FPepe Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 honnan lehet megállapítani, hogy jók-e a porlasztócsúcsok az autómba?? :lol: ez a hiba okozhat esetleg többletfogyasztást, ha jól tudom (haver 2-es golfja 1 lityivel kevesebbet evett, csere után) van valami trükk erre?? pontosan nem igazán tudom, hogyan is műxik az :lol: El kell vinni őket dieseles szakihoz, próbapadon tudja ellenőrizni a porlasztási képüket és a nyitási nyomást. Ha már nem porlaszt rendesen, az okozhat többlet fogyit, nehezebb indulást, erősebb kormolást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 El kell vinni őket dieseles szakihoz, próbapadon tudja ellenőrizni a porlasztási képüket és a nyitási nyomást. Ha már nem porlaszt rendesen, az okozhat többlet fogyit, nehezebb indulást, erősebb kormolást. És extrém esetben dugattyú kilyukadást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 És extrém esetben dugattyú kilyukadást! Áááááááááááááááááááááá.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 És extrém esetben dugattyú kilyukadást! Ha már az extrém eseteknél tartunk, leégtheti az izzítógyertyák végeit is, ha éppen arrafelé sikerül porlasztania az üzemanyagot, de ezek azért ritka esetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 És extrém esetben dugattyú kilyukadást! Ha már az extrém eseteknél tartunk, leégtheti az izzítógyertyák végeit is, ha éppen arrafelé sikerül porlasztania az üzemanyagot, de ezek azért ritka esetek. Én még egyszer sem láttam olyan dizil dugó, ami ettől szakadt volna be. Izzítógyertyát viszont nem is egyet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Áááááááááááááááááááááá.... Nem hallottál még róla? Akkor olvasd el itt. A keretes cikk utolsó bekezdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem hallottál még róla? Akkor olvasd el itt. A keretes cikk utolsó bekezdése. Tettem volna egy közepes összeget a link első tagjára :lol: :lol: :( Amúgy igen. Előfordulhat, de azért szerintem nem olyan túl gyakori, hogy veszélyként szem előtt kelljen tartani. Ha már pisil a csúcs, akkor is a "szúróláng" amit emlegetnek kénytelen telibe a dugattyúra nézni ahhoz hogy ez történjen. De ha már ennyire brunyál egy csúcs, akkor már azért vannak jelek amikből feltűnne az embernek hogy gáz van már elég régóta. Ha meg már ennyire le van sz.rva az autó hogy ezzel nem foglalkoztak, akkor a dugattyú kilyukadás sem okozna különösebb gondot, mert van annak az autónak akkor már más baja is bőven... legfeljebb meglenne a konkrét ok ami miatt elbontják :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Áááááááááááááááááááááá.... Szűklátókörűség. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 honnan lehet megállapítani, hogy jók-e a porlasztócsúcsok az autómba?? :lol: ez a hiba okozhat esetleg többletfogyasztást, ha jól tudom (haver 2-es golfja 1 lityivel kevesebbet evett, csere után) van valami trükk erre?? pontosan nem igazán tudom, hogyan is műxik az :lol: rossz csúcs rángatást is előidézhet, és kormolást meg nem megy az autó! de a próbamérés megmondja neked, hogy milyen is az a porlasztás köd szerű vagy folyik (hu...ozik). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 rossz csúcs rángatást is előidézhet, és kormolást meg nem megy az autó! de a próbamérés megmondja neked, hogy milyen is az a porlasztás köd szerű vagy folyik (hu...ozik). Nekem indulni sem indult normálisan csak legfeljebb 2 hengerrel ha kicsit hidegebb volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nekem indulni sem indult normálisan csak legfeljebb 2 hengerrel ha kicsit hidegebb volt. :lol: elképzelhető, de az lehetett rossz izzítógyertya is nem?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 elképzelhető, de az lehetett rossz izzítógyertya is nem?! Azok akkor már cserélve voltak. A csúcsok cseréje utáni reggelre pedig hirtelen megjött a másik kettő is azonnal, úgyhogy eléggé azt mutatta hogy ők tehettek róla :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 azért remélem a dugó nem lyukad ki :lol: indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :( csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte) csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben) köszi az infókat mindenkinek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 azért remélem a dugó nem lyukad ki :lol: indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :( csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte) csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben) köszi az infókat mindenkinek :D 5,5 telt házzal 110el nem olyan sok szerintem, meg ha kicsit rosszabb a gázolaj.... ez a füstölés is relatív, mert ha rá van mondjuk tekerve az adagolóra akkor eregethet, de nem biztos, hogy jobban is megy. a turbód meg ha feltölt biztos fog kis kormot engedni a vas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 azért remélem a dugó nem lyukad ki :lol: indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :( csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte) csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben) köszi az infókat mindenkinek :D Ha nincs semmilyen tünet, akkor szerintem kár vele foglalkozni, kár kirángatni őket a helyükről, valszeg fölöslegesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :D csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte) csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben) Nekem 5.8 volt a legutóbbi :( 2 személlyel ésatöbbi -igaz caravan, kicsit több levegőt fog a valaga :lol: szerintem ezen ne reszkess :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nekem 5.8 volt a legutóbbi :lol: 2 személlyel ésatöbbi -igaz caravan, kicsit több levegőt fog a valaga :lol: szerintem ezen ne reszkess :D Kilinccsel előre nem is rossz az 5.8 :D :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Kilinccsel előre nem is rossz az 5.8 :D :( Áá, szó sincs róla :lol: de nem is 80-nal tötymörögtem.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 nem is ijedezek, csak egy "okos" emberke (mellesleg szerelő) hogy valószínű ki vannak menve a porlasztócsúcsok... mondom, eddig meg faccásan ment, most meg hírtelen meghótt?? hogy is van ez?? :lol: Az volt a tuti, hogy megkérdeztem tőlletek :lol: Köszi a segítséget mindenkinek :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Szűklátókörűség. :lol: Nemkellbeszólni. :( Amit Adam cartárs írt az ritka mint a fehér Zorro. Arra értettem, hogy nem kell egyből a legritkább, a legvalószínűtlenebb és a legdrasztikusabb eshetőségre gondolni. Most őszintén fórumon hány esetben volt ez a probléma? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nemkellbeszólni. :lol: Amit Adam cartárs írt az ritka mint a fehér Zorro. Arra értettem, hogy nem kell egyből a legritkább, a legvalószínűtlenebb és a legdrasztikusabb eshetőségre gondolni. Most őszintén fórumon hány esetben volt ez a probléma? :lol: Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben. Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben. Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz. Nem is az volt, nincs szükségem magyarázkodásra. Épp arról van szó, hogy itt ilyen szóba sem jöhet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nemkellbeszólni. :( Amit Adam cartárs írt az ritka mint a fehér Zorro. Arra értettem, hogy nem kell egyből a legritkább, a legvalószínűtlenebb és a legdrasztikusabb eshetőségre gondolni. Most őszintén fórumon hány esetben volt ez a probléma? :lol: Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben. Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz. Nem is az volt, nincs szükségem magyarázkodásra. Épp arról van szó, hogy itt ilyen szóba sem jöhet. Na át lehet menni az egyébbe mert télleg közétek csap valaki a végén és tuti nem lesz jó a vége :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben. Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz. Khhmm-khmm!Csak egy apró megjegyzés! A "Hot spot" nem a dízel motorkra jellemző,inkább benzines turbós mociknál fordul elő,de ez nem "hipertech" dízel 1800bar-on. Egyébként van itt a fórumon olyan,aki szívott már ezzel,2 dugója olvadt már el menet közben! :( Való igaz,hogy képes extrém esetben szurólángot létrehozni a düzel,de akkor már iszonyat kopogó hanggal van megáldva és aki ezt nem veszi észre,az meg is érdemli a dugócserét! :D Másrészt pedig az itt régebb óta fórumozó cartársakat ne vádold meg hipohonderséggel szerintem! :lol: Picit több tiszeletet a többiek felé! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 turbót meddig érdemes meghúzni? milyen változóst érdemes rárakni?ugye ezeken nem az van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts