J0hnny Elküldve Január30, 2010 Megoszt Elküldve Január30, 2010 Te nem autószerelő vagy? :rolleyes: :P A választ a javítási kézikönyvben keresd! Off vége,mert szétültetem a társaságot! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Ne haragudj, de ki beszélt szelep állításról? Szelephézag mérésről beszéltem, ami rohadtul más, mint a szelephézag beállítás. Ha nem hiszed, hogy így kell szelephézagot mérni az X17DT motoron, akkor olvasd el a javítási kézikönyvet, vagy kérdezz meg egy autószerelőt. off igazad van megint nem olvastam figyelmesen, :D megméred, és ha nem jó, irány a szerelő, :rolleyes: viszont én nem viszem szerelőhöz :lol: és nem a javitási könyvből tudom hogyan kell ellenőrizni és állítani. on :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 off igazad van megint nem olvastam figyelmesen, :D megméred, és ha nem jó, irány a szerelő, :rolleyes: viszont én nem viszem szerelőhöz :lol: és nem a javitási könyvből tudom hogyan kell ellenőrizni és állítani. on :P És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást. Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik. Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást. Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik. Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot. :rolleyes: :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást. Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik. Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot. Vegyél vissza picit az arcból pls! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást. Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik. Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot. szúúszááá. Most az jó itt valakinek ha felszívod magad, és kötözködés kezdődik? :rolleyes: elismerte hogy igazad van, és hogy nem olvasott elég figyelmesen. Akkor mi a baj? :P nyugi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 És erre miért vagy oly büszke? Ja bocs, tudom, te már úgy születtél hogy tudtad, valószínűleg az anyaméhen keresztül szívtad magadba ezt a tudást. Nyugodj meg, az én autómat sem látta még szerelő. Amúgy nem értem, miért kell valakit hirtelen közellenségnek kikiáltani, ha a kézikönyvből is tájékozódik. Talán hülyeségeket írnak benne? Ez a rész például tökéletesen fedi a valóságot. Azért ez nem mindig pozitív dolog. Van amit nem érdemes barkácsolni. Ez azt is jelentheti, hogy a szervizelésen spórolsz. Most nem egy levegőszűrő cserére gondolok. Van amihez nem érdemes házilag hozzányulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Azért ez nem mindig pozitív dolog. Van amit nem érdemes barkácsolni. Ez azt is jelentheti, hogy a szervizelésen spórolsz. Most nem egy levegőszűrő cserére gondolok. Van amihez nem érdemes házilag hozzányulni. Meséljek neki? :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Vegyél vissza picit az arcból pls! :rolleyes: off Inkább neked kellene visszavenned picit, te jöttál át a másik topicba is provokálni. Pedig ott aztán végképp nem osztottak neked lapot. on Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Azért ez nem mindig pozitív dolog. Van amit nem érdemes barkácsolni. Ez azt is jelentheti, hogy a szervizelésen spórolsz. Most nem egy levegőszűrő cserére gondolok. Van amihez nem érdemes házilag hozzányulni. Nem igazán kellett barkácsolni eddig semmit, csak apróbb cserék. Meg egy-két plusz extra cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 off Inkább neked kellene visszavenned picit, te jöttál át a másik topicba is provokálni. Pedig ott aztán végképp nem osztottak neked lapot. on Nem akarok további vitát erről,legyen vége az offnak! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 off Inkább neked kellene visszavenned picit, te jöttál át a másik topicba is provokálni. Pedig ott aztán végképp nem osztottak neked lapot. on Na figyu....ha ily módon kezdesz beszélni a többi fórumozóval - pont azokkal akik itt talán a legjobban vágják a témákat- akkor a "dúshajú" nagyon dúrván kibontja a haját és akkor kemény moderálások lesznek. Szerintem a Te javad szolgálja majd, ha picit visszaveszel a lóerőből......csak egy baráti jótanács. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Meséljek neki? :rolleyes: :D Te aztán tudnál. :P :lol: :D Egy regény írhatnál, ezalatt a szűk egy év alatt történt dolgokról. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Srácok!Szorítkozzunk a dízel témára,mert paraszt üti F8 lesz! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Srácok!Szorítkozzunk a dízel témára,mert paraszt üti F8 lesz! :D izzítás, köhököhö, hrrrrtaktaktak kickban :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 srácok, törlés gomb lesz lassan... menjetek a chat topikba szélgetni, vagy az anyázósba anyázni... uff... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 sziasztok! 94'es dízel astrával kapcsolatban lenne kérdésem. 280 000 km van benne. Nővéremék veszik majd meg. 94ben volt más dízel, mint az Isuzu? Milyen dondok lehetnek? Milyen árban mozognak az alkatrészek. Mire kell odafigyelni? Üdv: ZsöPö Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 sziasztok! 94'es dízel astrával kapcsolatban lenne kérdésem. 280 000 km van benne. Nővéremék veszik majd meg. 94ben volt más dízel, mint az Isuzu? Milyen dondok lehetnek? Milyen árban mozognak az alkatrészek. Mire kell odafigyelni? Üdv: ZsöPö jó lenne tudni, hogy turbós-e? az autofit program ezeket hozza erre a témára: leírás_____motoród________lökettérfogat___gyártás_____teljesítmény 1.7 D_____17D____________1686 cc_______1992________42 kW 1.7 D_____17DR___________1686 cc_______1993-1994___44 kW 1.7 TD____X17DTL_________1700 cc_______1995-1998___50 kW 1.7 TD____X17DT/TC4EE1___1686 cc_______1992-1994___60 kW 1.7 TDS___X17DT__________1686 cc_______1995-1998___60 kW (a pontosságért felelősséget nem vállalot, a progi hozza így) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 jó lenne tudni, hogy turbós-e? az autofit program ezeket hozza erre a témára: leírás_____motoród________lökettérfogat___gyártás_____teljesítmény 1.7 D_____17D____________1686 cc_______1992________42 kW 1.7 D_____17DR___________1686 cc_______1993-1994___44 kW 1.7 TD____X17DTL_________1700 cc_______1995-1998___50 kW 1.7 TD____X17DT/TC4EE1___1686 cc_______1992-1994___60 kW 1.7 TDS___X17DT__________1686 cc_______1995-1998___60 kW (a pontosságért felelősséget nem vállalot, a progi hozza így) :rolleyes: A 17D és a 17DR lökettérfogata: 1700 ccm. Furat: 82.5, löket 79.5. A régi 1.6-os dieselt fúrták fel. Ebből lett később a DTL, raktak rá egy turbot, meg néhány apróbb módosítás. Van még egy szívó diesel, X17D, kérdés, ezt szerelték-e Astrába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 A 17D és a 17DR lökettérfogata: 1700 ccm. Furat: 82.5, löket 79.5. A régi 1.6-os dieselt fúrták fel. Ebből lett később a DTL, raktak rá egy turbot, meg néhány apróbb módosítás. Van még egy szívó diesel, X17D, kérdés, ezt szerelték-e Astrába. X17D-ről nincs szó benne :rolleyes: igen ez nekem is feltűnt, de a progi ezt hozta azért is írtam oda :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 sziasztok! 94'es dízel astrával kapcsolatban lenne kérdésem. 280 000 km van benne. Nővéremék veszik majd meg. 94ben volt más dízel, mint az Isuzu? Milyen dondok lehetnek? Milyen árban mozognak az alkatrészek. Mire kell odafigyelni? Üdv: ZsöPö Szia! Hát, hogy milyen gondok lehet, ez egy nagyon jó kérdés. Gyakorlatilag bármi. Bár a dízel elég strapabíró, de az előélete alapvetően meg fogja határozni a megbízhatóságát. Azt hogy mire kell odafigyelni, azt oldalakon keresztül lehetne sorolni, ezért inkább kattints ide: http://www.czettner.hu/tartalom/tanacsok-autovasarlashoz (Természetesen, csak ami rád vonatkozik.) Alkatrészárban nézd meg a webshopokat itt: http://www.unixtrade.hu http://www.bardiauto.hu És hát ugye egy autó nem csak a motorból áll. Érdemes elvinni egy állapotfelmérésre, ott kiderül, hogy az eladó igazat mond-e, vagy nem. Sőt bele kell kalkulálni a megvétel utáni nagyszervízt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Van még egy szívó diesel, X17D, kérdés, ezt szerelték-e Astrába. Opel-info.de :rolleyes: Csak comboba és corsaba rakták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Sőt bele kell kalkulálni a megvétel utáni nagyszervízt is. Jól mondod!Vezérléscsere és társai,fékek stb. Még egy 100-ast simán bele lehet locsolni! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 jó lenne tudni, hogy turbós-e? az autofit program ezeket hozza erre a témára: leírás_____motoród________lökettérfogat___gyártás_____teljesítmény 1.7 D_____17D____________1686 cc_______1992________42 kW 1.7 D_____17DR___________1686 cc_______1993-1994___44 kW 1.7 TD____X17DTL_________1700 cc_______1995-1998___50 kW 1.7 TD____X17DT/TC4EE1___1686 cc_______1992-1994___60 kW 1.7 TDS___X17DT__________1686 cc_______1995-1998___60 kW (a pontosságért felelősséget nem vállalot, a progi hozza így) :rolleyes: Hát, az enyém '97-es, és a zöldkártyán a motorkódnál ez szerepel: X17DT(TC4EE1) Tehát valami valahol nem stimmel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 Hát, az enyém '97-es, és a zöldkártyán a motorkódnál ez szerepel: X17DT(TC4EE1) Tehát valami valahol nem stimmel... Lopott, háromból rakták össze. :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts