Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Üdv Mindenkinek!

Izzítógyertya csere előtt állok. Tanácsokat kérnék típusra vonatkozóan, ár/érték arány figyelembe vételével. Ha van akkor kérnék kedvező beszerzési forrást is megjelölni. Motorkód 17DR, évjárat'93. Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Izzítógyertya csere előtt állok. Tanácsokat kérnék típusra vonatkozóan, ár/érték arány figyelembe vételével. Ha van akkor kérnék kedvező beszerzési forrást is megjelölni. Motorkód 17DR, évjárat'93. Előre is köszi a segítséget!

én BERU-t vettem 8000 Ft/4db, teszi a dolgát, nincs vele gond :(

De van gyors, és lassú izzítású is (az enyém a lassabb fajta :lol:, én nem tudtam, hogy másfajta is van :lol: )

De majd jön J0hnny, és jól megmondja, neki is ilyen DR van :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Izzítógyertya csere előtt állok. Tanácsokat kérnék típusra vonatkozóan, ár/érték arány figyelembe vételével. Ha van akkor kérnék kedvező beszerzési forrást is megjelölni. Motorkód 17DR, évjárat'93. Előre is köszi a segítséget!

Nekem is Bosch Duraterm van benne, már legalább 2 éve.

Link to comment
Megosztás:

gondoltan hogy az már nem jó

na akkor relécsere(gondolom az aksi melletti dobozban lévő izzítórelét kell cserélni)10.000 HUF + izzítógyertya mert a 4ből csak 2 jó

Először csak a gyertyákat cseréld ki,mind a 4-et.

Lehet hogy a terhelés hiánya miatt izzít ilyen sokat!

Link to comment
Megosztás:

nem lehet hogy az állandó terhelés miatt xart be 2 gyertya?

Az is lehet,de az igazság az,hogy az időzítő relé belső kapcsolását még én sem szedtem szét.

A tükörfűtűsűt már átlakaítottam,de nem hinném,hogy ugyanolyan.

Én tennék egy próbát 4 jó gyertyával.

Link to comment
Megosztás:

gondoltan hogy az már nem jó

na akkor relécsere (gondolom az aksi melletti dobozban lévő izzítórelét kell cserélni)10.000 HUF + izzítógyertya mert a 4ből csak 2 jó

nekem az akksi mellől hallatszik a kattanás... (nállam olyan 20-30 másodpercet izzít, és a végén KATTANÁS)

nállad nem hallatszik a kattanás? egyáltalán, vagy ahogy ráadod, onnantól állandóan izzít?

bontóban mennyi lehet egy ilyen relé? szerintem max: 2000 ft

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek. Ismét a fedélzeten.

"Létezik a diesel LPG vegyes(!) üzem. Azaz egyszerre, egy időben mindkét üzemanyagból kap a motor. Alapjáraton csak gázolaj, de kb. 8% részterheléstől lehet, és szerintem kellene is gázt hozzáadni. Megvan ennek is a gyakorlata, utána lehet nézni."

Ez a rész csak az én figyelmemet keltette fel?

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek. Ismét a fedélzeten.

"Létezik a diesel LPG vegyes(!) üzem. Azaz egyszerre, egy időben mindkét üzemanyagból kap a motor. Alapjáraton csak gázolaj, de kb. 8% részterheléstől lehet, és szerintem kellene is gázt hozzáadni. Megvan ennek is a gyakorlata, utána lehet nézni."

Ez a rész csak az én figyelmemet keltette fel?

:lol:

De régen jártál erre.

Miujság feléd dízelfüstös barátom? :lol:

Link to comment
Megosztás:

De régen jártál erre.

Miujság feléd dízelfüstös barátom? :lol:

Füst az van. Meló is van rengeteg szerencsére.

Lassan ismét tisztíthatom a katalizátort, és már a porlasztócsúcsokat is ellenőriztetni kellene. De ez a gázos dolog nyagyon foglalkoztatja azt a nagyon buta felemet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.