J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Akarsz róla beszélni? !! :lol: Van abban valami perverz,amikor egy V20-as moci megindul tőled pár centire! :lol:
astrásgyerek Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 nem hallok kattanaást de egy idő után multiméterrel rámérek és nem izzít akkor az elvileg jó, nem? :lol:
afonya Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Van abban valami perverz,amikor egy V20-as moci megindul tőled pár centire! :lol: Kérem maradjunk a tárgynál. Mit is csinálsz te mostanában? Milyen motorokat alakítasz át?
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Kérem maradjunk a tárgynál. Mit is csinálsz te mostanában? Milyen motorokat alakítasz át? Dízel mocikból csinálunk LPG,metán,bármilyen éghető gázzal üzemelő mocit. Néha bejön,néha nem! :lol: Változatos meló.
Guest gorbi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Üdv mindenkinek. Ismét a fedélzeten. "Létezik a diesel LPG vegyes(!) üzem. Azaz egyszerre, egy időben mindkét üzemanyagból kap a motor. Alapjáraton csak gázolaj, de kb. 8% részterheléstől lehet, és szerintem kellene is gázt hozzáadni. Megvan ennek is a gyakorlata, utána lehet nézni." Ez a rész csak az én figyelmemet keltette fel? :lol: Nem, az Ikarusét is. ( Szegeden több ilyen busz futott anno de azok vegyes cng üzemben. Alapjárat gázolajjal, brutál kemény, dízel járással. Terhelés alatt lágy, könnyed, űrhajó hangra emlékeztető halk, rezzenéstelen suhanás kis gázolajjal és sok cng-vel. A megállóban pedig újra rotyogó babfőzelék és olyan rezonancia, hogy a szemed elhomályosult tőle :lol: Ja és minden megállóban az alpjárat megingott a üa. váltáskor. Ezeknek a helyét átvette a tiszta cng üzem. )
Trnoki koma Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 akkor az elvileg jó, nem? :lol: nem csak elvileg jó, csak sok idő telik el mire lakpcsol az utóizzítás
astrásgyerek Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 nem csak elvileg jó, csak sok idő telik el mire lakpcsol az utóizzítás az meg lehet akkor, hogy az ízzítók miatt van, ahogy J0hnny is említette... szerezz 2 működőt valahonnan, tekerd be, és nézd meg mit csinál... hátha csak annyi a gubanc :lol:
Guest gorbi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Van abban valami perverz,amikor egy V20-as moci megindul tőled pár centire! :lol: Hát, neki elég eszelős a tekintete...
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 az meg lehet akkor, hogy az ízzítók miatt van, ahogy J0hnny is említette... szerezz 2 működőt valahonnan, tekerd be, és nézd meg mit csinál... hátha csak annyi a gubanc :lol: Há' nem ezt pofázom! :lol:
astrásgyerek Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Há' nem ezt pofázom! :lol: azé írtam oda, hogy: "...ahogy J0hnny is említette..." :lol: de lemaradtás, me kiszűrtük már a reléhibát :(
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Hát, neki elég eszelős a tekintete... Inkább olyan gonosz mosoly,hót olajos kézzel! :lol: :lol:
afonya Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Nem, az Ikarusét is. ( Szegeden több ilyen busz futott anno de azok vegyes cng üzemben. Alapjárat gázolajjal, brutál kemény, dízel járással. Terhelés alatt lágy, könnyed, űrhajó hangra emlékeztető halk, rezzenéstelen suhanás kis gázolajjal és sok cng-vel. A megállóban pedig újra rotyogó babfőzelék és olyan rezonancia, hogy a szemed elhomályosult tőle :lol: Ja és minden megállóban az alpjárat megingott a üa. váltáskor. Ezeknek a helyét átvette a tiszta cng üzem. ) Igen erről olvastam már a neten de itt nem pont erről van szó, hanem egy vegyes üzemű megoldásról, ahol csak "kiegészítésként" adagolnak PB gázt a motorba. Igen a cng teljesen más tészta. Dízel mocikból csinálunk LPG,metán,bármilyen éghető gázzal üzemelő mocit. Néha bejön,néha nem! Változatos meló.Az átalakítás mit takar kihalyigáljátok a porlasztócsúcsokat, és a helyére gyujtúgyergyákat tekertek?
Adam1 Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Nem, az Ikarusét is. ( Szegeden több ilyen busz futott anno de azok vegyes cng üzemben. Alapjárat gázolajjal, brutál kemény, dízel járással. Terhelés alatt lágy, könnyed, űrhajó hangra emlékeztető halk, rezzenéstelen suhanás kis gázolajjal és sok cng-vel. A megállóban pedig újra rotyogó babfőzelék és olyan rezonancia, hogy a szemed elhomályosult tőle :lol: Ja és minden megállóban az alpjárat megingott a üa. váltáskor. Ezeknek a helyét átvette a tiszta cng üzem. ) Még forgalomban is vannak talán azok a buszok a Tisza Volánnál: Ikarus 260G és Ikarus280G
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Az átalakítás mit takar kihajigáljátok a porlasztócsúcsokat, és a helyére gyujtúgyergyákat tekertek? Per/pill dízel Perkins van bent,3db 4 hengeres 3000ccm kis moci. Hengerfej le,dugók csere.Porlasztócsúcs helyére menet,spec gyertya. Szívó oldal átalakít,spec pillangó szelep(TTL vezérelt),egy csomó nyomás és hőérzékelő beépítése,adagoló helyére holtpontjeladó kerék berakás stb. Van vele meló és sok egyedi alaktrész kell.
afonya Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 http://122.201.89.20/$sitepreview/die...spx?ID=Vehicles Egy kis ízelítő azedíg megtalált infókról. Érdemes megnézni a piros "eredeti" és a zőld "gázos" vonalak elhelyszkedését a grafikonokon. :lol: A letőbb értelmes és használható infóm innen származik http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=51&t=3609 Bár az első néhány Hsz még egy zombi motorról szól. Aztán találtam egy britt oldalt is ahol már potom haccá fonté kapni is lehetezt a csodát. Csak arra nem találtam még választ hogy itthon miért nem került még piacra.
Tiv. Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Per/pill dízel Perkins van bent,3db 4 hengeres 3000ccm kis moci. Hengerfej le,dugók csere.Porlasztócsúcs helyére menet,spec gyertya. Szívó oldal átalakít,spec pillangó szelep(TTL vezérelt),egy csomó nyomás és hőérzékelő beépítése,adagoló helyére holtpontjeladó kerék berakás stb. Van vele meló és sok egyedi alaktrész kell. Elképzeltem, ahogy írod, az a kéjes vigyor az arcodon. :lol: Élvezed mi? :lol:
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Elképzeltem, ahogy írod, az a kéjes vigyor az arcodon. :lol: Élvezed mi? :lol: Ez van,ha az ember mindenre izgul,ami brümmög és zörög! :(
Guest gorbi Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Ez van,ha az ember mindenre izgul,ami brümmög és zörög! :lol: Ez magas labda :lol:
J0hnny Elküldve Február15, 2010 Elküldve Február15, 2010 Ez magas labda :lol: Gondoltam,hogy lesz aki rácsap! :lol: Na de off vége! :(
isi Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 sziasztok! egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú vezérműszíjat, görgőket érdemes venni 1.7 isuzuba?
Dáwid Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 sziasztok! egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú vezérműszíjat, görgőket érdemes venni 1.7 isuzuba? gyárit. Vagy Gates-et, vagy amit még felsorolnak rajtam kívül :lol:
Guest gorbi Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 sziasztok! egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú vezérműszíjat, görgőket érdemes venni 1.7 isuzuba? + Contitech, Bosch, Skf (akár teljes szettben is)
isi Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 + Contitech, Bosch, Skf (akár teljes szettben is) fridcar.hu-n van egy ilyen v.szíj: Opel Vectra+a 1.7 TD Vezérműszíj Gyártmány: Bosch Cikkszám: 1987949163 Listaár: 6.536,- Ft. Eng.ár: 5.556,- Ft. Megtakarítás: 980,- Ft. a gates meg 11330 akkor ez valami gagyi bosh lehet?
Guest Sanci Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 akkor ez valami gagyi bosch lehet? Vagy már régen a raktárban van :lol:
Adam1 Elküldve Február18, 2010 Elküldve Február18, 2010 sziasztok! egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú vezérműszíjat, görgőket érdemes venni 1.7 isuzuba? Én, ha most kellene, ezt venném.
Recommended Posts