny írta: Ott a 4-es hengernél valami nem kóser szerintem... Egy jó hengerfejgenerál után faca kis masina lesz ebből. :lol: Igen szerintem is ott hibádzik a dolog. Íme a hengerfej, síkolva. :lol: Holnap jön a tömítés, mert ma rosszat küldtek. Azért ott is eléggé eltérnek az árak. Van Japán. valami 48000-ért meg van valmi noname 5000-ért :devlish: http://kepfeltoltes.hu/100504/HPIM2660_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100504/HPIM2659_www...ltoltes.hu_.jpg Kicsit másabbul néz ki a dolog azért.
FPepe Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 nor-el írta: Igen szerintem is ott hibádzik a dolog. Íme a hengerfej, síkolva. :lol: Holnap jön a tömítés, mert ma rosszat küldtek. Azért ott is eléggé eltérnek az árak. Van Japán. valami 48000-ért meg van valmi noname 5000-ért :devlish: http://kepfeltoltes.hu/100504/HPIM2660_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100504/HPIM2659_www...ltoltes.hu_.jpg Kicsit másabbul néz ki a dolog azért. Na, erre gondoltam. Nem letolni akartalak. Jól néz ki :lol:
alcsaba Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 vezérlést állításban szeretnék segítséget kérni. Sajna nem jelöltem be mikor levettem a vezérműszíjat. Pontos szelepváltást hogy lehet nézni? Mit nézzek/csináljak? Előre is köszönöm!
nor-el Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 alcsaba írta: vezérlést állításban szeretnék segítséget kérni. Sajna nem jelöltem be mikor levettem a vezérműszíjat. Pontos szelepváltást hogy lehet nézni? Mit nézzek/csináljak? Előre is köszönöm! Annyira én se vagyok profi ebben a motorkódos dologban. Az én isuzu motorosomat így kell (igaz corsa de gondolom az astráét is így kell) Ha viszont opel motoros akkor passz. Remélem azért segít
Adam1 Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 nor-el írta: Annyira én se vagyok profi ebben a motorkódos dologban. Az én isuzu motorosomat így kell (igaz corsa de gondolom az astráét is így kell) Ha viszont opel motoros akkor passz. Remélem azért segít http://kepfeltoltes.hu/100505/HPIM2661_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img] Ez nem jó neki, ott az aláírásában, hogy 17DR-je van :devlish:
alcsaba Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 sajna ez nekem nem jó :devlish: Ahogy írták opel motoros vok. ja meg ezeket én is tom. Sajnos nem jelöltem be a vezérműtengely kerekét mikor levettem a szíjat (nem volt a jelölésnél a kerék eddig se) Szóval most meg vok lőve. nem akarom eltöretni a himbát ezért lenne olyan fontos, hogy valaki magyarázza el nekem, hogy kell beállítani a pontos szelepváltást. fogalmam sincs, hogy melyik bütyköstengelyt kell nézni vagy összehasonlítani. szóval valaki homályosítson fel kérem! Előre is köszi! nor-el írta: Annyira én se vagyok profi ebben a motorkódos dologban. Az én isuzu motorosomat így kell (igaz corsa de gondolom az astráét is így kell) Ha viszont opel motoros akkor passz. Remélem azért segít http://kepfeltoltes.hu/100505/HPIM2661_www...ltoltes.hu_.jpg
J0hnny Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Gyárilag kellene lenni jelölésnek a veztengelyen is... Egy kis help:
alcsaba Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 köszi a képet, de nem segített. ezeket mind tudom. csak azt nem tudtam mit kell nézni szelepváltáskor. Szerencsére az egyik ismerősöm elmondta telefonon. Be is állítottam. A kocsi beindul, de nagyon gyenge és baromiara füstöl. Valaki tud segítsen pls! J0hnny írta: Gyárilag kellene lenni jelölésnek a veztengelyen is... Egy kis help:
J0hnny Elküldve Május5, 2010 Elküldve Május5, 2010 Be van fokolva a vezérműkerék a tengelyhez? Előtöltés helyén van?
Adam1 Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 alcsaba írta: köszi a képet, de nem segített. ezeket mind tudom. csak azt nem tudtam mit kell nézni szelepváltáskor. Szerencsére az egyik ismerősöm elmondta telefonon. Be is állítottam. A kocsi beindul, de nagyon gyenge és baromiara füstöl. Valaki tud segítsen pls! Elraktad a vezérlést az adagoló szivattyúnál, később történik a befecskendezés, mint kellene. A vezérműtengelyet úgy tűnik sikerült eltalálnod, de azért körbe tekerted indítás előtt egyszer-kétszer a motort, hogy nem akad-e? Vagy csak úgy elindítottad?
Dáwid Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 Adam1 írta: Elraktad a vezérlést az adagoló szivattyúnál, később történik a befecskendezés, mint kellene. A vezérműtengelyet úgy tűnik sikerült eltalálnod, de azért körbe tekerted indítás előtt egyszer-kétszer a motort, hogy nem akad-e? Vagy csak úgy elindítottad? Kamikazeeeee :lol: :devlish:
m_petya Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 Dáwid írta: Kamikazeeeee :lol: :devlish: Mint a kamikaze oktatáson. Jól figyeljetek gyerekek, csak egyszer mutatom meg :lol:
isi Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 olyan kérdésem lenne, hogy az isuzunál honnan veszi le a fordulatszámot? mert tegnap a nagy esőben (hála a jó csatorna elvezetésnek) kénytelen voltam belemenni nagyobb vízbe és beállt 400as fordulatra a mutató majd kb. 10-20 sec múlva ismét jó volt.
isi Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 meg még egy a coolert szerintetek mivel érdemes kimosni?
Dáwid Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 isi írta: olyan kérdésem lenne, hogy az isuzunál honnan veszi le a fordulatszámot? mert tegnap a nagy esőben (hála a jó csatorna elvezetésnek) kénytelen voltam belemenni nagyobb vízbe és beállt 400as fordulatra a mutató majd kb. 10-20 sec múlva ismét jó volt. A generátorról kapja a jelet. Ha a nagy vízben elkezd csúszni az éXíj, akkor meg nem egészen azt mutatja, mint ami van. Aztán ahogy kiszáradt, és megtapadt a szíj, onnantól kezdve megint rendben mutatott :lol: isi írta: meg még egy a coolert szerintetek mivel érdemes kimosni? Mivel koszos :lol: :devlish:
isi Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 Dáwid írta: A generátorról kapja a jelet. Ha a nagy vízben elkezd csúszni az éXíj, akkor meg nem egészen azt mutatja, mint ami van. Aztán ahogy kiszáradt, és megtapadt a szíj, onnantól kezdve megint rendben mutatott :lol: Mivel koszos :lol: :devlish: de ha olyan szinten elkezd csúszni, akkor a töltésjelzőnek nem kellett volna kivillanni néha? v. ez kis mértékű csúszás!:lol: Mivel koszos:D még nem vettem le, csak gondoltam meglesem ha gányos, akkor adok neki brigéciolt.
m_petya Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 isi írta: de ha olyan szinten elkezd csúszni, akkor a töltésjelzőnek nem kellett volna kivillanni néha? v. ez kis mértékű csúszás!:devlish: Mivel koszos:D még nem vettem le, csak gondoltam meglesem ha gányos, akkor adok neki brigéciolt. Nekem van jó kis illanó olajam. A brigéciol elbújhat mellette :lol:
Adam1 Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 Dáwid írta: A generátorról kapja a jelet. Ha a nagy vízben elkezd csúszni az éXíj, akkor meg nem egészen azt mutatja, mint ami van. Aztán ahogy kiszáradt, és megtapadt a szíj, onnantól kezdve megint rendben mutatott :lol: Nekem ugyanez a jelenség áll fenn, már augusztus óta. De én nem vagyok meggyőződve róla, hogy a szíj csúszik el. Cseréltem generátorszíjat, de semmi változás. A szíj vadi új, rendesen meg lett feszítve, és a szíjtárcsa is jó, az oldalfalán fekszik fel a szíj, ahogy kell. A hideg reggeleken történő szíj nyöszörgés, gázadásra történő hangos nyikorgás viszont megszűnt. Itt valami más probléma lesz, testelés, vagy valami érintkezési hiba. Amit sikerült megfigyelnem, hogy ha a jobb első kerékkel nagy víztócsába belehajtok, akkor szinte 100%, hogy elöjön a hiba :devlish: Ilyenkor ugrál a fordulatszámmérő 400 és az éppen aktuális motorfordulatszánm között. Van hogy lent marad hosszabb időre 400-on, van hogy az aktuális fordulatszámon. Szíjcsúszásnál nem ezt produkálná.
isi Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 Adam1 írta: Nekem ugyanez a jelenség áll fenn, már augusztus óta. De én nem vagyok meggyőződve róla, hogy a szíj csúszik el. Cseréltem generátorszíjat, de semmi változás. A szíj vadi új, rendesen meg lett feszítve, és a szíjtárcsa is jó, az oldalfalán fekszik fel a szíj, ahogy kell. A hideg reggeleken történő szíj nyöszörgés, gázadásra történő hangos nyikorgás viszont megszűnt. Itt valami más probléma lesz, testelés, vagy valami érintkezési hiba. Amit sikerült megfigyelnem, hogy ha a jobb első kerékkel nagy víztócsába belehajtok, akkor szinte 100%, hogy elöjön a hiba :devlish: Ilyenkor ugrál a fordulatszámmérő 400 és az éppen aktuális motorfordulatszánm között. Van hogy lent marad hosszabb időre 400-on, van hogy az aktuális fordulatszámon. Szíjcsúszásnál nem ezt produkálná. én múlt héten cseréltem műszeregységet, akkor kikötöttem a kilométeróra spirált (a váltónál is), majd be az újat és ezt szinte azóta tapasztalom, a régivel sosem csinált ilyet!! de csak ha víztócsába megyek!!
alcsaba Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 természetesen körbetekertem kézzel. Azért annyira amatőr nem vok. előtöltési szöggel még kell játszadoznom egy kicsit ez tény(már annyira előre állítottam, hogy kopogott a motor mint állat és még így is füstölt), de szerintem még a vezérlésem sincs a helyén. nagyon lusta a motor. alig akar felpörögni. ja és a kipufogónál ilyen kifújó hangot hallok mintha az egyik szelep hamarabb nyitna vagy valami ilyesmi. Adam1 írta: Elraktad a vezérlést az adagoló szivattyúnál, később történik a befecskendezés, mint kellene. A vezérműtengelyet úgy tűnik sikerült eltalálnod, de azért körbe tekerted indítás előtt egyszer-kétszer a motort, hogy nem akad-e? Vagy csak úgy elindítottad?
alcsaba Elküldve Május6, 2010 Elküldve Május6, 2010 ezt hogy érted? a keréken van egy jel gyárilag, de én már úgy vettem, hogy nem a jelre volt feltéve. A kereket még nem szedtem le a tengelyről, de szerintem gyárilag a tengelyen sincs semmi jel. vagy mégis? nem igaz itt még senki nem állított vezérlést? J0hnny írta: Be van fokolva a vezérműkerék a tengelyhez? Előtöltés helyén van?
mörfi Elküldve Május8, 2010 Elküldve Május8, 2010 alcsaba írta: ezt hogy érted? a keréken van egy jel gyárilag, de én már úgy vettem, hogy nem a jelre volt feltéve. A kereket még nem szedtem le a tengelyről, de szerintem gyárilag a tengelyen sincs semmi jel. vagy mégis? nem igaz itt még senki nem állított vezérlést? dehogynem, olvass csak vissza. felsőkerék azért nincs jelen mert nem éken van, hanem kúpon, fokolni kell a veztengelyt. Ha minden jelzésen lett össze rakva- Főtengely- adagoló -előfeszítve -kerül jelre és nem jelölted meg a veztengelyt akkor indíkátor óra nélkül csak próba cseresznye. tekergetheted az előtöltést ide oda -ha veztengely nincs pozicíóban akkor sosem lessz jó. Ezt tapasztalatból írom. :devlish:
nor-el Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 FPepe írta: Na, erre gondoltam. Nem letolni akartalak. Jól néz ki :lol: Nos Pénteken összeraktam a gépet. Új hengerfejtömítés (17000.-) + síkolás (6000.-) És persze egy hűtővel is meg kellett fejelni a dolgot :-(, mert szétrepedt a műanyag része, mikor felforrt a víz. (22000.-) Szóval probléma elhárítva. Szerintetek egy MUKI mennyit kért volna ezekért a javításokért? Ennek a vezérlését pofonegyszerű volt belőni. :devlish:
J0hnny Elküldve Május9, 2010 Elküldve Május9, 2010 mörfi írta: dehogynem, olvass csak vissza. felsőkerék azért nincs jelen mert nem éken van, hanem kúpon, fokolni kell a veztengelyt. Ha minden jelzésen lett össze rakva- Főtengely- adagoló -előfeszítve -kerül jelre és nem jelölted meg a veztengelyt akkor indíkátor óra nélkül csak próba cseresznye. tekergetheted az előtöltést ide oda -ha veztengely nincs pozicíóban akkor sosem lessz jó. Ezt tapasztalatból írom. :devlish: Pontosan ezt pofázom! Van hozzá egy spec T betű forma fokoló.
Recommended Posts