Vik.81 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 én is megvárom, nekem jelzi is. azt mondod xarok a gyertyák :lol: , még most vettem nem olyan régen csak őket :lol: ilyenek BERU vagy a relével lehet gond? :lol: vagy mivel :lol: most kimentem, megnéztem pontosan mennyi is, és kb 30 mp-et számoltam :lol: lehet valami rnem kóser :P Az a beru lassú izzítású... Nem hallottam jól a videon, mikor beindul egyszerre indul mindem henger? Ha igen akko szerintem jó, nem baj ha "sokáig" izzít. Esetleg nézd át a vezetékeket hogy minden jó-e, nincs-e megtörve, oxidálva stb. Nekem még régebben volt olyan hogy voltmérővel a gyertyánál jó volt, csak épp "szufla" nem volt...
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Nálam (Isuzu motoros B Veki) kinti hőmérséklettől függetlenül mindig 3-4 mp az izzítás. Ha hideg a motor, ezt csinálja -18 és +30 foknál is. A visszajelző lámpa a relé kattanásával egyidőben alszik el. Hidegindítás1 Hidegindítás2 Ha meleg a motor, akkor a visszajelző lámpa gyújtás ráadása után azonnal elalszik, s lehet indítani. -5 fok felett nem krll tovább indítózni, mint 1-2 mp, az alatt kettőt szoktam izzítani. A linkek csak nálam nem múkodnek? :lol:
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 A linkek csak nálam nem múkodnek? :lol: Most már jók: Hidegindítás1 Hidegindítás2
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Az a beru lassú izzítású... Nem hallottam jól a videon, mikor beindul egyszerre indul mindem henger? Ha igen akko szerintem jó, nem baj ha "sokáig" izzít. Esetleg nézd át a vezetékeket hogy minden jó-e, nincs-e megtörve, oxidálva stb. Nekem még régebben volt olyan hogy voltmérővel a gyertyánál jó volt, csak épp "szufla" nem volt... a fene, kellett nekem BERU-t venni :lol: igen, jól indít, néha mondjuk van olyan , hogy 1et rúg 1 henger, de az nagyon ritka. amióta kicseréltem újra az izzítókat sokkal jobban indul, mint előtte, akkor rúgdalódzott rendesen :lol: szóval akkor a lényeg az, hogy a gyertyától függ mennyi ideig izzít (kapcsol ki a relé)
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Tegnap végre kicseréltem az izzítógyertyákat. Kíváncsian vártam a reggelt, mi változott hidegindítás terén. Íme az eredmény :P Össze sem lehet hasonlítani. Viszont nagyon furcsa értékeket mértem mielőtt kicseréltem az izzítókat. 1-2-es hengernél 200 ohm, 3-4-esnél 4 ohm :lol: Kiszedve kézben mindegyiknél 4 ohm...? De mindegy, már újak. Bár anyagi okokból csak Febi-ket kapott, de ezekkel is jócskán javult a helyzet. 200.000 Km körül nem is rossz... Látom nálad is befigyel az olajnyomás jelző pár másodperces késlekedése :lol:
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 a fene, kellett nekem BERU-t venni :lol: igen, jól indít, néha mondjuk van olyan , hogy 1et rúg 1 henger, de az nagyon ritka. amióta kicseréltem újra az izzítókat sokkal jobban indul, mint előtte, akkor rúgdalódzott rendesen :P szóval akkor a lényeg az, hogy a gyertyától függ mennyi ideig izzít (kapcsol ki a relé) Jó az a BERU :lol: Lehet hogy "sokáig" (annyira nem is sok) izzít, de ezt tudni fogja jövőre is, meg azután is :lol:
Vik.81 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Jó az a BERU :P Lehet hogy "sokáig" (annyira nem is sok) izzít, de ezt tudni fogja jövőre is, meg azután is :lol: Igen, szerintem is jobb a lassu izzításu, (és aztmondják a szakik tartósabb is) csak mikor az astrához vettem a nyáron nem volt... :lol:
Breki Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Látom nálad is befigyel az olajnyomás jelző pár másodperces késlekedése :lol: Na ja...hogy rohadna meg az az ökör aki ezt kitalálta :lol: Az a legnagyobb gondom vele, hogy jól hallhatóan csendesedik a tak-tak ha elalszik a lámpa. Biztos nem tesz túl jót a motornak, ha ennyire lassan áll fel a nyomás, jut el az olaj mindenhova...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Na ja...hogy rohadna meg az az ökör aki ezt kitalálta :lol: Az a legnagyobb gondom vele, hogy jól hallhatóan csendesedik a tak-tak ha elalszik a lámpa. Biztos nem tesz túl jót a motornak, ha ennyire lassan áll fel a nyomás, jut el az olaj mindenhova... Nálam is ugyanez a helyzet. Én már kibékültem vele, ez ilyen. De azért az rémisztő volt, amikor -20 fokban 5-6 mp-ig világított az olajnyomás visszajelző lámpa.
Breki Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Nálam is ugyanez a helyzet. Én már kibékültem vele, ez ilyen. De azért az rémisztő volt, amikor -20 fokban 5-6 mp-ig világított az olajnyomás visszajelző lámpa. 1 év alatt még nem szoktam meg! Minél hidegebb van, annál jobban aggaszt. Még most is frászt kapok tőle :lol: Az 1,8-ason sokszor már indítózás közben elaludt a lámpa...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Jó az a BERU :P Lehet hogy "sokáig" (annyira nem is sok) izzít, de ezt tudni fogja jövőre is, meg azután is :lol: azt mondod? kicsit megnyúgodtam :P mondjuk én ki vagyok békülve vele :lol: kivárom míg elalszik, aztán mehet ;) Igen, szerintem is jobb a lassu izzításu, (és aztmondják a szakik tartósabb is) csak mikor az astrához vettem a nyáron nem volt... :lol: én meg már meg voltam íjjedve, hogy valami komoly gáz van, azért izzít ilyen sokáig :lol: köszi az infókat mindenkinek :D Ma is tanultam valamit :lol:
daykiller Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 1 év alatt még nem szoktam meg! Minél hidegebb van, annál jobban aggaszt. Még most is frászt kapok tőle :lol: Az 1,8-ason sokszor már indítózás közben elaludt a lámpa... Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :P
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 1 év alatt még nem szoktam meg! Minél hidegebb van, annál jobban aggaszt. Még most is frászt kapok tőle :lol: Az 1,8-ason sokszor már indítózás közben elaludt a lámpa... de az miért van? :lol: nekem kialszik még indítózás alatt? (az 1.6oson is kialudt)
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :lol: megkaptam a választ, úgy néz ki :lol: Persze a köv. helyzet nállatok nem állhat fent: de egyszer olvastam valahol, hogy 1 srácnak rossz olaj volt benne, és azért csinálta, miután lecserélték, megszűnt :P nem tudta rendesen nyomni a szivattyú, vagy túl sűrű volt, már nem emlékszem pontosan.
daykiller Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 megkaptam a választ, úgy néz ki :lol: Persze a köv. helyzet nállatok nem állhat fent: de egyszer olvastam valahol, hogy 1 srácnak rossz olaj volt benne, és azért csinálta, miután lecserélték, megszűnt :lol: Megerősítem. Amíg GM 15W40 volt benne, kínlódva aludt ki az olajlámpa. Castrol 10W40-nel indítózásnál már kialszik, bár a múltkori murvahidegben már nem. :P
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 megkaptam a választ, úgy néz ki :lol: Persze a köv. helyzet nállatok nem állhat fent: de egyszer olvastam valahol, hogy 1 srácnak rossz olaj volt benne, és azért csinálta, miután lecserélték, megszűnt :P nem tudta rendesen nyomni a szivattyú, vagy túl sűrű volt, már nem emlékszem pontosan. Ha hideg van, az olaj dermedtebb, azzal is nehezebb dolga van a gépnek :lol:
Breki Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :P de az miért van? :lol: nekem kialszik még indítózás alatt? (az 1.6oson is kialudt) Ennél egyszerűbb a válasz. Nálam az olajszűrő felül van, az önindító felett és ferdén lefelé áll. A többit a fantáziátokra bízom :lol: Most castrol magna 10W-40 van benne nekem is.
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Ennél egyszerűbb a válasz. Nálam az olajszűrő felül van, az önindító felett és ferdén lefelé áll. A többit a fantáziátokra bízom :lol: Most castrol magna 10W-40 van benne nekem is. rákérdezhetek? van benne egy kis fizika :lol: nem is azt mondtam, hogy neked nem az van benne, dehogy is, csak tudod mi kell az autódba, ha itt vagy a fórumon :P de van olyan aki nem tudta, azt valami fórumon olvastam valahol még régebben (nem itt)
daykiller Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Ennél egyszerűbb a válasz. Nálam az olajszűrő felül van, az önindító felett és ferdén lefelé áll. A többit a fantáziátokra bízom :lol: Most castrol magna 10W-40 van benne nekem is. SZR-en is ferdén áll lefele, igaz nem olyan magasan. :lol:
Breki Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 SZR-en is ferdén áll lefele, igaz nem olyan magasan. :lol: Én nem értem mi ebben a jó, de a kitalálója biztos tudja (szándékosan nem írtam azt, hogy "tervező", mert szerintem az egy kókler volt mandulaszemekkel :lol: )
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :lol: Ennél egyszerűbb a válasz: az X17DT az ilyen. Elég szalonképtelen helyen van az olajszűrő meg az olajnyomásmérő gomba is. A 16 szelepes Isuzu blokkok a G Astrákban ugyanezt csinálják, már szinte nullkilométeresen is. Nem kell vele foglalkozni, meg kell barátkozni vele.
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Ha hideg van, az olaj dermedtebb, azzal is nehezebb dolga van a gépnek :lol: Ez így van. Ezért aki rövid távokra használja az autóját, sok-sok hidegindítással, lehet, hogy érdemesebb 5W 40-es olajat használnia. Persze csak ha jó állapotú a motor, és mondjuk nem eszi 10W40es olajat, csak akkor. Próbálta már valaki akár isuzuba, akár DTL-be az 5W40-es olajat?
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Ez így van. Ezért aki rövid távokra használja az autóját, sok-sok hidegindítással, lehet, hogy érdemesebb 5W 40-es olajat használnia. Persze csak ha jó állapotú a motor, és mondjuk nem eszi 10W40es olajat, csak akkor. Próbálta már valaki akár isuzuba, akár DTL-be az 5W40-es olajat? kinek van manapság ilyen adottságú DTL-je :lol: azt jobban enné biztosan, még ebből is csipked az enyém :lol: a Turbónál szoktak nézni valamit? mit kell ott nézni, és hogyan? (olajfolyást, vagy mit?) :P
Reeckatee Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 kinek van manapság ilyen adottságú DTL-je :lol: azt jobban enné biztosan, még ebből is csipked az enyém :lol: a Turbónál szoktak nézni valamit? mit kell ott nézni, és hogyan? (olajfolyást, vagy mit?) :P Elvileg ott szokot folyni ahol a levegőszűrőről érkezik a cső és kapcsolódik a turbóra. Ha ott olajat látsz az annyit jelent mint mikor neked a nyakad véres... :lol:
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Elküldve Január17, 2010 Elvileg ott szokot folyni ahol a levegőszűrőről érkezik a cső és kapcsolódik a turbóra. Ha ott olajat látsz az annyit jelent mint mikor neked a nyakad véres... :lol: de olyankor fogyna az olaj is nem? :lol:
Recommended Posts