Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Katt :D

Köszi! Ezt meglesem ;)

:blink:

nézz szét kicsit jobban, és főleg máshol!!!

Én az enyémeket (BERU) a valami kb 2200 ért vettem darabját.... (a BOSCH valóban drágább kicsit)

az se mindegy hol nézed!! :rolleyes: (én Berettyóújfaluba vettem egy kis öreg autóalkatrészesnél)

A Febit nem ismerem... de ha találsz berut 3000 ig, akkor természetesen inkább azt ajánlanám!! :lol:

Ezt aztán nézheted, keresheted! Gondolod, hogy nem néztem körül mielőtt megkérdeztem? Sajnos az isuzu másfajtát eszik. A tiedhez olcsóbban lehet venni!

Anno 1,6-os dizil E classe-ba berut vettem, nekem nagyon bejött. Ám sztem nem ezen kell "spórolni". Amúgy meg nem az általad nevezett áruházban lehet csak kapni. Keress máshol is. :D A febi, mint olyan nem ismeretes a számomra. Persze a márkáról hallottam, csak még nem volt vele tapasztalatom.

Másfelé is kerestem már, de az árak hasonlóak...Sajnos itt is előjön, az isuzuhoz drágábbak az alkatrészek...

Link to comment
Megosztás:

Én kérek elnézést!

Nem akartalak letorkolni (bár visszaolvasva annak tűnik :lol: :blink: )

tudom, hogy OFF-olunk, de....

bevallom nem mindíg szokásom visszaolvasni... és én is elnéztem :rolleyes:

szent a béke! :D :D (és nem volt letorkolló)

Remélem ráakadsz valami "olcsó, de jó" megoldásra!! ;)

De mondjuk 1-2 ezer különbséggel (a 4db ra értem) inkább a jobbikat válaszd ;)

Fényévekkel jobban indul amióta én is cseréltem :D

Link to comment
Megosztás:

tudom, hogy OFF-olunk, de....

bevallom nem mindíg szokásom visszaolvasni... és én is elnéztem :rolleyes:

szent a béke! :blink: ;) (és nem volt letorkolló)

Remélem ráakadsz valami "olcsó, de jó" megoldásra!! ;)

De mondjuk 1-2 ezer különbséggel (a 4db ra értem) inkább a jobbikat válaszd :lol:

Fényévekkel jobban indul amióta én is cseréltem :D

Túltárgyaltuk :D

Most beszéltem egy régi haverral (még a Bárdinál dolg.) tőle kitudok csikarni 30%-ot. Úgy már barátibb a Bosch ára is :D

Link to comment
Megosztás:

Kínoztam a verdát, nem tudtam beindítani, lemerült az akksi 3x próbálkozás után (2 izzítás, és indítózás)

a fater feltette tölteni, 1 óra múlva kiment, és hallom, h beindult....

azt mondja ő úgy szokta indítani, hogy indítózás közbe párszor lenyomja a gázpedált (én azt sosem nyomtam)

nem lehet, hogy a gázolaj dermed le, és valami okból nem kap anyagot???

szoktatok valami adalékot rakni bele? (én mostanában nem tettem bele SPURIt .... lehet kéne tegyek)

Link to comment
Megosztás:

Kínoztam a verdát, nem tudtam beindítani, lemerült az akksi 3x próbálkozás után (2 izzítás, és indítózás)

a fater feltette tölteni, 1 óra múlva kiment, és hallom, h beindult....

azt mondja ő úgy szokta indítani, hogy indítózás közbe párszor lenyomja a gázpedált (én azt sosem nyomtam)

nem lehet, hogy a gázolaj dermed le, és valami okból nem kap anyagot???

szoktatok valami adalékot rakni bele? (én mostanában nem tettem bele SPURIt .... lehet kéne tegyek)

Benzint lehet tenni bele asszem max. 10%-ot dermedés ellen, de lehet kapni szinte mindenhol dermedésgátlókat. Nézd meg műxik-e a szűrőfűtésed, a gázolajszűrőre menő két vastagabbik vezeték a fűtésé, húzd le a csatiját, és mérj rá ellenállásmérővel a szűrőn levő csati lábaira, nem szakadt-e véletlenül. Ha néhány Ohm-ot mész, az jó. Aztán csati vissza, kocsi beindít, és mérj rá ennek a csatinak az érintkezőire, van-e 12V rajta.

Link to comment
Megosztás:

Benzint lehet tenni bele asszem max. 10%-ot dermedés ellen, de lehet kapni szinte mindenhol dermedésgátlókat. Nézd meg műxik-e a szűrőfűtésed, a gázolajszűrőre menő két vastagabbik vezeték a fűtésé, húzd le a csatiját, és mérj rá ellenállásmérővel a szűrőn levő csati lábaira, nem szakadt-e véletlenül. Ha néhány Ohm-ot mész, az jó. Aztán csati vissza, kocsi beindít, és mérj rá ennek a csatinak az érintkezőire, van-e 12V rajta.

megmértem mindent amit leírtál, minden OK ellenállás is, és az érintkezőkbe is megy a 12 V (2 helyre is csatlakozik rá valami, mind a kettőt megmértem) akkor ezek szerint itt nincs probléma :blink:

és ha tennék benzint, az nem rongálja a motort :rolleyes: vagy inkább maradjunk dermedésgátlónál...

Link to comment
Megosztás:

megmértem mindent amit leírtál, minden OK ellenállás is, és az érintkezőkbe is megy a 12 V (2 helyre is csatlakozik rá valami, mind a kettőt megmértem) akkor ezek szerint itt nincs probléma :blink:

és ha tennék benzint, az nem rongálja a motort :rolleyes: vagy inkább maradjunk dermedésgátlónál...

Ez a dieselbe-benzint trükk már nagyon régi, nem hiszem, hogy kárt okoz a motornak, de ha megnyugtat inkább vegyél dermedésgétlót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok én is dieseles vagyok Idáig egy Renault Thalia 1,5 DCI autom volt amit nagyon sajnálok már a 4literes fogyasztásnak köszönhetöen is most egy OpelAstra 1,7 DIESEL-em van .Meg vagyok vele elégedve.A futomüvemet nagyon rendbe kelene rakni viszont

Konkrétan mi a gondod vele?

Link to comment
Megosztás:

érdekes dolog az autómmal...

eddig (persze nem ilyen minuszokban) 2x izzítottam, és pöcc-röff.

most meg úgy nem akar beindulni... a tegnap se nagyon akart...

ma reggel kimentem a kijelző szerint -9 fok volt:

- csak 1 izzítás,lámpa kialszik, és (mint ahogy az öregem mondta tegnap) indítózásnál kicsit megpumpáltam a gázt... és láss csodát simán beindult...

ez miért lehet? elvileg nem kellene gázt nyomni nem? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Részlet a kezelési könyvből: [imghttp://liftesek.extra.hu/auto/uza.jpg

Nemrég kaptam havertól egy majdnem teli Spuri-t, harmadik tankolás után érezhetően jobb lett az autó, és picit mintha könnyebben is indulna...

Az egy lassan 15 éves kezelési könyv, a tartalma legalábbis, azóta kicsit jobb gázolajat árulnak a kutakon :rolleyes:

Éjjel kint állt az autó (x17dt) -10 fokot mutatott a belső hőmérő. Ilyen hidegben még sosem idítottam.

Próbaképpen 2 szer izzítottam, utánna indít, 2 mp indítózás után bágyadtan indult, viszont most jó val tovább (6-7 mp-ig) világított az olajnyomásjelző. 10W-s olaj van benne, nem lehet, hogy jobb lenne az 5W-s?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.