zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Én, ha most kellene, ezt venném. Elég komoly ára van nekije. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Én, ha most kellene, ezt venném. fél éve vettem a kocsit, gondoltam a tavasszal nem ártana lecserélni kitudja mennyi km van benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 fél éve vettem a kocsit, gondoltam a tavasszal nem ártana lecserélni kitudja mennyi km van benne Hát jobb lenne minél előbb, én is úgy vettem, hogy nem tudtam mikor volt cseréve, aztán egyszer csak egy szép napos vasárnap elszakadt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Én, ha most kellene, ezt venném. Rosszul tennéd, a Dayco nem a legmegbízhatóbb fajta tudtommal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Hát jobb lenne minél előbb, én is úgy vettem, hogy nem tudtam mikor volt cseréve, aztán egyszer csak egy szép napos vasárnap elszakadt. :lol: hát igen, ezt szeretném elkerülni:D gondolom a szíjcseréhez meg kell emelni a motort:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 hát igen, ezt szeretném elkerülni:D gondolom a szíjcseréhez meg kell emelni a motort:D Vezérlésről beszélünk ugye? Benzinesnél nem, dieselt azt nem tudom, de nem hiszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Vezérlésről beszélünk ugye? Benzinesnél nem, dieselt azt nem tudom, de nem hiszem. DTL-t sem, az isuzut ugyan nem vettem nagyon szemügyre de szerintem ott is elég kivenni a légszűrőházat és ha van akkor a jobb keréknél a takaró műanyagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 DTL-t sem, az isuzut ugyan nem vettem nagyon szemügyre de szerintem ott is elég kivenni a légszűrőházat és ha van akkor a jobb keréknél a takaró műanyagot. nem tudom, eddig még nem vettem le a v.szíj takaró műanyagot (kicsit be ették magukat a csavarok), de remélem nem kell megemelni:) azért kérdeztem, mert úgy tudom pl. a kadettnél (1.7 Dezső) ott meg kell, hogy le tudd fűzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 nem tudom, eddig még nem vettem le a v.szíj takaró műanyagot (kicsit be ették magukat a csavarok), de remélem nem kell megemelni:) azért kérdeztem, mert úgy tudom pl. a kadettnél (1.7 Dezső) ott meg kell, hogy le tudd fűzni. El kell keserítselek, elég szar meló. Le kell szerelni a jobb oldali motortartó bakot is, ehhez meg kell támasztani a motort alulról, vagy felülről. Enélkül képtelenség hozzáférni. A légszűrőház, mindkét ékszíjtárcsa, főtengely ékszíjtárcsa is leszerelendő. De legalább a vízpumpa nem. Dayco távol keleti cucc, ki tudja, lehet, hogy gyárilag is az van a japán motorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Elég komoly ára van nekije. :lol: Szerintem nem annyira. A helyi szaküzletben ennek a pontosan a dupláját kérik el érte :lol: Elvileg 120 ezer km, vagy 8 év a szíj csereperiódusa, bár ennyit nemnagyon mernék elmenni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Rosszul tennéd, a Dayco nem a legmegbízhatóbb fajta tudtommal. Milyet ajánlál? Nem kérdeztem a gyereket, aki hirdeti, de biztosan van nála külön SKF, meg Bosch is. Ez a Dayco szíj és INA feszítő, és vezető görgő készletben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Szerintem nem annyira. A helyi szaküzletben ennek a pontosan a dupláját kérik el érte :lol: Elvileg 120 ezer km, vagy 8 év a szíj csereperiódusa, bár ennyit nemnagyon mernék elmenni vele. Hááát, én 60 ezerre emlékszem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Hááát, én 60 ezerre emlékszem. :lol: Kézikönyv meg a totalcar meg nem. :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Hááát, én 60 ezerre emlékszem. :lol: Szerintem Te forintra emlékszel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Szerintem Te forintra emlékszel :lol: Neeem, az 50 ropi volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Milyet ajánlál? Nem kérdeztem a gyereket, aki hirdeti, de biztosan van nála külön SKF, meg Bosch is. Ez a Dayco szíj és INA feszítő, és vezető görgő készletben van. Inkább Gates szíjat, meg pl. SKF görgőket, bár jókat hallottam az INA-ról is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Hááát, én 60 ezerre emlékszem. :lol: Benzinesnél 60 ezer vagy 4 év. De a 82 LE-s dieselnél 120/8év a csereperiódus. Az már más kérdés, hogy 90-100-nál nem mentem volna többet egy újan vett autóval :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Benzinesnél 60 ezer vagy 4 év. De a 82 LE-s dieselnél 120/8év a csereperiódus. Az már más kérdés, hogy 90-100-nál nem mentem volna többet egy újan vett autóval :lol: Akkor ez egy kicsi dieseles előny. De csak kicsi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 A japóknál általában hosszabb a szervízintervallum, de ez csak a gyári cuccokra és összeszerelésre vonatkozik. Ha gyári cuccok kikerülnek belőle, akkor már más a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 A japóknál általában hosszabb a szervízintervallum, de ez csak a gyári cuccokra és összeszerelésre vonatkozik. Ha gyári cuccok kikerülnek belőle, akkor már más a helyzet. erre én is gondoltam:D:D:D de egy 16 éves autóban biztos nem a gyári van már:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 El kell keserítselek, elég szar meló. Le kell szerelni a jobb oldali motortartó bakot is, ehhez meg kell támasztani a motort alulról, vagy felülről. Enélkül képtelenség hozzáférni. A légszűrőház, mindkét ékszíjtárcsa, főtengely ékszíjtárcsa is leszerelendő. De legalább a vízpumpa nem. Dayco távol keleti cucc, ki tudja, lehet, hogy gyárilag is az van a japán motorban. na akkor nem elég, hogy az ember kiad rá egy "vagyont" még szívjak is vele?!:lol::D alapba ez a motortér hááát biztos kis kicsi jappó kezekre lett kitalálva:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 H fórumon nagy vita folyik, hogy kinek mennyire fütyül a túrbója. Dáwman, Opeles tapasztalatok? :lol: Amúgy kinek mennyire fütyül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 H fórumon nagy vita folyik, hogy kinek mennyire fütyül a túrbója. Dáwman, Opeles tapasztalatok? :lol: Amúgy kinek mennyire fütyül? én akkor hallottam igazán fütyülni mikor direkt szűrő volt fenn, de akkor már alacsonyabb fordulaton is. így gyárival 3500-nél hallom jóformán:S:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 H fórumon nagy vita folyik, hogy kinek mennyire fütyül a túrbója. Dáwman, Opeles tapasztalatok? :lol: Amúgy kinek mennyire fütyül? Amikor összetörtem, és a légszűrőház a szívócsonknál kicsit rommá tört akkor volt fütyülés... Meg búgás, meg zörgés, meg minden amit eltudsz képzelni :lol: Amúgy is nemrég megtudtam hogy DTL motor van benne :D Csak a sallangok rosszak :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 honnan lehet megállapítani, hogy jók-e a porlasztócsúcsok az autómba?? :lol: ez a hiba okozhat esetleg többletfogyasztást, ha jól tudom (haver 2-es golfja 1 lityivel kevesebbet evett, csere után) van valami trükk erre?? pontosan nem igazán tudom, hogyan is műxik az :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts