Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Vezérlésről beszélünk ugye? Benzinesnél nem, dieselt azt nem tudom, de nem hiszem.

DTL-t sem, az isuzut ugyan nem vettem nagyon szemügyre de szerintem ott is elég kivenni a légszűrőházat és ha van akkor a jobb keréknél a takaró műanyagot.

Link to comment
Megosztás:

DTL-t sem, az isuzut ugyan nem vettem nagyon szemügyre de szerintem ott is elég kivenni a légszűrőházat és ha van akkor a jobb keréknél a takaró műanyagot.

nem tudom, eddig még nem vettem le a v.szíj takaró műanyagot (kicsit be ették magukat a csavarok), de remélem nem kell megemelni:) azért kérdeztem, mert úgy tudom pl. a kadettnél (1.7 Dezső) ott meg kell, hogy le tudd fűzni.

Link to comment
Megosztás:

nem tudom, eddig még nem vettem le a v.szíj takaró műanyagot (kicsit be ették magukat a csavarok), de remélem nem kell megemelni:) azért kérdeztem, mert úgy tudom pl. a kadettnél (1.7 Dezső) ott meg kell, hogy le tudd fűzni.

El kell keserítselek, elég szar meló. Le kell szerelni a jobb oldali motortartó bakot is, ehhez meg kell támasztani a motort alulról, vagy felülről. Enélkül képtelenség hozzáférni. A légszűrőház, mindkét ékszíjtárcsa, főtengely ékszíjtárcsa is leszerelendő. De legalább a vízpumpa nem.

Dayco távol keleti cucc, ki tudja, lehet, hogy gyárilag is az van a japán motorban.

Link to comment
Megosztás:

A japóknál általában hosszabb a szervízintervallum, de ez csak a gyári cuccokra és összeszerelésre vonatkozik. Ha gyári cuccok kikerülnek belőle, akkor már más a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

A japóknál általában hosszabb a szervízintervallum, de ez csak a gyári cuccokra és összeszerelésre vonatkozik. Ha gyári cuccok kikerülnek belőle, akkor már más a helyzet.

erre én is gondoltam:D:D:D de egy 16 éves autóban biztos nem a gyári van már:D

Link to comment
Megosztás:

El kell keserítselek, elég szar meló. Le kell szerelni a jobb oldali motortartó bakot is, ehhez meg kell támasztani a motort alulról, vagy felülről. Enélkül képtelenség hozzáférni. A légszűrőház, mindkét ékszíjtárcsa, főtengely ékszíjtárcsa is leszerelendő. De legalább a vízpumpa nem.

Dayco távol keleti cucc, ki tudja, lehet, hogy gyárilag is az van a japán motorban.

na akkor nem elég, hogy az ember kiad rá egy "vagyont" még szívjak is vele?!:lol::D alapba ez a motortér hááát biztos kis kicsi jappó kezekre lett kitalálva:D

Link to comment
Megosztás:

H fórumon nagy vita folyik, hogy kinek mennyire fütyül a túrbója. Dáwman, Opeles tapasztalatok? :lol:

Amúgy kinek mennyire fütyül?

én akkor hallottam igazán fütyülni mikor direkt szűrő volt fenn, de akkor már alacsonyabb fordulaton is. így gyárival 3500-nél hallom jóformán:S:D

Link to comment
Megosztás:

H fórumon nagy vita folyik, hogy kinek mennyire fütyül a túrbója. Dáwman, Opeles tapasztalatok? :lol:

Amúgy kinek mennyire fütyül?

Amikor összetörtem, és a légszűrőház a szívócsonknál kicsit rommá tört akkor volt fütyülés... Meg búgás, meg zörgés, meg minden amit eltudsz képzelni :lol: Amúgy is nemrég megtudtam hogy DTL motor van benne :D Csak a sallangok rosszak :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.