Breki Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Jól mondod!Vezérléscsere és társai,fékek stb. Még egy 100-ast simán bele lehet locsolni! :rolleyes: Tényleg ott van. Nekem 70-be állt meg, úgy, hogy ismerős szerelőnek van 30% kedvezménye az anyagra + egy 10-es munkadíj. + ami még előjön a rendszeres használat alatt 1-2 hónapon belül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Lopott, háromból rakták össze. :rolleyes: :P Na, az szép lenne :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Misi! Ment privi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Opel-infos.de :D Csak comboba és corsaba rakták. Jááh, egyhétszívódé báj isuzú.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Hát, az enyém '97-es, és a zöldkártyán a motorkódnál ez szerepel: X17DT (TC4EE1) Tehát valami valahol nem stimmel... A 94 előtti Isuzuk kódja 17DT (TC4EE1), azaz környezetvédelmi besorolás nincs. A 94 után X17DT (TC4EE1), azaz Euro2. Stimmel minden. A zárójelben lévő kódot csak az Isuzu motorknál látom. Egy kivétellel: A 17DR nél is látok ilyen kódot (4EE1), de ez tutira opel motor. Az X17D-nél pedig nem látok, pedig a motor tutira isuzu. Talán felcserélték véletlenül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 A 94 előtti Isuzuk kódja 17DT (TC4EE1), azaz környezetvédelmi besorolás nincs. A 94 után X17DT (TC4EE1), azaz Euro2. Stimmel minden. ... Mi okozza azt a 2kW teljesítménykülönbséget a 17d és 17dr között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Mi okozza azt a 2kW teljesítménykülönbséget a 17d és 17dr között? AGR tuning :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Mi okozza azt a 2kW teljesítménykülönbséget a 17d és 17dr között? ..netán csak marketing fogás, "papirmunka"? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 AGR tuning :rolleyes: Hát, nem hiszem, hogy emiatt lenne :D A 42, illetve 44 kw-ot csutka gáznál adja le a motor. Az AGR pedig részterhelésen működik: alapjáraton illetve teljes gáznál nem. Érdekes módon az isuzunál nincs AGR, pedig teljesíti az Euro2-t: Valahogy kipufogógáz visszavezetés nélkül is elég alacsonyan tudták tartani az égési hőmérsékletet, ahhoz, hogy ne keletkezzen túl sok NO. Talán ennek is köszönhető, hogy az a motor picit alacsonyabb hőmérsékleten dolgozik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Hát, nem hiszem, hogy emiatt lenne :rolleyes: A 42, illetve 44 kw-ot csutka gáznál adja le a motor. Az AGR pedig részterhelésen működik: alapjáraton illetve teljes gáznál nem. Érdekes módon az isuzunál nincs AGR, pedig teljesíti az Euro2-t: Valahogy kipufogógáz visszavezetés nélkül is elég alacsonyan tudták tartani az égési hőmérsékletet, ahhoz, hogy ne keletkezzen túl sok NO. Talán ennek is köszönhető, hogy az a motor picit alacsonyabb hőmérsékleten dolgozik? Adagolóban is eltér a 17D-től a DR és katalizátoros. A 44kW pedig nem max gázon jön le,hanem 4500 körül,a maximális fodulatszám/leregulálási fordszám fentebb van. Az AGR pedig motorféknél is nyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 A 94 előtti Isuzuk kódja 17DT (TC4EE1), azaz környezetvédelmi besorolás nincs. A 94 után X17DT (TC4EE1), azaz Euro2. Stimmel minden. ... Köszi az infót, most már ezt is tudjuk! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Köszi az infót, most már ezt is tudjuk! :D :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Köszi az infót, most már ezt is tudjuk! :D :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Köszi az infót, most már ezt is tudjuk! :D :D :rolleyes: Okosak vagytok! Nektek ez evidencia. De higgyétek el, nem tudja mindenki... :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Okosak vagytok! Nektek ez evidencia. De higgyétek el, nem tudja mindenki... :rolleyes: :D Egészen másról van szó! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Okosak vagytok! Nektek ez evidencia. De higgyétek el, nem tudja mindenki... :D :P Pedig opel-infost olvasok én is... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Egészen másról van szó! :rolleyes: Van egy olyan érzésem nekem is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoni x17dtl Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 hali van egy opel x17dtl motorkódú astránk. Hibái van egy pár neki folyik az olaj folyik a hűtővíz -10 fok fölött nemindul füstöl eszegeti az olajat nagyjából ennyi vagyis egyszerre ennyit írok :rolleyes: xD Ha valaki tud segíteni mik a hiba forrásai írja már meg legyen szives. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 hali van egy opel x17dtl motorkódú astránk. Hibái van egy pár neki folyik az olaj folyik a hűtővíz -10 fok fölött nemindul füstöl eszegeti az olajat nagyjából ennyi vagyis egyszerre ennyit írok :D xD Ha valaki tud segíteni mik a hiba forrásai írja már meg legyen szives. Lenne mit csinálni vele! :P Szerintem egy komplett mocigenerál nem ártana. :lol: Milyen olaj van benne? A folyásokat el kell hárítani. Izzítást ellenőrizni. De mi az hogy minusz 10 felett nem indul? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 hali van egy opel x17dtl motorkódú astránk. Hibái van egy pár neki folyik az olaj folyik a hűtővíz -10 fok fölött nemindul füstöl eszegeti az olajat nagyjából ennyi vagyis egyszerre ennyit írok :P xD Ha valaki tud segíteni mik a hiba forrásai írja már meg legyen szives. még ha alatta nem indulna, de ha már fölötte sem :rolleyes: -mennyi km van benne??? -hogy indul??? rugdalódzik??? mert akkor izzítógyertyacsere ... (esetleg valami reléprobléma) -az olaj pontosan hol folyik??? tömítéseknél lent-fent??? az nem nagy vész, mert tömítéstcserél(tet)sz és megoldódik a gubanc :lol: -A hűtővíz??? volt benne megfelelő fagyálló??? nem lehet, hogy a fagy szétnyomta a hűtőd? esetleg csatlakozásoknál folyik? próbáltad ellenőrizni a bilincseket? -mennyire eszi az olajat??? -milyen szinü a füstje??? ahogy J0hnny is mondja, valőszinűleg lassan időszerűvé válik egy motorgenerál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 megoldottam a hideginditasi problemamat: http://www.elektropower.hu/Auto.htm kikaptam a regi akksit, kiderult hogy teljesen szulfatos, valszeg a nemet bontoban sokaig allt lemerulve. most -15 ben is szepen indul. nektek is ajanlom akinek mar regebbi az akksija, 20-ert eleg jo vetel! hja, meg ha vkit erdekel van egy szett alig hasznalt beru izzitom :rolleyes:. (megse az volt a rossz :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoni x17dtl Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 még ha alatta nem indulna, de ha már fölötte sem :rolleyes: -mennyi km van benne??? -hogy indul??? rugdalódzik??? mert akkor izzítógyertyacsere ... (esetleg valami reléprobléma) -az olaj pontosan hol folyik??? tömítéseknél lent-fent??? az nem nagy vész, mert tömítéstcserél(tet)sz és megoldódik a gubanc :P -A hűtővíz??? volt benne megfelelő fagyálló??? nem lehet, hogy a fagy szétnyomta a hűtőd? esetleg csatlakozásoknál folyik? próbáltad ellenőrizni a bilincseket? -mennyire eszi az olajat??? -milyen szinü a füstje??? ahogy J0hnny is mondja, valőszinűleg lassan időszerűvé válik egy motorgenerál :D a tömitések kivannak csarélve mert vezérmű tengely cserés volt és így csarélték a tömitéseket is az izzitógyergyák jók olaj az fenix van benne a víz nem fagyhatott meg benne legalábbis nálunk nem mert nyáron is folyt:D igen rángatózva indul a füst az nem kék szal nincs még megkopva a henger meg azt néztük mikor szétlett szedve Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 a tömitések kivannak csarélve mert vezérmű tengely cserés volt és így csarélték a tömitéseket is az izzitógyergyák jók olaj az fenix van benne a víz nem fagyhatott meg benne legalábbis nálunk nem mert nyáron is folyt:D igen rángatózva indul a füst az nem kék szal nincs még megkopva a henger meg azt néztük mikor szétlett szedve de az olaj milyen? 15W 40, 10W 40, 5W 40 ?? mert ha hígabb az olaj azt jobban is eszi :lol: attól még hogy nyáron is folyt... lehet az előző gazdánál már szétnyomta a hűtőt :rolleyes: nem vizes a hűtő alja?? nekem akkor indult rángatózva, amikor 1 izzító gyertyám rossz volt, csere óta simábban indul sokkal :P (néha üt 1et 2őt, de csak dúrva minuszokban) ilyen hidegben meg látható a "füst", ami lehet nem is az, csak simán hideg van :D és pára vagy olyasmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
optd Elküldve Február6, 2010 Megoszt Elküldve Február6, 2010 Sziasztok! Volna egy 94-es 1.7 td isuzu diesel astrám. Járatni szoktam elindulás előtt.A kocsi napok óta azt a jelenséget csinálja,hogy indítás után ketyeg egy darabig 750-800 as fordulaton,majd egy kis idő múlva felugrik 1200-1300 ra.És ezt a alapjárati fordulatot tartja egy jó darabig.A jó darabig azt jelenti,hogy menni kell vele vagy 10-15 km mire visszaáll normális fordulatra. Eddig ilyet nem csinált.Van tippetek mi okozza a problémát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Február6, 2010 Megoszt Elküldve Február6, 2010 hali van egy opel x17dtl motorkódú astránk. Hibái van egy pár neki folyik az olaj folyik a hűtővíz -10 fok fölött nemindul füstöl eszegeti az olajat nagyjából ennyi vagyis egyszerre ennyit írok :P xD Ha valaki tud segíteni mik a hiba forrásai írja már meg legyen szives. Van megoldás.... :D Motorgenerál. :lol: Enyém annakidején volt hogy őszi 20°C-ban nehezen indult... :rolleyes: Kicsit zsebbenyúlós a buli, de most akár -15°C-ban is pöccre indul, 4,5literes fogyasztása van, ha a gázra lépek akkor nem gondolkodik mint régen..sőőőt visszaváltani sem kell előzésnél,egyenletesen húz, és csak akkor füstöl ha a gázon "begörcsöl" a lábam. De azt is hozzáteszem, hogy az enyém az 1.7DR Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts