Guest gorbi Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 És van visszavezető cső? Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Igen. Na akkor helyben vagyunk, meg kell nézni, ez a cső nincs-e kicsúszva a helyéről, mert benzinesnél, ez a cső tölti fel a szivattyú alatti dobozt benyával, ha ki van csúszva, és "csak" a tankba folyik, akkor előfordul, hogy gyorsabban szívná a motor a lét, mint ahogy töltődik a doboz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Na akkor helyben vagyunk, meg kell nézni, ez a cső nincs-e kicsúszva a helyéről, mert benzinesnél, ez a cső tölti fel a szivattyú alatti dobozt benyával, ha ki van csúszva, és "csak" a tankba folyik, akkor előfordul, hogy gyorsabban szívná a motor a lét, mint ahogy töltődik a doboz. Akkor sem tudja olyan hamar kiszíni a nyálat, hogy rögtön kanyarodáskor dadogjon a bicikli!! Ha minden kötél szakad érdemes egy 5L-es kannára kötni, meg átlátszó csőre a rendszert azt menni vele, bár előtte kipróbálnám, hogy testet meg villanyt kap e rendesen az adagoló(leginkább egy darab kábellel rövidre kötném az akksiról) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Akkor sem tudja olyan hamar kiszíni a nyálat, hogy rögtön kanyarodáskor dadogjon a bicikli!! Ha minden kötél szakad érdemes egy 5L-es kannára kötni, meg átlátszó csőre a rendszert azt menni vele, bár előtte kipróbálnám, hogy testet meg villanyt kap e rendesen az adagoló(leginkább egy darab kábellel rövidre kötném az akksiról) Nekem simán kiszívta. A pumpa olyan 2litert nyom percenkét, ennek elég jelentős része visszakerül, és tölti a dobozt, a hiényzó rész persze a tankból kerül át lyukakon. De ha le van csúszva a visszaömlő cső, akkor fél tank alatt nagy gáznál nem jut be annyi a csonkon, levegőt szívott a pumpa, és fulladt a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Nekem simán kiszívta. A pumpa olyan 2litert nyom percenkét, ennek elég jelentős része visszakerül, és tölti a dobozt, a hiényzó rész persze a tankból kerül át lyukakon. De ha le van csúszva a visszaömlő cső, akkor fél tank alatt nagy gáznál nem jut be annyi a csonkon, levegőt szívott a pumpa, és fulladt a motor. Értsd már meg Zotya. Ez Dízel. Itt nincs pumpa. :) Az adagoló szivja a nyálat, és a felesleg megy vissza a tankba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Értsd már meg Zotya. Ez Dízel. Itt nincs pumpa. :) Az adagoló szivja a nyálat, és a felesleg megy vissza a tankba. Akkor a gázolajszűrő lehet a ludas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Értsd már meg Zotya. Ez Dízel. Itt nincs pumpa. :) Az adagoló szivja a nyálat, és a felesleg megy vissza a tankba. Nem is a pumpán van a hangsúly, hanem azon, hogy honnan szívja, és hova megy vissza. Vagy csak simán be van csapva két cső a tankba? Nem hiszem. Te tudjátok mit? Nem is rontom itt a levegőt tovább, ha akartok valamit, a benzines részlegen megtaláltok. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Nem is a pumpán van a hangsúly, hanem azon, hogy honnan szívja, és hova megy vissza. Vagy csak simán be van csapva két cső a tankba? Nem hiszem. Te tudjátok mit? Nem is rontom itt a levegőt tovább, ha akartok valamit, a benzines részlegen megtaláltok. :D :) Vannak jó ötleteid is. :) :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Vannak jó ötleteid is. :) :D :D :lol: Már késő, hiába könyörögsz. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Nekem meg volt cserélve egy darabig a két cső. Emelkedőn rendszeresen "elfogyott a nafta" Ha feltoltuk a dombon akkor lefelé már jó volt :D :D :D (qrva Hegyalja-út... :) ) De ha viszonylag kevés anyag volt benne, akkor is előferdült hogy be-dadogott. Miután visszacseréltük a két csövet, azóta nem csinálja. Viszont cserélhetek szűrőt lassan :) gyorsításnál, sebességtartásnál van hogy berángat egy kicsit. Azóta mióta nincs pénzem, és mindig csak pár litíiket teszek rá, azóta csinálja. Előtte nem volt ilyen tudása Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Akkor a gázolajszűrő lehet a ludas? Ha falsot szív,akkor sem áll le azonnal,az adagolónak van egy "puffere". Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Véletlenül nem tudja valaki, hogy 1.7 TD isuzunál mekkorának kell lennie a szelephézagnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Véletlenül nem tudja valaki, hogy 1.7 TD isuzunál mekkorának kell lennie a szelephézagnak? Szívó: 0,15 Kipufogó: 0,25 Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Szívó: 0,15 Kipufogó: 0,25 köszi, közben én is megtaláltam a javítási útmutatóban:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 És azt valaki meg tudná nekem mondani, hogy milyen tíousú BOSH adagoló (esetleg adagolók) val kompatibilis az olajkályhám? Eddig lucas volt benne. Szerintetek a BOSH-hoz páncélcsövet is kell cseréljek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 És azt valaki meg tudná nekem mondani, hogy milyen tíousú BOSH adagoló (esetleg adagolók) val kompatibilis az olajkályhám? Eddig lucas volt benne. Szerintetek a BOSH-hoz páncélcsövet is kell cseréljek? Valószínűleg kellene a csövek is, igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 voltam ma a bontóba és azt mondták, hogy a kadett adagoló(BOSH) jó az astrámba. Nekem meg valaki azt írta, hogy az adagolós mondta, hogy nem jó. Szóval most akkor kinek van igaza? Valaki látott már kadett adagolót astrában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 voltam ma a bontóba és azt mondták, hogy a kadett adagoló(BOSH) jó az astrámba. Nekem meg valaki azt írta, hogy az adagolós mondta, hogy nem jó. Szóval most akkor kinek van igaza? Valaki látott már kadett adagolót astrában? A tiéd, isuzu szívó? csak mert DR a motorkódod. a sima opel szívónál minde1, hogy astra v. kadett adagoló mert az ugyan az, az biztos. de hogy az isuzunál ugyan az e, de szerintem biztosan. lucas v. bosh, annyi, hogy a lucas talán több naftát ad, de nem bizti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 voltam ma a bontóba és azt mondták, hogy a kadett adagoló(BOSH) jó az astrámba. Nekem meg valaki azt írta, hogy az adagolós mondta, hogy nem jó. Szóval most akkor kinek van igaza? Valaki látott már kadett adagolót astrában? Ha az a Kadett 1.7D, akkor jó lehet, de az 1.5-ös, vagy 1.6-os adagoló (ha egyáltalán volt ilyen Kadettben) más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Ha az a Kadett 1.7D, akkor jó lehet, de az 1.5-ös, vagy 1.6-os adagoló (ha egyáltalán volt ilyen Kadettben) más. Egy LINK olvasd az utolsó sort mit ír az emberke:) 1.6 volt és nagy a gyanúm, hogy abban is ugyanaz mint az 1.7ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 A tiéd, isuzu szívó? csak mert DR a motorkódod. a sima opel szívónál minde1, hogy astra v. kadett adagoló mert az ugyan az, az biztos. de hogy az isuzunál ugyan az e, de szerintem biztosan. lucas v. bosh, annyi, hogy a lucas talán több naftát ad, de nem bizti. A DR az nem Isuzu, hanem német. Az X17D a szívó Isuzu, de ha jól tudom azt csak Combo-ba szerelték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 A DR az nem Isuzu, hanem német. Az X17D a szívó Isuzu, de ha jól tudom azt csak Combo-ba szerelték. Jaaa én abban a hitben éltem, hogy a DR isuzu, a német meg a sima D, na akkor okosodtam megint:), de viszont, akkor biztos, hogy jó rá az adagoló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Nekem meg még mindig fenn áll az a problémám, hogy a 2,4 hengernél olajos az izzítógyertya, ez reggel rossz mert nehezebben indul, azaz ha sokat áll akkor gond. Olaj viszont nem fogy vagy olyan minimális, hogy észre sem lehet venni. Most megyek egy szelephézag állításra, mert ilyet még nem csináltam soha:)de majd egyszer megtanulok mindent remélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Menjünk sorba akkor: 16D(A): német fejlesztés 17D( R ): német fejlesztés,a 16D leszármazottja,furatnöveléssel érték el az 1700ccm-et,katalizátor vagy anélkül X17DTL: német fejlesztés szintén,lényegében a 17DR kisnyomású turbóval ellátott változata X17D: isuzu fejlesztés,szívó (X)17DT (TC4EE1): isuzu fejlesztés,katalizátor vagy anélkül Persze aztán vannak eltérések még,van AGR-nincs AGR,elektromos gáz,tempomat(módosított adagoló) stb. stb. Olyat már láttam,hogy 16D-re a 17DR hengerfeje volt felrakva és a 17DR Bosch adagolója,de hogy fordítva működik-e a dolog...kérdéses. Sajnos semmi pontos info nincs neten a két adagolóról,legjobb lenne kézbefogni mindkettőt és úgy összevetni,van-e különbség. Befecskendezési időben és nyomásban ugyan nem,de a benyomott mennyiségben már lehet eltérés,bár azon meg lehet variálni... Ja és még valami!Ha mégegyszer valaki a Bosch-t rosszul írja le(dízeles létére)esküszöm kitiltom! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Menjünk sorba akkor: 16D(A): német fejlesztés 17D( R ): német fejlesztés,a 16D leszármazottja,furatnöveléssel érték el az 1700ccm-et,katalizátor vagy anélkül X17DTL: német fejlesztés szintén,lényegében a 17DR kisnyomású turbóval ellátott változata X17D: isuzu fejlesztés,szívó (X)17DT (TC4EE1): isuzu fejlesztés,katalizátor vagy anélkül Persze aztán vannak eltérések még,van AGR-nincs AGR,elektromos gáz,tempomat(módosított adagoló) stb. stb. Olyat már láttam,hogy 16D-re a 17DR hengerfeje volt felrakva és a 17DR Bosch adagolója,de hogy fordítva működik-e a dolog...kérdéses. Sajnos semmi pontos info nincs neten a két adagolóról,legjobb lenne kézbefogni mindkettőt és úgy összevetni,van-e különbség. Befecskendezési időben és nyomásban ugyan nem,de a benyomott mennyiségben már lehet eltérés,bár azon meg lehet variálni... Ja és még valami!Ha mégegyszer valaki a Bosch-t rosszul írja le(dízeles létére)esküszöm kitiltom! :) Boss mint főnök?:) bocsi, diszlexiás vagyok muhaha:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts