Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Pont ez az. Az ügyességednek köszönhetően. :lol:

Tiv. marha volt!Ennyi!

Dízel nem arra való,hogy visszakettő-ablaktörlővel körözünk csontgázon!

Az,hogy a himba eltört a konstrukciót dicséri szerintem,nagyon jó megoldás,kár hogy a benzinesekben nem így van.

Ja és hogy a két Laci megoldotta kipufogón keresztül a himbacserét? :rolleyes:

Mi Tiv.-vel lelkesen szurkoltunk,ők meg agyaltak! :blink:

Tényleg!Valakinek nincs rajza/képe a gyári szerszámról,ami lenyomja a szelepeket,hogy himbát lehessen cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Bár a cartárs itt turbósba gondolkozik, de ha nem siet, én merem a jánlani a szívót is. Szépen el lehet vele ketyegni, és ha nincs turbó nem is lehet vele gond. Esetleg még azt érdemes megnézni, ha valaki hosszútávon gondolkozik, jövőre melyik sávba esik a kW szerinti kötelező biztosítás rendszerbe...

A szívó az zöldkártyán megkapja a zöld plakettet? A motorkódja szerint még Euro1-es sincs.

Azért lassacskán gondok lesznek vele a zöldkártyán, nameg elkezdik őket kitiltani a belvárosokból, meg innen-onnan.

Link to comment
Megosztás:

A szívó az zöldkártyán megkapja a zöld plakettet? A motorkódja szerint még Euro1-es sincs.

Lassacskán gondok lesznek vele a zöldkártyán, nameg lassacskán elkezdik őket kitiltani őket belvárosokból, meg innen-onnan.

A DR (Van benne AGR szelep) megkapja a ződet. az juró 2-es. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A szívó az zöldkártyán megkapja a zöld plakettet? A motorkódja szerint még Euro1-es sincs.

Azért lassacskán gondok lesznek vele a zöldkártyán, nameg elkezdik őket kitiltani a belvárosokból, meg innen-onnan.

Meg, bár láttam már mindegyik variciót... :blink: De valaki biztos megtudja mondani mitől függ :rolleyes:

Nekünk a 94' 17DR sárga, a hever 93' 17DR zöld, másik haver 94' X17DT veci zöld, pár házzal arrébb szomszéd 96' X17DT

astra sárga, a corsa meg 95' 1.5isuzu szívód. zöld, de láttam 96'-ost sárgával :lol:

Most már én is kávncsi lennék hogy van ez? Egyszer kérdeztem a zöldkártyást hogy müködik ez, de ő egyszerűen oldja meg: olyat tesz rá amilyen volt... :D

Link to comment
Megosztás:

Belvárosban dolgozom vele, rólam is lefőtt egy kávé amikor bedobták ezt a kitiltós dolgot :D :blink:

Katalizátor van a sima D-ben is nem? Én úgy tudtam hogy az AGR miatt kapja meg a DR az Euró2-t :rolleyes:

A hármas hatású katalizátor miatt kapja meg a zöldet, nem azért, mert hányas ojrós a motor.

Szerk: sokan meg spórolni akarnak a ZK-n, ezért az olcsóbb, sárga plakettest csináltatják meg, nem a drágább ZŐD-et. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A hármas hatású katalizátor miatt kapja meg a zöldet, nem azért, mert hányas ojrós a motor.

Szerk: sokan meg spórolni akarnak a ZK-n, ezért az olcsóbb, sárga plakettest csináltatják meg, nem a drágább ZŐD-et. :rolleyes:

Az hogy Euró hányas a motor, az a katalizátortól, illetve annak milyenségétől függ, így nem túl magyarosan megfogalmazva :blink:

1994-ig:

17D: AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett.

17DR: AGR van, katalizátor van.

17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett

Ezeknek nincsen környezetvédelmi besorolása.

1994-től: Euro2 mind

X17D: AGR van, katalizátor van, Dáwid, nem ilyen a tiéd?

X17DTL: AGR nincs, katalizátor van (kivéve G Astra: AGR van)

X17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van

A két isuzu, illetve a 17DR és X17D között csak annyi lehet a különbség, hogy amikor előbbieket gyártották még nem volt Euro2, ezért nem kaphattak Euro2 minősítést, és később sem kapták meg (max sufniban).

(Ismerősöm úgy járt a németből behozott autójával, hogy bőven teljesíti az Euro3-at, de amikor először forgalomba helyezték, még nem volt Euro3-ezért csak Euro2esként helyezhette forgalomba itthon, persze emiatt szívott a drágább reg adóval :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Az hogy Euró hányas a motor, az a katalizátortól, illetve annak milyenségétől függ, így nem túl magyarosan megfogalmazva :D

1994-ig:

17D: AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett.

17DR: AGR van, katalizátor van.

17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van kivéve E kadett

Ezeknek nincsen környezetvédelmi besorolása.

1994-től: Euro2 mind

X17D: AGR van, katalizátor van, Dáwid, nem ilyen a tiéd?

X17DTL: AGR nincs, katalizátor van (kivéve G Astra: AGR van)

X17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van

A két isuzu, illetve a 17DR és X17D között csak annyi lehet a különbség, hogy amikor előbbieket gyártották még nem volt Euro2, ezért nem kaphattak Euro2 minősítést, és később sem kapták meg (max sufniban).

(Ismerősöm úgy járt a németből behozott autójával, hogy bőven teljesíti az Euro3-at, de amikor először forgalomba helyezték, még nem volt Euro3-ezért csak Euro2esként helyezhette forgalomba itthon, persze emiatt szívott a drágább reg adóval ;) )

Nem :rolleyes: az előző moci is meg ez is DR :blink: Utána kérdeztem, és ha az ótó teljesíti az euró valamennyit és nem abban a besorolásban van (pl.: mert valaki sárgította a plakettet anno pár nyomorult ezresért) akkor a gyártótól vagy az aodott országban levő márka-képviseletétől lehet kérni valami igazolólapot amivel vissza lehet sorolni a neki megfelelő kategóriába :lol: csak utána járás meg sz.pás, de legalább nem lehetetlen.

Link to comment
Megosztás:

Nem :rolleyes: az előző moci is meg ez is DR :blink: Utána kérdeztem, és ha az ótó teljesíti az euró valamennyit és nem abban a besorolásban van (pl.: mert valaki sárgította a plakettet anno pár nyomorult ezresért) akkor a gyártótól vagy az aodott országban levő márka-képviseletétől lehet kérni valami igazolólapot amivel vissza lehet sorolni a neki megfelelő kategóriába :lol: csak utána járás meg sz.pás, de legalább nem lehetetlen.

Jaja, találkoztam már ilyen igazolással.

Link to comment
Megosztás:

1994-től: Euro2 mind

X17D: AGR van, katalizátor van, Dáwid, nem ilyen a tiéd?

X17DTL: AGR nincs, katalizátor van (kivéve G Astra: AGR van)

X17DT (Isuzu): AGR nincs, katalizátor van)

De van :lol: már aki ki nem iktatta.. :rolleyes: :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.