Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

nah világosíts csak fel!!

műszaki előtt mit öntöttél bele, és milyen mennyiségben??

lehet picit csalni az értékeken így?

nem tudom, füstölni nem füstöl, csak ha megpumpálgatom agyig a gázt, akkor löki a kolytot :rolleyes: de egyébként nem... :D

Nekem sem füstölt, de mivel nem hajtom eszetlenül, lerakódott a korom a kipuffban, és a katalizátorban. Zöldkártyánál pedig magas fordulaton járatják, ami kikormolja, és emiatt nem jó az érték. A szerelő, tankolt bele 5 ezerért. 3500 ért Shell prémiumot, 1500 ért benzint, és ezzel jól megkergette, kikormozta. Mindjárt jók lettek az értékek. Tehát nem csalt az értéken, hanem kipucolta vele a rendszert.

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem füstölt, de mivel nem hajtom eszetlenül, lerakódott a korom a kipuffban, és a katalizátorban. Zöldkártyánál pedig magas fordulaton járatják, ami kikormolja, és emiatt nem jó az érték. A szerelő, tankolt bele 5 ezerért. 3500 ért Shell prémiumot, 1500 ért benzint, és ezzel jól megkergette, kikormozta. Mindjárt jók lettek az értékek. Tehát nem csalt az értéken, hanem kipucolta vele a rendszert.

ahaaa, értem :rolleyes:

ezt megjátszom majd én is előtte :P köszi a választ :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem füstölt, de mivel nem hajtom eszetlenül, lerakódott a korom a kipuffban, és a katalizátorban. Zöldkártyánál pedig magas fordulaton járatják, ami kikormolja, és emiatt nem jó az érték. A szerelő, tankolt bele 5 ezerért. 3500 ért Shell prémiumot, 1500 ért benzint, és ezzel jól megkergette, kikormozta. Mindjárt jók lettek az értékek. Tehát nem csalt az értéken, hanem kipucolta vele a rendszert.

Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Link to comment
Megosztás:

Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Mert látszik rajtuk hogy vigyáznak rájuk, és így sose mennek szét. Úgyhogy kezükbe veszik az ügyet, kinyomják a szemét, és egy pár vizsga után kénytelen leszel újabbat venni. Így csökkentik az autópark életkorát :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

Mert látszik rajtuk hogy vigyáznak rájuk, és így sose mennek szét. Úgyhogy kezükbe veszik az ügyet, kinyomják a szemét, és egy pár vizsga után kénytelen leszel újabbat venni. Így csökkentik az autópark életkorát :rolleyes: :lol:

ja, a Vivarót amikor vittem zöldkártyáztatni azt hittem megszakad a szívem :D :D

FULL padlón nyomatta a srác, vagy 2 percig, me nem akart valamit bevenni a gép, aztán állított a sz.gépen, és megint kezdte...

Mondtam neki, sokat nem kéne taposni, mert annyi gázolajom, volt csak, hogy az első kútig elmenjek... :P

Hát akkor még csak 70.000 volt a vivaróban, de olyan fekete füst volt a teremben, hogy az eszméletlen... (pedig nyitva volt az ajtó....)

Link to comment
Megosztás:

Valóban 5000-es fordulaton járatják a motort a zöldkártya mérésen?

Hogy rohadnának meg, mért kell szétpörgetni ezeket a jó öreg motorokat?

Azért, mert a dízelmotorokat így kell hivatalosan környezetvédelmi mérésen járatni. A mérés elvéből adódóan ezzel a módszerrel lehet rendesen megállapítani, hogy megfelelő-e.

Link to comment
Megosztás:

Terheletlenül csutkán? Okos volt aki kitalálta! :rolleyes:

Ha egyszer olyan ZK-ra megy ahol látom hogy így forgatják tuti rálépek a fazon nyakára... De csak annyira, és addig amennyire, és amíg ő a gázra :D

Igen. padlógázon husz másodpercig. :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Német minta alapján pl a 17DR-t 5400 körül forgatnák... :D

Én régebben úgy hallottam, hogy németben nem nagy fordulatszámon, hanem egy fékpadon terheléssel mérik, csak mivel nálunk a zöldkártya-mérőhelyeken nem nagyon van fékpad, ezért találták ki ezt. De lehet hülyeség... :rolleyes:

Iszonyat jót tesz egy 20éves dízel mocinak...főleg ha kikönyököl emiatt!

