Vik.81 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 én is megvárom, nekem jelzi is. azt mondod xarok a gyertyák :lol: , még most vettem nem olyan régen csak őket :lol: ilyenek BERU vagy a relével lehet gond? :lol: vagy mivel :lol: most kimentem, megnéztem pontosan mennyi is, és kb 30 mp-et számoltam :lol: lehet valami rnem kóser :P Az a beru lassú izzítású... Nem hallottam jól a videon, mikor beindul egyszerre indul mindem henger? Ha igen akko szerintem jó, nem baj ha "sokáig" izzít. Esetleg nézd át a vezetékeket hogy minden jó-e, nincs-e megtörve, oxidálva stb. Nekem még régebben volt olyan hogy voltmérővel a gyertyánál jó volt, csak épp "szufla" nem volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Nálam (Isuzu motoros B Veki) kinti hőmérséklettől függetlenül mindig 3-4 mp az izzítás. Ha hideg a motor, ezt csinálja -18 és +30 foknál is. A visszajelző lámpa a relé kattanásával egyidőben alszik el. Hidegindítás1 Hidegindítás2 Ha meleg a motor, akkor a visszajelző lámpa gyújtás ráadása után azonnal elalszik, s lehet indítani. -5 fok felett nem krll tovább indítózni, mint 1-2 mp, az alatt kettőt szoktam izzítani. A linkek csak nálam nem múkodnek? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 A linkek csak nálam nem múkodnek? :lol: Most már jók: Hidegindítás1 Hidegindítás2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Az a beru lassú izzítású... Nem hallottam jól a videon, mikor beindul egyszerre indul mindem henger? Ha igen akko szerintem jó, nem baj ha "sokáig" izzít. Esetleg nézd át a vezetékeket hogy minden jó-e, nincs-e megtörve, oxidálva stb. Nekem még régebben volt olyan hogy voltmérővel a gyertyánál jó volt, csak épp "szufla" nem volt... a fene, kellett nekem BERU-t venni :lol: igen, jól indít, néha mondjuk van olyan , hogy 1et rúg 1 henger, de az nagyon ritka. amióta kicseréltem újra az izzítókat sokkal jobban indul, mint előtte, akkor rúgdalódzott rendesen :lol: szóval akkor a lényeg az, hogy a gyertyától függ mennyi ideig izzít (kapcsol ki a relé) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Tegnap végre kicseréltem az izzítógyertyákat. Kíváncsian vártam a reggelt, mi változott hidegindítás terén. Íme az eredmény :P Össze sem lehet hasonlítani. Viszont nagyon furcsa értékeket mértem mielőtt kicseréltem az izzítókat. 1-2-es hengernél 200 ohm, 3-4-esnél 4 ohm :lol: Kiszedve kézben mindegyiknél 4 ohm...? De mindegy, már újak. Bár anyagi okokból csak Febi-ket kapott, de ezekkel is jócskán javult a helyzet. 200.000 Km körül nem is rossz... Látom nálad is befigyel az olajnyomás jelző pár másodperces késlekedése :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 a fene, kellett nekem BERU-t venni :lol: igen, jól indít, néha mondjuk van olyan , hogy 1et rúg 1 henger, de az nagyon ritka. amióta kicseréltem újra az izzítókat sokkal jobban indul, mint előtte, akkor rúgdalódzott rendesen :P szóval akkor a lényeg az, hogy a gyertyától függ mennyi ideig izzít (kapcsol ki a relé) Jó az a BERU :lol: Lehet hogy "sokáig" (annyira nem is sok) izzít, de ezt tudni fogja jövőre is, meg azután is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vik.81 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Jó az a BERU :P Lehet hogy "sokáig" (annyira nem is sok) izzít, de ezt tudni fogja jövőre is, meg azután is :lol: Igen, szerintem is jobb a lassu izzításu, (és aztmondják a szakik tartósabb is) csak mikor az astrához vettem a nyáron nem volt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Látom nálad is befigyel az olajnyomás jelző pár másodperces késlekedése :lol: Na ja...hogy rohadna meg az az ökör aki ezt kitalálta :lol: Az a legnagyobb gondom vele, hogy jól hallhatóan csendesedik a tak-tak ha elalszik a lámpa. Biztos nem tesz túl jót a motornak, ha ennyire lassan áll fel a nyomás, jut el az olaj mindenhova... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Na ja...hogy rohadna meg az az ökör aki ezt kitalálta :lol: Az a legnagyobb gondom vele, hogy jól hallhatóan csendesedik a tak-tak ha elalszik a lámpa. Biztos nem tesz túl jót a motornak, ha ennyire lassan áll fel a nyomás, jut el az olaj mindenhova... Nálam is ugyanez a helyzet. Én már kibékültem vele, ez ilyen. De azért az rémisztő volt, amikor -20 fokban 5-6 mp-ig világított az olajnyomás visszajelző lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Nálam is ugyanez a helyzet. Én már kibékültem vele, ez ilyen. De azért az rémisztő volt, amikor -20 fokban 5-6 mp-ig világított az olajnyomás visszajelző lámpa. 1 év alatt még nem szoktam meg! Minél hidegebb van, annál jobban aggaszt. Még most is frászt kapok tőle :lol: Az 1,8-ason sokszor már indítózás közben elaludt a lámpa... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Jó az a BERU :P Lehet hogy "sokáig" (annyira nem is sok) izzít, de ezt tudni fogja jövőre is, meg azután is :lol: azt mondod? kicsit megnyúgodtam :P mondjuk én ki vagyok békülve vele :lol: kivárom míg elalszik, aztán mehet ;) Igen, szerintem is jobb a lassu izzításu, (és aztmondják a szakik tartósabb is) csak mikor az astrához vettem a nyáron nem volt... :lol: én meg már meg voltam íjjedve, hogy valami komoly gáz van, azért izzít ilyen sokáig :lol: köszi az infókat mindenkinek :D Ma is tanultam valamit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 1 év alatt még nem szoktam meg! Minél hidegebb van, annál jobban aggaszt. Még most is frászt kapok tőle :lol: Az 1,8-ason sokszor már indítózás közben elaludt a lámpa... Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 1 év alatt még nem szoktam meg! Minél hidegebb van, annál jobban aggaszt. Még most is frászt kapok tőle :lol: Az 1,8-ason sokszor már indítózás közben elaludt a lámpa... de az miért van? :lol: nekem kialszik még indítózás alatt? (az 1.6oson is kialudt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :lol: megkaptam a választ, úgy néz ki :lol: Persze a köv. helyzet nállatok nem állhat fent: de egyszer olvastam valahol, hogy 1 srácnak rossz olaj volt benne, és azért csinálta, miután lecserélték, megszűnt :P nem tudta rendesen nyomni a szivattyú, vagy túl sűrű volt, már nem emlékszem pontosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 megkaptam a választ, úgy néz ki :lol: Persze a köv. helyzet nállatok nem állhat fent: de egyszer olvastam valahol, hogy 1 srácnak rossz olaj volt benne, és azért csinálta, miután lecserélték, megszűnt :lol: Megerősítem. Amíg GM 15W40 volt benne, kínlódva aludt ki az olajlámpa. Castrol 10W40-nel indítózásnál már kialszik, bár a múltkori murvahidegben már nem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 megkaptam a választ, úgy néz ki :lol: Persze a köv. helyzet nállatok nem állhat fent: de egyszer olvastam valahol, hogy 1 srácnak rossz olaj volt benne, és azért csinálta, miután lecserélték, megszűnt :P nem tudta rendesen nyomni a szivattyú, vagy túl sűrű volt, már nem emlékszem pontosan. Ha hideg van, az olaj dermedtebb, azzal is nehezebb dolga van a gépnek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :P de az miért van? :lol: nekem kialszik még indítózás alatt? (az 1.6oson is kialudt) Ennél egyszerűbb a válasz. Nálam az olajszűrő felül van, az önindító felett és ferdén lefelé áll. A többit a fantáziátokra bízom :lol: Most castrol magna 10W-40 van benne nekem is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Ennél egyszerűbb a válasz. Nálam az olajszűrő felül van, az önindító felett és ferdén lefelé áll. A többit a fantáziátokra bízom :lol: Most castrol magna 10W-40 van benne nekem is. rákérdezhetek? van benne egy kis fizika :lol: nem is azt mondtam, hogy neked nem az van benne, dehogy is, csak tudod mi kell az autódba, ha itt vagy a fórumon :P de van olyan aki nem tudta, azt valami fórumon olvastam valahol még régebben (nem itt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Ennél egyszerűbb a válasz. Nálam az olajszűrő felül van, az önindító felett és ferdén lefelé áll. A többit a fantáziátokra bízom :lol: Most castrol magna 10W-40 van benne nekem is. SZR-en is ferdén áll lefele, igaz nem olyan magasan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 SZR-en is ferdén áll lefele, igaz nem olyan magasan. :lol: Én nem értem mi ebben a jó, de a kitalálója biztos tudja (szándékosan nem írtam azt, hogy "tervező", mert szerintem az egy kókler volt mandulaszemekkel :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Elképzelhető az olajpumpa halódása... :lol: Nem akarok én ördögöt falra festeni! :lol: Ennél egyszerűbb a válasz: az X17DT az ilyen. Elég szalonképtelen helyen van az olajszűrő meg az olajnyomásmérő gomba is. A 16 szelepes Isuzu blokkok a G Astrákban ugyanezt csinálják, már szinte nullkilométeresen is. Nem kell vele foglalkozni, meg kell barátkozni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Ha hideg van, az olaj dermedtebb, azzal is nehezebb dolga van a gépnek :lol: Ez így van. Ezért aki rövid távokra használja az autóját, sok-sok hidegindítással, lehet, hogy érdemesebb 5W 40-es olajat használnia. Persze csak ha jó állapotú a motor, és mondjuk nem eszi 10W40es olajat, csak akkor. Próbálta már valaki akár isuzuba, akár DTL-be az 5W40-es olajat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Ez így van. Ezért aki rövid távokra használja az autóját, sok-sok hidegindítással, lehet, hogy érdemesebb 5W 40-es olajat használnia. Persze csak ha jó állapotú a motor, és mondjuk nem eszi 10W40es olajat, csak akkor. Próbálta már valaki akár isuzuba, akár DTL-be az 5W40-es olajat? kinek van manapság ilyen adottságú DTL-je :lol: azt jobban enné biztosan, még ebből is csipked az enyém :lol: a Turbónál szoktak nézni valamit? mit kell ott nézni, és hogyan? (olajfolyást, vagy mit?) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 kinek van manapság ilyen adottságú DTL-je :lol: azt jobban enné biztosan, még ebből is csipked az enyém :lol: a Turbónál szoktak nézni valamit? mit kell ott nézni, és hogyan? (olajfolyást, vagy mit?) :P Elvileg ott szokot folyni ahol a levegőszűrőről érkezik a cső és kapcsolódik a turbóra. Ha ott olajat látsz az annyit jelent mint mikor neked a nyakad véres... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Elvileg ott szokot folyni ahol a levegőszűrőről érkezik a cső és kapcsolódik a turbóra. Ha ott olajat látsz az annyit jelent mint mikor neked a nyakad véres... :lol: de olyankor fogyna az olaj is nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts