Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Jaja. 1 évet volt az autó a szalon előtt begyújtatlan állapotban. Aztán most, hogy tartósabb a hideg maga alá szart. Fura volt, mintha lassabban tekerne melegben is és azt hittem ez ilyen. Mostmár látom mi miatt volt.

Ez még talán a jobbik eset, mert tudod mi a baja.

Mintha tekerne az önindító mint a fene, és úgy nem indulna.

Link to comment
Megosztás:

Ez még talán a jobbik eset, mert tudod mi a baja.

Mintha tekerne az önindító mint a fene, és úgy nem indulna.

Hirtelen azt sem tudtam mire gondoljak. Elvileg volt áram benne mert duda,kijelző, világítás ment. Csak nem volt elég kráft, hogy berúgja. Hirtelen arra gondoltam mi van ha elfagyott benne a hűtőfolyadék bár -25 mértünk. Minden esetre kellemetlen meglepetések ezek.

Link to comment
Megosztás:

csak mert beszart a generátorom és a szerelő mondta hogy valszeg a fesszabályzó lesz de hogy az nem különálló darab

ezért gondoltam hogy húzós lehet az ára+cserélni kell szénkefét, első csapágyat is

állandóan javítgatni kell ezt a k####a generátort, mindig van vmi kínja

tavaly lettek cserélve a szénkefék és az egész forgó rész

Link to comment
Megosztás:

Remlem megúszom én is hasonló árakkal.Az ÚR szóljon belőled :blink: :lol: :D ;) :D ;) :D

Úgy legyen. De nekem nem segített. Cseréltem kétszer is fesz. szabályzót fél év alat, mégsem lett jó a töltésem. A töltéslámpa nem égett, de csak 12.5 volttal töltött. Terhelés nélkül. Most vettem egy használt generátort, kicseréltük, de ez sem volt az igazi, amig rá nem mértem a generátor házra. Ott megvolt a 14 V. Tehát valamelyik testkábel gyengélkedett. Vagy a generátor és a motor között, vagy a motor és a kaszni között. A régi generátorom igy is gatya volt, tehát a csere mindenképp kellett. A generátor feszitő csavarjátol, elvezettem egy 10 es vastagságú kábelt az akksi negativ polusához. Láss csodát, megjött a 14 V. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Az egy lassan 15 éves kezelési könyv, a tartalma legalábbis, azóta kicsit jobb gázolajat árulnak a kutakon :rolleyes:

Éjjel kint állt az autó (x17dt) -10 fokot mutatott a belső hőmérő. Ilyen hidegben még sosem idítottam.

Próbaképpen 2 szer izzítottam, utánna indít, 2 mp indítózás után bágyadtan indult, viszont most jó val tovább (6-7 mp-ig) világított az olajnyomásjelző. 10W-s olaj van benne, nem lehet, hogy jobb lenne az 5W-s?

És az autónk nem 15 éves? Amelyik naftát rendesen adalékolják az egy vagyonba kerül! Tavaly kipróbáltam én is az alpesi dízelt. Sokat mondok, ha azt mondom sz@rt sem ért, nem lett se jobb, se rosszabb, csak ettem a kefét, hogy többet fizettem érte, mint szoktam. Inkább a kanna meg a spuri vagy egy kis benya és hadd szóljon.

Nálam nem változott jóformán semmit az indítás, bár reggel itt is -9-et mutatott az autó. 2. próbálkozásra kicsit darabosan ugyan, de elindult. Ideje lenne már kicserélnem az izzítógyertyákat...

Link to comment
Megosztás:

És az autónk nem 15 éves? Amelyik naftát rendesen adalékolják az egy vagyonba kerül! Tavaly kipróbáltam én is az alpesi dízelt. Sokat mondok, ha azt mondom sz@rt sem ért, nem lett se jobb, se rosszabb, csak ettem a kefét, hogy többet fizettem érte, mint szoktam. Inkább a kanna meg a spuri vagy egy kis benya és hadd szóljon.

Nálam nem változott jóformán semmit az indítás, bár reggel itt is -9-et mutatott az autó. 2. próbálkozásra kicsit darabosan ugyan, de elindult. Ideje lenne már kicserélnem az izzítógyertyákat...

Nekem csodát tett a régi motorral :rolleyes: csak azzal indult be, és sokkal simábban is járt indítás után vele :blink:

Link to comment
Megosztás:

Akad egy kis problémám.... ;) :rolleyes:

a garázsban -8 fok van, 2x izzítás, utánna tekertetés, de nemhogy nem indul, hanem még mintha meg is csúszna az indítómotor :blink:

még vagy 3x-i próbálkozást bírt az akku (1 izzítással) de utánna ha próbáltam volna indítani csak sűrű kattogás hallatszott

szerintetek ez akku probléma, vagy esetleg töltés is lehet? :D

az akku 2008.10 27.-ei, veszi a töltést is, tegnap kis töltés után be is indult.... ma valahogy nem akar...

be kéne indítsam valahogyan, lássam, hogy van-e normális töltés.....

hogy mindíg ilyenkor adja meg magát valami.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

"2008.10.27" -ekkor vetted vagy az a gyártási dátum? :D

Ilyenkor szinte totál mindegy egy dízelnek milyen bika az aksi, pillanatok alatt lerántja a kakaót mert jóval nagyobb kompresszió miatt eleve erősebb az indítómoci is szal ha valami amúgysem oké a kocsid motorjával ne csodálkozz, hogy be fogod pöccinteni. :rolleyes:

1 tanácsként azért mondom, hogy nézd meg (persze ha nem full gondozásmentesről van szó) hogy van-e elegendő sav benne, ha nincs töltsd fel szintig desztillált/ioncserélt vízzel, töltsd pár órát vagy akár egy napot is, utána hagyd vagy fél órát pihenni és majd csak azután kezdd erőszakolni.. :D ;)

a papíron az a dátum van (tehát akkor lett véve) akkor lett véve

eddig semmi gáz se volt a motorral ... csak az utóbbi 2 napban :blink:

tanácstalan vagyok, megyek vadászok egy bikázókábelt :lol:

Link to comment
Megosztás:

probléma elhárítva

bikázókábel nem kellett :rolleyes:

1,5 óra töltés után másodszorra beindult... a gázt rendesen nyomogatni kellett az igaz!

kicsit dadogott 10 mp-ig, de utánna megoldódott!

majd d.u teszek fel képet, hogy lássátok, a MOL-os gázolajba jó sok víz van, meg volt fagyva a víz a 10 l-es kanna alján... 1-2 deci

az akkut szokta valaki kivenni, aki kint tartja az autót?? lehet úgy fogom megoldani, hogy éjszakára beviszem...

Link to comment
Megosztás:

Akad egy kis problémám.... ;) :rolleyes:

a garázsban -8 fok van, 2x izzítás, utánna tekertetés, de nemhogy nem indul, hanem még mintha meg is csúszna az indítómotor :blink:

még vagy 3x-i próbálkozást bírt az akku (1 izzítással) de utánna ha próbáltam volna indítani csak sűrű kattogás hallatszott

szerintetek ez akku probléma, vagy esetleg töltés is lehet? :D

az akku 2008.10 27.-ei, veszi a töltést is, tegnap kis töltés után be is indult.... ma valahogy nem akar...

be kéne indítsam valahogyan, lássam, hogy van-e normális töltés.....

hogy mindíg ilyenkor adja meg magát valami.... :lol:

Mit aggodsz? Nekem új autóm van s úgy bikáztuk tegnap ahogyan az meg van írva. Ma meg sem moccant, kivágom az egészet a %+")!%+(%//+-ba. Ráadásul rendszámaim sincsenek mert most iratódik át a nevemre.

Link to comment
Megosztás:

Mit aggodsz? Nekem új autóm van s úgy bikáztuk tegnap ahogyan az meg van írva. Ma meg sem moccant, kivágom az egészet a %+")!%+(%//+-ba. Ráadásul rendszámaim sincsenek mert most iratódik át a nevemre.

az viszont tényleg szívás... miért nem tesznek egy új, és ilyen drága autóba zsír új akksit :rolleyes: ez ám a spórolás :blink:

Link to comment
Megosztás:

10 L gázolajban ennyi jég volt: 1.kép 2.kép 3.kép

pedig MOL kútnál tankoltam, én saját magam :rolleyes:

töltésméréseim: az akku magában - itt meg járó motornál a töltésem

és egy kis biztonság: biztos ami biztos ezt is viszem magammal

Oké, de mennyire esik vissza indításkor? Nektek nincs valami vizzsák ami összegyüjti a vizet?

Link to comment
Megosztás:

Oké, de mennyire esik vissza indításkor? Nektek nincs valami vizzsák ami összegyüjti a vizet?

azt nem néztem.. nem tudtam, hogy az is érdekes lehet :rolleyes: de ezek szerint mégis..

Az üa. szűrő gyűjti amit időnként illik lecsapolni.

odáig még nem jutottam :blink: , az út után cserélem, már meg van véve: 1.kép 2.kép 3.kép

mellesleg azt nehéz cserélni??? gondolom lelevegősödik a rendszer... azt fel kell tölteni, vagy elrendezi majd magát??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.