Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Van abban valami perverz,amikor egy V20-as moci megindul tőled pár centire! :lol:

Kérem maradjunk a tárgynál.

Mit is csinálsz te mostanában? Milyen motorokat alakítasz át?

Elküldve
Kérem maradjunk a tárgynál.

Mit is csinálsz te mostanában? Milyen motorokat alakítasz át?

Dízel mocikból csinálunk LPG,metán,bármilyen éghető gázzal üzemelő mocit.

Néha bejön,néha nem! :lol:

Változatos meló.

Elküldve
Üdv mindenkinek. Ismét a fedélzeten.

"Létezik a diesel LPG vegyes(!) üzem. Azaz egyszerre, egy időben mindkét üzemanyagból kap a motor. Alapjáraton csak gázolaj, de kb. 8% részterheléstől lehet, és szerintem kellene is gázt hozzáadni. Megvan ennek is a gyakorlata, utána lehet nézni."

Ez a rész csak az én figyelmemet keltette fel?

:lol:

Nem, az Ikarusét is.

( Szegeden több ilyen busz futott anno de azok vegyes cng üzemben. Alapjárat gázolajjal, brutál kemény, dízel járással. Terhelés alatt lágy, könnyed, űrhajó hangra emlékeztető halk, rezzenéstelen suhanás kis gázolajjal és sok cng-vel. A megállóban pedig újra rotyogó babfőzelék és olyan rezonancia, hogy a szemed elhomályosult tőle :lol:

Ja és minden megállóban az alpjárat megingott a üa. váltáskor. Ezeknek a helyét átvette a tiszta cng üzem. )

Elküldve
nem csak elvileg jó, csak sok idő telik el mire lakpcsol az utóizzítás

az meg lehet akkor, hogy az ízzítók miatt van, ahogy J0hnny is említette...

szerezz 2 működőt valahonnan, tekerd be, és nézd meg mit csinál... hátha csak annyi a gubanc :lol:

Elküldve
Van abban valami perverz,amikor egy V20-as moci megindul tőled pár centire! :lol:

Hát, neki elég eszelős a tekintete...

nagy_motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
az meg lehet akkor, hogy az ízzítók miatt van, ahogy J0hnny is említette...

szerezz 2 működőt valahonnan, tekerd be, és nézd meg mit csinál... hátha csak annyi a gubanc :lol:

Há' nem ezt pofázom! :lol:

Elküldve
Nem, az Ikarusét is.

( Szegeden több ilyen busz futott anno de azok vegyes cng üzemben. Alapjárat gázolajjal, brutál kemény, dízel járással. Terhelés alatt lágy, könnyed, űrhajó hangra emlékeztető halk, rezzenéstelen suhanás kis gázolajjal és sok cng-vel. A megállóban pedig újra rotyogó babfőzelék és olyan rezonancia, hogy a szemed elhomályosult tőle :lol:

Ja és minden megállóban az alpjárat megingott a üa. váltáskor. Ezeknek a helyét átvette a tiszta cng üzem. )

Igen erről olvastam már a neten de itt nem pont erről van szó, hanem egy vegyes üzemű megoldásról, ahol csak "kiegészítésként" adagolnak PB gázt a motorba. Igen a cng teljesen más tészta.

Dízel mocikból csinálunk LPG,metán,bármilyen éghető gázzal üzemelő mocit.

Néha bejön,néha nem!

Változatos meló.

Az átalakítás mit takar kihalyigáljátok a porlasztócsúcsokat, és a helyére gyujtúgyergyákat tekertek?
Elküldve
Nem, az Ikarusét is.

( Szegeden több ilyen busz futott anno de azok vegyes cng üzemben. Alapjárat gázolajjal, brutál kemény, dízel járással. Terhelés alatt lágy, könnyed, űrhajó hangra emlékeztető halk, rezzenéstelen suhanás kis gázolajjal és sok cng-vel. A megállóban pedig újra rotyogó babfőzelék és olyan rezonancia, hogy a szemed elhomályosult tőle :lol:

Ja és minden megállóban az alpjárat megingott a üa. váltáskor. Ezeknek a helyét átvette a tiszta cng üzem. )

Még forgalomban is vannak talán azok a buszok a Tisza Volánnál: Ikarus 260G és Ikarus280G

Elküldve
Az átalakítás mit takar kihajigáljátok a porlasztócsúcsokat, és a helyére gyujtúgyergyákat tekertek?

Per/pill dízel Perkins van bent,3db 4 hengeres 3000ccm kis moci.

Hengerfej le,dugók csere.Porlasztócsúcs helyére menet,spec gyertya.

Szívó oldal átalakít,spec pillangó szelep(TTL vezérelt),egy csomó nyomás és hőérzékelő beépítése,adagoló helyére holtpontjeladó kerék berakás stb.

Van vele meló és sok egyedi alaktrész kell.

Elküldve

http://122.201.89.20/$sitepreview/die...spx?ID=Vehicles

Egy kis ízelítő azedíg megtalált infókról. Érdemes megnézni a piros "eredeti" és a zőld "gázos" vonalak elhelyszkedését a grafikonokon. :lol:

A letőbb értelmes és használható infóm innen származik

http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=51&t=3609

Bár az első néhány Hsz még egy zombi motorról szól.

Aztán találtam egy britt oldalt is ahol már potom haccá fonté kapni is lehetezt a csodát. Csak arra nem találtam még választ hogy itthon miért nem került még piacra.

Elküldve
Per/pill dízel Perkins van bent,3db 4 hengeres 3000ccm kis moci.

Hengerfej le,dugók csere.Porlasztócsúcs helyére menet,spec gyertya.

Szívó oldal átalakít,spec pillangó szelep(TTL vezérelt),egy csomó nyomás és hőérzékelő beépítése,adagoló helyére holtpontjeladó kerék berakás stb.

Van vele meló és sok egyedi alaktrész kell.

Elképzeltem, ahogy írod, az a kéjes vigyor az arcodon. :lol:

Élvezed mi? :lol:

Elküldve
Ez van,ha az ember mindenre izgul,ami brümmög és zörög! :lol:

Ez magas labda :lol:

Elküldve
sziasztok!

egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú vezérműszíjat, görgőket érdemes venni 1.7 isuzuba?

gyárit. Vagy Gates-et, vagy amit még felsorolnak rajtam kívül :lol:

Elküldve
sziasztok!

egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú vezérműszíjat, görgőket érdemes venni 1.7 isuzuba?

+ Contitech, Bosch, Skf (akár teljes szettben is)

Elküldve
+ Contitech, Bosch, Skf (akár teljes szettben is)

fridcar.hu-n van egy ilyen v.szíj: Opel Vectra+a 1.7 TD Vezérműszíj

Gyártmány: Bosch

Cikkszám: 1987949163

Listaár: 6.536,- Ft.

Eng.ár: 5.556,- Ft.

Megtakarítás: 980,- Ft.

a gates meg 11330 akkor ez valami gagyi bosh lehet?

Elküldve
akkor ez valami gagyi bosch lehet?

Vagy már régen a raktárban van :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.