Szabyka Elküldve Április10, 2005 Megoszt Elküldve Április10, 2005 Gondolom melegen :( Mert hidegen azért több mint 1000 ... nálam ott 1200 .. hidegen :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április10, 2005 Megoszt Elküldve Április10, 2005 Gondolom melegen :( Mert hidegen azért több mint 1000 ... nálam ott 1200 .. hidegen :( Ha emlékem nem csal,akkor melegen 800-900 között kell lennie,de majd jönnek ugyis a nagyok,majd megmondják mi is a pontos érték! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Az Autodata szerint az X17DTL alapjárata melegen 890-920 között kell lenni. De ugyanennyi a D és DR motoroké is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Az Autodata szerint az X17DTL alapjárata melegen 890-920 között kell lenni. De ugyanennyi a D és DR motoroké is. Köszi akkor lehet a 950 az 920 ... köszi még1*!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Enyémbe sajnos nem raktak fordulatszámmérőt :( Így fogalmam sincs mikor mennyi az alapjáratom. Pedig nem volna rossz tudni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Enyémbe sajnos nem raktak fordulatszámmérőt :( Így fogalmam sincs mikor mennyi az alapjáratom. Pedig nem volna rossz tudni :( Azt nem látni, hanem érezni kell, ha nincs füled hozzá, az óra indokolt. Egyéb esetben csak extra. Vezetni/váltani nem úgy vezetünk/váltunk, hogy a fordulatszabályzót nézzük, hanem érezzük/halljuk, hogy mennyi az annyi és fel, vagy le kapcsolunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Nincs gondom a váltással, nem azért hiányzik, csak néha jó lenne látni hogy hogyan pörög pl. 130-nál a moci. Érzem én mi jó a vasnak csak még sosem volt fordulatszámérős gépen :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Nekem van benne 130-nál kb 3000 pörög!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Nekem van benne 130-nál kb 3000 pörög!! Akkor mostmár ezt is tudjuk :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 :( :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Enyémbe sajnos nem raktak fordulatszámmérőt :( Így fogalmam sincs mikor mennyi az alapjáratom. Pedig nem volna rossz tudni :( Ha ennyire hiányzik rakj bele. :wink: Nekem fél éve van benn, de azóta egyfolytában azt nézem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
222 Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Ha ennyire hiányzik rakj bele. :wink: Nekem fél éve van benn, de azóta egyfolytában azt nézem. :D :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danee Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Szevasztok, Előre tervezek: Májusban bevásárolok Opel téren. Mit ajánlotok: a vezérműszíjon, olajokon kívül mit cseréltessek le egyből? Illetve mit nézzünk át alaposabban? Ismerős! szerelővel már beszéltem:rendes szakember, és a földön jár (tapasztalat). Ja, amit ma mondott: az Opel KM órája százezrenként újrakezdi az életet :( ui: van vmi márkáju ezérműszíj, amit nagyon nem ajánlotok??? Danee Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 az elég öreg opel lehet ami csa 100ezer ig mér!!! mert pl astra f már 99999km ig mér! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 az elég öreg opel lehet ami csa 100ezer ig mér!!! mert pl astra f már 99999km ig mér! LOL :( :( :lol: 999999km-t akartál írni nem ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 jaja csak belekavarodtam a sok 9-es be!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Ha ennyire hiányzik rakj bele. :wink: Nekem fél éve van benn, de azóta egyfolytában azt nézem. :lol: Mennyibe volt a belerakatás, ha szabad kérdeznem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joee Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Ha ennyire hiányzik rakj bele. :wink: Nekem fél éve van benn, de azóta egyfolytában azt nézem. :lol: Mennyibe volt a belerakatás, ha szabad kérdeznem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Április11, 2005 Megoszt Elküldve Április11, 2005 Joee ... Megveszed az uj orat regit ki es kesz, ha minden igaz be van mar kabelezve ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mozdvez Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Sziasztok! Én nem is olyan régen tettem bele a fordulatszámmérőt, így viszonylag pontos adatokkal tudok szolgálni. Bontótól fűggően 8-12 ezer, az óra. Viszont oda kell figyelni a "W" számra, hogy eggyezzen a tiéddel, mert különben csalni fog a Km/h. Én mondjuk megtartottam a régi főórát, és csak a ford mérőt, az üzemanyag, és a hőfokmérőt építettem be. Ami egy kis otthoni fúrás faragással megoldható. Egyébként be van vezetékelve, előre, csak azt kell megnézned, hogy az "erősáramú" kábelen kívűl van e vezérlő szál kötve a generátorodra, mert sajna némelyik generátor nem tudja ezt az opciót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mozdvez Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Bocsi ezt elfelejtettem :oops: ! A "w" szám a főlap aljára van nyomtatva. Amit így beszerelt állapotban is könnyen le tudsz olvasni. Az enyém W:1111. És ez az áttételt jelenti, a sebesség és megtett út mérésében. Az új órámon 1080 volt az érték, ezért nem azt építettem be, mert akkor nem mutatott volna pontos értéket. Sok sikert a cseréhez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Egy ilyen cserén gondolkodom én is, de mi lesz a megtett km-ekkel? Tök mást fog mutatni. Vagy vegyek olyan órát, amiben kevesebb van? :( A másik verzió, hogy csak magát a km órát kicserélem a másikkal, ha kompatibilis fizikai méretre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Az óra nekem 8e volt. Tényleg csak annyi hogy ki kell venni a régit és betenni az újat. Figyelj hogy dízelhez való órát vegyél. A kilométeróra csalását meg lehet szokni szerintem. Ha többet mutat legalább úgy érzed többel mész. :( A főszámlálót meg be lehet állítani a pontos értékre. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MOMC Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Egy ilyen cserén gondolkodom én is, de mi lesz a megtett km-ekkel? Tök mást fog mutatni. Vagy vegyek olyan órát, amiben kevesebb van? :( Ha a kiszedted az órát, egy kis csavarhúzóval és némi kézügyességgel annyit tekersz bele amennyit nem szégyelsz :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április12, 2005 Megoszt Elküldve Április12, 2005 Ha a kiszedted az órát, egy kis csavarhúzóval és némi kézügyességgel annyit tekersz bele amennyit nem szégyelsz :( Thx, akkor ez lesz. :( Nem akarok kevesebbet belerakni, nem akarom eladni a kocsit egy darabig, szal jó nekem a valós 143e km. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts