Dáwid Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 csak annyit a kihegyezett turbós dizikról, hogy egy sprinter simán elmegy 6-700.000 km vagy még többet, ha odafigyelnek rá Nem is egy pdtdi, :lol: Azt ami a sprinterben van arra találták ki hogy sokat, és terhelve menjen. Egy új személyautó dízel azért más. Volt szerencsém vezetni egy új subarut (amikor kitalálták a boxer dízelt). Úgy ültem bele hogy boxer motor... nyomaték, dízel... nyomaték-Húúbazzeg mi lesz itt. Lóf.sz lett ott. Nyomatékba alacsony fordulaton a 16 éves F-em után rájöttem hogy odab.ssza :lol: . A másik emberke aki utánam vezetett visszafelé, 3x fulladt le vele. Igaz hogy 160-nál kérte a 6-ost, és 80-nál ránéztem a gázra és majd' kisetem a hátsó ajtón de alacsony fordulaton semmit nem tudott annyira "elbenzinesítették". Egy dízelnek pont az lenne a lényege hogy ne fordulatból hanem nyomatékból éljen, az újaknál ezt el lehet felejteni ahogy észrevettem. Egy ilyen motor nem hiszem hogy elmegy 6-700 ezret, még akkor sem ha húdeodafigyelnek rá, főleg nem 30e-s olajcserékkel :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Mutasd meg hol irtam olyat, hogy beletoltom :lol: Csak azt probaltam cafolni, hogy miert nem olcsobb egy longlife csereperiodusu uj auto szervize. igazad van nem írtad, rosszul fogalmaztam. sprinter nem pd- hanem cdi, és ugye bármit szét lehet hajtani. 240ezer van a miénkben, állandó padló gáz, 30ezres serviz , közte 2-3 lit utántöltés. 1milliót költöttek rá az utóbbi évben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Bőven. Én is ugyan ilyet vettem,csak diesel feliratut. Nem vicc. Egyrészt full szintetikus az olaj, ami 25x olyan jol birja a kikepzest, mint amit mi hasznalunk. Masreszt az olajhuto es olajszuro rendszer is olyan, ami ezt lehetove teszi :lol: Fejlodik a technika ezen a teren is. Feltetelezem, elhiszed azt, hogy egy mai 1.7 diesel 125 LE-t és 280 Nm-t tud, mig a tied ami 15 eves, csak 68/132-t. Akkor miert olyan hihetetlen, hogy az ezekhez valo olajok is 2x annyit tudnak, mint 15 éve? :lol: lehet hogy igazad van, de a mostani off autóm 132le- dizel mégis eldobom az oilt 10ezernél. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 csak annyit a kihegyezett turbós dizikról, hogy egy sprinter simán elmegy 6-700.000 km vagy még többet, ha odafigyelnek rá De az nem 1.7 es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Bőven. Én is ugyan ilyet vettem,csak diesel feliratut. Akkor megnyúgodtam :lol: amúgy nekem ilyen van benne Nem vicc. Egyrészt full szintetikus az olaj, ami 25x olyan jol birja a kikepzest, mint amit mi hasznalunk. Masreszt az olajhuto es olajszuro rendszer is olyan, ami ezt lehetove teszi :D Fejlodik a technika ezen a teren is. Feltetelezem, elhiszed azt, hogy egy mai 1.7 diesel 125 LE-t és 280 Nm-t tud, mig a tied ami 15 eves, csak 68/132-t. Akkor miert olyan hihetetlen, hogy az ezekhez valo olajok is 2x annyit tudnak, mint 15 éve? :D persze fejlődik a tudomány napról napra, nemhogy 15 év alatt :P :lol: de azt is tudom, hogy itt a faluban van egy 1.7-es H astra, és az ugyanannyi olajat eszik mint az enyém, pedig abban csak 60.000 km körül van, és nem 240.000 (óra szerint, és még ki tudja mennyi :lol: ) mint az enyémben. lehet hogy igazad van, de a mostani off autóm 132le- dizel mégis eldobom az oilt 10ezernél. :D én is inkább így lennék vele ;) Tudod, hogy a tied, megadsz neki minden jót, és biztosan meg is fogja hálálni :D És persze a korábbi olajcsere egyáltalán nem árt, csak a későbbi :P úgyhogy illik NEM túllépni az előírtakat :P Ezt főleg magamnak írom :D :P :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Fiuk. Az utóizzításnak van valami gyakorlati jelentősége azon kívül hogy így a károsanyag kibocsátás kisebb az indítást követő percekben? Vagy csak az izzítógyertya gyártók járnak jól ezzel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Fiuk. Az utóizzításnak van valami gyakorlati jelentősége azon kívül hogy így a károsanyag kibocsátás kisebb az indítást követő percekben? Vagy csak az izzítógyertya gyártók járnak jól ezzel? szerintem jó az a motornak is :lol: nem véletlen találták ki. amúgy nem megy az olyan sokáig, indítást követően nekem kb 30 mperc után lekacsolja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Tegnap végre kicseréltem az izzítógyertyákat. Kíváncsian vártam a reggelt, mi változott hidegindítás terén. Íme az eredmény :lol: Össze sem lehet hasonlítani. Viszont nagyon furcsa értékeket mértem mielőtt kicseréltem az izzítókat. 1-2-es hengernél 200 ohm, 3-4-esnél 4 ohm :lol: Kiszedve kézben mindegyiknél 4 ohm...? De mindegy, már újak. Bár anyagi okokból csak Febi-ket kapott, de ezekkel is jócskán javult a helyzet. 200.000 Km körül nem is rossz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Tegnap végre kicseréltem az izzítógyertyákat. Kíváncsian vártam a reggelt, mi változott hidegindítás terén. Íme az eredmény :P Össze sem lehet hasonlítani. Viszont nagyon furcsa értékeket mértem mielőtt kicseréltem az izzítókat. 1-2-es hengernél 200 ohm, 3-4-esnél 4 ohm :lol: Kiszedve kézben mindegyiknél 4 ohm...? De mindegy, már újak. Bár anyagi okokból csak Febi-ket kapott, de ezekkel is jócskán javult a helyzet. 200.000 Km körül nem is rossz... Kéne valami viszonyítási alap a videóhoz. Amugy használjátok egészséggel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Kéne valami viszonyítási alap a videóhoz. Amugy használjátok egészséggel. :lol: Eddig hidegben 5-6 mp tekerés után majdnem hengerenként indult el, köszönhetően az izzítóknak... ahogy nőttek a mínuszok, hosszabbodott a tekertetés ideje Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Tegnap végre kicseréltem az izzítógyertyákat. Kíváncsian vártam a reggelt, mi változott hidegindítás terén. Íme az eredmény :lol: Össze sem lehet hasonlítani. Viszont nagyon furcsa értékeket mértem mielőtt kicseréltem az izzítókat. 1-2-es hengernél 200 ohm, 3-4-esnél 4 ohm :lol: Kiszedve kézben mindegyiknél 4 ohm...? De mindegy, már újak. Bár anyagi okokból csak Febi-ket kapott, de ezekkel is jócskán javult a helyzet. 200.000 Km körül nem is rossz... csak ennyit kell izzítanod? pár mp, és kész :lol: az ISUZUban másabb az izzítás? úgyértem annak jobb a hatásfoka? :P vagy ti DTL-esek nem szoktatok többet várni??? nekem kb 25mp után alszik ki a lámpa, én azt mindíg kivárom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 csak ennyit kell izzítanod? pár mp, és kész :lol: az ISUZUban másabb az izzítás? úgyértem annak jobb a hatásfoka? :lol: vagy ti DTL-esek nem szoktatok többet várni??? nekem kb 25mp után alszik ki a lámpa, én azt mindíg kivárom :P Akkor a tied milyen? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 csak ennyit kell izzítanod? pár mp, és kész :lol: az ISUZUban másabb az izzítás? úgyértem annak jobb a hatásfoka? :lol: vagy ti DTL-esek nem szoktatok többet várni??? nekem kb 25mp után alszik ki a lámpa, én azt mindíg kivárom :P És ez hidegen ilyen. Melegen egy villanás az egész :lol: Azért megszoktam várni, míg a szegénységjelző elalszik :lol: Gondolom nem véletlen kerül 2× annyiba az izzítógyertya sem ( febi 30% kedvezménnyel 2600/db), bár lehet csak azért, mert japó moci... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 vagy ti DTL-esek nem szoktatok többet várni??? nekem kb 25mp után alszik ki a lámpa, én azt mindíg kivárom :lol: Az igen :lol: minusz 15 alatt sem több 20 mp-nél nekem.. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Akkor a tied milyen? :P gyóvann nah :lol: kifejezetten DTL-eseket szerettem volna megkérdezni ;) nem H-sokat :D :D :lol: :lol: (húúú milyen retorzióra számít Az igen :P minusz 15 alatt sem több 20 mp-nél nekem.. :D azért írtam, hogy kb :P (attól függ milyen gyorsan számolok magamban :lol: ) szóval akkor te is kivárod? vagy csak úgy találomra? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vik.81 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 gyóvann nah :lol: kifejezetten DTL-eseket szerettem volna megkérdezni :lol: nem H-sokat :P ;) :lol: :lol: (húúú milyen retorzióra számít azért írtam, hogy kb :D (attól függ milyen gyorsan számolok magamban :lol: ) szóval akkor te is kivárod? vagy csak úgy találomra? :P Nekem 17DR-nél 10-12másodperc, hidegbe (-10alatt) 18-20 gyors izzitású champion gyertyával, a corsába lassú izzitású NGK van, (szívó isuzu motor) kb 7-7másodpercel több. Mindig megvárom míg kattan a relé, és csak utána indítok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 És ez hidegen ilyen. Melegen egy villanás az egész :lol: Azért megszoktam várni, míg a szegénységjelző elalszik ;) Gondolom nem véletlen