Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

honnan lehet megállapítani, hogy jók-e a porlasztócsúcsok az autómba?? :lol:

ez a hiba okozhat esetleg többletfogyasztást, ha jól tudom (haver 2-es golfja 1 lityivel kevesebbet evett, csere után)

van valami trükk erre??

pontosan nem igazán tudom, hogyan is műxik az :lol:

El kell vinni őket dieseles szakihoz, próbapadon tudja ellenőrizni a porlasztási képüket és a nyitási nyomást.

Ha már nem porlaszt rendesen, az okozhat többlet fogyit, nehezebb indulást, erősebb kormolást.

Link to comment
Megosztás:

El kell vinni őket dieseles szakihoz, próbapadon tudja ellenőrizni a porlasztási képüket és a nyitási nyomást.

Ha már nem porlaszt rendesen, az okozhat többlet fogyit, nehezebb indulást, erősebb kormolást.

És extrém esetben dugattyú kilyukadást!

Link to comment
Megosztás:

És extrém esetben dugattyú kilyukadást!

Ha már az extrém eseteknél tartunk, leégtheti az izzítógyertyák végeit is, ha éppen arrafelé sikerül porlasztania az üzemanyagot, de ezek azért ritka esetek.

Én még egyszer sem láttam olyan dizil dugó, ami ettől szakadt volna be. Izzítógyertyát viszont nem is egyet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem hallottál még róla? Akkor olvasd el itt. A keretes cikk utolsó bekezdése.

Tettem volna egy közepes összeget a link első tagjára :lol: :lol: :( Amúgy igen. Előfordulhat, de azért szerintem nem olyan túl gyakori, hogy veszélyként szem előtt kelljen tartani. Ha már pisil a csúcs, akkor is a "szúróláng" amit emlegetnek kénytelen telibe a dugattyúra nézni ahhoz hogy ez történjen. De ha már ennyire brunyál egy csúcs, akkor már azért vannak jelek amikből feltűnne az embernek hogy gáz van már elég régóta. Ha meg már ennyire le van sz.rva az autó hogy ezzel nem foglalkoztak, akkor a dugattyú kilyukadás sem okozna különösebb gondot, mert van annak az autónak akkor már más baja is bőven... legfeljebb meglenne a konkrét ok ami miatt elbontják :D

Link to comment
Megosztás:

honnan lehet megállapítani, hogy jók-e a porlasztócsúcsok az autómba?? :lol:

ez a hiba okozhat esetleg többletfogyasztást, ha jól tudom (haver 2-es golfja 1 lityivel kevesebbet evett, csere után)

van valami trükk erre??

pontosan nem igazán tudom, hogyan is műxik az :lol:

rossz csúcs rángatást is előidézhet, és kormolást meg nem megy az autó! de a próbamérés megmondja neked, hogy milyen is az a porlasztás köd szerű vagy folyik (hu...ozik).

Link to comment
Megosztás:

rossz csúcs rángatást is előidézhet, és kormolást meg nem megy az autó! de a próbamérés megmondja neked, hogy milyen is az a porlasztás köd szerű vagy folyik (hu...ozik).

Nekem indulni sem indult normálisan csak legfeljebb 2 hengerrel ha kicsit hidegebb volt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

azért remélem a dugó nem lyukad ki :lol:

indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :( csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte)

csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben)

köszi az infókat mindenkinek :D

Link to comment
Megosztás:

azért remélem a dugó nem lyukad ki :lol:

indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :( csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte)

csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben)

köszi az infókat mindenkinek :D

5,5 telt házzal 110el nem olyan sok szerintem, meg ha kicsit rosszabb a gázolaj.... ez a füstölés is relatív, mert ha rá van mondjuk tekerve az adagolóra akkor eregethet, de nem biztos, hogy jobban is megy. a turbód meg ha feltölt biztos fog kis kormot engedni a vas.

Link to comment
Megosztás:

azért remélem a dugó nem lyukad ki :lol:

indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :( csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte)

csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben)

köszi az infókat mindenkinek :D

Ha nincs semmilyen tünet, akkor szerintem kár vele foglalkozni, kár kirángatni őket a helyükről, valszeg fölöslegesen.

Link to comment
Megosztás:

indulni jól indul hidegbe is, nem rángat, nem füstöl (nagyon :lol: :D csak amennyire kell neki, ha nyugisan használom, nincs is füstje szinte) csak gondoltam megkérdem a porlasztócsúcs hibára utaló jeleket.. (újabban 5,5-6-ot eszeget, mondjuk mindíg 5 személlyel, kint 110 körüli tempó, +vegyesben)

Nekem 5.8 volt a legutóbbi :( 2 személlyel ésatöbbi -igaz caravan, kicsit több levegőt fog a valaga :lol: szerintem ezen ne reszkess :D

Link to comment
Megosztás:

Nemkellbeszólni. :lol: Amit Adam cartárs írt az ritka mint a fehér Zorro. Arra értettem, hogy nem kell egyből a legritkább, a legvalószínűtlenebb és a legdrasztikusabb eshetőségre gondolni. Most őszintén fórumon hány esetben volt ez a probléma? :lol:

Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben.

Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben.

Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz.

Nem is az volt, nincs szükségem magyarázkodásra. Épp arról van szó, hogy itt ilyen szóba sem jöhet.

Link to comment
Megosztás:

Nemkellbeszólni. :( Amit Adam cartárs írt az ritka mint a fehér Zorro. Arra értettem, hogy nem kell egyből a legritkább, a legvalószínűtlenebb és a legdrasztikusabb eshetőségre gondolni. Most őszintén fórumon hány esetben volt ez a probléma? :lol:

Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben.

Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz.

Nem is az volt, nincs szükségem magyarázkodásra. Épp arról van szó, hogy itt ilyen szóba sem jöhet.

Na át lehet menni az egyébbe mert télleg közétek csap valaki a végén és tuti nem lesz jó a vége :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem kell utólag magyarázkodni. Különben is odaírtam, hogy extrém esetben.

Itt a fórumon biztosan nem fordult elő egyszer sem, mert mindenki amint a legapróbb rendellenességet tapasztal az autóján, kérdez, javít, vagy rohan szerelőhöz.

Khhmm-khmm!Csak egy apró megjegyzés!

A "Hot spot" nem a dízel motorkra jellemző,inkább benzines turbós mociknál fordul elő,de ez nem "hipertech" dízel 1800bar-on.

Egyébként van itt a fórumon olyan,aki szívott már ezzel,2 dugója olvadt már el menet közben! :(

Való igaz,hogy képes extrém esetben szurólángot létrehozni a düzel,de akkor már iszonyat kopogó hanggal van megáldva és aki ezt nem veszi észre,az meg is érdemli a dugócserét! :D

Másrészt pedig az itt régebb óta fórumozó cartársakat ne vádold meg hipohonderséggel szerintem! :lol:

Picit több tiszeletet a többiek felé! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.