Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok, egy kérdés! Astra f isuzu diesel x17dt., adagolót cseréltem ma, nem indul, nincs gázolaj a magasnyomású csőben. Az adagolón található fekete doboz amiben a mágnesszelep van, annak köze van az indítás gátlóhoz? mert van bent egy nyomtatott áram kör is, ha igen hogy lehetne kiiktatni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, egy kérdés! Astra f isuzu diesel x17dt., adagolót cseréltem ma, nem indul, nincs gázolaj a magasnyomású csőben. Az adagolón található fekete doboz amiben a mágnesszelep van, annak köze van az indítás gátlóhoz? mert van bent egy nyomtatott áram kör is, ha igen hogy lehetne kiiktatni?

Igen, szerintem az miatt nem indul. Olyat hallottam hogy az ott egy az egyben leszerelték és megcsinálták olyanra mindha nem lenne immo a kocsiban...Magyarul ha ráadod a gyújtást nyit a szelep, leveszed zár. De azt ne kérdezd hogy kell ezeket a dolgokat megcsinálni mert nem tudom sajnos..... :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is szivárog menetirány szerint a bal első saroknál. Ott veszem észre hogy könnyezik. Ugy 3-4 hónapja vettem észre, hogy vizes a blokk, és a váltóharang. Kicsit fogy a viz is, ugy 2 litert töltöttem utána a három hónap alatt. Majd tavasszal megcsináltatom. De nem csak tömítést cseréltetek, hanem akkor már a szelepeket is becsiszoltatom, és a szelepszár szimeringeket is cseréltetem.

A tuning C20NE szelephimbát is cserélteted? :D :)

Link to comment
Megosztás:

Igen, szerintem az miatt nem indul. Olyat hallottam hogy az ott egy az egyben leszerelték és megcsinálták olyanra mindha nem lenne immo a kocsiban...Magyarul ha ráadod a gyújtást nyit a szelep, leveszed zár. De azt ne kérdezd hogy kell ezeket a dolgokat megcsinálni mert nem tudom sajnos..... :)

Köszi, akkor ma műtét lesz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy x17dtl-es astránk.Tegnap mentem vele Pestre semmi baja nem volt.Ahogy odaértem a dugóba 1perc után felment vagy 98 fokra a víz.(bekapcsoltam a ventit vagy állandóan megy,vagy nem megy de nem ez a lényeg)Otthon megnéztem a hűtőt elején:forró közepén:langyos egy két helyen:hideg.Dugulás lenne benne?Mit lehetne tenni ellene?91 vagy 92 fokos termosztát van benne jó az bele nyáron?

Előre is köszönöm a segítséget!

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy x17dtl-es astránk.Tegnap mentem vele Pestre semmi baja nem volt.Ahogy odaértem a dugóba 1perc után felment vagy 98 fokra a víz.(bekapcsoltam a ventit vagy állandóan megy,vagy nem megy de nem ez a lényeg)Otthon megnéztem a hűtőt elején:forró közepén:langyos egy két helyen:hideg.Dugulás lenne benne?Mit lehetne tenni ellene?91 vagy 92 fokos termosztát van benne jó az bele nyáron?

Előre is köszönöm a segítséget!

Gábor

A termoszát tökéletes,92°C-os a gyári érték.

Mi színű a hűtővized?

Elképzelhető,hogy hűtőd tele van már trutyival,általában a sarkaiba rakja le a rendszer a szutykot.

Nem egy nagy művelet kivenni a hűtőt,átmosni,majd az egész rendszert friss fagyállóval feltölteni.

Egyébként a 98°C nem olyan sok,nyomás alatt lévő rendszerben később forr a víz,nem kell parázni,ha kicsit 100 fölé szökik. :)

Link to comment
Megosztás:

A termoszát tökéletes,92°C-os a gyári érték.

Mi színű a hűtővized?

Elképzelhető,hogy hűtőd tele van már trutyival,általában a sarkaiba rakja le a rendszer a szutykot.

Nem egy nagy művelet kivenni a hűtőt,átmosni,majd az egész rendszert friss fagyállóval feltölteni.

Egyébként a 98°C nem olyan sok,nyomás alatt lévő rendszerben később forr a víz,nem kell parázni,ha kicsit 100 fölé szökik. :)

Nem tudom milyen színű, ha leveszem mivel mossam át?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom milyen színű, ha leveszem mivel mossam át?

Én anno úgy csináltam,hogy langyos víz vödörbe,pici trisót bele és azzal átmostam,hagytam egy kicsit állni benne.

Aztán slag bele és addig mostam,forgattam,amíg tiszta víz nem jött belőle.

Fagyálónak jó a sima perlix is,nem kell gyári.

Link to comment
Megosztás:

Én anno úgy csináltam,hogy langyos víz vödörbe,pici trisót bele és azzal átmostam,hagytam egy kicsit állni benne.

Aztán slag bele és addig mostam,forgattam,amíg tiszta víz nem jött belőle.

Fagyálónak jó a sima perlix is,nem kell gyári.

Köszönöm a segítséget!!!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Valaki ötlet, hogy hogyan lehet két hengernél is olajos az izzítógyertyám? Olajat nem eszi a motor, akkor nem hiszem, hogy olajlehúzó gyűrű hiba lenne. Két hete vettem észre, hogy hidegen nehezebben indul (kicsit többet teker az önindító a korábbiakhoz képest), gondoltam megnézem a gyertyákat, hát ez fogadott. Esetleg valahol van hajszálrepedés és az olajfurattól átszivárog az olaj?

Link to comment
Megosztás:

Valaki ötlet, hogy hogyan lehet két hengernél is olajos az izzítógyertyám? Olajat nem eszi a motor, akkor nem hiszem, hogy olajlehúzó gyűrű hiba lenne. Két hete vettem észre, hogy hidegen nehezebben indul (kicsit többet teker az önindító a korábbiakhoz képest), gondoltam megnézem a gyertyákat, hát ez fogadott. Esetleg valahol van hajszálrepedés és az olajfurattól átszivárog az olaj?

Vedd ki őket, tisztítsd meg majd tedd vissza. Figyeld könnyebben gyúl-e. Járjál vele 1 hetet, ha időközben megint nehezebben gyúl gyertyák ki és meglátod ugyanaz történt-e.

Attól fogyhat az olaj amitől nem látszik, nem kell literszámra fogynia de pl fél decit nem veszel észre az olajpálcán. :)

Link to comment
Megosztás:

Vedd ki őket, tisztítsd meg majd tedd vissza. Figyeld könnyebben gyúl-e. Járjál vele 1 hetet, ha időközben megint nehezebben gyúl gyertyák ki és meglátod ugyanaz történt-e.

Attól fogyhat az olaj amitől nem látszik, nem kell literszámra fogynia de pl fél decit nem veszel észre az olajpálcán. :)

Kivettem letisztítottam, majd vissza raktam és újra kivettem máris olajos volt, de ezt 5-6szor megcsináltam akkor már kevésbé, igaz nem indítottam be a motort az öt-hat kivétel között, de utána indítottam és megint nehezebben és valamelyik henger nem is indult be egyből megint, de utána ha leállítom és egyből indítok akkor pöcc röff már. Most kicsit hajtom aztán meglátom. Esetleg szelepszár szimmering nem lehet? Csak azt nem értem, miért nem ég el ott az olaj?

Dízelt nem veszek többet:)

Link to comment
Megosztás:

Kivettem letisztítottam, majd vissza raktam és újra kivettem máris olajos volt, de ezt 5-6szor megcsináltam akkor már kevésbé, igaz nem indítottam be a motort az öt-hat kivétel között, de utána indítottam és megint nehezebben és valamelyik henger nem is indult be egyből megint, de utána ha leállítom és egyből indítok akkor pöcc röff már. Most kicsit hajtom aztán meglátom. Esetleg szelepszár szimmering nem lehet? Csak azt nem értem, miért nem ég el ott az olaj?

Dízelt nem veszek többet:)

Ezt most qrvagyorsan visszaszívod :D

Lehet azért nem ég el mert van mindig utánpótlás ;) Mindenképp nem kéne ott lennie olajnak. :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt most qrvagyorsan visszaszívod :D

Lehet azért nem ég el mert van mindig utánpótlás ;) Mindenképp nem kéne ott lennie olajnak. :)

Dehogy szívom:D:D:D muhahah, na jó szeretem a dizit, de ha valami beüt akkor szevasz van. Semmikép nem kellene ott lennie oilnak:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 96-os Vectra B 1.7 Isuzu(X17DT) diesel autóm. Egy hete megállt alattam hengerfej probléma miatt. Meg lett csinálva, jó sokba került, de nem is ez lenne a problémám. Ha megyek az autóval terhelve, azaz a fordulatszám 3000 felett van tartósan, akkor a hőfokom néha felmegy a 100 fölé is, amúgy ha rendesen megyek vele 90-100 körül, akkor csak 93 fok. Most hogy meg lett csinálva a hengerfej, biztam benne, hogy ez a melegedési prolémám is megszünik, de nem. A ventillátorok mennek. A vízhűtő már ki lett mosva, hűtőmosóval háromszor, utána meg trisóval, jött ki retek belőle rendesen. A termosztát szintén cserélve. Az autó előlről is le lett mosva nagynyomásúval, de azért vigyázva a lamellákra, és ezek után még mindig melegedik. Mondták hogy esetleg a vízpumpa nem szállít elég vizet terhelés alatt, vagy a hőkapcsolóm kapcsol későn. A lényeg, ha hajtva van, akkor melegszik, rendes körülmények között pedig nem. Kíváncsi vagyok, hogy nektek lenne-e valamilyen ötletetek,hogy mi lehet a baja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 96-os Vectra B 1.7 Isuzu(X17DT) diesel autóm. Egy hete megállt alattam hengerfej probléma miatt. Meg lett csinálva, jó sokba került, de nem is ez lenne a problémám. Ha megyek az autóval terhelve, azaz a fordulatszám 3000 felett van tartósan, akkor a hőfokom néha felmegy a 100 fölé is, amúgy ha rendesen megyek vele 90-100 körül, akkor csak 93 fok. Most hogy meg lett csinálva a hengerfej, biztam benne, hogy ez a melegedési prolémám is megszünik, de nem. A ventillátorok mennek. A vízhűtő már ki lett mosva, hűtőmosóval háromszor, utána meg trisóval, jött ki retek belőle rendesen. A termosztát szintén cserélve. Az autó előlről is le lett mosva nagynyomásúval, de azért vigyázva a lamellákra, és ezek után még mindig melegedik. Mondták hogy esetleg a vízpumpa nem szállít elég vizet terhelés alatt, vagy a hőkapcsolóm kapcsol későn. A lényeg, ha hajtva van, akkor melegszik, rendes körülmények között pedig nem. Kíváncsi vagyok, hogy nektek lenne-e valamilyen ötletetek,hogy mi lehet a baja.

Jó termosztát lett belerakva? Az isuzuhoz másmilyen kell, mint a német dizilhez.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.