Tiv. Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Az nem az autó hibája volt,hanem az ő hülyesége! :lol: De igen. Anyaghibás volt. :D Ő kezdte. Azt állította a motor nem volt bontva...így könnyű. :blink: Nem is volt bontva. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nem is volt bontva. :rolleyes: Pont ez az. Az ügyességednek köszönhetően. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Pont ez az. Az ügyességednek köszönhetően. :D Nem az enyémnek. :lol: Én csak ott voltam. :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Csak úgy érdekességképpen: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Pont ez az. Az ügyességednek köszönhetően. :lol: Tiv. marha volt!Ennyi! Dízel nem arra való,hogy visszakettő-ablaktörlővel körözünk csontgázon! Az,hogy a himba eltört a konstrukciót dicséri szerintem,nagyon jó megoldás,kár hogy a benzinesekben nem így van. Ja és hogy a két Laci megoldotta kipufogón keresztül a himbacserét? :rolleyes: Mi Tiv.-vel lelkesen szurkoltunk,ők meg agyaltak! :blink: Tényleg!Valakinek nincs rajza/képe a gyári szerszámról,ami lenyomja a szelepeket,hogy himbát lehessen cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Bár a cartárs itt turbósba gondolkozik, de ha nem siet, én merem a jánlani a szívót is. Szépen el lehet vele ketyegni, és ha nincs turbó nem is lehet vele gond. Esetleg még azt érdemes megnézni, ha valaki hosszútávon gondolkozik, jövőre melyik sávba esik a kW szerinti kötelező biztosítás rendszerbe... A szívó az zöldkártyán megkapja a zöld plakettet? A motorkódja szerint még Euro1-es sincs. Azért lassacskán gondok lesznek vele a zöldkártyán, nameg elkezdik őket kitiltani a belvárosokból, meg innen-onnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Tényleg!Valakinek nincs rajza/képe a gyári szerszámról,ami lenyomja a szelepeket,hogy himbát lehessen cserélni? Erre gondolsz? Opel KM-650-es célszerszám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 A szívó az zöldkártyán megkapja a zöld plakettet? A motorkódja szerint még Euro1-es sincs. Lassacskán gondok lesznek vele a zöldkártyán, nameg lassacskán elkezdik őket kitiltani őket belvárosokból, meg innen-onnan. A DR (Van benne AGR szelep) megkapja a ződet. az juró 2-es. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 A DR (Van benne AGR szelep) megkapja a ződet. az juró 2-es. :rolleyes: Akkor nem szóltam :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 A DR (Van benne AGR szelep) megkapja a ződet. az juró 2-es. :rolleyes: Elvileg ezt nem nagyon cifrázzák túl. A katalizátorosok zöldet kapnak, anélküliek sárgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Akkor nem szóltam :lol: Belvárosban dolgozom vele, rólam is lefőtt egy kávé amikor bedobták ezt a kitiltós dolgot :D :blink: Katalizátor van a sima D-ben is nem? Én úgy tudtam hogy az AGR miatt kapja meg a DR az Euró2-t :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vik.81 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 A szívó az zöldkártyán megkapja a zöld plakettet? A motorkódja szerint még Euro1-es sincs. Azért lassacskán gondok lesznek vele a zöldkártyán, nameg elkezdik őket kitiltani a belvárosokból, meg innen-onnan. Meg, bár láttam már mindegyik variciót... :blink: De valaki biztos megtudja mondani mitől függ :rolleyes: Nekünk a 94' 17DR sárga, a hever 93' 17DR zöld, másik haver 94' X17DT veci zöld, pár házzal arrébb szomszéd 96' X17DT astra sárga, a corsa meg 95' 1.5isuzu szívód. zöld, de láttam 96'-ost sárgával :lol: Most már én is kávncsi lennék hogy van ez? Egyszer kérdeztem a zöldkártyást hogy müködik ez, de ő egyszerűen oldja meg: olyat tesz rá amilyen volt... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Belvárosban dolgozom vele, rólam is lefőtt egy kávé amikor bedobták ezt a kitiltós dolgot :D :blink: Katalizátor van a sima D-ben is nem? Én úgy tudtam hogy az AGR miatt kapja meg a DR az Euró2-t :rolleyes: A hármas hatású katalizátor miatt kapja meg a zöldet, nem azért, mert hányas ojrós a motor. Szerk: sokan meg spórolni akarnak a ZK-n, ezért az olcsóbb, sárga plakettest csináltatják meg, nem a drágább ZŐD-et. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 A hármas hatású katalizátor miatt kapja meg a zöldet, nem azért, mert hányas ojrós a motor. Szerk: sokan meg spórolni akarnak a ZK-n, ezért az olcsóbb, sárga plakettest csináltatják meg, nem a drágább ZŐD-et. :rolleyes: Az hogy Euró hányas a motor, az a katalizátortól, illetve annak milyenségétől függ, így nem túl magyarosan megfogalmazva :blink: 1994-ig: 17D: AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett. 17DR: AGR van, katalizátor van. 17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett Ezeknek nincsen környezetvédelmi besorolása. 1994-től: Euro2 mind X17D: AGR van, katalizátor van, Dáwid, nem ilyen a tiéd? X17DTL: AGR nincs, katalizátor van (kivéve G Astra: AGR van) X17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van A két isuzu, illetve a 17DR és X17D között csak annyi lehet a különbség, hogy amikor előbbieket gyártották még nem volt Euro2, ezért nem kaphattak Euro2 minősítést, és később sem kapták meg (max sufniban). (Ismerősöm úgy járt a németből behozott autójával, hogy bőven teljesíti az Euro3-at, de amikor először forgalomba helyezték, még nem volt Euro3-ezért csak Euro2esként helyezhette forgalomba itthon, persze emiatt szívott a drágább reg adóval :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Az hogy Euró hányas a motor, az a katalizátortól, illetve annak milyenségétől függ, így nem túl magyarosan megfogalmazva :D 1994-ig: 17D: AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett. 17DR: AGR van, katalizátor van. 17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett Ezeknek nincsen környezetvédelmi besorolása. 1994-től: Euro2 mind X17D: AGR van, katalizátor van, Dáwid, nem ilyen a tiéd? X17DTL: AGR nincs, katalizátor van (kivéve G Astra: AGR van) X17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van A két isuzu, illetve a 17DR és X17D között csak annyi lehet a különbség, hogy amikor előbbieket gyártották még nem volt Euro2, ezért nem kaphattak Euro2 minősítést, és később sem kapták meg (max sufniban). (Ismerősöm úgy járt a németből behozott autójával, hogy bőven teljesíti az Euro3-at, de amikor először forgalomba helyezték, még nem volt Euro3-ezért csak Euro2esként helyezhette forgalomba itthon, persze emiatt szívott a drágább reg adóval ;) ) Nem :rolleyes: az előző moci is meg ez is DR :blink: Utána kérdeztem, és ha az ótó teljesíti az euró valamennyit és nem abban a besorolásban van (pl.: mert valaki sárgította a plakettet anno pár nyomorult ezresért) akkor a gyártótól vagy az aodott országban levő márka-képviseletétől lehet kérni valami igazolólapot amivel vissza lehet sorolni a neki megfelelő kategóriába :lol: csak utána járás meg sz.pás, de legalább nem lehetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nem :rolleyes: az előző moci is meg ez is DR :blink: Utána kérdeztem, és ha az ótó teljesíti az euró valamennyit és nem abban a besorolásban van (pl.: mert valaki sárgította a plakettet anno pár nyomorult ezresért) akkor a gyártótól vagy az aodott országban levő márka-képviseletétől lehet kérni valami igazolólapot amivel vissza lehet sorolni a neki megfelelő kategóriába :lol: csak utána járás meg sz.pás, de legalább nem lehetetlen. Jaja, találkoztam már ilyen igazolással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 1994-től: Euro2 mind X17D: AGR van, katalizátor van, Dáwid, nem ilyen a tiéd? X17DTL: AGR nincs, katalizátor van (kivéve G Astra: AGR van) X17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van) De van :lol: már aki ki nem iktatta.. :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 De van ;) már aki ki nem iktatta.. :rolleyes: :D ugyanaz a mese.... :D nekem is csak vótt :blink: :lol: akkor a mienk EURO 2-es ugyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 akkor a mienk EURO 2-es ugyi? Mivel már nem kormol az EGR kiiktatása miatt E3 :lol: :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Mivel már nem kormol az EGR kiiktatása miatt E3 :lol: :lol: :P ha hírtelen lepadlózom (természetesen álló helyzetben) bizony elég jó nagy kojtot lök :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 találtam egy (számomra) érdekes dolgot... ezen a képen van egy terelőlemez a turbó körül.... nekem meg olyan nincs... :lol: az nem baj? Mi célt szolgálna egyáltalán az a lemezke??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Mi célt szolgálna egyáltalán az a lemezke??? :lol: Stabil zörgés produkálása és hővédelem! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Stabil zörgés produkálása és hővédelem! :lol: de akkor jó lenne ha tennék oda valamit házilag? vagy vegyek egy olyat bontóból? vagy tök fölösleges? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 de akkor jó lenne ha tennék oda valamit házilag? vagy vegyek egy olyat bontóból? vagy tök fölösleges? :lol: Én lesz@rnám,de ha nagyon zavar a tudat,hogy ott több a hő szerválj egyet! :lol: Majd jól zörögni kezd egyszer! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Én lesz@rnám,de ha nagyon zavar a tudat,hogy ott több a hő szerválj egyet! :lol: Majd jól zörögni kezd egyszer! :P hát ha nem vészes, akkor hagyom, nem járkálok utánna. tulajdonképpen az a gázolajszűrőt védené a hőtől? mert akkor télen az hasznos, + üzemanyag előfűtés :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts