Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

azt nem néztem.. nem tudtam, hogy az is érdekes lehet :rolleyes: de ezek szerint mégis..

odáig még nem jutottam :blink: , az út után cserélem, már meg van véve: 1.kép 2.kép 3.kép

mellesleg azt nehéz cserélni??? gondolom lelevegősödik a rendszer... azt fel kell tölteni, vagy elrendezi majd magát??

Nem muszáj cserélni. Le lehet engedni az alján és tavasszal meg ősszel elég cserélni.

Link to comment
Megosztás:

De nem az a gond, hogy a fagyott víz eltömíti a szűrőt? Vagy azt állandóan melegíti?

A gond az, hogy ilyen hidegekben a szűrőn kiül a pakura és az tömíti el, még ha 1 csepp víz sincs benne :blink: bár illendő lenne ilyenkor a forgalmazóknak rendes mértékben beletölteni a dermedésgátló adalékot -ha csak nem "jó lesz ez még otthonra is..." :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A gond az, hogy ilyen hidegekben a szűrőn kiül a pakura és az tömíti el, még ha 1 csepp víz sincs benne :lol: bár illendő lenne ilyenkor a forgalmazóknak rendes mértékben beletölteni a dermedésgátló adalékot -ha csak nem "jó lesz ez még otthonra is..." :rolleyes:

:blink:

Paraffin :D

Link to comment
Megosztás:

Mit aggodsz? Nekem új autóm van s úgy bikáztuk tegnap ahogyan az meg van írva. Ma meg sem moccant, kivágom az egészet a %+")!%+(%//+-ba. Ráadásul rendszámaim sincsenek mert most iratódik át a nevemre.

Ismerősöm újan vett Astrájában 3 évig bírta az akksi, most adta meg magát. Állítólag elég szar akksikat tesznek az új opelekbe...

Link to comment
Megosztás:

10 L gázolajban ennyi jég volt: 1.kép 2.kép 3.kép

pedig MOL kútnál tankoltam, én saját magam :rolleyes:

töltésméréseim: az akku magában - itt meg járó motornál a töltésem

és egy kis biztonság: biztos ami biztos ezt is viszem magammal

Ilyen hideg ki szokta fingatni még a jó akksikat is, főleg öreg diesel autóknál :blink:

Amúgy szerintem nincs nagy gond azzal az akksival, 3 szori indítást, 2szeri izzítással együtt -10 fokban egy új akksi se nagyon bírna jobban :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na akkor pár dolgot tisztázzunk!

Dízeles kollegák figyeljenek,csak egyszer írom le:

-testkábelek ellenőrzése,cseréje,saruk átforrasztása

-gázolajszűrő fűtőbetétjének ellenőrzése

-gázolajszűrő víztelenítése

-5%-ig benzin hozzátankolása

-önindító szétszedése,kitakarítása,hőállózsírral összerakása

Link to comment
Megosztás:

Na akkor pár dolgot tisztázzunk!

Dízeles kollegák figyeljenek,csak egyszer írom le:

-testkábelek ellenőrzése,cseréje,saruk átforrasztása

-gázolajszűrő fűtőbetétjének ellenőrzése

-gázolajszűrő víztelenítése

-5%-ig benzin hozzátankolása

-önindító szétszedése,kitakarítása,hőállózsírral összerakása

Na ez azért nem egyszerű művelet házilag. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jó Reggelt a Dizeles Uraknak!

Hát igen, a hideg kérem tisztelettel, leng a kezem jelentkezem.

Üzemanyaggal kapcsolatban kérdeznék gyors forumkeresés utan.

Alpesi dizelrol itt olvastam pozitivat kiprobalnam. Eddig shellnel tankoltam sima dizelt shellnel! V-Power Dizel vs OMV Alpesi dizel kozt valaki valami tapasztalat?

MÁS:

Láttam itt a molos képeket hát gyönyörű... 278 Ft-ért. Régen auchan dizelt tankoltam mert milyen jo es olcso egy tankkal kb 580-600-at mentem el ugy felvillant a kis visszajelzo. Shellre valtottam, multkor 638 km es még nem vilagitott a kis visszajelzo :rolleyes: szal ugy vagyok vele ha dragabb de tobbet megyek vele inkabb legyen minosegibb.

Amugy Dizelesek tessék tankolni ma 4 Ft-tal emelik :blink:

Link to comment
Megosztás:

Jó Reggelt a Dizeles Uraknak!

Hát igen, a hideg kérem tisztelettel, leng a kezem jelentkezem.

Üzemanyaggal kapcsolatban kérdeznék gyors forumkeresés utan.

Alpesi dizelrol itt olvastam pozitivat kiprobalnam. Eddig shellnel tankoltam sima dizelt shellnel! V-Power Dizel vs OMV Alpesi dizel kozt valaki valami tapasztalat?

MÁS:

Láttam itt a molos képeket hát gyönyörű... 278 Ft-ért. Régen auchan dizelt tankoltam mert milyen jo es olcso egy tankkal kb 580-600-at mentem el ugy felvillant a kis visszajelzo. Shellre valtottam, multkor 638 km es még nem vilagitott a kis visszajelzo :lol: szal ugy vagyok vele ha dragabb de tobbet megyek vele inkabb legyen minosegibb.

Amugy Dizelesek tessék tankolni ma 4 Ft-tal emelik :D

Nekem van pozitív az alpesiről, de ahogy emlékszem egyedül vagyok vele ;) :rolleyes: Viszont ha érdekel tudok adni egy motort amin kipróbálhatod hogy milyen különbséget mutat :blink:

Link to comment
Megosztás:

Ilyen hideg ki szokta fingatni még a jó akksikat is, főleg öreg diesel autóknál :blink:

Amúgy szerintem nincs nagy gond azzal az akksival, 3 szori indítást, 2szeri izzítással együtt -10 fokban egy új akksi se nagyon bírna jobban :lol:

ez kissé megnyugtatott :D

este bevittem az akkut, reggel tettem csak be, sokkal könnyebben indult... 1 izzítás, és indítózás után pár rugdalódzás, de a köv 1 izzítás és indításnál már peröccent ;) igaz rugdalózott 2-3 másodpercig, de ennyi elfogadható még :D

.....

MÁS:

Láttam itt a molos képeket hát gyönyörű... 278 Ft-ért. Régen auchan dizelt tankoltam mert milyen jo es olcso egy tankkal kb 580-600-at mentem el ugy felvillant a kis visszajelzo. Shellre valtottam, multkor 638 km es még nem vilagitott a kis visszajelzo :D szal ugy vagyok vele ha dragabb de tobbet megyek vele inkabb legyen minosegibb.

Amugy Dizelesek tessék tankolni ma 4 Ft-tal emelik ;)

és a drágábbik MOL-ban is ugyan így megvan, arról is vannak emlékeim :rolleyes:

a vivaro ugyanúgy megy mind a kettővel, semmi különbség, még reggeli indításnál sem... (de ez egy 3 éves vivaró, nem tom tizen éves asztránál hogyan működne)

Link to comment
Megosztás:

ez kissé megnyugtatott :rolleyes:

este bevittem az akkut, reggel tettem csak be, sokkal könnyebben indult... 1 izzítás, és indítózás után pár rugdalódzás, de a köv 1 izzítás és indításnál már peröccent :blink: igaz rugdalózott 2-3 másodpercig, de ennyi elfogadható még :lol:

Nézd át az izzítógyertyákat.

Link to comment
Megosztás:

készen lett a generátorom(új szénkefék és első csapágy, új feszszabályzó) munkadíjjal 17e.azt mondta a szerelő srác, hogy az izzítórelő állandóan ment így folyamatos izzítás volt ezért is volt kevés a töltés, kitisztította és azt mondta frankó a dolog a töltés 14,5körül volt..Elhozza nekem a srác a kocsit én elindulok vele bnőmhöz erre ugyanúgy parázslik a töltésjelző.gondoltam kiveszem az ízzítórelét és hát így sem volt elég töltésem 12,7 körül(mindez beindított motornál, semmi fogyasztó rajta).később beindítom fogyasztó nélkül 14V a töltés, világítással, fűtés 2.fokozaton, és szól a hifi(erősítő,mélynyomó) és 13,9 a töltés és ha még rákapcsolom a hátsóablakfűtést és a fűtést 4.fokozatba állaítom akkor 12,9.szerintetek ez így normális???????????a villanyszerelő nem tudja miért infgadozik állandóan a tölés, mert most szedte rakta össze ######án a generátort. Megpróbálom a testkábelt kicserélni és az akksi negatív sarura kötni, hátha az baszakszik :rolleyes: :blink: :lol: :D ;) :D ;) :D

Link to comment
Megosztás:

készen lett a generátorom(új szénkefék és első csapágy, új feszszabályzó) munkadíjjal 17e.azt mondta a szerelő srác, hogy az izzítórelő állandóan ment így folyamatos izzítás volt ezért is volt kevés a töltés, kitisztította és azt mondta frankó a dolog a töltés 14,5körül volt..Elhozza nekem a srác a kocsit én elindulok vele bnőmhöz erre ugyanúgy parázslik a töltésjelző.gondoltam kiveszem az ízzítórelét és hát így sem volt elég töltésem 12,7 körül(mindez beindított motornál, semmi fogyasztó rajta).később beindítom fogyasztó nélkül 14V a töltés, világítással, fűtés 2.fokozaton, és szól a hifi(erősítő,mélynyomó) és 13,9 a töltés és ha még rákapcsolom a hátsóablakfűtést és a fűtést 4.fokozatba állaítom akkor 12,9.szerintetek ez így normális???????????a villanyszerelő nem tudja miért infgadozik állandóan a tölés, mert most szedte rakta össze ######án a generátort. Megpróbálom a testkábelt kicserélni és az akksi negatív sarura kötni, hátha az baszakszik :rolleyes: :blink: :lol: :D ;) :D ;) :D

Talán ha venné a fáradságot és mérne, vizsgálna, tesztelne, stb...

Link to comment
Megosztás:

Nézd át az izzítógyertyákat.

izzítógyertyák rendben működnek, nemrég cseréltem ki őket, kb 1-2 hónapja.. BERU ment bele

most nemrég az autóm melletti 2-3 éves seat sem indult, pedig új akkut vettek bele :D

az enyémről bikáztuk :D :rolleyes: :lol: :D

mondtam is a csávónak, hogy jobb lenne ha venne egy asztrát :blink: ;) :D ;)

Link to comment
Megosztás:

készen lett a generátorom(új szénkefék és első csapágy, új feszszabályzó) munkadíjjal 17e.azt mondta a szerelő srác, hogy az izzítórelő állandóan ment így folyamatos izzítás volt ezért is volt kevés a töltés, kitisztította és azt mondta frankó a dolog a töltés 14,5körül volt..Elhozza nekem a srác a kocsit én elindulok vele bnőmhöz erre ugyanúgy parázslik a töltésjelző.gondoltam kiveszem az ízzítórelét és hát így sem volt elég töltésem 12,7 körül(mindez beindított motornál, semmi fogyasztó rajta).később beindítom fogyasztó nélkül 14V a töltés, világítással, fűtés 2.fokozaton, és szól a hifi(erősítő,mélynyomó) és 13,9 a töltés és ha még rákapcsolom a hátsóablakfűtést és a fűtést 4.fokozatba állaítom akkor 12,9.szerintetek ez így normális???????????a villanyszerelő nem tudja miért infgadozik állandóan a tölés, mert most szedte rakta össze ######án a generátort. Megpróbálom a testkábelt kicserélni és az akksi negatív sarura kötni, hátha az baszakszik :rolleyes: :blink: :lol: :D ;) :D ;) :D

Ez segiteni fog. De inkább vegyél egy jó másfél méter hosszu 10 es kábelt villanyszerelős boltban. És a generátor rögzitőcsavarjátol vidd az akksi negativ polusához. Nekem ez segitett.

Link to comment
Megosztás:

Tiszteletem minden Opel fun-nak! Szeretnek par dolgot megtudni az opel astra f diesel motorjairol. Pl. ossze lehet e hozzni egy sima turbos Astra f motort egy isuzusal, minden ottletett szivesen varok, legfobb kepen hogy mi lenne az elonye es hatranya! Miert jott az ottlet.. tallan mert az isuzu-s tobb loeros meg ilyenek, de azert a motor alap reszet megtartanam!!! Elore is koszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Tiszteletem minden Opel fun-nak! Szeretnek par dolgot megtudni az opel astra f diesel motorjairol. Pl. ossze lehet e hozzni egy sima turbos Astra f motort egy isuzusal, minden ottletett szivesen varok, legfobb kepen hogy mi lenne az elonye es hatranya! Miert jott az ottlet.. tallan mert az isuzu-s tobb loeros meg ilyenek, de azert a motor alap reszet megtartanam!!! Elore is koszi!!!

Hi!

Nem kivitelezhető, a két motor nem is hasonlít egymásra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.