kerül 2× annyiba az izzítógyertya sem ( febi 30% kedvezménnyel 2600/db), bár lehet csak azért, mert japó moci... Nekem hidegen is van hogy 2-3 másodperc után lelövi a visszajelző lámpát :lol: Olyan is van hogy melegebb, és akkor tovább világít... Igazából még nem jöttem rá hogy mit is jelez az a lámpa :P :lol: nekem egy kicsit korábbi Videóm van :lol: (igen tudom húzzam meg az éxíjat :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Nekem 17DR-nél 10-12másodperc, hidegbe (-10alatt) 18-20 gyors izzitású champion gyertyával, a corsába lassú izzitású NGK van, (szívó isuzu motor) kb 7-7másodpercel több. Mindig megvárom míg kattan a relé, és csak utána indítok. én is megvárom, nekem jelzi is. azt mondod xarok a gyertyák :P , még most vettem nem olyan régen csak őket :lol: ilyenek BERU vagy a relével lehet gond? ;) vagy mivel :P most kimentem, megnéztem pontosan mennyi is, és kb 30 mp-et számoltam :D lehet valami rnem kóser :lol: ...nekem egy kicsit korábbi Videóm van :lol: (igen tudom húzzam meg az éxíjat :lol: :lol: az igen, a tied jól indul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 szóval akkor te is kivárod? vagy csak úgy találomra? :lol: Kivárom míg elalszik, utána gyufát neki :lol: :lol: :P amúgyis után-izzít még vagy 1 percig hideg motornál.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Kivárom míg elalszik, utána gyufát neki :P :lol: :lol: amúgyis után-izzít még vagy 1 percig hideg motornál.. :lol: ja, még ég a lámpa van, hogy majdnem egy percet is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 én is megvárom, nekem jelzi is. azt mondod xarok a gyertyák :lol: , még most vettem nem olyan régen csak őket :lol: ilyenek BERU vagy a relével lehet gond? :P vagy mivel :P most kimentem, megnéztem pontosan mennyi is, és kb 30 mp-et számoltam ;) lehet valami rnem kóser :lol: az igen, a tied jól indul :D Szeretem is. Az a szívódé escort amivel tavaly télen "verseny-indítóztunk" :D aztán meg "verseny-stoppoltunk" a behúzáshoz :D az most írígykedik is :D Itt monnyuk csak olyan 5-6 órát állt, és azt is már a végén napon, de nem teker többet reggel sem. qrvára imádom :lol: Viszont mostanában veszem észre hogy mintha kezdene jobban füstölni mint ahogy eddig tette. Lehet hogy le kéne csukni az egeret? :lol: Olajat nem eszik, az is tök furcsa volt egy darabig hogy hiába nézegetem nem kell önteni bele :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Én a legnagyobb hidegben a Bosch durathermekkel úgy indítok,hogy gyujtás,izzít és számoltam 10-et.Pöcc röff! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Én a legnagyobb hidegben a Bosch durathermekkel úgy indítok,hogy gyujtás,izzít és számoltam 10-et.Pöcc röff! aham. nem azt mondtam, hogy az enyém nem indul úgy :lol: indul úgyis simán, csak ti mondtátok, hogy ha kivárom az izzítórelé kattanást, akkor az kíméli a motort. vagy ez nem így van, (mindezidáig tévhitben éltem?) és indíthatok nyúgodtan hamarabb is? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 csak ennyit kell izzítanod? pár mp, és kész :lol: az ISUZUban másabb az izzítás? úgyértem annak jobb a hatásfoka? :lol: vagy ti DTL-esek nem szoktatok többet várni??? nekem kb 25mp után alszik ki a lámpa, én azt mindíg kivárom :P Nálam (Isuzu motoros B Veki) kinti hőmérséklettől függetlenül mindig 3-4 mp az izzítás. Ha hideg a motor, ezt csinálja -18 és +30 foknál is. A visszajelző lámpa a relé kattanásával egyidőben alszik el. Hidegindítás1 Hidegindítás2 Ha meleg a motor, akkor a visszajelző lámpa gyújtás ráadása után azonnal elalszik, s lehet indítani. -5 fok felett nem krll tovább indítózni, mint 1-2 mp, az alatt kettőt szoktam izzítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Nálam (Isuzu motoros B Veki) kinti hőmérséklettől függetlenül mindig 3-4 mp az izzítás. Ha hideg a motor, ezt csinálja -18 és +30 foknál is. A visszajelző lámpa a relé kattanásával egyidőben alszik el. Hidegindítás1 Hidegindítás2 Ha meleg a motor, akkor a visszajelző lámpa gyújtás ráadása után azonnal elalszik, s lehet indítani. -5 fok felett nem krll tovább indítózni, mint 1-2 mp, az alatt kettőt szoktam izzítani. ez érdekes de látod valójában a DTL-ekben tovább tart amíg a relé kattan. csak valamiben másabb lehet a ti ISUZU motorotok nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts