Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nah világosíts csak fel!!

műszaki előtt mit öntöttél bele, és milyen mennyiségben??

lehet picit csalni az értékeken így?

nem tudom, füstölni nem füstöl, csak ha megpumpálgatom agyig a gázt, akkor löki a kolytot :rolleyes: de egyébként nem... :D

Nekem sem füstölt, de mivel nem hajtom eszetlenül, lerakódott a korom a kipuffban, és a katalizátorban. Zöldkártyánál pedig magas fordulaton járatják, ami kikormolja, és emiatt nem jó az érték. A szerelő, tankolt bele 5 ezerért. 3500 ért Shell prémiumot, 1500 ért benzint, és ezzel jól megkergette, kikormozta. Mindjárt jók lettek az értékek. Tehát nem csalt az értéken, hanem kipucolta vele a rendszert.

Elküldve
Nekem sem füstölt, de mivel nem hajtom eszetlenül, lerakódott a korom a kipuffban, és a katalizátorban. Zöldkártyánál pedig magas fordulaton járatják, ami kikormolja, és emiatt nem jó az érték. A szerelő, tankolt bele 5 ezerért. 3500 ért Shell prémiumot, 1500 ért benzint, és ezzel jól megkergette, kikormozta. Mindjárt jók lettek az értékek. Tehát nem csalt az értéken, hanem kipucolta vele a rendszert.

ahaaa, értem :rolleyes:

ezt megjátszom majd én is előtte :P köszi a választ :D

Elküldve
Nekem sem füstölt, de mivel nem hajtom eszetlenül, lerakódott a korom a kipuffban, és a katalizátorban. Zöldkártyánál pedig magas fordulaton járatják, ami kikormolja, és emiatt nem jó az érték. A szerelő, tankolt bele 5 ezerért. 3500 ért Shell prémiumot, 1500 ért benzint, és ezzel jól megkergette, kikormozta. Mindjárt jók lettek az értékek. Tehát nem csalt az értéken, hanem kipucolta vele a rendszert.

Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Elküldve
Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Mert látszik rajtuk hogy vigyáznak rájuk, és így sose mennek szét. Úgyhogy kezükbe veszik az ügyet, kinyomják a szemét, és egy pár vizsga után kénytelen leszel újabbat venni. Így csökkentik az autópark életkorát :rolleyes: :D

Elküldve
Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Német minta alapján pl a 17DR-t 5400 körül forgatnák... :rolleyes:

Elküldve
Mert látszik rajtuk hogy vigyáznak rájuk, és így sose mennek szét. Úgyhogy kezükbe veszik az ügyet, kinyomják a szemét, és egy pár vizsga után kénytelen leszel újabbat venni. Így csökkentik az autópark életkorát :rolleyes: :lol:

ja, a Vivarót amikor vittem zöldkártyáztatni azt hittem megszakad a szívem :D :D

FULL padlón nyomatta a srác, vagy 2 percig, me nem akart valamit bevenni a gép, aztán állított a sz.gépen, és megint kezdte...

Mondtam neki, sokat nem kéne taposni, mert annyi gázolajom, volt csak, hogy az első kútig elmenjek... :P

Hát akkor még csak 70.000 volt a vivaróban, de olyan fekete füst volt a teremben, hogy az eszméletlen... (pedig nyitva volt az ajtó....)

Elküldve
Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Azért, mert a dízelmotorokat így kell hivatalosan környezetvédelmi mérésen járatni. A mérés elvéből adódóan ezzel a módszerrel lehet rendesen megállapítani, hogy megfelelő-e.

Elküldve
A mérés elvéből adódóan ezzel a módszerrel lehet rendesen megállapítani, hogy megfelelő-e.

Terheletlenül csutkán? Okos volt aki kitalálta! :rolleyes:

Elküldve

Ha egyszer olyan ZK-ra megy ahol látom hogy így forgatják tuti rálépek a fazon nyakára... De csak annyira, és addig amennyire, és amíg ő a gázra :rolleyes:

Elküldve
Terheletlenül csutkán? Okos volt aki kitalálta! :rolleyes:

Ha egyszer olyan ZK-ra megy ahol látom hogy így forgatják tuti rálépek a fazon nyakára... De csak annyira, és addig amennyire, és amíg ő a gázra :D

Igen. padlógázon husz másodpercig. :P :lol:

Elküldve
Iszonyat jót tesz egy 20éves dízel mocinak...főleg ha kikönyököl emiatt!

Persze. De előtte aláiratnak veled egy papirt hogy a te felelősségedre. Tehát ha kibujik a hajtókar, mossák kezeiket.

Elküldve
Persze. De előtte aláiratnak veled egy papirt hogy a te felelősségedre. Tehát ha kibujik a hajtókar, mossák kezeiket.

Tudom,láttam az autóklubnál mit művelnek! :rolleyes:

Elküldve
Német minta alapján pl a 17DR-t 5400 körül forgatnák... :D

Én régebben úgy hallottam, hogy németben nem nagy fordulatszámon, hanem egy fékpadon terheléssel mérik, csak mivel nálunk a zöldkártya-mérőhelyeken nem nagyon van fékpad, ezért találták ki ezt. De lehet hülyeség... :rolleyes:

Iszonyat jót tesz egy 20éves dízel mocinak...főleg ha kikönyököl emiatt!

Hallottam már vadiúj Octáviáról is, ami így járt.

Elküldve

No én mikor felújíttattam az adagolót mondtam az öregnek úgy lője be, hogy esélytelen legyen szétpörgetni, 4400-4500 fölött amúgy sincs már nyomaték meg amúgy sem versenyzek vele :rolleyes: aztán műszakin volt is pislogás, hogy miért véglegel 5200-nál mikor a gyár (meg gondolom a progi) 5500-5600-at adott meg :P :lol: :D aztán beszóltam a szerelőknek, hogy ez egy dízeltraktor és nem géesi ezért ne is akarják belőle kicsikarni a 7 ezret :D ja, és csak 3 mp volt a max fordulaton tartás :P

Elküldve
No én mikor felújíttattam az adagolót mondtam az öregnek úgy lője be, hogy esélytelen legyen szétpörgetni, 4400-4500 fölött amúgy sincs már nyomaték meg amúgy sem versenyzek vele :rolleyes: aztán műszakin volt is pislogás, hogy miért véglegel 5200-nál mikor a gyár (meg gondolom a progi) 5500-5600-at adott meg :lol: :D :P aztán beszóltam a szerelőknek, hogy ez egy dízeltraktor és nem géesi ezért ne is akarják belőle kicsikarni a 7 ezret :P ja, és csak 3 mp volt a max fordulaton tartás :D

Biztos elég csúnyán néztél :P A gázbowden végénél, a karnál van egy csavar amit -ahogy néztem- határolónak tettek oda. Ha azon teker az ember annyit hogy ne is tudja jobban pörgetni a zékáztató emberke, mint ahogy azt akarom, akkor az ZK-n bukást jelent, vagy neki az a padlógáz hogy lenyomja a pedált amíg tudja? :D Nekem fordulatszám-mérőm sincs, a hangjából meg ne akarja megmagyarázni hogy mennyire pörög :D

Elküldve
Biztos elég csúnyán néztél :(

A gázbowden végénél, a karnál van egy csavar amit -ahogy néztem- határolónak tettek oda. Ha azon teker az ember annyit hogy ne is tudja jobban pörgetni a zékáztató emberke, mint ahogy azt akarom, akkor az ZK-n bukást jelent, vagy neki az a padlógáz hogy lenyomja a pedált amíg tudja?

Áá, nem. Inkább mint aki ért hozzá :lol: :lol:

Jaja, az a határolás a gázkarnak, a 2 menetes tengely közt van a gázkar mozgási lehetősége. Nos volt egy szívódé, az meg 4700-nál többet nem pörgött, megadták neki gond nélkül :D

Elküldve
Áá, nem. Inkább mint aki ért hozzá :lol: :lol:

Jaja, az a határolás a gázkarnak, a 2 menetes tengely közt van a gázkar mozgási lehetősége. Nos volt egy szívódé, az meg 4700-nál többet nem pörgött, megadták neki gond nélkül :(

ez is szabálytalan, de elmebeteg volt aki ezt a fajta mérést kitalálta

Elküldve
ez is szabálytalan, de elmebeteg volt aki ezt a fajta mérést kitalálta

Egyértelműen :( meg amúgyis, ki az az állat aki egy dízelt tiltáson pörget? :lol: 4500 körül már sehol nincs nyomaték.. :lol:

Elküldve
Iszonyat jót tesz egy 20éves dízel mocinak...főleg ha kikönyököl emiatt!

A 20 éves dízel 5-ös BMW-vel ezt egy félévben többször is megcsinálják, mégis semmi baja.

Elküldve
A 20 éves dízel 5-ös BMW-vel ezt egy félévben többször is megcsinálják, mégis semmi baja.

Én mentem olyannal, soros 6 hengeres motor van benne, és 400 ezer km-rel a háta mögött, hihetetlenül szépen, gond nélkül elpörög 5000-ig.

Elküldve
Én mentem olyannal, soros 6 hengeres motor van benne, és 400 ezer km-rel a háta mögött, hihetetlenül szépen, gond nélkül elpörög 5000-ig.

Nem arról a mtotorról beszéltek, ami az Omegákban is előfordul? Azért az egy kicsit más konstrukció, mint az Astráé.

Elküldve
Nem arról a mtotorról beszéltek, ami az Omegákban is előfordul? Azért az egy kicsit más konstrukció, mint az Astráé.

Én csak megemlítettem.

Amúgy a tanszéken van még egy sor6 BMW dízel, de az a vicces, hogy nincs hozzá alkatrész, mert gyári tesztmotor volt, és az elemek nagy része egyedi, és más mint amilyen a végleges konstrukció lett. Off.

Elküldve
Nem arról a mtotorról beszéltek, ami az Omegákban is előfordul? Azért az egy kicsit más konstrukció, mint az Astráé.

2.5 TDs, 6 hengeres soros őskövület.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.