Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Igen.

Na akkor helyben vagyunk, meg kell nézni, ez a cső nincs-e kicsúszva a helyéről, mert benzinesnél, ez a cső tölti fel a szivattyú alatti dobozt benyával, ha ki van csúszva, és "csak" a tankba folyik, akkor előfordul, hogy gyorsabban szívná a motor a lét, mint ahogy töltődik a doboz.

338305.jpg

Link to comment
Megosztás:

Na akkor helyben vagyunk, meg kell nézni, ez a cső nincs-e kicsúszva a helyéről, mert benzinesnél, ez a cső tölti fel a szivattyú alatti dobozt benyával, ha ki van csúszva, és "csak" a tankba folyik, akkor előfordul, hogy gyorsabban szívná a motor a lét, mint ahogy töltődik a doboz.

Akkor sem tudja olyan hamar kiszíni a nyálat, hogy rögtön kanyarodáskor dadogjon a bicikli!!

Ha minden kötél szakad érdemes egy 5L-es kannára kötni, meg átlátszó csőre a rendszert azt menni vele, bár előtte kipróbálnám, hogy testet meg villanyt kap e rendesen az adagoló(leginkább egy darab kábellel rövidre kötném az akksiról)

Link to comment
Megosztás:

Akkor sem tudja olyan hamar kiszíni a nyálat, hogy rögtön kanyarodáskor dadogjon a bicikli!!

Ha minden kötél szakad érdemes egy 5L-es kannára kötni, meg átlátszó csőre a rendszert azt menni vele, bár előtte kipróbálnám, hogy testet meg villanyt kap e rendesen az adagoló(leginkább egy darab kábellel rövidre kötném az akksiról)

Nekem simán kiszívta. A pumpa olyan 2litert nyom percenkét, ennek elég jelentős része visszakerül, és tölti a dobozt, a hiényzó rész persze a tankból kerül át lyukakon. De ha le van csúszva a visszaömlő cső, akkor fél tank alatt nagy gáznál nem jut be annyi a csonkon, levegőt szívott a pumpa, és fulladt a motor.

Link to comment
Megosztás:

Nekem simán kiszívta. A pumpa olyan 2litert nyom percenkét, ennek elég jelentős része visszakerül, és tölti a dobozt, a hiényzó rész persze a tankból kerül át lyukakon. De ha le van csúszva a visszaömlő cső, akkor fél tank alatt nagy gáznál nem jut be annyi a csonkon, levegőt szívott a pumpa, és fulladt a motor.

Értsd már meg Zotya. Ez Dízel. Itt nincs pumpa. :) Az adagoló szivja a nyálat, és a felesleg megy vissza a tankba.

Link to comment
Megosztás:

Értsd már meg Zotya. Ez Dízel. Itt nincs pumpa. :) Az adagoló szivja a nyálat, és a felesleg megy vissza a tankba.

Nem is a pumpán van a hangsúly, hanem azon, hogy honnan szívja, és hova megy vissza. Vagy csak simán be van csapva két cső a tankba? Nem hiszem. Te tudjátok mit? Nem is rontom itt a levegőt tovább, ha akartok valamit, a benzines részlegen megtaláltok. :D :)

Link to comment
Megosztás:

Nem is a pumpán van a hangsúly, hanem azon, hogy honnan szívja, és hova megy vissza. Vagy csak simán be van csapva két cső a tankba? Nem hiszem. Te tudjátok mit? Nem is rontom itt a levegőt tovább, ha akartok valamit, a benzines részlegen megtaláltok. :D :)

Vannak jó ötleteid is. :) :D :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg volt cserélve egy darabig a két cső. Emelkedőn rendszeresen "elfogyott a nafta" Ha feltoltuk a dombon akkor lefelé már jó volt :D :D :D (qrva Hegyalja-út... :) ) De ha viszonylag kevés anyag volt benne, akkor is előferdült hogy be-dadogott. Miután visszacseréltük a két csövet, azóta nem csinálja. Viszont cserélhetek szűrőt lassan :) gyorsításnál, sebességtartásnál van hogy berángat egy kicsit. Azóta mióta nincs pénzem, és mindig csak pár litíiket teszek rá, azóta csinálja. Előtte nem volt ilyen tudása

Link to comment
Megosztás:

voltam ma a bontóba és azt mondták, hogy a kadett adagoló(BOSH) jó az astrámba. Nekem meg valaki azt írta, hogy az adagolós mondta, hogy nem jó.

Szóval most akkor kinek van igaza? Valaki látott már kadett adagolót astrában?

A tiéd, isuzu szívó? csak mert DR a motorkódod. a sima opel szívónál minde1, hogy astra v. kadett adagoló mert az ugyan az, az biztos. de hogy az isuzunál ugyan az e, de szerintem biztosan. lucas v. bosh, annyi, hogy a lucas talán több naftát ad, de nem bizti.

Link to comment
Megosztás:

voltam ma a bontóba és azt mondták, hogy a kadett adagoló(BOSH) jó az astrámba. Nekem meg valaki azt írta, hogy az adagolós mondta, hogy nem jó.

Szóval most akkor kinek van igaza? Valaki látott már kadett adagolót astrában?

Ha az a Kadett 1.7D, akkor jó lehet, de az 1.5-ös, vagy 1.6-os adagoló (ha egyáltalán volt ilyen Kadettben) más.

Link to comment
Megosztás:

A tiéd, isuzu szívó? csak mert DR a motorkódod. a sima opel szívónál minde1, hogy astra v. kadett adagoló mert az ugyan az, az biztos. de hogy az isuzunál ugyan az e, de szerintem biztosan. lucas v. bosh, annyi, hogy a lucas talán több naftát ad, de nem bizti.

A DR az nem Isuzu, hanem német. Az X17D a szívó Isuzu, de ha jól tudom azt csak Combo-ba szerelték.

Link to comment
Megosztás:

A DR az nem Isuzu, hanem német. Az X17D a szívó Isuzu, de ha jól tudom azt csak Combo-ba szerelték.

Jaaa én abban a hitben éltem, hogy a DR isuzu, a német meg a sima D, na akkor okosodtam megint:), de viszont, akkor biztos, hogy jó rá az adagoló.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg még mindig fenn áll az a problémám, hogy a 2,4 hengernél olajos az izzítógyertya, ez reggel rossz mert nehezebben indul, azaz ha sokat áll akkor gond. Olaj viszont nem fogy vagy olyan minimális, hogy észre sem lehet venni. Most megyek egy szelephézag állításra, mert ilyet még nem csináltam soha:)de majd egyszer megtanulok mindent remélem.

Link to comment
Megosztás:

Menjünk sorba akkor:

16D(A): német fejlesztés

17D( R ): német fejlesztés,a 16D leszármazottja,furatnöveléssel érték el az 1700ccm-et,katalizátor vagy anélkül

X17DTL: német fejlesztés szintén,lényegében a 17DR kisnyomású turbóval ellátott változata

X17D: isuzu fejlesztés,szívó

(X)17DT (TC4EE1): isuzu fejlesztés,katalizátor vagy anélkül

Persze aztán vannak eltérések még,van AGR-nincs AGR,elektromos gáz,tempomat(módosított adagoló) stb. stb.

Olyat már láttam,hogy 16D-re a 17DR hengerfeje volt felrakva és a 17DR Bosch adagolója,de hogy fordítva működik-e a dolog...kérdéses.

Sajnos semmi pontos info nincs neten a két adagolóról,legjobb lenne kézbefogni mindkettőt és úgy összevetni,van-e különbség.

Befecskendezési időben és nyomásban ugyan nem,de a benyomott mennyiségben már lehet eltérés,bár azon meg lehet variálni...

Ja és még valami!Ha mégegyszer valaki a Bosch-t rosszul írja le(dízeles létére)esküszöm kitiltom! :)

Link to comment
Megosztás:

Menjünk sorba akkor:

16D(A): német fejlesztés

17D( R ): német fejlesztés,a 16D leszármazottja,furatnöveléssel érték el az 1700ccm-et,katalizátor vagy anélkül

X17DTL: német fejlesztés szintén,lényegében a 17DR kisnyomású turbóval ellátott változata

X17D: isuzu fejlesztés,szívó

(X)17DT (TC4EE1): isuzu fejlesztés,katalizátor vagy anélkül

Persze aztán vannak eltérések még,van AGR-nincs AGR,elektromos gáz,tempomat(módosított adagoló) stb. stb.

Olyat már láttam,hogy 16D-re a 17DR hengerfeje volt felrakva és a 17DR Bosch adagolója,de hogy fordítva működik-e a dolog...kérdéses.

Sajnos semmi pontos info nincs neten a két adagolóról,legjobb lenne kézbefogni mindkettőt és úgy összevetni,van-e különbség.

Befecskendezési időben és nyomásban ugyan nem,de a benyomott mennyiségben már lehet eltérés,bár azon meg lehet variálni...

Ja és még valami!Ha mégegyszer valaki a Bosch-t rosszul írja le(dízeles létére)esküszöm kitiltom! :)

Boss mint főnök?:) bocsi, diszlexiás vagyok muhaha:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.