Hallottam már vadiúj Octáviáról is, ami így járt.

Link to comment
Megosztás:

No én mikor felújíttattam az adagolót mondtam az öregnek úgy lője be, hogy esélytelen legyen szétpörgetni, 4400-4500 fölött amúgy sincs már nyomaték meg amúgy sem versenyzek vele :rolleyes: aztán műszakin volt is pislogás, hogy miért véglegel 5200-nál mikor a gyár (meg gondolom a progi) 5500-5600-at adott meg :P :lol: :D aztán beszóltam a szerelőknek, hogy ez egy dízeltraktor és nem géesi ezért ne is akarják belőle kicsikarni a 7 ezret :D ja, és csak 3 mp volt a max fordulaton tartás :P

Link to comment
Megosztás:

No én mikor felújíttattam az adagolót mondtam az öregnek úgy lője be, hogy esélytelen legyen szétpörgetni, 4400-4500 fölött amúgy sincs már nyomaték meg amúgy sem versenyzek vele :rolleyes: aztán műszakin volt is pislogás, hogy miért véglegel 5200-nál mikor a gyár (meg gondolom a progi) 5500-5600-at adott meg :lol: :D :P aztán beszóltam a szerelőknek, hogy ez egy dízeltraktor és nem géesi ezért ne is akarják belőle kicsikarni a 7 ezret :P ja, és csak 3 mp volt a max fordulaton tartás :D

Biztos elég csúnyán néztél :P A gázbowden végénél, a karnál van egy csavar amit -ahogy néztem- határolónak tettek oda. Ha azon teker az ember annyit hogy ne is tudja jobban pörgetni a zékáztató emberke, mint ahogy azt akarom, akkor az ZK-n bukást jelent, vagy neki az a padlógáz hogy lenyomja a pedált amíg tudja? :D Nekem fordulatszám-mérőm sincs, a hangjából meg ne akarja megmagyarázni hogy mennyire pörög :D

Link to comment
Megosztás:

Biztos elég csúnyán néztél :(

A gázbowden végénél, a karnál van egy csavar amit -ahogy néztem- határolónak tettek oda. Ha azon teker az ember annyit hogy ne is tudja jobban pörgetni a zékáztató emberke, mint ahogy azt akarom, akkor az ZK-n bukást jelent, vagy neki az a padlógáz hogy lenyomja a pedált amíg tudja?

Áá, nem. Inkább mint aki ért hozzá :lol: :lol:

Jaja, az a határolás a gázkarnak, a 2 menetes tengely közt van a gázkar mozgási lehetősége. Nos volt egy szívódé, az meg 4700-nál többet nem pörgött, megadták neki gond nélkül :D

Link to comment
Megosztás:

Áá, nem. Inkább mint aki ért hozzá :lol: :lol:

Jaja, az a határolás a gázkarnak, a 2 menetes tengely közt van a gázkar mozgási lehetősége. Nos volt egy szívódé, az meg 4700-nál többet nem pörgött, megadták neki gond nélkül :(

ez is szabálytalan, de elmebeteg volt aki ezt a fajta mérést kitalálta

Link to comment
Megosztás:

ez is szabálytalan, de elmebeteg volt aki ezt a fajta mérést kitalálta

Egyértelműen :( meg amúgyis, ki az az állat aki egy dízelt tiltáson pörget? :lol: 4500 körül már sehol nincs nyomaték.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én mentem olyannal, soros 6 hengeres motor van benne, és 400 ezer km-rel a háta mögött, hihetetlenül szépen, gond nélkül elpörög 5000-ig.

Nem arról a mtotorról beszéltek, ami az Omegákban is előfordul? Azért az egy kicsit más konstrukció, mint az Astráé.

Link to comment
Megosztás:

Nem arról a mtotorról beszéltek, ami az Omegákban is előfordul? Azért az egy kicsit más konstrukció, mint az Astráé.

Én csak megemlítettem.

Amúgy a tanszéken van még egy sor6 BMW dízel, de az a vicces, hogy nincs hozzá alkatrész, mert gyári tesztmotor volt, és az elemek nagy része egyedi, és más mint amilyen a végleges konstrukció lett. Off.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.