Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ne haragudj, de ki beszélt szelep állításról?

Szelephézag mérésről beszéltem, ami rohadtul más, mint a szelephézag beállítás.

Ha nem hiszed, hogy így kell szelephézagot mérni az X17DT motoron, akkor olvasd el a javítási kézikönyvet, vagy kérdezz meg egy autószerelőt.

off

igazad van megint nem olvastam figyelmesen, :D megméred, és ha nem jó, irány a szerelő, :rolleyes: viszont én nem viszem szerelőhöz :lol: és nem a javitási könyvből tudom hogyan kell ellenőrizni és állítani.

on

:P

Link to comment
Megosztás:

off

igazad van megint nem olvastam figyelmesen, :D megméred, és ha nem jó, irány a szerelő, :rolleyes: viszont én nem viszem szerelőhöz :lol: és nem a javitási könyvből tudom hogyan kell ellenőrizni és állítani.

on

:P

És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást.

Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik.

Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot.

Link to comment
Megosztás:

És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást.

Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik.

Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot.

:rolleyes: :D :P

Link to comment
Megosztás:

És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást.

Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik.

Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot.

Vegyél vissza picit az arcból pls! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást.

Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik.

Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot.

szúúszááá. Most az jó itt valakinek ha felszívod magad, és kötözködés kezdődik? :rolleyes: elismerte hogy igazad van, és hogy nem olvasott elég figyelmesen. Akkor mi a baj? :P nyugi. :D

Link to comment
Megosztás:

És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást.

Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik.

Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot.

Azért ez nem mindig pozitív dolog. Van amit nem érdemes barkácsolni. Ez azt is jelentheti, hogy a szervizelésen spórolsz. Most nem egy levegőszűrő cserére gondolok.

Van amihez nem érdemes házilag hozzányulni.

Link to comment
Megosztás:

Azért ez nem mindig pozitív dolog. Van amit nem érdemes barkácsolni. Ez azt is jelentheti, hogy a szervizelésen spórolsz. Most nem egy levegőszűrő cserére gondolok.

Van amihez nem érdemes házilag hozzányulni.

Nem igazán kellett barkácsolni eddig semmit, csak apróbb cserék. Meg egy-két plusz extra cucc.

Link to comment
Megosztás:

off

Inkább neked kellene visszavenned picit, te jöttál át a másik topicba is provokálni. Pedig ott aztán végképp nem osztottak neked lapot.

on

Na figyu....ha ily módon kezdesz beszélni a többi fórumozóval - pont azokkal akik itt talán a legjobban vágják a témákat- akkor a "dúshajú" nagyon dúrván kibontja a haját és akkor kemény moderálások lesznek.

Szerintem a Te javad szolgálja majd, ha picit visszaveszel a lóerőből......csak egy baráti jótanács. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

94'es dízel astrával kapcsolatban lenne kérdésem. 280 000 km van benne. Nővéremék veszik majd meg. 94ben volt más dízel, mint az Isuzu?

Milyen dondok lehetnek? Milyen árban mozognak az alkatrészek. Mire kell odafigyelni?

Üdv: ZsöPö

jó lenne tudni, hogy turbós-e?

az autofit program ezeket hozza erre a témára:

leírás_____motoród________lökettérfogat___gyártás_____teljesítmény

1.7 D_____17D____________1686 cc_______1992________42 kW

1.7 D_____17DR___________1686 cc_______1993-1994___44 kW

1.7 TD____X17DTL_________1700 cc_______1995-1998___50 kW

1.7 TD____X17DT/TC4EE1___1686 cc_______1992-1994___60 kW

1.7 TDS___X17DT__________1686 cc_______1995-1998___60 kW

(a pontosságért felelősséget nem vállalot, a progi hozza így) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

jó lenne tudni, hogy turbós-e?

az autofit program ezeket hozza erre a témára:

leírás_____motoród________lökettérfogat___gyártás_____teljesítmény

1.7 D_____17D____________1686 cc_______1992________42 kW

1.7 D_____17DR___________1686 cc_______1993-1994___44 kW

1.7 TD____X17DTL_________1700 cc_______1995-1998___50 kW

1.7 TD____X17DT/TC4EE1___1686 cc_______1992-1994___60 kW

1.7 TDS___X17DT__________1686 cc_______1995-1998___60 kW

(a pontosságért felelősséget nem vállalot, a progi hozza így) :rolleyes:

A 17D és a 17DR lökettérfogata: 1700 ccm. Furat: 82.5, löket 79.5. A régi 1.6-os dieselt fúrták fel. Ebből lett később a DTL, raktak rá egy turbot, meg néhány apróbb módosítás.

Van még egy szívó diesel, X17D, kérdés, ezt szerelték-e Astrába.

Link to comment
Megosztás:

A 17D és a 17DR lökettérfogata: 1700 ccm. Furat: 82.5, löket 79.5. A régi 1.6-os dieselt fúrták fel. Ebből lett később a DTL, raktak rá egy turbot, meg néhány apróbb módosítás.

Van még egy szívó diesel, X17D, kérdés, ezt szerelték-e Astrába.

X17D-ről nincs szó benne :rolleyes:

igen ez nekem is feltűnt, de a progi ezt hozta azért is írtam oda :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

94'es dízel astrával kapcsolatban lenne kérdésem. 280 000 km van benne. Nővéremék veszik majd meg. 94ben volt más dízel, mint az Isuzu?

Milyen dondok lehetnek? Milyen árban mozognak az alkatrészek. Mire kell odafigyelni?

Üdv: ZsöPö

Szia!

Hát, hogy milyen gondok lehet, ez egy nagyon jó kérdés. Gyakorlatilag bármi. Bár a dízel elég strapabíró, de az előélete alapvetően meg fogja határozni a megbízhatóságát. Azt hogy mire kell odafigyelni, azt oldalakon keresztül lehetne sorolni, ezért inkább kattints ide:

http://www.czettner.hu/tartalom/tanacsok-autovasarlashoz

(Természetesen, csak ami rád vonatkozik.)

Alkatrészárban nézd meg a webshopokat itt:

http://www.unixtrade.hu

http://www.bardiauto.hu

És hát ugye egy autó nem csak a motorból áll.

Érdemes elvinni egy állapotfelmérésre, ott kiderül, hogy az eladó igazat mond-e, vagy nem.

Sőt bele kell kalkulálni a megvétel utáni nagyszervízt is.

Link to comment
Megosztás:

jó lenne tudni, hogy turbós-e?

az autofit program ezeket hozza erre a témára:

leírás_____motoród________lökettérfogat___gyártás_____teljesítmény

1.7 D_____17D____________1686 cc_______1992________42 kW

1.7 D_____17DR___________1686 cc_______1993-1994___44 kW

1.7 TD____X17DTL_________1700 cc_______1995-1998___50 kW

1.7 TD____X17DT/TC4EE1___1686 cc_______1992-1994___60 kW

1.7 TDS___X17DT__________1686 cc_______1995-1998___60 kW

(a pontosságért felelősséget nem vállalot, a progi hozza így) :rolleyes:

Hát, az enyém '97-es, és a zöldkártyán a motorkódnál ez szerepel: X17DT(TC4EE1)

Tehát valami valahol nem stimmel...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.